Відповідно до річного плану роботи дошкільного навчального закладу на 2018-2019 навчальний рік проведено педагогічну раду на тему: «Формування логіко-математичної компетентності дошкільників через використання інноваційних технологій», з метою підвищення поінформованості педагогів щодо формування сенсорно- пізнавальної та логіко - математичної компетенції у дітей раннього та дошкільного віку відповідно до Базового компоненту дошкільної освіти, створення атмосфери взаємодії та взаєморозуміння.
На час підготовки до педагогічної ради вихователем – методистом Іскрою О.Г. надано консультації для педагогів «Формування у дошкільників елементарних математичних уявлень через дидактичні ігри», «Логіко-математичний розвиток старших дошкільників засобами казки»; з батьками проведено дискусійний клуб «Поради батькам щодо розвитку логіко-математичного мислення дітей»; в групі раннього віку №2, вихователем Руденко Н.М. проведено відкритий показ тематичного заняття з використанням елементів методики М.Монтессорі «Ми йдемо до лісу» (рівень проведення високий); в середній групі №3, вихователем Рижковою І.І. проведено інтегроване заняття «Математичні знахідки» з використанням Блоків Дьєнеша та паличок Кюїзенера для засвоєння сенсорних еталонів (рівень проведення високий)