Про підсумки проведення інформаційного марафону
«Дбаємо про фізичне здоров’я та
психологічний імунітет» в КЗ «ДНЗ №6 ВМР»
з 07.02. по 11.02.2022 року
Інформуємо, що відповідно до річного плану роботи Департаменту освіти Вінницької міської ради від 01.02.2022 року №59 про проведення інформаційного марафону «Дбаємо про фізичне здоров’я та психологічний імунітет», з метою збереження фізичного й емоційного здоров’я дітей та учнівської молоді під час карантинних обмежень, спричинених коронавірусом COVID-19, які можуть призводити до зменшення фізичної активності, зниження інтенсивності соціальних зв’язків і контактів, збільшення стресових ситуацій та емоційної напруги, задля утвердження принципів здорового способу життя, поширення інформації про методи боротьби зі стресовими ситуаціями, з 07.02.2022 року по 11.02.2022 року в комунальному закладі «Дошкільний навчальний заклад № 6 Вінницької міської ради» проведено інформаційний марафон «Дбаємо про фізичне здоров’я та психологічний імунітет».
Завідувачем Ларисою Гаріповою видано наказ №15/од від 03.02.2022 року «Про проведення інформаційного марафону «Дбаємо про фізичне здоров’я та психологічний імунітет». Згідно рекомендацій Департаменту освіти, Освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина», у закладі дошкільної освіти розроблено план заходів щодо проведення інформаційного марафону «Дбаємо про фізичне здоров’я та психологічний імунітет». Протягом інформаційного марафону здійснено змістовна робота, направлена на виявлення та поповнення знань дітей про способи зміцнення та збереження здоров’я. Педагогічним колективом проведено послідовну та систематичну роботу щодо формування уявлень в дітей дошкільного віку уявлень про здоровий спосіб життя з урахуванням конкретних педагогічних вимог та індивідуальних особливостей кожної дитини. Під час проведення інформаційного марафону «Дбаємо про фізичне здоров’я та психологічний імунітет»:
В групі № 1, №2 (діти 3-го року життя) вихователі Іванна Левченко, Анастасія Монастирська, Марина Чернета, Неля Руденко організували та провели заняття «Промінчики - вітамінчики», «Скринька здоров’я», бесіди з дітьми «Охайність – елементарні культурні та гігієнічні навички», «Для чого потрібен спорт?», «Щоб ніколи не хворіли», «Чому потрібно бути здоровим?»; он-лайн бесіди та консультації з батьками «Імунітет – основа здоров’я», «Як боротися з дитячою істерикою»; вправи для корекції плоскостопості «Килимок здоров’я»; рухливі ігри «Дожени мене», «До ляльок у гості», «Влуч у ворітця»; дидактичні ігри «Хто чим займається?», «Чистий -брудний», «Фрукти та овочі на тарілці», «Оціни вчинок», «Що корисно для здоров’я?», «Де живуть мікроби?»; сюжетно – рольові ігри «Лікарня», «Півник захворів», «Ведмедика болить вушко», «Масаж пальчиків», з метою формування розуміння значення вітамінів для здоров’я дитини, залучення дітей до зображення овочів та фруктів за допомогою трафаретів, розвитку дрібних м’язів рук; виховання дбайливого ставлення до свого тіла. Діти раннього віку мають уявлення про користь овочів, фруктів для здоров’я людей, розрізняють корисну їжу від шкідливої, володіють елементарними культурно-гігієнічними навичками.
В групі №6 (діти 4-го року життя) вихователями Наталією Драмарецькою, Іриною Мазурик проведено заняття «У країні здорових зубів», досліди «Кімнатні рослини очищують повітря», спортивну розвагу «Кличе в коло гра весела»; бесіди з дітьми «Ліки від застуди», «Корисна та шкідлива їжа», «Водичка, водичка умий моє личко», «Чистота – запорука здоров’я», «У люстерко подивись»; он-лайн бесіди та консультації з батьками «Як зберегти здоров’я», «Правила здорового способу життя», «Здоров’я – найцінніший скарб», «Про здоров’я треба знати, про здоров’я треба дбати»; дидактичні ігри «Де ховаються вітаміни?» , «Де живуть мікроби?», «Що для очей добре, а що погано?», «Що корисно для здоров’я», «Моє тіло», «Корисна їжа», «Корисно, шкідливо»; сюжетно – рольові ігри «Лікарня», «Аптека», «Лікарня. Сім’я»; читання оповідання К.Ушинського «Умій почекати», казки «Айболит», прислів’їв, приказок, загадок, з метою закріплення знань про орган слуху, зору, нюху; сприяння профілактиці та усунення шкідливих звичок; формування у дітей культурно – гігієнічних навичок, як важливого засобу зміцнення фізичного здоров’я; виховання дисциплінованості та уміння організовувати свій час. Діти 4-го року життя мають уявлення про корисні і шкідливі продукти для зубів, вчаться правильно харчуватися; дотримуються народної мудрості «про здоров’я треба знати, про здоров’я треба дбати».
В групі №3, №4 (діти 5-го року життя) вихователі Алла Гончарук, Ганна Климчук, Інна Шірокова, Світлана Антепа провели заняття «Чистота – запорука здоров’я», «Їжа – джерело росту і здоров’я», спортивну розвагу «Зимові забави»; бесіди з дітьми «Вітаміни для здоров’я», «Що робити, коли захворіли?», «Про небезпечні предмети», «Режимний ланцюжок», «Ми із спортом дружимо», «Азбука настрою», «Що не можна робити?», «Особиста гігієна»; дидактичні ігри «Де живуть вітаміни?», «Вітамінний натюрморт», «Шкідливо - корисно», «Оціни вчинок», «Валеологічний будиночок», «Засоби гігієни»; читання оповідання Г. Блікова «Вчимося вмиватися», «П’ять справ перед сном», «Казки про мило»; вивчення віршів, загадок, прислів’їв про здоровий спосіб життя; складання таблиці з серії малюнків про складові здорового способу життя; он-лай лекторій для батьків та консультації «Спортивний куточок вдома», «Вплив емоцій на здоров’я», «Телебачення і здоров’я дошкільнят», усний журнал «Загартування», «Як краще провести вихідний із дитиною?», «Яка їжа корисна Вашим дітям», з метою формування у дітей уявлень про чистоту і здоровий спосіб життя, розширення знань про правила і предмети особистої гігієни, створення умов щодо формування у дошкільнят ціннісного ставлення до свого здоров’я. За допомогою різних видів діяльності діти 5-го року життя мають знання про значення чистоти для збереження і зміцнення здоров’я, про призначення засобів гігієни (мила, зубної щітки, зубної пасти, гребінця, рушничка).
В групі № 5, №8 (діти 6-го року життя) вихователі Лілія Литвинюк, Єлизавета Кардаш, Ольга Буркан, Тетяна Шилова підготовили та провели заняття «Здоров’я без ліків!», вікторину «Абетка спорту», спортивну розвагу «У рухливі ігри граємо – про здоров’я дбаємо»; бесіди з дітьми «Засоби гігієни», «Шкідливі звички», «Спорт в сім’ї», «Як слід поводитися під час виникнення пожежі?», «Небезпечні місця для ігор», «Життя і здоров’я найбільша цінність», «В пошуках здоров’я», «Яким спортом ви любите займатись?», «Щоб здоров’я мати, про здоров’я треба дбати», та он-лайн консультації з батьками «Значення фізкультури в дошкільному віці», «Як навчити дітей здоровому способу життя», «Як дбати про здоров’я дитини», челендж «Спорт для всіх»; рухливі ігри «Хто швидше до прапорця?», «Чия ланка швидше збереться?», «Ми веселі діти», дидактичні ігри «Корисно - шкідливо», «Види спорту», «Що спочатку?», «Знайди продукти», «Предмети особистої гігієни», «Небезпечна ситуація», «Лялька захворіла», «Валеологічний будинок», «Види спорту назви!»; сюжетно – рольові ігри «Лікарня», «Швидка допомога»; читання віршів, приказок та прислів’я про здоров’я, казки М.Смирнова «Компот», «Врятований обід», «Чого горлечко болить?», «Вушка не чують», «Про неслухняне волоссячко»; пошуково – дослідницька діяльність на тему «Повітря», «Вітер», з метою формування у дітей необхідних знань, умінь та навичок щодо здорового способу життя, вміння використовувати отримані знання в повсякденному житті; сприяння зміцненню здоров’я дітей під час освітнього процесу. Діти старшого дошкільного віку мають уявлення про те, що найбільше багатство людини – здоров’я (дотримання здорового способу життя, значення корисної та шкідливої їжі, піклування про власне здоров’я).
Музичним керівником Лілією Соколовською проведено спортивні розваги для дітей дошкільного віку, з метою формування свідомого прагнення бути здоровим, бажання показати свої вміння, знання у подоланні різних перешкод та виконанні завдань. Педагогами всіх вікових груп організовано виставку малюнків «Мозаїка здоров’я», оформлено фотоколаж «Дбаємо про фізичне здоров’я та психологічний імунітет».
Вихователем – методистом Оксаною Іскрою в допомогу педагогам оформлено інформаційний стенд, міні-виставка методичної, художньої літератури; оновлено офіційний сайт ЗДО матеріалами щодо інформаційного марафону «Дбаємо про фізичне здоров’я та психологічний імунітет», розроблено пам’ятки, методичні рекомендації «Причини дитячого непослуху»; «Режим дня – запорука здоров’я»; «Дбаємо про здоров’я наших малюків»; «Правила здорового харчування»; поповнено банк даних інноваційними системами оздоровчої гімнастики. З педагогами проведено проблемний семінар на тему «Професійне вигорання. Технології збереження професійного здоров’я»; круглий онлайн-стіл «Імунізація в умовах сьогодення».