План роботи робочої групи на 2025/2026 н.р.
з проведення, вивчення й самооцінювання якості освітньої діяльності за напрямом оцінювання «Управлінські процеси закладу дошкільної освіти» та вимог/правил до компонента «Створення в закладі дошкільної освіти безпечного, здорового та інклюзивного чи спеціального освітнього середовища, універсального дизайну та розумного пристосування, у тому числі забезпечення наявності ресурсів (ігрових, дидактичних, науково-методичних, матеріально-технічних, інформаційних тощо) необхідних для виконання державного стандарту»
|
№ з/р |
Зміст роботи
|
Термін виконання |
Відповідальний |
|
І засідання |
|||
|
1. |
Ознайомлення робочої групи з шкалою оцінювання якості освітнього процесу в ЗДО за напрямом оцінювання «Управлінські процеси ЗДО» та вимоги/правила до компонента «Створення в ЗДО безпечного, здорового та інклюзивного чи спеціального освітнього середовища, універсального дизайну та розумного пристосування, у тому числі забезпечення наявності ресурсів (ігрових, дидактичних, науково-методичних, матеріально-технічних, інформаційних тощо) необхідних для виконання державного стандарту». |
26.08.2025 |
Завідувач Л. Гаріпова Керівник групи О. Іскра Члени робочої групи |
|
2. |
Вивчення й самооцінювання якості освітньої діяльності за напрямом оцінювання «Управлінські процеси ЗДО»: |
||
|
2.1. Наявність програми розвитку закладу та системи річного планування діяльності ЗДО, моніторингу виконання поставлених цілей і завдань. |
|||
|
2.2. Формування відносин довіри, прозорості, дотримання етичних норм. |
|||
|
2.3. Ефективність кадрової політики та забезпечення можливостей для професійного розвитку педагогічних працівників. |
|||
|
2.4. Організація діяльності ЗДО на засадах людиноцентризму, прийняття управлінських рішень на основі конструктивної співпраці учасників освітнього процесу, взаємодії ЗДО з місцевою громадою. |
|||
|
2.5. Формування та забезпечення реалізації політики академічної доброчесності. |
|||
|
3. |
Вивчення й самооцінювання вимог/правил до компонента «Створення в закладі дошкільної освіти безпечного, здорового та інклюзивного чи спеціального освітнього середовища, універсального дизайну та розумного пристосування, у тому числі забезпечення наявності ресурсів (ігрових, дидактичних, науково-методичних, матеріально-технічних, інформаційних тощо) необхідних для виконання державного стандарту». |
|
|
|
ІІ засідання |
|||
|
4. |
Про ознайомлення з критеріями, індикаторами оцінювання освітньої діяльності за напрямом оцінювання «Управлінські процеси ЗДО» та компонентом «Створення в закладі дошкільної освіти безпечного, здорового та інклюзивного чи спеціального освітнього середовища, універсального дизайну та розумного пристосування, у тому числі забезпечення наявності ресурсів (ігрових, дидактичних, науково-методичних, матеріально-технічних, інформаційних тощо) необхідних для виконання державного стандарту». |
09.12.2025 |
Керівник групи О. Іскра |
|
5. |
Про проведення навчання з членами робочої групи щодо визначення і аналізу відповідних критеріїв оцінювання ВСЗЯО. |
Члени робочої групи |
|
|
6. |
Про опрацювання методів збору інформації (Вивчення документації, спостереження (організація життєдіяльності здобувачів дошкільної освіти; освітнє середовище ), опитування (анкетування педагогічних працівників, батьків). |
||
|
ІІІ засідання |
|||
|
7. |
Про застосування педагогічними працівниками внутрішнього моніторингу для відстеження та коригування результатів здобувача дошкільної освіти, забезпечення всебічного розвитку дитини дошкільного віку (Використання «Інструментарій оцінювання готовності дитини старшого дошкільного віку до навчання в умовах реформування української школи»). |
10.02.2026 |
Члени робочої групи |
|
8. |
Про опрацювання методів збору інформації (спостереження, опитування (анкетування батьків, педагогічних працівників), оформлення документації за напрямом оцінювання «Управлінські процеси ЗДО» та компонентом «Створення в закладі дошкільної освіти безпечного, здорового та інклюзивного чи спеціального освітнього середовища, універсального дизайну та розумного пристосування, у тому числі забезпечення наявності ресурсів (ігрових, дидактичних, науково-методичних, матеріально-технічних, інформаційних тощо) необхідних для виконання державного стандарту». |
||
|
ІV засідання |
|||
|
9. |
Про підготовку звіту за результатами самооцінювання за напрямом оцінювання «Управлінські процеси ЗДО» та компонентом «Створення в закладі дошкільної освіти безпечного, здорового та інклюзивного чи спеціального освітнього середовища, універсального дизайну та розумного пристосування, у тому числі забезпечення наявності ресурсів (ігрових, дидактичних, науково-методичних, матеріально-технічних, інформаційних тощо) необхідних для виконання державного стандарту». |
12.05.2026 |
Члени робочої групи |
|
10. |
Про узагальнення результатів самооцінювання та визначення рівня освітньої діяльності ЗДО, досягнення та труднощі у формуванні внутрішньої системи за напрямом оцінювання «Управлінські процеси ЗДО» та компонентом «Створення в закладі дошкільної освіти безпечного, здорового та інклюзивного чи спеціального освітнього середовища, універсального дизайну та розумного пристосування, у тому числі забезпечення наявності ресурсів (ігрових, дидактичних, науково-методичних, матеріально-технічних, інформаційних тощо) необхідних для виконання державного стандарту». |
||