Офіційний сайт
дошкільного навчального закладу №6
"Шоколадка"

Архівний запис — відеозапис пройдешнього вебінару. Його можна додати на сайт, розіслати колегам та учасникам, які не змогли відвідати захід, а також вигідно використати з маркетинговою метою, Це чудовий спосіб поділитися корисним контентом та надати людям можливість проглядати й вивчати його в зручний час.

Блог — особистий сайт, доступний для суспільного перегляду. Він містить регулярно оновлювані записи, етапі, чек-лісти, інфографіки, зображення, мультимедіа тощо.

Вебінар («веб» і «семінар») — онлайн-семінар, доповідь, презентація, лекція на певну тему, організована за допомогою вебтехнологій у режимі прямої трансляції. Вебінару властива головна ознака практикуму — інтерактивність. Під час вебінару лектор і слухачі мають можливість спілкуватись у чаті,

Відеоконференцзв’язок — це телекомунікаційна технологія інтерактивної взаємодії двох чи більше віддалених абонентів. Вони можуть обмінюватися аудіо- та відеоінформацією в реальному часі.

Відеоконференція — інформаційна технологія, яка дає змогу організовувати спілкування між групою віддалених користувачів з передачею живого зображення та звуку. Учасники відеоконференції можуть обмінюватися даними та спільно їх обробляти в реальному часі.

Відеолекція — це скорочений запис лекції, який доповнюють схемами, таблицями, фотографіями та відеофрагментами, що ілюструють матеріал лекції. Саме такі лекції — основа онлайн-курсів. Відеолекції також ефективні в дистанційному та заочному навчанні як спосіб повторення вивченого матеріалу,

Віртуальна консультація — онлайн-допомога. Найчастіше використовують користувачі курсів, щоб уточнити самостійно отримані знання завдяки віртуальному спілкуванню з викладачами.

Віртуальне тьюторство — онлайн-наставництво. Використовують, щоб скорегувати й закріпити самостійно отримані знання, а також для напрацювань навичок групової діяльності й обміну досвідом з іншими учасниками навчання, Тьютор консультує слухачів та підтримує їх зацікавленість у навчанні впродовж всього курсу; організовує роботу в інтернет-конференції групи; здійснює інтерактивний зворотний зв'язок щодо виконаних практичних завдань тощо.

Віртуальний клас — програмний продукт, що дає змогу провести групові навчальні заняття, ділові наради чи маркетингові заходи у віртуальній аудиторії. Спілкування у віртуальному класі відбувається через текстовий, голосовий і відеочат, демонстрацію текстових чи зображувальних матеріалів, спільне малювання та письмо на білій дошці.

Гейміфікація (ігрофікація) — використання ігрових прийомів у освіті. Принципи, які роблять ігри захопливими, переносять у навчання. Воно складається з досягнення невеликих і         зрозумілих цілей. За це користувачі отримують винагороду. Також діє принцип миттєвого зворотного зв'язку: студент відчуває свій прогрес, і це його мотивує.

Електронне портфоліо — колекція праць і досягнень певної людини, доступні онлайн для спільного доступу. Дає змогу продемонструвати індивідуальні досягнення чи прогрес за певний період часу, відобразити рівень отриманих знань, умінь і навичок.

Інтернет-конференція — формат наукових і науково-практичних конференцій, який дає змогу швидко знайомитися з дослідженнями та сучасними практиками в освіті. Доповіді та тези розміщують на спеціальному сайті, доступ до якого мають попередньо зареєстровані учасники. Інтернет-конференція передбачає обмін думками: учасники коментують доповіді та спілкуються як між собою, так і з доповідачами.

Інфографіка — візуальний спосіб подання інформації, даних і знань. Інфографіка дає змогу організувати складні процеси й великі обсяги даних. Цей інструмент задіює зорову й асоціативну пам’ять. За його допомогою можна розповісти історію без жодного слова,

Контент навчання — зміст курсу чи вебінару. Призначений для безпосереднього сприймання слухачем із метою навчання чи орієнтації в навчальному процесі.

Модуль навчання — частина освітньої програми чи навчальної дисципліни, Має логічну завершеність щодо встановленої мети та результатів навчання.

Освітня платформа — онлайн-сервіс, де можна зберігати навчальні матеріали, обмінюватися інформацією, виконувати та здавати завдання.

Скринкаст — запис екрана спікера для аудиторії вебінару, відео- чи офлайн-лекції. Використовують лектори, коли покроково навчають користуватися програмами чи створювати вебсторінки. Так студенти бачать кожен клік чи налаштування. Відеозахват екрана оживлює освітній процес, тому що дає змогу наочно опрацювати типові труднощі,

Форум — онлайн-платформа для організації неформального спілкування учасників навчання та викладачів. Форум відбувається у форматі обговорення актуальних тем  і         питань.

Чат, чаттер (англ. chat — балакати) — засіб обміну повідомленнями по мережі в режимі реального часу. А також це програмне забезпечення, що дає змогу організувати таке спілкування.