І. Освітнє середовище закладу дошкільної освіти
Вимога 1.1. Створення безпечних, доступних та нешкідливих умов розвитку, виховання, навчання дітей та праці
№ з/р |
Перелік тверджень |
Так |
Ні |
Примітка (відповідає частково/потребує покращення) |
Критерій 1.1.1.1. Територія, будівлі та приміщення закладу дошкільної освіти мають належні умови, є безпечними та доступними |
||||
Індикатор 1.1.1.1 Улаштування території та приміщень закладу дошкільної освіти, споруди і обладнання є безпечними |
||||
1. |
Наявність (справність) огорожі/паркану |
Так |
|
|
2. |
Недоступність території для несанкціонованого заїзду транспортних засобів |
|
Ні |
|
3. |
Недоступність приміщення для несанкціонованого доступу сторонніх осіб |
|
Ні |
|
4. |
Обладнано групові майданчики:
|
Так |
|
|
5. |
Облаштовано спортивно-ігрова зона:
|
Так |
|
|
6. |
Територія безпечна для фізичної активності здобувачів освіти:
|
Так |
|
|
7. |
Територія чиста, охайна, відсутнє нагромадження сміття, будівельних матеріалів, опалого листя |
Так |
|
|
8. |
Групові осередки для дітей раннього віку розташовані на першому поверсі та забезпечені окремими входами |
Так |
|
|
9. |
Груповий осередок, призначений для дітей певного віку ізольований від решти групових осередків |
Так |
|
|
10. |
Стан приміщень (стіни, підлога) відповідають вимогам безпеки:
|
Так |
|
|
11. |
Пісочниці на групових майданчиках закриваються і огороджені бортиками |
Так |
|
|
Індикатор 1.1.1.2. Забезпечується архітектурна доступність території та приміщень будівлі |
||||
1. |
Доступність прилеглої території до будівлі закладу освіти (шляхи руху, зона паркування транспорту) |
Так |
|
|
2. |
Забезпечено можливість безперешкодного руху територією закладу (прохід без порогів, сходів та достатньо широкий для можливості проїзду візком, з рівним неушкодженим покриттям) |
Так |
|
|
3. |
На першому поверсі будівлі закладу передбачено груповий осередок для інклюзивної групи |
Так |
|
|
4. |
Забезпечено безбар’єрний доступ до будівлі, приміщень закладу освіти:
|
|
|
|
5. |
Туалетні кімнати пристосовані для потреб учасників освітнього процесу:
|
Так |
|
|
6. |
Наявна можливість вільного та зручного переміщення в груповому осередку та користування меблями |
Так |
|
|
7. |
Висота столів та стільців регулюється |
Так |
|
|
8. |
Шафи, полиці, стелажі надійно закріплені |
Так |
|
|
Індикатор 1.1.1.3. Забезпечується належний повітряно-тепловий режим, освітлення, водопостачання, водовідведення, опалення, прибирання території та приміщень, дотримуються санітарно-гігієнічні вимоги |
||||
1. |
Повітряно-тепловий режим приміщень відповідає санітарно-гігієнічним вимогам |
Так |
|
|
2. |
Виконуються санітарно-гігієнічні вимоги щодо освітлення усіх приміщень та території |
Так |
|
|
3. |
Заклад освіти обладнаний мережами господарсько-питного водопостачання, мережами каналізації, водостоку, опалення, вентиляції |
Так |
|
|
5. |
Холодною і гарячою проточною водою заклад освіти забезпечений упродовж усього року з установленням кранів-змішувачів:
|
Так |
|
|
6. |
Приміщення закладу дошкільної освіти утримується в порядку й чистоті |
Так |
|
|
7. |
Здійснюється 2 рази на день щоденне вологе прибирання усіх приміщень у відповідності до санітарно-гігієнічних вимог |
Так |
|
|
8. |
Меблі, обладнання, опалювальні прилади, підвіконня, стіни, ручки дверей тощо щоденно протираються гарячою водою з милом |
Так |
|
|
9. |
Столи в ігрових і групових приміщеннях, після кожного прийому їжі миються гарячою водою з милом |
Так |
|
|
10. |
Територія підлягає прибиранню 2 рази на день |
Так |
|
|
Індикатор 1.1.1.4. Облаштовано та використовується ресурсна кімната/осередок для проведення відповідних занять зі здобувачами дошкільної освіти з особливими освітніми потребами |
||||
1. |
У закладі освіти облаштовано та використовується ресурсна кімната/осередок |
|
Ні |
|
2. |
Оснащення ресурсної кімнати/ осередок відповідає освітнім, віковим запитам дітей з особливими освітніми потребами з урахуванням індивідуальних програм розвитку, індивідуальних програм для реабілітації дітей-інвалідів |
|
Ні |
|
Критерій 1.1.2. Заклад дошкільної освіти має приміщення з необхідним обладнанням для забезпечення освітнього процесу та життєдіяльності здобувачів дошкільної освіти відповідно до типу та профілю закладу |
||||
Індикатор 1.1.2.1. Обладнання основних приміщень відповідає зросту та віку дітей, санітарно-гігієнічним вимогам |
||||
1. |
Приміщення роздягальні обладнані персональними шафами для зберігання i сушіння одягу та взуття дітей |
Так |
|
|
2. |
Ігрові приміщення в групових осередках обладнані шафами для іграшок і підсобного матеріалу |
Так |
|
|
5. |
Спальні обладнані безпечними стаціонарними ліжками, промарковані однаково з постільною білизною |
Так |
|
|
6. |
Туалетні кімнати обладнані вішалками для рушників, які закріплені за кожною дитиною та відповідно промарковані |
Так |
|
|
7. |
Туалети старших вікових груп вiдокремленi екранами-перегородками для хлопчиків та дівчаток |
Так |
|
|
8. |
Наявні рукомийники, мило, туалетний папір |
Так |
|
|
9. |
Туалетних кімнатах груп раннього віку наявний стелажу для горщиків |
Так |
|
|
10. |
Меблі у вікових групах підібрані відповідно до зросту (довжини тіла) дітей |
Так |
|
|
11. |
Меблі світлих тонів, матові, переважно без блиску |
Так |
|
|
12 |
Cтаціонарне обладнання (стелажі, шафи, полиці) міцно закріплені до стін, підлоги |
Так |
|
|
Індикатор 1.1.2.2. Приміщення для роботи із здобувачами дошкільної освіти забезпечено необхідним обладнанням у відповідності до типу та профілю закладу |
||||
|
У закладі наявні: |
|
|
Обладнані відповідно вимогам законодавства та забезпечують реалізацію освітніх програмі) |
1. |
Зала для музичних та фізкультурних занять |
Так |
|
|
2. |
Кімната ручної праці (образотворчого мистецтва) |
Так |
|
|
3. |
Логопедичний кабінет |
|
Ні |
|
4. |
Психологічний кабінет має два приміщення:
|
|
Ні |
|
5. |
Методичний кабінет |
Так |
|
|
6. |
Кімната для занять з технічними засобами навчання (ТЗН) |
|
Ні |
|
7. |
Кімната для природи |
Так |
|
|
8. |
Басейн:
|
Так |
|
|
9. |
Інші приміщення (додати з урахуванням типу закладу) |
Так |
|
|
10. |
Обладнання основних приміщень закладу дошкільної освіти відповідає зросту та віку дітей |
Так |
|
|
Критерій 1.1.3. Працівники закладу дошкільної освіти обізнані з вимогами охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правилами поведінки в умовах надзвичайних ситуацій і дотримуються їх |
||||
Індикатор 1.1.3.2. Працівники закладу дошкільної освіти дотримуються вимог щодо охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правил поведінки в умовах надзвичайних |
||||
1. |
Небезпечні для дітей предмети зберігаються в закритих ящиках, які унеможливлюють їх доступність |
Так |
|
|
2. |
Педагогічні працівники закладу утримують своє робоче місце у чистоті, забезпечуються наявність вільного доступу до всіх виходів |
Так |
|
|
3. |
Вихід із приміщення групового осередку вільний для можливої екстреної евакуації у разі надзвичайної ситуації |
Так |
|
|
4. |
У інформативному куточку розміщені плакати про заходи:
|
Так |
|
|
5. |
У коридорах, холах, на сходових клітках евакуаційних виходів наявні попереджувальні та вказівні знаки безпеки |
Так |
|
|
6. |
Працівники закладу дошкільної освіти дотримуються вимог щодо:
|
Так |
|
|
7. |
У закладі та на його території не порушуються правила заборони куріння, вживання алкогольних напоїв |
Так |
|
|
Критерій 1.1.4. У закладі дошкільної освіти створено умови для якісного харчування здобувачів дошкільної освіти |
||||
Індикатор 1.1.4.1. Організовано безпечне харчування |
||||
1. |
Режим харчування затверджений керівником закладу і оприлюднений в інформаційному куточку |
Так |
|
|
2. |
В інформаційному куточку наявне денне меню із зазначенням виходу кожної страви, завірено керівником і медичним працівником закладу |
Так |
|
|
3. |
Поруч з вікном видачі їжі з харчоблоку розміщений графік видачі їжі, який завірений керівником закладу |
Так |
|
|
4. |
Перед харчоблоком, у групах наявні таблиці, в яких визначається об'єм порції, що мають отримати діти кожної з вікових груп |
Так |
|
|
5. |
Час видачі готових страв з харчоблоку збігається з графіком видачі їжі та режимами дня груп |
Так |
|
|
6. |
Забезпечено питний режим (кожна дитина за потреби отримує кип’ячену або фасовану воду в індивідуальній чашці) |
Так |
|
|
Індикатор 1.1.4.3. Харчування здобувачів дошкільної освіти здійснюється з дотриманням санітарно-гігієнічних вимог |
||||
1. |
Відра, каструлі, ополоники у групах, їдальнях виміряні і відповідно промарковані |
Так |
|
|
2. |
Не використовується пластмасовий посуд багаторазового використання, пощерблений посуд та емальований з пошкодженою емаллю |
Так |
|
|
3. |
Кількість столового посуду у групі відповідає кількості дітей за списком |
Так |
|
|
4. |
Працівники груп у чистому |
Так |
|
|
Індикатор 1.1.4.4. Створено умови для формування культурно-гігієнічних навичок здобувачів дошкільної освіти |
||||
1. |
За дитиною закріплено постійне місце за столом, розмір стола та стільця відповідає до зросту дитини |
Так |
|
|
2. |
Перед кожним прийомом їжі стіл сервірують згідно з меню |
Так |
|
|
3. |
Дітей привчають:
|
Так |
|
|
4. |
Дітей привчають сідати за стіл:
|
Так |
|
|
5. |
Дітей привчають користуватися столовими приборами (згідно з вимогами навчальної програми):
|
Так |
|
|
6. |
З чотирирічного віку дітей навчають чергувати у групі під час приймання їжі з використанням санітарного одягу (фартушки, косинки або ковпаки), сервірувати столи і збирати використаний посуд |
Так |
|
|
Критерії 1.1.5. У закладі дошкільної освіти створено умови для фізичного розвитку та зміцнення здоров’я здобувачів дошкільної освіти |
||||
Індикатор 1.1.5.1. Забезпечується медичне обслуговування дітей, у разі потреби надається невідкладна домедична допомога |
||||
1. |
Функціонує у закладі медичний кабінет |
Так |
|
|
2. |
У медичному кабінеті наявне обладнання та вироби медичного призначення для надання невідкладної медичної допомоги |
Так |
|
|
3. |
У медичному кабінеті наявні лікарські засоби для надання невідкладної медичної допомоги |
Так |
|
|
Індикатор 1.1.5.3. Вживаються заходи щодо дотримання протиепідемічного режиму |
||||
1. |
Наявний ізолятор, розміщений на першому поверсі |
Так |
|
|
2. |
У разі виявлення ознак інфекційної хвороби дитину ізолюють від здорових дітей |
Так |
|
|
3. |
У закладі освіти (окремих групах) проводяться обмежувальні протиепідемічні заходи |
Так |
|
|
4. |
Проводиться вимірювання температури дітей 2 рази на день |
Так |
|
|
5. |
Здійснюється щоденно дезінфекція приміщень |
Так |
|
|
6. |
У приміщеннях встановлено бактерицидні лампи (екрановані та відкриті):
|
Так |
|
|
7. |
Іграшки обробляються дезінфекційними засобами |
Так |
|
|
8. |
В інформаційному куточку наявна інформація про інфекційні захворювання дітей дошкільного віку |
Так |
|
|
Індикатор 1.1.5.4. Проводиться санітарно-просвітницька робота з усіма учасниками освітнього процесу з питань здорового способу життя |
||||
1. |
В інформаційних куточках. висвітлено питання щодо:
|
Так |
|
|
Індикатор 1.1.5.6. Наявне фізкультурно-спортивне обладнання та інвентар для розвитку основних рухів та фізичних якостей здобувачів дошкільної освіти |
||||
1. |
У закладі наявне фізкультурне обладнання для розвитку рухів |
Так |
|
|
2. |
У закладі наявні іграшки та обладнання для ігор та вправ спортивного характеру |
Так |
|
|
3. |
У закладі наявні іграшки, ігри, ігрове обладнання для розвитку рухів, рухової активності |
Так |
|
|
4. |
У закладі наявне обладнання, інвентар, іграшки для занять у басейні |
Так |
|
|
5. |
У закладі наявне приладдя і допоміжний інвентар та фізкультурний інвентар |
Так |
|
|
Вимога 1.3. Формування інклюзивного, безпечного, розвивального, мотивуючого освітнього простору |
||||
Критерій 1.3.3. Освітнє середовище закладу дошкільної освіти спрямоване на реалізацію завдань державного стандарту |
||||
Індикатор 1.3.3.1. Предметно-просторове розвивальне середовище, створене в основних приміщеннях закладу дошкільної освіти, відповідає віковим особливостям здобувачів дошкільної освіти та сприяє формуванню у них ключових компетентностей |
||||
1. |
У закладі створено предметно-просторове розвивальне середовище, що відповідає віковим особливостям здобувачів освіти |
Так |
|
|
2. |
Предметно-просторове розвивальне середовище:
|
Так |
|
|
3. |
У групових осередках відокремлені куточки для усамітнення, відпочинку |
Так |
|
|
4. |
У групі раннього віку створений куточок для ігрової діяльності |
Так |
|
|
5. |
У групі раннього віку створений куточок для рухової діяльності |
Так |
|
|
6. |
У групі раннього віку створений куточок для художньої діяльності:
|
Так |
|
|
7. |
У групі раннього віку створений куточок для мовленнєво-пізнавальної діяльності:
|
Так |
|
|
8. |
У групі раннього віку створений куточок для трудової діяльності:
|
Так |
|
|
9. |
У групах дошкільного віку створений куточок ігрової діяльності |
Так |
|
|
10. |
У групах дошкільного віку створений куточок рухової діяльності |
Так |
|
|
11. |
У групах дошкільного віку створений куточок художньої діяльності:
|
Так |
|
|
12. |
У групах дошкільного віку створений куточок мовленнєво-пізнавальної діяльності:
|
Так |
|
|
13 |
У групах дошкільного віку створений куточок трудової діяльності:
|
Так |
|
|
Індикатор 1.3.3.2. Добір іграшок, посібників та обладнання для формування й облаштування предметно-просторового розвивального середовища у закладі дошкільної освіти відповідає встановленим вимогам |
||||
1. |
Добір іграшок, посібників та обладнання куточків у групі раннього віку відповідає вимогам Примірному переліку ігрового та навчально-дидактичного обладнання для закладів дошкільної освіти |
Так |
|
|
2. |
Добір іграшок, посібників та обладнання куточків у групах дошкільного віку відповідає вимогам Примірному переліку ігрового та навчально-дидактичного обладнання для закладів дошкільної освіти |
Так |
|
|
ІІ. Напрям оцінювання «Здобувачі дошкільної освіти» Забезпечення всебічного розвитку дитини дошкільного віку, набуття нею життєвого соціального досвіду |
||||
Вимога 2.1. Дотримання вимог Державного стандарту |
||||
Критерій 2.1.1. У закладі дошкільної освіти реалізується державний стандарт |
||||
Індикатор 2.1.1.3. Створюються умови для реалізації варіативної складової державного стандарту, для впровадження додаткових організаційних форм освітнього процесу – гуртки, студії, секції (за згодою батьків та з урахуванням індивідуальних особливостей здобувачів дошкільної освіти) |
||||
1. |
У закладі створено умови для впровадження додаткових організаційних форм освітнього процесу – гуртки, студії, секції:
|
Так |
|
|
Напрям ІІІ. Фахова діяльність педагогічних працівників закладу дошкільної освіти |
||||
Вимога 3.4. Методичне забезпечення закладу дошкільної освіти |
||||
Критерій 3.4.1. У закладі дошкільної освіти організована система методичної роботи |
||||
Індикатор 3.4.1.3. Методичний простір є інформативним, змістовним, доступним, сучасним; задовольняє потреби педагогів у саморозвитку і професійному самовдосконаленні |
||||
1. |
У закладі освіти функціонує методичний кабінет/осередок |
Так |
|
|
2. |
Наповнення методичного кабінету/осередку відповідає:
|
Так |
|
|
3. |
Матеріали методичного кабінету закладу освіти групуються за окремими розділами, використовуються для різних форм комунікації педагогів у рамках освітнього процесу |
Так |
|
|
IV. Управлінські процеси закладу освіти Вимога 4.2. Формування відносин довіри, прозорості, дотримання етичних норм |
||||
Критерій 4.2.2. Заклад дошкільної освіти оприлюднює інформацію про свою діяльність на відкритих загальнодоступних ресурсах |
||||
Індикатор 4.2.2.1. Забезпечує змістовне наповнення та вчасне оновлення інформаційних ресурсів закладу (інформаційні стенди, сайт закладу освіти/інформація на сайті засновника, сторінки у соціальних мережах) |
1. |
Заклад має власний сайт або використовує сайт засновника |
Так |
|
|
2. |
Інформація, що розміщується на інформаційному стенді, на сайті закладу/сайті засновника містить: |
Так |
|
|
2.1. Інформацію відповідно до статті 30 Закону України «Про освіту», що вчасно оновлюється |
Так |
|
||
2.2. Актуальна інформація про діяльність та заплановані заходи закладу освіти |
Так |
|
|
Завідувач Лариса Гаріпова
Вихователь - методист Оксана Іскра
Секретар, вихователь Наталія Драмарецька
Члени групи Алла Гончарук
Лілія Литвинюк
Анна Прогонюк