Офіційний сайт
дошкільного навчального закладу №6
"Шоколадка"

У концепції Нової української школи передбачено 10 ключових компетентностей, які є основою для успішної самореалізації учня як особистості, громадянина, фахівця. Щоб забезпечити наступність дошкільної і початкової освіти, вихователі мають знати, чого навчатимуть дітей у НУШ

СПІЛКУВАННЯ ДЕРЖАВНОЮ (І РІДНОЮ У РАЗІ ВІДМІННОСТІ) МОВАМИ

Дитина усно і письмово висловлює й тлумачить поняття, думки, почуття, факти та погляди. Здатна реагувати мовними засобами на повний спектр соціальних і культурних явищ — у навчанні, вдома, у вільний час. Усвідомлює ролі ефективного спілкування.

СПІЛКУВАННЯ ІНОЗЕМНИМИ МОВАМИ

Дитина розуміє висловлене іноземною мовою. Усно і письмово висловлює і тлумачить поняття, думки, почуття, факти та погляди у широкому діапазоні соціальних і культурних контекстів. Може бути посередником у міжкультурному спілкуванні.

МАТЕМАТИЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ

Дитина вміє логічно та алгоритмічно мислити. Застосовує числові та геометричні методи щоб вирішити прикладні завдання у різних сферах діяльності. Здатна розуміти і використовувати прості математичні моделі, вміє будувати такі моделі для вирішення проблем.

КОМПЕТЕНТНОСТІ В ПРИРОДНИЧИХ НАУКАХ І ТЕХНОЛОГІЯХ

Дитина розуміє наукову основу природи і сучасних технологій. Застосовує науковий метод у практичній діяльності. Спостерігає, аналізує, формулює гіпотези, збирає дані, проводить експерименти, аналізує результати.

ІНФОРМАЦІИНО-ЦИФРОВА КОМПЕТЕНТНІСТЬ

Дитина впевнено і водночас критично застосовує інформаційно-комунікаційні технології, щоб створити, знайти, обробити інформацію, щоб обмінятися нею в публічному просторі та приватному спілкуванні. Вона інформаційно й медіа-грамотна, алгоритмічно мислить. Вміє працювати з базами даних, має навички безпеки в Інтернеті та кібербезпеки, знає основи програмування. Розуміє етику роботи з інформацією (авторське право, інтелектуальна власність тощо).

УМІННЯ НАВЧАТИСЯ ВПРОДОВЖ життя

Дитина здатна шукати та засвоювати нові знання, набувати нових умінь і навичок, організувати власний і колективний навчальний процес. Ефективно керує ресурсами та інформаційними потоками, Вміє визначати навчальні цілі та способи їх досягти, вибудовує свою навчальну траєкторію, оцінює власні результати навчання, навчається впродовж життя

СОЦІАЛЬНІ І ГРОМАДЯНСЬКІ КОМПЕТЕНТНОСТІ

Дитина має навички конструктивної соціальної поведінки у громадському житті, сім’ї, на роботі, Вміє працювати з іншими на результат, попереджати і розв’язувати конфлікти, досягати компромісів. Поважає закони, дотримується обов’язків, знає права людини, Підтримує соціокультурне різноманіття.

ЗАГАЛЬНОКУЛЬТУРНА ГРАМОТНІСТЬ

Дитина розуміє твори мистецтва, формує власні мистецькі смаки, самостійно виражає ідеї, досвід та почуття за допомогою мистецтва, Глибоко розуміє власну національну ідентичність. Поважає розмаїття культур.

ІНІЦІАТИВНІСТЬ І ПІДПРИЄМЛИВІСТЬ

Дитина генерує нові ідеї й ініціативи та втілює їх у життя, аби підвищити власний соціальний статус і добробут та заради розвитку суспільства і держави. Вміє раціонально споживати, ефективно використовувати індивідуальні заощадження. Приймає доцільні рішення у сфері зайнятості, фінансів тощо.