Офіційний сайт
дошкільного навчального закладу №6
"Шоколадка"

Відповідно до наказу департаменту освіти Вінницької  міської ради  від 26.01.2023 року №58 з 06 лютого по 10 лютого 2023 року в комунальному закладі «Дошкільний навчальний заклад №6 Вінницької міської ради» проведено інформаційний марафон «Дбаємо про фізичне здоров’я та психологічний імунітет», з метою збереження фізичного й емоційного здоров’я дітей під час воєнного стану в Україні, окремі обставини якого можуть призводити до зменшення фізичної активності, зниження інтенсивності соціальних зв’язків і контактів, збільшення стресових ситуацій та емоційної напруги, задля утвердження принципів здорового способу життя, поширення інформації про методи боротьби зі стресовими ситуаціями.

Завідувачем Ларисою Гаріповою видано наказ №13/од від 02.02.2023 року «Про проведення інформаційного марафону «Дбаємо про фізичне здоров’я та психологічний імунітет». Згідно рекомендацій департаменту освіти, Освітньої програми  для дітей від 2 до 7 років «Дитина», у закладі  розроблено план заходів. щодо проведення   інформаційного марафону «Дбаємо про фізичне здоров’я та психологічний імунітет». Протягом інформаційного марафону здійснено змістовна робота, направлена на виявлення та поповнення знань дітей про способи зміцнення та збереження здоров’я. Педагогічним колективом  проведено послідовну та систематичну роботу щодо формування в дітей дошкільного віку уявлень про здоровий спосіб життя з урахуванням конкретних педагогічних вимог та індивідуальних особливостей кожної дитини. Під час проведення інформаційного марафону «Дбаємо про фізичне здоров’я та психологічний імунітет»:

В групі №2 (діти 3-го року життя) вихователями Нелею Руденко, Мариною Чернетою організовано та проведено заняття «Вітаміни – друзі дітей»; бесіди з дітьми «Корисні продукти для здоров’я», «Що таке вітаміни?», «Будемо здорові: друзі та шкідники здоров’я», «Мій настрій», «Моє тіло»; бесіди з батьками «Режим дня – запорука здоров’я»,«Як привчити дітей до ранкової гімнастики?»; дидактичні  ігри «Відгадай на смак», «Який ти?», «Де ростуть вітаміни?», «Назви предмет», «Робимо зарядку», «Склади картинку» (засоби гігієни), «До якого лікаря підемо?», «Овочі та фрукти», «Оленка захворіла», «Де живуть мікроби?»; сюжетно – рольові ігри «Лікарня», «Півник захворів»; читання тематичних творів дитячої художньої літератури та обговорення за змістом. Діти раннього віку мають уявлення про користь овочів, фруктів для здоров’я людей, розрізняють корисну їжу від шкідливої, володіють елементарними культурно-гігієнічними навичками.

В групах №5, №8 (діти 4-го року життя) вихователями Лілією Литвинюк, Людмилою Заграй, Тетяною Шиловою, Ольгою Буркан організовано та проведено заняття «Продукти харчування», «Їжа – джерело росту і здоров’я», «Як зберегти зір?», бесіди з дітьми «Чистота  - запорука здоров’я», «Мій настрій», «У країні здорових зубів», «Як вберегти зір?», «Вітаміни – друзі дітей», «Для чого потрібен спорт?», «Зростаємо дужими», «Корисні продукти харчування», «Чому потрібно робити ранкову гімнастику?», «Корисні вітаміни», «Улюблені спортивні ігри»; сюжетно-рольові ігри «Сім’я», «Лікарня», «Покажи настрій», «Аптека»; дидактичні ігри «Оціни вчинок», «Який настрій», «Впізнай за смаком», «Кубик здоров’я», «Корисно - шкідливо», «Де ховаються вітаміни?», «Портрет здорової дитини»; бесіди з батьками «Вплив емоцій на здоров’я», «Режим дня, регулярне харчування та повноцінний відпочинок, попри всі складнощі», «Правила здорового харчування»; читання тематичних творів дитячої художньої літератури, обговорення за змістом, вивчення загадок, прислів’їв та приказок про здоров’я. Діти мають уявлення про корисні і шкідливі продукти, вчаться правильно харчуватися; формують розуміння значення вітамінів для здоров’я дитини; дотримуються народної мудрості «про здоров’я треба знати, про здоров’я треба дбати».

В групах №6, №7 (діти 5-го року життя) вихователями                 Наталією Драмарецькою, Іриною Мазурик, Анастасією Монастирською, Оксаною Книгою підготовлено та проведено заняття «Чистота – запорука здоров’я», «Як  здоров’я зберегти?», пошуково-дослідницьку діяльність «Чого бояться мікроби?», «Квітка настрою» (конструювання з паперу); бесіди з дітьми «Щоб здоровими зростати – їжу корисну потрібно вживати», «Для чого потрібен спорт?», «Про корисну та шкідливу їжу», «Особиста гігієна», «В країні здорових зубів», «Бережемо своє здоров’я взимку», «Ми за здоровий спосіб життя», «Абетка здоров’я», «Вітаміни – наші друзі», «Всім відомо – це чудово, коли ти і ми здорові!», рухливі ігри «Кольорові автомобілі», «Знайди де сховано», «Влучи в коло», «Знайди свій будиночок», сюжетно-рольові ігри «Лікарня», «Сім’я», «Дитячий садок», «Поліклініка»; дидактичні ігри «Корисно - шкідливо», «Овочі - фрукти»,  «Хлопчики - дівчатка», «Оціни вчинок», «Де живуть мікроби?», «Ми схожі, ми різні», «Органи чуття», «Ми різні за віком», «Друзі чистоти», «Абетка здоров’я», «Одягнемо ляльку на прогулянку», «Вітаміни для здоров’я»; бесіди з батьками  «Здоров’я – як стиль життя», «Правила здорового харчування», «Спорт у житті вашої родини», «Значення фізкультури у дошкільному віці», «Як виховати дитину фізично здоровою?», «Харчування дітей у зимово-весняний період», «Бережіть зір з дитинства», «Ні шкідливим звичкам», читання тематичних творів дитячої художньої літератури, обговорення за змістом, розгляд ілюстрацій «Спортивні ігри», вивчення загадок, прислів’їв та приказок про здоров’я «Здоров’я – найбільший скарб». Проведені педагогами заходи сформували уявлення у дітей про здоровий спосіб життя, розширили знання про правила і предмети особистої гігієни, створили умови щодо формування у дошкільнят ціннісного ставлення до свого здоров’я. За допомогою різних видів діяльності діти мають знання про значення чистоти для збереження і зміцнення здоров’я, про призначення засобів гігієни.

В групах №3, №4 (діти 6-го року життя) вихователями Аллою Гончарук, Ганною Климчук, Юлією Петрук, Інною Шіроковою організовано та  проведено заняття «У здоровому тілі – здоровий дух!», «У країні здорових зубів», «Вітаміни для здоров’я», «Чистота – запорука здоров’я», «Їжа – джерело росту і здоров’я», читання тематичних творів дитячої художньої літератури та обговорення за змістом, розгляд ілюстрацій «Зелена аптека», «Вчимо емоції», «Лікарські рослини», пошуково-дослідницьку діяльність «Повітря. Вітер»; бесіди з дітьми «Корисні та шкідливі продукти для зубів», «Вітамінний натюрморт», «Корисна та шкідлива їжа», «Спорт – це сила», «Щоб здоров’я міцне мати, слід з дитинства про це пам’ятати», «Друзі та шкідники здоров’я», «Бережи зір», «Шкідливі звички та їх наслідки»; дидактичні ігри «Органи чуття та відчуття», «Користь вітамінів для здоров’я дітей», «Дотримуємося правил гігієни», «Назви вид спорту», «Корисно - шкідливо», «Дерево здоров’я», «Вітаміни поряд з вами», «Казковий етикет», «У здоровому тілі – здоровий дух»; сюжетно-рольові ігри «Дитячий садок», «Сім’я», «Лікарня», «Продуктовий супермаркет»; рухливі ігри «Чия ланка швидше збереться?», «Ми веселі діти»; бесіди з батьками «Режим дня, регулярне харчування та повноцінний відпочинок, попри всі складнощі», «Правила здорового харчування», «Вплив емоцій на здоров’я», «Зберігаємо спокій та дбаємо про психічне здоров’я у часі війни».  Проведені педагогами заходи сформували у дітей необхідні знання, уміння та навички щодо здорового способу життя, вміння використовувати отримані знання в повсякденному житті; сприяли зміцненню здоров’я дітей під час освітнього  процесу. Діти  старшого дошкільного віку мають уявлення про те, що найбільше багатство людини – здоров’я (дотримання здорового способу життя, значення корисної та шкідливої їжі, піклування про власне здоров’я).

Музичним  керівником Юлією Гурц, інструктором з фізичної культури Дашею Коробчук проведено фізкультурні заняття, спортивні розваги з дітьми дошкільного віку  «У рухливі ігри граємо – про здоров’я дбаємо», «Зимові забави», з метою формування свідомого прагнення бути здоровим, бажання показати свої вміння, знання у подоланні різних перешкод та виконанні завдань.

Педагогами всіх вікових груп організовано виставку малюнків «Емоції здоров’я», оформлено фото колаж «Дбаємо про фізичне здоров’я та психологічний імунітет» за підсумками інформаційного марафону.

Вихователем – методистом Оксаною Іскрою в допомогу педагогам оформлено інформаційний стенд, міні-виставка методичної, художньої літератури; оновлено офіційний сайт ЗДО матеріалами щодо інформаційного марафону «Дбаємо про фізичне здоров’я та психологічний імунітет», розроблено пам’ятки, методичні рекомендації «Причини дитячого непослуху», «Режим дня – запорука здоров’я», «Правила здорового харчування»; поповнено банк даних інноваційними системами оздоровчої гімнастики. З педагогами проведено проблемний семінар на тему «Як зберегти спокій та дбати про психічне здоров’я в умовах війни».

Пропонуємо фото звіт проведення інформаційного марафону.