Цикли різноманітних методичних форм роботи з педагогами щодо реалізації конкретних річних завдань, спрямованих на підвищення їх професійної компетентності
№ з/р |
Форма проведення заходу |
Зміст заходу |
Термін проведення |
Відповідальний |
Примітка |
1. |
Інформація |
Визначити день тижня вівторок, як методичний день. Проводити: педагогічні ради; семінари-практикуми; інформаційні батли; панорами ідей; майстер-класи; брейн - ринги; колоквіуми; воркшопи,коучинги, педагогічні квести, вернісажи та інші. |
Протягом року |
Завідувач Лариса Гаріпова, Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
2. |
Інформація |
Визначити день тижня четвер (останній кожного місяця), як день ЦЗ населення. Проводити: заняття теоретичні і практичні консультації; перевірку знань; опрацювання літератури |
Протягом року |
Завідувач Лариса Гаріпова Призначена особа з питань ЦЗ
|
|
3. |
Засідання |
Визначити день тижня п’ятницю, як день атестації. Проводити: засідання атестаційної комісії; консультації; співбесіди; творчі звіти педагогів, які атестуються. |
Протягом атестаційно-го періоду |
Завідувач Лариса Гаріпова |
|
|
З метою підвищення теоретичного рівня знань педагогів: |
||||
4. |
Інформація |
Періодично заслуховувати звіти вихователів про курси підвищення кваліфікації, відвідування міських заходів КУ «ЦПРПП». |
Останній вівторок місяця |
Педагоги |
|
5. |
Інформація |
Проводити огляд новинок періодичної літератури. |
1 раз на місяць |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
6. |
Міні -тренінг |
«Які вміння та навички допоможуть дитині адаптуватися до дитячого садка?» Мета: забезпечити оптимізацію перебігу процесу адаптації дітей раннього віку до умов ЗДО, сприяти розвитку пізнавальних процесів дитини, збагачувати життя дитини новими враженнями та позитивними емоціями. |
Вересень 2025р. |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
7. |
Колоквіум |
«Якісна освіта – виклик нового покоління!» Мета: визначити і обговорити уявлення про нові підходи до розуміння, якою має бути якісна освіта і як оцінювати її результативність. |
Вересень 2025р. |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
8. |
Педагогічні читання |
«Створення освітнього середовища через призму інновацій» (використання міжнародної методики ECERS-3 у ЗДО) |
Вересень, 2025р.- Травень, 2026р. |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
9. |
Теоретично – практичний семінар |
«Впровадження сучасних форм та методів навчання – ключовий елемент ВСЗЯО в ЗДО» Мета: формувати основні орієнтири для планування, організації та забезпечення заходів, які безпосередньо впливають на якість освітньої діяльності; підвищувати професійну компетентність педагогів за допомогою компонентів, механізмів формування та функціонування внутрішньої системи в ЗДО |
Вересень, 2025р. - Травень, 2026р. |
|
|
10. |
Відкриті покази: |
Освітній напрям «Особистість дитини» Фізкультурний квест «Промінчики шукаємо — сонячних зайчиків збираємо» |
Листопад 2025р.
|
Вихователь Лариса Гаріпова |
|
Освітній напрям «Дитина в світі мистецтва» Лялькова вистава «Про лісову малечу та небезпечні речі» |
Лютий, 2026р. |
Вихователь Лариса Гаріпова |
|
||
Освітній напрям «Особистість дитини» Фізкультурна розвага для дітей раннього віку «Снігові забави в зимовому лісі» |
Листопад 2025р. |
Вихователь Майя Матушевська |
|
||
Освітній напрям «Дитина в світі мистецтва». Казка-шумівка для дітей раннього віку «У веселковім дивокраї» |
Лютий, 2026р. |
Вихователь Майя Матушевська |
|
||
12. |
Панорама ідей |
«Визначення основних напрямків методичної та освітньої діяльності на наступний навчальний рік» |
Травень 2026р. |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
Теоретично – практичний семінар 2025/2026н.р.
Тема «Впровадження сучасних форм та методів навчання – ключовий елемент внутрішньої системи забезпечення якості освіти в ЗДО»
Мета: формувати основні орієнтири для планування, організації та забезпечення заходів, які безпосередньо впливають на якість освітньої діяльності закладу; підвищувати професійну компетентність педагогів за допомогою компонентів, механізмів формування та функціонування внутрішньої системи в закладі дошкільної освіти.
Керівник: вихователь – методист Оксана Іскра.
№ з/р |
Форма проведення заходу |
Зміст заходу |
Термін проведення |
Відповідальний |
Приміт-ка |
1 |
Педагогічна пошта |
Теоретична частина Внутрішня система забезпечення якості освіти в ЗДО: загальні положення. Практична частина Нові методичні рекомендації з формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти в ЗДО: що змінилося? Домашнє завдання: Опрацювання компонентів ВСЗЯДО та основних вимог / правил до них. |
Вересень 2025р. |
Вихователь – методист Оксана Іскра
Педагоги |
|
2
|
Робота в мікрогрупах |
Теоретична частина Внутрішня система якості освіти в ЗДО: компоненти Практична частина Вимоги / правила організації освітніх і управлінських процесів. Домашнє завдання: Методи використання для оцінювання освітніх та управлінських процесів ЗДО (спостереження, анкетування) |
Жовтень 2025р. |
Вихователь – методист Оксана Іскра
Педагоги |
|
3 |
Практикум |
Теоретична частина Внутрішня система забезпечення якості освіти в ЗДО: як забезпечити? Практична частина Розробити Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти в ЗДО. Домашнє завдання: Опитування (вивчення документації, анкетування батьків, педагогічних працівників). |
Листопад 2025р. |
Вихователь – методист Оксана Іскра
Педагоги
|
|
4
|
Консульта-ція |
Теоретична частина Критерії та індикатори оцінювання якості дошкільної освіти. Практична частина Підвищення професійного рівня і педагогічної майстерності педагогічних працівників. Домашнє завдання: Методи збору інформації (анкетування педагогічних працівників). |
Грудень 2025р. |
Вихователь – методист Оксана Іскра
Педагоги
|
|
5
|
Міні-лекція
Мозковий штурм |
Теоретична частина Оцінювання освітніх і управлінських процесів у ЗДО. Практична частина Визначення моделі, форми та етапи оцінювання якості дошкільної освіти. Домашнє завдання: Форми отримання, методи вивчення інформації, узагальнення результатів. |
Січень 2026р. |
Вихователь – методист Оксана Іскра Музичний керівник
Механізм формування та функціонування внутрішньої системи в ЗДО. |
|
6 |
Семінарсь-кий модуль |
Теоретична частина Збір та аналіз інформації, отриманої під час спостереження, опитування та вивчення документації Практична частина Орієнтовна рамка оцінювання рівня освітніх і управлінських процесів. |
Березень 2026р. |
Вихователь – методист Оксана Іскра
Педагоги |
|
7 |
Аукціон педагогіч-них ідей |
Теоретична та практична частина Узагальнення результатів оцінювання визначення рівнів освітніх та управлінських процесів |
Квітень 2026р. |
Вихователь – методист Оксана Іскра
Педагоги |
|
8 |
Обмін думками |
Теоретична частина. Обговорення результатів оцінювання та прийняття відповідних управлінських рішень. |
Травень 2026р. |
Вихователь – методист Оксана Іскра |
|
Педагогічні читання на тему 2025/2026н.р.
«Створення освітнього середовища через призму інновацій» (використання міжнародної методики ECERS-3 у ЗДО)
Мета: акцентувати увагу на дослідженні умов, створених для розвитку дитини; удосконалювати освітнє середовище відповідно до міжнародних стандартів; визначати сильні й слабкі сторони в освітньому процесі закладу дошкільної освіти; підвищувати професійну компетентність педагогів; забезпечувати якість освітнього процесу; виокремлювати позитивні системи дошкільної освіти, що відповідають сучасним світовим тенденціям.
Склад творчої групи: керівник групи Оксана Іскра, вихователь – методист, вихователі Майя Матушевська, Інна Шірокова, Лілія Щерба, Тетяна Шилова.
№ з/р |
Форма проведення заходу |
Зміст заходу |
Термін проведення |
Відповідальний |
Приміт-ка |
|||
І. Підготовчий етап |
||||||||
1. |
Інформація Презентація |
Ознайомлення педагогів з використанням міжнародної методики ECERS-3 у ЗДО. |
Вересень 2025р. |
Вихователь – методист Оксана Іскра |
|
|||
2. |
Інформація |
Опрацювання педагогічної літератури з метою презентації перед педагогічним колективом. |
Жовтень 2025р. |
Вихователь – методист Оксана Іскра |
|
|||
ІІ. Організаційний етап |
||||||||
1. |
Інформація |
Занесення в картотеку інформації та поповнення каталогу літератури за темою «ECERS-3: Шкала оцінювання якості освітнього процесу в ЗДО» |
Вересень 2025р.-Травень 2026р. |
Вихователь – методист Оксана Іскра |
|
|||
ІІІ. Методичний етап |
||||||||
1. |
Презентація |
Оформлення для батьків консультативно-довідкові матеріали з використання міжнародної методики ECERS-3 у ЗДО. |
Жовтень 2025р. |
Вихователь – методист Оксана Іскра |
|
|||
ІV. Аналітичний етап |
||||||||
1. |
Інформація Презентація |
Методичні рекомендації з питань забезпечення якості освітнього процесу в ЗДО за результатами дослідження ECERS-3 |
Вересень 2025р. |
Педагоги |
|
|||
2. |
Інформація |
ECERS-3: оцінюємо якість освітнього процесу по-новому. Досліджуємо якість освітнього процесу. |
Жовтень 2025р. |
Педагоги |
|
|||
3. |
Інформація Презентація |
Як створити інноваційне розвивальне предметне середовище: завдання вихователя. |
Листопад 2025р. |
Педагоги |
|
|||
4. |
Інформація Презентація |
Якісна дошкільна освіта. Брошура із ключовими показниками якості за методикою ECERS-3. |
Грудень 2025р. |
Педагоги |
|
|||
5. |
Інформація Бланк тестів |
Методика оцінювання якості освітнього процесу в ЗДО. Підшкали «Простір і вмеблювання», «Повсякденні практики особистого догляду»: практичні аспекти та особливості самооцінювання |
Січень 2026р. |
Педагоги |
|
|||
6 |
ІнформаціяБланк тестів |
Підшкали «Мовлення та грамотність», «Види навчально-пізнавальної діяльності»: практичні аспекти та особливості самооцінювання |
Лютий 2026р. |
Педагоги |
|
|||
7. |
Інформація Бланк тестів |
Підшкали «Взаємодія», «Структурування програми»: особливості спостереження та самооцінювання |
Березень 2026р. |
Педагоги |
|
|||
8. |
Узагальнена інформація |
Дослідження оцінювання якості освітнього процесу в ЗДО за методикою ECERS-3 у розрізі параметрів |
Квітень 2026р. |
Педагоги |
|
|||
V. Підсумковий етап |
||||||||
1. |
Презентація |
Літературна кав’ярня. Бесіда за підсумками теми педагогічного читання. |
Травень 2026р. |
Вихователь – методист Оксана Іскра Педагоги |
|
|||
Консультація для педагогів 2025/2026н.р.
№ з/р |
Форма проведення заходу |
Зміст заходу |
Термін проведення |
Відповідальний |
Приміт-ка |
1. |
Консульта-ція |
Сучасне програмно – методичне забезпечення, що сприяє інноваційній спрямованості освітнього процесу. Методичні рекомендації щодо впровадження професійного стандарту «Вихователь закладу дошкільної освіти». |
Вересень 2025р. |
Завідувач Лариса Гаріпова |
|
2. |
Методичні рекоменда-ції |
Нові методичні рекомендації з формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти в ЗДО: що змінилося? |
Вересень 2025р. |
Вихователь – методист Оксана Іскра |
|
3. |
Карусель |
Особливості фізичного розвитку дітей раннього та дошкільного віку |
Жовтень 2025р. |
Вихователь – методист Оксана Іскра |
|
4. |
Робота в малих групах |
Методи та прийоми розвитку фізичних якостей дітей дошкільного віку |
Жовтень 2025р |
Вихователь – методист Оксана Іскра |
|
5. |
Консульта-ція, поради |
Види спортивних ігор у ЗДО |
Листопад 2025р. |
Вихователь – методист Оксана Іскра |
|
6. |
Майстер-клас |
Нетрадиційне обладнання для змагальних ігор |
Листопад 2025р. |
Музичний керівник Юлія Гурц |
|
7. |
Коучинг Опитуваль-ник |
Як удосконалити ІК-компетентність педагогів: практичні поради й інструменти діагностики. |
Грудень 2025р. |
Вихователь – методист Оксана Іскра |
|
8. |
Консульта-ція |
Шкільна зрілість до школи: що взяти до уваги? |
Грудень 2025р. |
Завідувач Лариса Гаріпова |
|
9. |
Майстер-клас |
Арт освіта дошкільників — емоції + творчість. (Мандали). |
Січень 2026р. |
Вихователь – методист Оксана Іскра |
|
10. |
Круглий стіл |
Театралізована діяльність дошкільників: нові підходи. |
Січень 2026р. |
Вихователь – методист Оксана Іскра |
|
11 |
Колоквіум |
Використання різних видів театру у роботі з дітьми раннього та дошкільного віку |
Лютий 2026р. |
Вихователь – методист Оксана Іскра |
|
12. |
Обговорення в загальному колі |
Мистецтво проти стресу, або Театральна халабуда в укритті |
Лютий 2026р. |
Вихователь – методист Оксана Іскра |
|
13. |
Консульта-ція |
Соціально-громадянська компетентність дошкільника: сучасний освітній вектор . |
Березень 2026р. |
Вихователь – методист Оксана Іскра |
|
14. |
Консульта-ція |
Виховуємо соціально компетентного громадянина у грі. |
Квітень 2026р. |
Завідувач Лариса Гаріпова |
|
15. |
Педагогіч-ний вернісаж |
Використання інноваційних технологій у системі роботи вчителів початкових класів та вихователів. |
Травень 2026р. |
Завідувач Лариса Гаріпова |
|
16. |
Консульта-ція |
Майбутній першокласник: що варто знати? |
Травень 2026р. |
Вихователь – методист Оксана Іскра |
|
17. |
Пам’ятка |
Безпечне літо: як дитині надати домедичну допомогу? |
Травень 2026р. |
Старша медична сестра Олена Ординська |
|
План роботи школи молодого вихователя 2025/2026н.р.
№ з/р |
Форма проведення заходу |
Зміст заходу |
Термін проведення |
Відповідальний |
Приміт-ка |
1. |
Аналіз анкет. Співбесіда
|
Виявити рівень теоретичної підготовки. Створити умови для подальшого особистісного зростання педагогів. |
Вересень |
Вихователь - методист Оксана Іскра |
|
2. |
Наказ по ЗДО |
Створити умови для обміну досвідом. |
Серпень |
Завідувач Лариса Гаріпова |
|
3. |
Методичні рекомендації |
Організувати оперативне вивчення наукових досягнень. |
Вересень |
Вихователь - методист Оксана Іскра |
|
4. |
Методичні рекомендації |
Ознайомити з нормативними документами. |
Вересень |
Вихователь – методист Оксана Іскра |
|
5. |
Співбесіда. Методичні рекомендації |
Допомогти знайти найкоротший шлях впровадження теоретичних знань. |
Вересень |
Вихователь - методист Оксана Іскра |
|
6. |
Перегляд занять, аналіз, визначення місця інновацій-них технологій в структурі заняття. |
Озброїти вихователів дидактичними знахідками, виховними ідеями, педагогічними скарбами, які б сприяли підняттю педагога на нову сходинку фахового зростання. |
Листопад-квітень |
Вихователі |
|
7. |
Конспекти занять, режимних моментів |
Сприяти вивченню позитивного педагогічного досвіду. |
Протягом року згідно індивідуальних планів |
Педагоги-наставники |
|
8. |
Конспекти занять, режимних моментів |
Сприяти зростанню педагогічної майстерності, швидкій педагогічній адаптації молодих вихователів. |
Протягом року згідно індивідуальних планів |
Молоді спеціалісти |
|
Робота творчої групи 2025/2026н.р.
Тема «Інтеграція LEGO - технологій в освітньому процесі ЗДО»
Мета: сприяти оновленню освітнього процесу через використання інноваційної технології «LЕGО-конструювання», як одного з основних факторів формування пізнавальної компетентності дітей дошкільного віку; створити систему роботи по реалізації та впровадженню інноваційної технології «LЕGО» в роботі з дітьми дошкільного віку; залучати педагогів та батьків до реалізації LEGO - технологій і створити команду однодумців; розвивати дрібну моторику рук, конструкторські, розумові та творчі здібності, креативність, увагу, самостійність, здатність зосередитися, пам’ять, логічне мислення.
Керівник: вихователь-методист Оксана Іскра
Склад творчої групи: вихователі: Тетяна Шилова, Лілія Щерба, Інна Шірокова, Алла Гончарук
№ з/р |
Форма проведення заходу |
Зміст заходу |
Термін проведення |
Відповідальний |
Приміт-ка |
|
Теоретична частина |
||||||
Опрацювання періодичних видань, літератури; підбір практичного матеріалу, розробка консультацій. |
||||||
1. |
Організа- ційне засідання |
Обговорення плану роботи на рік. Опрацювання періодичних видань, літератури з метою презентації перед педагогічним колективом, виставка. |
Вересень 2025р. |
Вихователь-методист Оксана Іскра Члени творчої групи |
|
|
2. |
Методичні рекомендації |
Використання конструктора LEGO на різних етапах адаптаційного періоду. |
Жовтень 2025р. |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
|
3. |
Круглий стіл |
Опрацювання учасниками творчої групи Програми розвитку дитини від 2 до 6 років та методичних рекомендацій «Безмежний світ гри з LЕGО». Основні практичні підходи до організації гри з LЕGО. |
Листопад 2025р. |
Вихователь |
|
|
4. |
Педагогіч-ний всеобуч |
П’ять речей, яким діти навчаться, граючи з LEGO. |
Грудень 2025р. |
Вихователь |
|
|
5. |
Педагогіч-ний всеобуч |
Розвиваємо зв’язне мовлення дошкільників із LEGO. |
Січень 2026р. |
Вихователь
|
|
|
6. |
Круглий стіл |
Музичні вправи та ігри із цеглинками LEGO для дітей раннього віку. |
Лютий 2026р. |
Вихователь |
|
|
7. |
Майстер-клас |
Діяльнісний підхід: учимося, граючи. |
Березень 2026р. |
Вихователь |
|
|
8. |
Педагогіч-ний всеобуч |
Поновити картотеку методичних матеріалів та тематичних статей |
Квітень 2026р. |
Вихователь |
|
|
9. |
Організаційне засідання |
Підсумок роботи творчої групи |
Травень 2026р. |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
|
Практична частина |
||||||
Розробка алгоритмів, конспектів, пам’яток, порад, рекомендацій; виготовлення практичних посібників. |
||||||
1. |
Організаційне засідання |
Опрацювання учасниками творчої групи Освітньої програми для дітей від 2 до7 років «Дитина». |
Жовтень 2025р. |
Всі члени творчої групи Вихователі |
|
|
2. |
Методич-ний ринг |
LEGO - конструктор в освітньому процесі: граємо і навчаємось. |
Листопад 2025р. |
Вихователі |
|
|
3. |
Методич-ний ринг |
LEGO: середовище, іграшка, інструмент. Формування навичок конструктивно-ігрової діяльності у дітей за допомогою LEGO. |
Грудень 2025р. |
Вихователі |
|
|
4. |
Майстер-клас |
Веселі хвилинки з LЕGО-цеглинками. Рухливі ігри з інтелектуальним навантаженням для дітей вікових груп. |
Січень 2026р. |
Вихователь
|
|
|
5. |
Квест |
Можливості LEGO в логіко-математичному розвитку дітей |
Лютий 2026р. |
Вихователь |
|
|
6. |
З досвіду роботи |
Інтеграція ЛЕГО - конструювання в освітній процес. |
Березень 2026р. |
Вихователь |
|
|
7. |
Поради для батьків |
LЕGО - анімація власноруч. |
Квітень 2026р. |
Вихователь |
|
|
8. |
Організаційне засідання |
Підсумок роботи творчої групи. |
Травень 2026р. |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
|
Творчі конкурси та огляди 2025/2026н.р.
№ з/р |
Форма проведення заходу |
Зміст заходу |
Термін проведення |
Відповідальний |
Приміт-ка |
1. |
Конкурс |
Спортивні перегони серед вихованців ЗДО «Перші кроки» |
Вересень 2025р. |
Педагоги |
|
2. |
Конкурс |
Конкурс на створення дитячої книги «Дитячі історії про…» |
Жовтень 2025р. |
Педагоги |
|
3. |
Конкурс |
Конкурс на кращу композицію «Гарбузова Осінь» (Асорті нетрадиційних технік) |
Жовтень 2025р.
|
Всі вікові групи |
|
4. |
Конкурс |
Конкурс новорічних композицій «Зимовий вернісаж» |
Грудень 2025р.
|
Всі вікові групи |
|
5. |
Конкурс |
Конкурс творчості «Барвиста писанка» |
Квітень 2026р. |
Всі вікові групи |
|
6. |
Конкурс |
Конкурс «Мистецька весна єдності!» у рамках фестивалю дитячої творчості «Сяйво талантів» |
Травень 2026р. |
Всі вікові групи |
|
Нетрадиційні форми роботи 2025/2026н.р.
№ з/р |
Форма проведення заходу |
Зміст заходу |
Термін проведення |
Відповідальний |
Приміт-ка |
1. |
Практичні поради |
Кейс безпеки для ЗДО. Як формувати безпечну поведінку в небезпечні часи? |
Вересень 2025р. |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
2. |
Квест педагогів, вчителів, батьків |
Партнерство заради дітей (досвід співпраці учасників освітнього процесу) |
Лютий 2026р. |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
3. |
Обмін досвідом |
Використання LEGO – технології в освітньому просторі НУШ |
Квітень 2026р. |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
Самоосвіта 2025/2026 н.р.
№ з/р |
Форма проведення заходу |
Зміст заходу |
Термін проведен-ня |
Відповідальний |
Приміт-ка |
1. |
Інформація |
З метою підвищення ефективності педагогічної діяльності, адаптації до стилю роботи призначити наставників для молодих педагогів та організувати їх роботу. |
Протягом року |
Завідувач Лариса Гаріпова
|
|
2. |
Інформація |
Організувати участь педагогів у методичних об’єднаннях та семінарах за планом-графіком планом -графіком КУ «ЦПРПП ВМР» ДАЙДЖЕСТ: -для вихователів груп раннього віку – Майя Матушевська; - для вихователів молодших груп – Тетяна Шилова; - для вихователів середніх груп – Лілія Щерба; - для вихователів старших груп – Інна Шірокова; - для музичних керівників. |
Відповідно до графіка КУ «ЦПРПП ВМР» ДАЙДЖЕСТ |
Вихователь –методист Оксана Іскра |
|
3. |
|
Забезпечити участь в роботі «Школи молодого вихователя»: вихователя 1 року роботи – Ольгу Вовк, інструктора з фізкультури –Ольгу Присяжну. |
Відповідно до Перспективи |
Вихователь –методист Оксана Іскра |
|
4. |
Інформація |
Проводити огляд новинок методичної та періодичної літератури |
1 раз на місяць |
Вихователь –методист Оксана Іскра |
|
5. |
Інформація |
З метою підвищення фахової майстерності педагогів та якості освітнього процесу, проводити взаємовідвідування занять та режимних моментівміж колегами |
Протягом року |
Завідувач Лариса Гаріпова Вихователь – методист Оксана Іскра педагоги |
|
6. |
Засідання |
Організувати роботу по самоосвіті педагогів над проблемними питаннями дошкільного виховання та їхні звіти на пед годинах. |
1 раз на місяць |
Завідувач Лариса Гаріпова Вихователь –методист Оксана Іскра |
|
7. |
Засідання |
Сприяти розвитку вміння педагога здійснювати самоаналіз як основи для визначення ефективності своєї професійної діяльності та самовдосконалення |
Протягом року |
Завідувач Лариса Гаріпова Вихователь – методист Оксана Іскра педагоги |
|
|
Тема самоосвіти |
Відповідальний |
Приміт-ка |
||
«Адаптація дітей раннього віку до умов закладу дошкільної освіти» |
Майя Матушевська |
|
|||
«Використання інтерактивних технологій з розвитку мовлення дітей раннього віку» |
Олена Микитюк |
|
|||
«Розвиток творчих здібностей дітей молодшого дошкільного віку на заняттях з малювання» за Л. Шульгою |
Лілія Литвинюк |
|
|||
«Школа ейдетики» |
Тетяна Шилова |
|
|||
«Використання природного матеріалу та вторинної сировини в конструктивно-образотворчій діяльності дошкільників середнього віку» |
Лілія Щерба |
|
|||
«Мнемотехніка: технологія ефективного засвоєння інформації в умовах сучасної освіти» за технологією Г.Чепурного |
Світлана Антепа |
|
|||
«Дошкільнятам – освіта для сталого розвитку» Н.Гавриш, О.Пометун |
Оксана Книга |
|
|||
«Методика 6 цеглинок» |
Алла Гончарук |
|
|||
Навчання читання дітей старшого дошкільного віку за методикою Л. Шелестової «Вчимося читати» |
Інна Шірокова |
|
|||
«Українські музичні хореографічні традиції в дошкільній освіті, як умова розвитку творчості дитини» |
Музичний керівник Емілія Нагорна |
|
|||
«Зроби глибокий вдих, або опановуємо з дітьми основи дихальної гімнастики» |
Інструктор з фізкультури Ольга Присяжна |
|
Впровадження освітніх інноваційних методик, технологій та ППД
2025/2026 н.р.
№ з/р |
Назва навчальних програм, методик та технологій |
Етап |
Відповідальний |
1. |
Розвиток творчих здібностей дітей раннього віку засобами нетрадиційної техніки малювання |
Вивчення та впровадження |
Вихователь І молодшої групи №1М.Матушевська |
2. |
Сутність сенсорного розвитку дітей раннього віку на основі впровадження технології М. Монтессорі |
Вивчення та впровадження |
Вихователь І молодшої групи №2 Олена Микитюк |
3. |
«Технологія побудови занять з художньо – мовленнєвої діяльності дітей молодшого дошкільного віку за сучасними лінгвістичними підходами» К.Л. Крутій, О.П. Кулинич |
Впровадження |
Вихователь молодшої групи № 5 Лілія Литвинюк |
4. |
«Виховання казкою» Л. Фесюкова |
Впровадження |
Вихователь молодшої групи №8 Тетяна Шилова |
5. |
«Розвиток творчих здібностей дітей середнього дошкільного віку на заняттях з малювання» за Л. Шульгою |
Впровадження |
Вихователь середньої групи № 6 Лілія Щерба |
6. |
«Мнемотехніка: технологія ефективного засвоєння інформації в умовах сучасної освіти» за технологією Г.Чепурного |
Впровадження |
Вихователь середньої групи № 7 Світлана Антепа |
7. |
«Дошкільнятам – освіта для сталого розвитку» Н.Гавриш, О.Пометун |
Впровадження |
Вихователь середньої групи №7 Оксана Книга |
8. |
Мнемотехніка – технологія ефективного заучування віршів. |
Впровадження |
Вихователь старшої групи №3 А. Гончарук |
9. |
«Технологія побудови занять з художньо – мовленнєвої діяльності дітей старшого дошкільного віку за сучасними лінгвістичними підходами» К.Л. Крутій, О.П. Кулинич |
Впровадження |
Вихователь старшої групи №4 Інна Шірокова |
10. |
«Методика елементарного музикування» Карл Орф |
Впровадження |
Музичний керівник Емілія Нагорна |
11. |
Зроби глибокий вдих, або Опановуємо з дітьми основи дихальної гімнастики. |
Вивчення та впровадження |
Інструктор з фізичної культури Ольга Присяжна |
Заходи з атестації, підвищення кваліфікації педагогів, їх участь у методичній роботі міста 2025/2026 н.р.
№ з/р |
Форма проведення заходу |
Зміст заходу |
Термін проведення |
Відповідальний |
Примітка |
1. |
Засідання |
Провести чергову атестацію Лариси Гаріпової –вихователя дітей молодшого віку (кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії») Майї Матушевської – вихователя дітей раннього віку (10 тарифний розряд) |
2025/2026 н.р. |
Завідувач Лариса Гаріпова, вихователь-методист Оксана Іскра, АК |
|
2. |
Інформація |
З метою підвищення теоретичного рівня та фахової майстерності педагогів направити на курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників КЗ «ДНЗ № 6 ВМР» у КЗВО «ВАБО»: вихователя Лілію Щербу, інструктора з фізичної культури Ольгу Присяжну |
2025/2026 н.р. |
Завідувач Лариса Гаріпова, вихователь-методист Оксана Іскра |
|
Педагогічна рада №1
Тема: «Про завдання діяльності педагогічного колективу
на 2025/2026 навчальний рік»
№ з/р |
Форма проведення заходу |
Зміст заходу |
Термін проведе-ння |
Відповідальний |
Приміт-ка |
|
Теоретична частина |
||||
1. |
Звіт, інформація, аналіз. |
Про виконання рішень попередньої педагогічної ради. |
Серпень, 2025р. |
Завідувач Лариса Гаріпова |
|
2. |
Інформацій-не повідомле-ння |
Про підсумки роботи КЗ «ДНЗ№ 6 ВМР» за літній період в умовах воєнного стану. |
|
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
3. |
Повідомле-ння |
Про обговорення та затвердження плану роботи, форм планування, освітніх та парціальних програм на 2025/2026 н.р. |
|
Завідувач Лариса Гаріпова Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
4. |
Інформацій-не повідомлення |
Про обговорення та пропозиції до підвищення кваліфікації у 2026 році. |
|
Вихователь-методист Оксана Іскра Педагоги |
|
5. |
Інформацій-не повідомлення |
ВСЗЯО ЗДО. Про обговорення та реалізацію напряму освітньої діяльності «Управлінські процеси ЗДО». Про схвалення Положення про внутрішньої систему забезпечення якості освіти ЗДО |
|
Завідувач Лариса Гаріпова Вихователь-методист Оксана Іскра Педагоги |
|
6. |
Інформацій-не повідомлення |
Індекс інклюзії. Про обговорення та реалізація плану розвитку інклюзії на 2025/2026 н.р. |
|
Завідувач Лариса Гаріпова Вихователь-методист Оксана Іскра Педагоги |
|
7. |
Повідомлення |
Про підготовка колективу до нового 2025/2026 н.р. |
|
Завідувач Лариса Гаріпова |
|
Педагогічна рада №2
Тема: «Ігри з елементами спорту як засіб розвитку фізичних якостей дітей раннього та дошкільного віку»
Мета: удосконалювати систему роботи закладу дошкільної освіти з розвитку фізичних якостей дітей раннього та дошкільного віку; формувати ціннісні уявлення про здоров’я та значення здорового способу життя, підтримувати інтерес до правил безпеки життєдіяльності та здоров’язбережувальної поведінки, виховувати любов до щоденних і систематичних занять з елементами спорту.
№ з/р |
Форма проведення заходу |
Зміст заходу |
Термін проведе-ння |
Відповідальний |
Приміт-ка |
|||
1. |
Теоретична частина |
|||||||
1.1 |
Інформацій-не повідом-лення |
Про виконання рішень попередньої педагогічної ради |
Листопад2025р. |
Завідувач Лариса Гаріпова |
|
|||
1.2 |
Професій-ний постер |
Про цілісність, системність і послідовність планування й організації роботи з розвитку фізичних якостей дітей |
|
Завідувач Лариса Гаріпова |
|
|||
1.3 |
Методичні рекоменда-ції |
Про планування фізкультурно-оздоровчої роботи з використанням ігор з елементами спорту |
|
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
|||
1.4 |
З досвіду роботи |
Про вплив нетрадиційного фізкультурного обладнання на розвиток рухової активності дітей |
|
Педагоги |
|
|||
1.5 |
Довідка |
Про стан роботи з фізичного розвитку дітей раннього та дошкільного віку |
|
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
|||
2 |
Практична частина |
|||||||
2.1 |
Конкурс-огляд
|
Наповнення фізкультурних осередків атрибутами для ігор з елементами спорту.
|
|
Вихователь-методист Оксана Іскра Педагоги
|
|
|||
2.2 |
Конкурс ігор з елементами спорту |
Презентація ігор з елементами спорту |
|
|
||||
Педагогічна рада №3
Тема: «Організація театралізованої діяльності дітей дошкільного віку через виховання патріотизму та мовленнєвого розвитку»
Мета: систематизувати знання педагогів з організації театральної діяльності дітей дошкільного віку; розширювати уявлення про різновиди театрів для дошкільнят; розвивати особистість дитини, її мовлення, творчі здібності та патріотичні почуття; залучати дітей до театралізованих ігор, де вони можуть проявляти свою індивідуальність, розвивати навички спілкування та взаємодії з однолітками, а також вивчати та шанувати українські традиції та культуру.
№ з/р |
Форма проведення заходу |
Зміст заходу |
Термін проведення |
Відповідальний |
Примітка |
||
1. |
Теоретична частина |
||||||
1.1 |
Інформацій-не повідомлен-ня |
Про виконання рішень попередньої педагогічної ради |
Лютий, 2026р. |
Завідувач Лариса Гаріпова |
|
||
1.2 |
Психологіч-ний лікбез |
Чому театралізована діяльність важлива для освіти сьогодення? |
|
Завідувач Лариса Гаріпова |
|
||
1.3 |
Семінарсь-кий модуль |
Про організацію театралізованої діяльності дітей дошкільного віку через виховання патріотизму та мовленнєвого розвитку |
|
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
||
1.4 |
З досвіду роботи |
Про використання різних видів театрів в освітньому процесі з дітьми раннього та дошкільного віку |
|
Педагоги
|
|
||
1.5 |
Довідка |
Про стан організації театралізованої діяльності в ЗДО |
|
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
||
2 |
Практична частина |
||||||
2.1 |
Огляд-конкурс |
«Диво дивне – Театр!». Презентація різних видів театру |
|
Вихователь-методист Оксана Іскра Педагоги
|
|
||
2.2 |
Інтерактивна ділова гра |
«Творчі майстерні» |
|
|
|||
Педагогічна рада №4
Тема: «Соціально-громадянська компетентність дошкільника:
сучасний освітній вектор»
Мета: формувати любов до рідного краю; духовно-моральні взаємини; любов до культурного спадку свого народу; розширювати знання про державні та народні символи; формувати почуття власної гідності, як представників свого народу, поваги до своїх національних особливостей; толерантне ставлення до представників інших національностей, інших країн; формувати знання про правила поведінки і спілкування, що є загальноприйнятними у суспільстві.
№ з/р |
Форма проведення заходу |
Зміст заходу |
Термін проведення |
Відповідальний |
Примітка |
|
1. |
Теоретична частина |
|||||
1.1 |
Інформацій-не повідом-лення |
Про виконання рішень попередньої педагогічної ради |
Квітень, 2026р. |
Завідувач Лариса Гаріпова |
|
|
1.2 |
Професій-ний постер |
Про формування соціально-громадянської компетентності дітей дошкільного віку: основні завдання та шляхи їх реалізації |
|
Завідувач Лариса Гаріпова |
|
|
1.3 |
Ділова гра «Скринька ідей» (з досвіду роботи) |
Про методи і прийоми формування соціально-громадянської компетентності дошкільників у контексті сьогодення |
|
Вихователь-методист Оксана Іскра Педагоги |
|
|
1.4 |
Опитування (анкетування педагогічних працівників) |
ВСЗЯО ЗДО. Про напрям оцінювання «Управлінські процеси ЗДО» |
|
Вихователь-методист Оксана Іскра Педагоги |
|
|
1.5 |
Ток-шоу |
Про обговорення проєкту річного плану на новий навчальний рік і плану роботи на літній період |
|
Вихователь-методист Оксана Іскра Педагоги |
|
|
1.6 |
Довідка |
Про стан реалізації освітнього напряму «Дитина в соціумі» |
|
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
|
2 |
Практична частина |
|||||
2.1 |
Ігровий калейдоскоп для формування соціально-громадянської компетентності дошкільників |
Вихователь-методист Оксана Іскра Педагоги |
||||
Взаємодія з батьками 2025/2026 н.р.
(Загальні батьківські збори, групові батьківські збори, консультації для батьків, нетрадиційні форми роботи, план роботи Школи молодих батьків «Перші кроки»)
№ з/р |
Форма проведення заходу |
Зміст заходу |
Термін проведення |
Відповідальний |
Примітка |
|||
І |
|
Залучати родини до активної участі в заходах , формувати в них почуття приналежності до колективу закладу дошкільної освіти, як однодумців. |
Протягом року |
Завідувач Лариса Гаріпова, Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
|||
ІІ |
День відкритих дверей |
Проводити «Дні відкритих дверей», надавати можливість батькам стати учасниками освітнього процесу. |
Перший день вересня, грудня, березня. |
Завідувач Лариса Гаріпова Призначена особа з питань ЦЗ
|
|
|||
ІІІ |
|
Сприяти підвищенню психологічної та педагогічної компетентності батьків щодо розуміння закономірності розвитку, навчання та виховання дошкільника. |
Протягом року |
Завідувач Лариса Гаріпова |
|
|||
ІV |
|
Всебічно вивчати становище, статус родини та моделі взаємодії з батьками для здійснення диференційованого підходу.
|
Протягом року |
Завідувач Лариса Гаріпова |
|
|||
V |
Загальні батьківські збори |
|||||||
1. |
Інформаційна трибуна |
Цілісність, системність і послідовність планування й організації роботи з розвитку фізичних якостей дітей |
Жовтень 2025р. |
Завідувач Лариса Гаріпова Вихователь - методист Оксана Іскра Педагоги Батьки |
|
|||
Доповідь – презентація |
1. Вплив нетрадиційного фізкультурного обладнання на розвиток рухової активності дітей. |
|
||||||
Коучинг |
2. Здоров’язбережувальна складова освіти як механізм підготовки здобувачів освіти до успішної самореалізації та розбудови суспільства (участь у XVІІ Міжнародної виставки «Інноватика в сучасній освіті-2025»). |
|
||||||
2. |
Методична платформа |
Створюємо інноваційне розвивальне предметне середовище в ЗДО |
Квітень 2026р. |
Завідувач Лариса Гаріпова Вихователь - методист Оксана Іскра Педагоги Батьки |
|
|||
Інформаційне повідомлення |
1. Освітнє середовище — значимий чинник модернізації освітнього процесу. |
|
||||||
Майстер-клас |
2.Модель розвивального предметного середовища. |
|
||||||
Арт-галерея |
3. «Барвиста писанка» |
|
||||||
3. |
Коло батьківської підтримки |
1.Звіт адміністрації про підсумки роботи КЗ «ДНЗ №6 ВМР» за 2025/2026н.р. |
Травень 2026р. |
Завідувач Лариса Гаріпова Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
|||
|
2. Організація роботи в літній період в умовах воєнного стану. |
|
||||||
VІ |
Групові батьківські збори |
|||||||
1. |
Батьківська зустріч |
Група дітей першої молодшої групи №1, №2 |
|
Вихователі: Майя Матушевська Олена Микитюк |
|
|||
|
Марафон |
Зміст освітньої діяльності з дітьми першої молодшої групи «Крихітки» (третій рік життя) відповідно вимогам Освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина». 10 кроків для успішної адаптації до ЗДО. Як поліпшити рухову активність дітей раннього віку? |
Вересень |
|
||||
Ігровий практикум |
Експресивні етюди для розвитку емоційного інтелекту дітей. |
Лютий |
|
|||||
Буклет |
Безпечне літо: як дитині надати домедичну допомогу? |
Травень |
|
|||||
2. |
|
Друга молодша група №5,№8 |
|
Вихователі: Лілія Литвинюк Тетяна Шилова |
|
|||
Інформаційний лекторій |
Зміст освітньої діяльності з дітьми другої молодшої групи «Малята» (четвертий рік життя) відповідно вимогам Освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина». Новий формат перших батьківських зборів. Як обирати спортивну секцію для дитини? |
Вересень |
|
|||||
Інтерактив-на лекція |
Як розвивати емоційну сферу дошкільників за допомогою казок? |
Лютий |
|
|||||
Пам’ятка |
Як діяти у разі надзвичайної ситуації? |
Травень |
|
|||||
3. |
|
Середня група №6,№7 |
|
Вихователі: Лілія Щерба Світлана Антепа Оксана Книга
|
|
|||
Педагогіч-ний практикум |
Особливості розвитку та виховання дітей середнього дошкільного віку. Зміст освітньої діяльності з дітьми середньої групи «Чомусики» (п’ятий рік життя) відповідно вимогам Освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина». Як обирати спортивну секцію для дитини? |
Вересень |
|
|||||
Круглий стіл |
Розвиваємо емоційний інтелект за допомогою літературних текстів. |
Лютий |
|
|||||
Диспут |
Розпорядок дня дитини влітку. |
Травень |
|
|||||
4. |
|
Старша група № 3, №4 |
|
Вихователі: Алла Гончарук Юлія Петрук Інна Шірокова
|
|
|||
Педагогіч-ний диспут |
Психофізіологічна готовність дітей до шкільного навчання. Зміст освітньої діяльності з дітьми старшої групи «Фантазери-мрійники» (шостий рік життя) відповідно вимогам Освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина». Шкільна зрілість дитини: що взяти до уваги? |
Вересень |
|
|||||
Майстер-клас |
Казкарикonline для маленьких театралів |
Лютий |
|
|||||
Рекоменда-ції батькам |
Що потрібно для успішного старту першокласника? |
Травень |
|
|||||
VІІ |
Консультації для батьків |
|||||||
1. |
Як підготувати дитину до закладу дошкільної освітив умовах воєнного стану |
Вересень |
Завідувач Лариса Гаріпова |
|
||||
2. |
Навпроти чи поряд? або Як співпрацювати з батьками вихованців. Пам’ятка для батьків. |
Вересень |
Вихователь –методист Оксана Іскра |
|
||||
3. |
Правила безпеки під час навчання дітей основних рухів. |
Жовтень |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
||||
4. |
Методи та прийоми розвитку фізичних якостей дітей дошкільного віку. |
Жовтень |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
||||
5. |
Нетрадиційне обладнання для змагальних ігор. |
Листопад |
Завідувач Лариса Гаріпова |
|
||||
6. |
Мій улюблений вид спорту. Конкурс малюнків для батьків і дітей. |
Листопад |
Завідувач Лариса Гаріпова |
|
||||
7. |
Як не транслювати дитині тривожний фон: рекомендації батькам |
Грудень |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
||||
8. |
Чому першачкам складно у школі? або Що батьки роблять не так? |
Грудень |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
||||
9. |
Розвиваємо емоційний інтелект за допомогою літературних текстів. |
Січень |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
||||
10. |
Форми організації театралізованої діяльності. |
Січень |
Завідувач Лариса Гаріпова |
|
||||
11. |
Організація куточка театралізованої діяльності. |
Лютий |
Завідувач Лариса Гаріпова |
|
||||
12. |
Класифікація видів театралізованої діяльності дошкільників. |
Лютий |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
||||
13. |
Формування навичок безпечної поведінки у дітей дошкільного віку.
|
Березень |
Завідувач Лариса Гаріпова |
|
||||
14. |
Як розвивати всі складові соціально-громадянської компетентності? |
Березень |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
||||
15. |
Приклади ігор для формування соціально-громадянської компетентності дошкільників. Які вимоги до ігор соціально-громадянського змісту? |
Квітень |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
||||
16. |
«Ви повинні навчати цих речей своїх дітей для їхньої ж безпеки». «Правила безпечної поведінки в надзвичайних ситуаціях». |
Квітень |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
||||
17. |
Шкільна зрілість дитини: що взяти до уваги? Складні запитання дітей про школу: як відповідати. |
Травень |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
||||
18. |
Що потрібно для успішного старту першокласника? Рекомендації батькам. |
Травень |
Завідувач Лариса Гаріпова |
|
||||
19. |
Організація загартування дошкільників влітку. |
Травень |
Завідувач Лариса Гаріпова |
|
||||
VІІІ |
Нетрадиційні форми роботи |
|||||||
1. |
Тренінг |
Дитина йде до школи: готуємо батьків. |
Грудень 2025р. |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
|||
2. |
Опитувальник для батьків |
«Так» і «Ні» під час підготовки до школи. Чи готова ваша дитина до навчання в школі? |
Лютий 2026р. |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
|||
3. |
Пам’ятка |
Що потрібно для успішного старту першокласника? Рекомендації батькам. |
Травень 2026р. |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
|||
План роботи Школи молодих батьків «Перші кроки» 2025/2026 н.р.
№ з/р |
Форма проведення заходу |
Зміст заходу |
Термін проведення |
Відповідальний |
Приміт-ка |
|
||
1. |
Засідання № 1 Круглий стіл «Що враховувати в організації освітнього процесу в ЗДО в умовах воєнного стану» |
|
||||||
Інформація |
Сучасне програмно – методичне забезпечення, що сприяє інноваційній спрямованості освітнього процесу. Як подолати тривожність? 10 кроків для успішної адаптації до ЗДО. |
25.09.2025р. |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
|
|||
|
Домашнє завдання : Анкетування батьків «Батьки, діти і заклад дошкільної освіти» |
|
|
|||||
2. |
Засідання № 2 «Цілісність, системність і послідовність планування й організації роботи з розвитку фізичних якостей дітей» |
|
|
|
||||
|
Аналіз домашнього завдання |
23.10.2025р. |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
|
|||
Доповідь – презентація |
1. Вплив нетрадиційного фізкультурного обладнання на розвиток рухової активності дітей. |
|
|
|||||
Коучинг |
Здоров’язбережуваль-на складова освіти як механізм підготовки здобувачів освіти до успішної самореалізації та розбудови суспільства (участь у XVІІ Міжнародної виставки «Інноватика в сучасній освіті-2025»). |
|
|
|||||
|
Домашнє завдання: підготувати нетрадиційне обладнання для змагальних ігор. |
|
|
|||||
3. |
Засідання № 3 «Безпека життєдіяльності: працюємо з батьками» |
|
||||||
|
Аналіз домашнього завдання |
27.11.2025р. |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
|
|||
Міні-консульта-ція |
Формування навичок безпечної поведінки у дітей дошкільного віку |
|
|
|||||
|
Домашнє завдання: Сучасні засоби організації виховання безпеки життєдіяльності вдома |
|
|
|||||
4. |
Засідання № 4 «Безпека життєдіяльності: безпечне середовище вдома» |
|
||||||
|
Аналіз домашнього завдання |
18.12.2025р. |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
|
|||
Майстер-клас |
Евакуаційний рюкзак у закладі дошкільної освіти, вдома: перелік необхідного. Як організувати безстресовий освітній процес |
|
|
|||||
|
Домашнє завдання: Безпечне середовище вдома. |
|
|
|||||
5. |
Засідання № 5 «Дитина в інформаційному просторі» |
|
||||||
|
|
Аналіз домашнього завдання |
22.01.2026р. |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
|
||
Квест |
Медіапедагогіка в дитячому садку: як формувати основи медіаграмотності в дітей і в дорослих. Пам’ятка «Організація дітей до роботи з комп’ютером» |
|
|
|||||
|
Домашнє завдання: Практичне заняття з дітьми «Комп’ютер – за або проти» |
|
|
|||||
6. |
Засідання № 6 «Використання конструктора LEGO у роботі з дітьми дошкільного віку» |
|
||||||
|
Аналіз домашнього завдання |
19.02.2026р. |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
|
|||
Ділова гра |
Будуємо місточок у дитинство. Налагодження взаємодії з батьками. «Як навчити дитину читати за допомогою конструктора LEGO?» |
|
|
|||||
|
Домашнє завдання: Онлайн-виставка робіт «Граємо з дитиною всією родиною» |
|
|
|||||
7. |
Засідання № 7 «Нетрадиційні технології взаємодії з батьками» |
|
||||||
|
Аналіз домашнього завдання |
19.03.2026р. |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
|
|||
Квест |
Організація навчання та дозвілля: корисні матеріали на допомогу батькам «Створюйте умови — отримуйте результат» |
|
|
|||||
|
Домашнє завдання: Ігрове моделювання вправи «Граємо поруч — граємо разом!» |
|
|
|||||
8. |
Засідання № 8 «Готовність дитини до НУШ: важливі аспекти» |
|
||||||
|
Аналіз домашнього завдання |
23.04.2026р. |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
|
|||
Інформація |
Шкільна зрілість дитини: що взяти до уваги? Складні запитання дітей про школу: як відповідати. Що потрібно для успішного старту першокласника? Рекомендації батькам. |
|
|
|||||
|
Домашнє завдання: Опитувальник «Чи готова ваша дитина до навчання в школі?» |
|
|
|||||
9. |
Засідання № 9 «Зустріч за круглим столом» |
|
||||||
|
Аналіз домашнього завдання |
21.05.2026р. |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
|
|||
Обмін думками |
Чи здійснились наші сподівання? |
|
|
|||||
|
Звіт про роботу Школи молодих батьків «Перші кроки» |
|
|
Співпраця із комунальним закладом «Вінницький ліцей №12» 2025/2026 н.р.
№ з/р |
Форма проведення заходу |
Зміст заходу |
Термін проведення |
Відповідальний |
Примітка |
1 |
Взаємодія закладу дошкільної освіти зі школою |
||||
1.1 |
Інформація |
Організаційна робота: З метою підвищення якості організації перспективності, наступності у роботі КЗ «ДНЗ № 6 ВМР» та КЗ «Вінницький ліцей №12»: - обговорити та скласти спільний план заходів роботи закладу дошкільної освіти та школи з питань наступності; - здійснювати моніторинг стану освітнього процесу учнів початкових класів та вихованців старших груп КЗ «ДНЗ № 6 ВМР» |
Вересень 2025р.
Протягом року |
Вихователь-методист Оксана Іскра, Завуч початкових класів Галина Ярова Вихователі старших груп Алла Гончарук Інна Шірокова Ольга Вовк
|
|
1.2 |
|
З метою підвищення рівня мотиваційної готовності старших дошкільників до навчання у школі організувати та провести екскурсії до школи; до бібліотеки; на свята: «Перший дзвоник»,«Прощавай,Букварик» та на свято «Останній дзвоник»; - уроки початкових класів. Проводити зі старшими дошкільниками цикл занять «Я йду до школи»; використовувати в освітній роботі читання творів про школу; знайомити вихованців з правилами поведінки школярів; створювати умови для розгортання сюжетно-рольової гри «Школа»; провести конкурс дитячих малюнків «Мої враження про школу», «Цікаві спогади про дитячий садок», «Моя майбутня вчителька»; організувати Тиждень початкової школи (листопад); театралізовану презентацію «Один день із життя першокласника»; спортивні змагання та розваги (вересень) |
Протягом року
|
Вихователі старшої групи Алла Гончарук Інна Шірокова Ольга Вовк
|
|
1.3 |
|
З метою підвищення якості організації перспективності та послідовності роботи ЗДО та початкової школи проводити консультації, батьківські збори, Дні відкритих дверей для батьків майбутніх першокласників. |
Протягом року |
Вихователь – методист Оксана Іскра |
|
1.4 |
|
З метою якісної підготовки вихованців старших груп до навчання в школі, організувати роботу гуртка «Самчитайлик» |
Жовтень - травень |
Вихователь-методист Оксана Іскра
|
|
2 |
Методична робота |
||||
2.1 |
|
Спланувати спільну роботу. |
Вересень 2025р. |
Вихователь – методист Оксана Іскра Завуч початкових класів Галина Ярова |
|
2.2 |
|
Скласти та обговорити план роботи ЗДО та школи з питань наступності в роботі. |
|
||
2.3 |
|
Ознайомити вихователів з програмою навчання дітей у 1 класі загальноосвітньої школи та вчителів з Освітньою програмою для дітей від двох до семи років «Дитина». |
Вихователь – методист Оксана Іскра Завуч початкових класів Галина Ярова Вихователі старших груп Алла Гончарук Інна Шірокова Ольга Вовк |
|
|
2.4 |
|
Поновити банк даних літератури та посібників на допомогу батькам з питань підготовки дитини до школи |
Вересень 2025р. |
Вихователь – методист Оксана Іскра
|
|
2.5 |
|
Запросити вчителів початкових класів на підсумкові заняття в старшу групу, свята та розваги. |
Щоквартально відповідно до плану |
Вихователі старшої групи Алла Гончарук Інна Шірокова Ольга Вовк Завідувач Лариса Гаріпова Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
2.6 |
Тренінг |
Дитина йде до школи: готуємо батьків. |
Грудень 2025р. |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
2.7 |
|
Відвідати уроки у 1 класі: математика (розвиток логічного мислення); ручна праця (розвиток творчих здібностей); читання(використання ігрових форм у роботі з дітьми). |
Протягом року
|
Вихователь-методист Оксана Іскра Вихователі старших груп Алла Гончарук Інна Шірокова Ольга Вовк Вчителі початкових класів
|
|
2.8 |
Круглий стіл |
Брати участь у роботі педагогічної ради школи, де розглядатимуться питання роботи початкових класів «Сучасні підходи до взаємодії між ЗДО і початковою ланкою закладу загальної середньої освіти» |
|
||
3 |
Взаємодія з батьками майбутніх першокласників |
||||
3.1 |
|
Призначити єдиний батьківський день для проведення відкритих заходів, зустрічей – останній четвер місяця. |
Протягом року |
Вихователі старших груп Алла Гончарук Інна Шірокова Ольга Вовк |
|
3.2 |
|
Проводити музичні, спортивні розваги разом із сім’ями вихованців. |
|
||
3.3 |
Психолого-педагогіч-ний практикум для батьків дітей старшої групи |
Провести групові батьківські збори спільно з вчителями початкової школи: - Психофізіологічна готовність дітей до шкільного навчання.«Так» і «Ні» під час підготовки дитини до школи. |
Жовтень 2025р.
|
Вихователь-методист Оксана Іскра Завуч початкових класів Вихователі старших груп |
|
3.4 |
Опитувальник для батьків |
Розвиток у старших дошкільників уміння використовувати ІКТ як засіб розв’язання освітніх завдань. Дитина йде до школи: готуємо батьків. |
Лютий 2026р. |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
3.5 |
Пам’ятка |
Що потрібно для успішного старту першокласника? Рекомендації батькам. |
Травень 2026р. |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
3.6 |
Тематичні виставки: |
-«Психолог інформує» - «Скоро до школи» - «Поради для батьків майбутніх першокласників» |
Листопад 2025р. Травень 2026р. |
Вихователі старших груп Алла Гончарук Інна Шірокова Ольга Вовк |
|
3.7 |
Консульта-ції для батьків |
Чому першачкам складно у школі? Що батьки роблять не так? Розвиток у старших дошкільників уміння використовувати ІКТ як засіб розв’язання освітніх завдань. Шкільна зрілість дитини: що взяти до уваги? Складні запитання дітей про школу: як відповідати? Що потрібно для успішного старту першокласника? Рекомендації батькам. |
Грудень 2025р. Січень 2026р. Лютий 2026р.
Травень 2026р. |
Завідувач Лариса Гаріпова Вихователь-методист Оксана Іскра
|
|
3.7 |
Інформація |
Створити інформаційно-педагогічну бібліотеку порад, рекомендацій для батьків щодо підготовки дітей до шкільного навчання. |
Протягом року |
Вихователь-методист Оксана Іскра
|
|
Проведення спільних заходів з фізкультурно - оздоровчого, художньо - естетичного циклів (музичні свята та розваги, лялькові вистави, фізкультурні розваги, дні здоров’я, фізкультурні свята) 2025/2026 н.р.
№ з/р |
Зміст заходу |
Термін проведення |
Вікова група |
Відповідальний |
Примітка |
1 |
День Дорослішання «Наша країна - Україна»! |
01.09.2025р. |
Старші групи №3, №4 |
Музичний керівник Вихователі |
|
2 |
День захисників та захисниць України! «Козацькому роду нема переводу!» |
01.10.2025р.
|
Старші групи №3, №4 |
Музичний керівник Вихователі |
|
3
|
«У бабусі на городі побували, урожай багатий зібрали» |
Жовтень |
Молодша група №5,№8 |
Музичний керівник Вихователі |
|
«Осінній передзвін» |
Середня група №6,№7 |
Музичний керівник Вихователі
|
|
||
«Осінній бал» |
Старша група №3 |
Музичний керівник Вихователі |
|
||
«Щедрий ярмарок!» |
Старша група №4 |
Музичний керівник Вихователі |
|
||
4 |
Дозвілля до Дня Святого Миколая «Вже надходить ніч чарівна» |
Листопад
|
Групи№5, №8, №6, №7, №3,№4 |
Музичний керівник Вихователі |
|
5 |
«Веселий Сніговик у діток на гостині» |
Грудень |
Група раннього віку №1,№2 |
Музичний керівник Вихователі |
|
«Новорічні дива» |
Молодша група №5, №8 |
Музичний керівник Вихователі |
|
||
«Снігова королева» на новий лад» |
Середня група №6, №7 |
Музичний керівник Вихователі |
|
||
«Казковий снігопад» |
Старша група №3 |
Музичний керівник Вихователі |
|
||
«Новорічний карнавал» |
Старша група №4 |
Музичний керівник Вихователі |
|
||
6 |
Різдво Христове «Щедрий вечір, добрий вечір, добрим людям на здоров’я!» |
25.12.2025р. |
Групи №5, №8,№6, №7, №3,№4 |
Музичний керівник Вихователі |
|
7 |
«Закликаємо Весноньку» |
Березень |
Групи раннього віку №1,№2 |
Музичний керівник Вихователі |
|
«В гостях у Веснянки» |
Молодша група №5, №8 |
Музичний керівник Вихователі |
|
||
«Весняна казка» |
Середня група №6, №7 |
Музичний керівник Вихователі |
|
||
«У пошуках Весни!» |
Старша група №3, №4 |
Музичний керівник Вихователі |
|
||
8 |
«Родинами багата Україна!» |
Квітень |
Старші групи №3, №4 |
Музичний керівник Вихователі |
|
9 |
«Прощавай, садок дитячий!» |
Травень |
Старші групи №3, №4 |
Музичний керівник Вихователі |
|
Лялькові вистави
№ з/р |
Зміст заходу |
Термін проведення |
Вікова група |
Примітка |
1 |
«Ходить гарбуз по городу»
|
Вересень |
Групи раннього віку №1, №2 Молодша група №5 Молодша група №8
Середня група №6 Середня група №7 Старша група №3 Старша група №4 Середня група №6 Середня група №7 Старша група №3 |
|
2 |
«Безпека на дорозі» |
Жовтень |
|
|
3 |
«На чуже не зазіхай!» |
Листопад |
|
|
4 |
«Рукавичка» |
Грудень |
|
|
5 |
«Дванадцять місяців» |
Січень |
|
|
6 |
«Весняна казка» |
Лютий |
|
|
7 |
«Що посієш, те й пожнеш» |
Березень |
|
|
8 |
«Колобок і дорожні знаки» |
Квітень |
|
|
9 |
«Великодня казочка» |
Травень |
||
10 |
«В мене друзів є багато!» |
Травень |
Фізкультурні розваги
№ з/р |
Зміст заходу |
Термін проведення |
Вікова група |
Відповідальний |
Примітка |
1 |
«Ми із спортом дружимо, виростаємо дужими» «Фітбол - гімнастика для дітей» Спортивні перегони серед вихованців ЗДО «Перші кроки» |
Вересень |
Ранній вік Молодші Середні Старші |
Вихователі Музичний керівник Інструктор з фізичного виховання |
|
2 |
«Сміливість і хоробрість» «Ходить гарбуз по городу» День українського козацтва «Козацькому роду нема переводу!» |
Жовтень |
Ранній вік Молодші Середні Старші |
|
|
3 |
«Країна Спортляндії» «Правила знаєш – небезпеку обминаєш» «Школа м’яча: навчаємо баскетболу» |
Листопад |
Ранній вік Молодші Середні Старші |
|
|
4 |
«Пограємося з носиком» «Пригоди Сніговика» «Сімейні розваги взимку» |
Грудень |
Ранній вік Молодші Середні Старші |
|
|
5 |
«У народні ігри граємо – здоров’я зберігаємо» «У гостях у володарки Зими» «Снігова королева» |
Січень |
Ранній вік Молодші Середні Старші |
|
|
6 |
«Час нам, діти, поспішати у зимові ігри грати!» |
Лютий |
Ранній вік Молодші Середні Старші |
|
|
7 |
«Ой весна, весна, що ти нам принесла» «У здоровому тілі – здоровий дух» «Точковий масаж для дітей» |
Березень |
Ранній вік Молодші Середні Старші |
|
|
8 |
«Мій дзвінкий веселий м’яч» «Спритнi, умiлi – ми дошкiльнята смiлi» «Футбол для дошкільників» |
Квітень |
Ранній вік Молодші Середні Старші |
|
|
9 |
«Наше коло мов сім’я!» |
Травень |
Ранній вік Молодші Середні Старші |
|
Дні здоров’я (останній день місяця) 2025/2026 н.р.
№ з/р |
Зміст заходу |
Термін проведення |
Вікова група |
Відповідальний |
Примітка |
1 |
«Вiтамiни помічники!»
|
Вересень |
Молодші групи №5,№8 Середні групи №6,№7 Старші групи №3,№4 |
Вихователі Музичний керівник Інструктор з фізичного виховання |
|
2 |
«Здоров’я бережу, сам собі допоможу!»
|
Жовтень
|
Молодші групи №5,№8 Середні групи №6,№7 Старші групи №3,№4 |
Вихователі Музичний керівник Інструктор з фізичного виховання |
|
3 |
«Хай завжди буду я!»
|
Листопад |
Молодші групи №5,№8 Середні групи №6,№7 Старші групи №3,№4 |
Вихователі Музичний керівник Інструктор з фізичного виховання |
|
4 |
«Сімейні розваги взимку!» |
Грудень |
Молодші групи №5,№8 Середні групи №6,№7 Старші групи №3,№4 |
Вихователі Музичний керівник Інструктор з фізичного виховання |
|
5 |
«Час нам, діти, поспішати у зимові ігри грати!» |
Січень |
Молодші групи №5,№8 Середні групи №6,№7 Старші групи №3,№4 |
Вихователі Музичний керівник Інструктор з фізичного виховання |
|
6 |
«Народні ігри – молодцям забава!» |
Лютий |
Молодші групи №5,№8 Середні групи №6,№7 Старші групи №3,№4 |
Вихователі Музичний керівник Інструктор з фізичного виховання |
|
7 |
«У здоровому тілі – здоровий дух!» |
Березень |
Молодші групи №5,№8 Середні групи №6,№7 Старші групи №3,№4 |
Вихователі Музичний керівник Інструктор з фізичного виховання |
|
8 |
«Де веселощі і сміх, там здоров’я й успіх!» |
Квітень |
Молодші групи №5,№8 Середні групи №6,№7 Старші групи №3,№4 |
Вихователі Музичний керівник Інструктор з фізичного виховання |
|
9 |
«3берiгай землю i життя»
|
Травень |
Молодші групи №5,№8 Середні групи №6,№7 Старші групи №3,№4 |
Вихователі Музичний керівник Інструктор з фізичного виховання |
|
Фізкультурні свята
№ з/р |
Зміст заходу |
Термін проведення |
Вікова група |
Відповідальний |
Примітка |
1. |
Спортивні перегони серед вихованців закладів дошкільної освіти «Перші кроки» |
Вересень |
Групи №5,№8,№6,№7,№3, №4 |
Інструктор з фізичного виховання Музичний керівник Вихователі |
|
2. |
«Час нам, діти, поспішати у зимові ігри грати!» |
Лютий |
|
||
3. |
«Де веселощі і сміх, там здоров’я й успіх!» |
Квітень |
|
ПЛАН-ГРАФІК СВЯТ ТА РОЗВАГ У КЗ «ДНЗ№6 ВМР» 2025/2026 н.р.
№ з/р |
Зміст заходу |
Термін проведення |
Вікові групи |
Примітка |
Вересень |
||||
1 |
«Чарівна музика природи» |
І тиждень |
Групи раннього віку №1,№2 Молодші групи №5,№8 |
|
2 |
«Правила руху в нашій країні для пішоходів всюди єдині» |
ІІ тиждень |
Середні групи №6,№7 Старші групи №3,№4 |
|
3 |
Лялькова вистава «Теремок» |
ІІІ-ІV тиждень |
Всі вікові групи |
|
Жовтень |
||||
4 |
«Незвичайні пригоди на бабусиному городі» |
І тиждень |
Групи раннього віку №1,№2 Молодші групи №5,№8 |
|
5 |
«Крамниця музичних іграшок» |
ІІ тиждень |
Середні групи №6,№7 Старші групи №3,№4 |
|
6 |
Осінні свята, розваги. |
ІІІ-ІV тиждень |
Всі вікові групи
|
|
Листопад |
||||
7 |
Лялькова вистава «Про ледачих мишенят і працьовитого півника» |
І-ІІ тиждень |
Всі вікові групи |
|
8 |
Дозвілля «Андріївські вечорниці» |
ІІІ-ІV тиждень |
Всі вікові групи |
|
Грудень |
||||
9 |
Дозвілля до Дня Святого Миколая «Вже надходить ніч чарівна» |
І тиждень |
Всі вікові групи |
|
10 |
«Зіронька вечірня сяє» |
ІІ тиждень |
Всі вікові групи |
|
11 |
Лялькова вистава «Небезпечний подарунок» |
ІІІ тиждень |
Всі вікові групи |
|
12 |
Дозвілля «Христос народився, славімо його» |
ІV тиждень |
Всі вікові групи |
|
Січень |
||||
13 |
Лялькова вистава «Новорічна гостя» |
І тиждень |
Всі вікові групи |
|
14 |
«Час нам, діти, поспішати у зимові ігри грати» |
ІІ тиждень |
Всі вікові групи |
|
15 |
ІІІ тиждень |
Всі вікові групи
|
|
|
16 |
Лялькова вистава «У казковім лісі» |
ІV тиждень |
Всі вікові групи |
|
Лютий |
||||
17 |
Дозвілля «Стрітення» |
І тиждень |
Середні групи №6,№7 Старші групи №3,№4 |
|
18 |
Розвага «Пригоди сніжинки» |
ІІ тиждень |
Групи раннього віку №1,№2 Молодші групи №5,№8 |
|
19 |
Музична казка «Дванадцять місяців» |
ІІІ тиждень |
Групи раннього віку №1,№2 Молодші групи №5,№8 |
|
20 |
Дозвілля «Книга — наш вірний друг та порадник» |
ІV тиждень |
Середні групи №6,№7 Старші групи №3,№4 |
|
Березень |
||||
21 |
Розваги «Мамо ріднесенька, мила моя» |
І тиждень |
Всі вікові групи |
|
22 |
Дозвілля «Шевченківські дні» |
ІІ тиждень |
Середні групи №6,№7 Старші групи №3,№4 |
|
23 |
Свято талантів «Зоряне шоу» |
ІІІ тиждень |
Групи раннього віку №1,№2 Молодші групи №5,№8 |
|
24 |
Дозвiлля «Маленькi артисти» |
ІV тиждень |
Середні групи №6,№7 Старші групи №3,№4 |
|
Квітень |
||||
25 |
«Свято гарного настрою» |
І тиждень |
Всі вікові групи |
|
26 |
Розвага «Бережи природу» |
ІІ тиждень |
Всі вікові групи |
|
27 |
Лялькова вистава «Нові пригоди колобка (БЖД)» |
ІІІ тиждень |
Середні групи №6,№7 Старші групи №3,№4 |
|
28 |
«Христос Воскрес – лине з небес!» |
ІV тиждень |
Всі вікові групи |
|
Травень |
||||
29 |
«Ми веселі малюки, потанцюємо залюбки!» |
І тиждень |
Групи раннього віку №1,№2 Молодші групи №5,№8 |
|
30 |
Дозвілля «День пам’яті та примирення!» |
ІІ тиждень |
Середні групи №6,№7 Старші групи №3,№4 |
|
31 |
«День іменинників!» |
ІІІ тиждень |
Молодші групи №5,№8 |
|
32 |
Випускні свята«До побачення, садочок!» |
ІV тиждень |
Старші групи №3,№4 |
|
|
Канікули, як тематичні дні |
Жовтень, Січень, Березень |
Вихователі всіх дошкільних груп |
|
ФІЗКУЛЬТУРНО-ОЗДОРОВЧІ ЗАХОДИ
№ з/р |
Зміст заходу |
Термін проведення |
Відповідальний |
Примітка |
Загальносадові заходи |
||||
1 |
Дні здоров’я |
Останній день місяця |
Вихователі всіх вікових груп, інструктор з фізкультури
|
|
2 |
Спортивні свята та розваги, дозвілля |
Щомісяця |
|
|
3 |
Дитячий туризм |
Один раз на тиждень |
|
|
4 |
Заняття з фізичної культури: - в спортзалі, на спортивному майданчику - в іграх |
Двічі на тиждень Один раз на тиждень |
|
|
5 |
Прогулянки на свіжому повітрі |
Щоденно |
|
|
6 |
Заняття з валеології Заняття з безпеки життєдіяльності і здоров’я дітей |
Під час кожного тематичного тижня |
|
|
7 |
Самостійна рухова діяльність |
Щоденно |
Вихователі всіх вікових груп |
|
РОБОТА ГУРТКІВ 2025/2026 н.р.
№ з/р |
Назва гуртка |
Вікова група |
Відповідальний |
Примітки |
1 |
«Малюємо, фантазуємо, творимо» (нетрадиційна техніка малювання) |
Середня група №6 |
Вихователь Лілія Щерба |
|
2 |
Вихователь
|
|
||
3 |
«Казковий водограй» (театралізована діяльність) |
Середня група №7 |
Вихователь Світлана Антепа |
|
4 |
«Маленькі люди –великого світу» (пошуково-дослідницька діяльність) |
Вихователь Оксана Книга |
|
|
5 |
«Грайлики - читайлики» (гурток навчання швидкого читання) |
Старша група №3 |
Вихователь Алла Гончарук |
|
6 |
|
Вихователь Ольга Вовк |
|
|
7 |
«LEGO-калейдоскоп» (з застосуванням елементів LEGO- конструювання) |
Старша група №4 |
Вихователь |
|
8 |
«Грайлики - читайлики» (гурток навчання швидкого читання) |
Вихователь Інна Шірокова |
|
|
9 |
«Музична парасолька» (вокальний, гра на музичних інструментах) |
Середні групи №6,№7 Старші групи №3,№4 |
Музичний керівник Емілія Нагорна
|
|
10 |
Фізкультурно-оздоровчий гурток «Рух і музика» |
Старші групи №3,№4 |
Інструктор з фізичного виховання Ольга Присяжна |
|