Відповідно до річного плану роботи закладу дошкільної освіти на 2022-2023 н.р. 02.05.2023 року проведено педагогічну раду на тему «Використання LEGO - технології в освітньому процесі як інноваційна технологія всебічного розвитку особистості дошкільника», з метою розробити систему використання конструктора LEGO-технології в освітньому процесі, формувати у дошкільників уміння працювати в команді, розвивати критичне мислення як умову використання навичок розв’язувати інтелектуальні завдання, сприяти комунікативно-мовленнєвих умінь, необхідних для міжособистісної взаємодії, забезпечити умови для творчих здібностей.
Конструктори LEGO — одна з найулюбленіших іграшок дітей і дієвий дидактичний матеріал. Тематичні набори дають вихователям змогу врахувати під час занять не лише вікові та індивідуальні можливості, а й уподобання кожної дитини. Тому розв’язання його завдань здійснюється через усі освітні напрями Базового компонента дошкільної освіти. Робота закладу дошкільної освіти спрямована в трьох напрямах: методична та контрольно-аналітична робота з педагогами; освітня діяльність LEGO-технологій дітей раннього та дошкільного віку; взаємодія з батьками.
На час підготовки до педагогічної ради на тему «Використання LEGO - технології в освітньому процесі як інноваційна технологія всебічного розвитку особистості дошкільника» вихователем – методистом Оксаною Іскрою надано консультації,методичні поради для педагогів «Використання конструктора LEGO у роботі з дітьми дошкільного віку», «Робот власноруч, або Формуємо цікавість дітей до науки та техніки LEGO», «Організація конструктивно-будівельної діяльності засобами LEGO-технології в ЗДО». Методична робота в закладі дошкільної освіти спрямована на підготовку педагогів до якісного виконання завдань, на підвищення їх педагогічної майстерності, розвиток творчого потенціалу. Освітній процес здійснюється на інтегрованих, комплексних, тематичних, домінантних заняттях, під час режимних процесів, різних видів діяльності. Перспективно-календарне планування в групах педагогами ведеться за усіма освітніми напрямами БКДО. Аналіз календарних планів та спостереження за роботою вихователів з дітьми показали, що робота з вивчення LEGO-технологій у закладі дошкільної освіти ведеться постійно, планомірно, на належному рівні. Охоплені практично всі форми та методи організації роботи з дітьми та батьками згідно плану роботи закладу дошкільної освіти.