Цикли різноманітних методичних форм роботи з педагогами щодо реалізації конкретних річних завдань, спрямованих на підвищення їх професійної компетентності
№ з/р |
Форма проведення заходу |
Зміст заходу |
Термін проведення |
Відповідальний |
Примітка |
1. |
Інформація |
Визначити день тижня вівторок, як методичний день. Проводити: педагогічні ради; семінари, семінари-практикуми; інформаційні батли; панорами ідей; майстер-класи; брейн - ринги; колоквіуми; воркшопи педагогічні квести, вернісажи та інші. |
Протягом року |
Завідувач Лариса Гаріпова, Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
2. |
Інформація |
Визначити день тижня четвер (останній кожного місяця), як день цивільного захисту населення. Проводити: - заняття теоретичні і практичні - консультації; - перевірку знань; - опрацювання літератури; - практикуми. |
Протягом року |
Завідувач Лариса Гаріпова Призначена особа з питань ЦЗ
|
|
3. |
Засідання |
Визначити день тижня п’ятницю, як день атестації. Проводити: засідання атестаційної комісії; консультації; співбесіди; творчі звіти педагогів, які атестуються. |
Протягом атестаційно-го періоду |
Завідувач Лариса Гаріпова |
|
|
З метою підвищення теоретичного рівня знань педагогів: |
||||
4. |
Інформація |
Направити на курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників КЗ «ДНЗ №6 ВМР» у КЗВО «ВАБО» вихователів Світлану Антепу, Іванну Левченко, Лілію Литвинюк |
Протягом року за планом-графіком підвищення кваліфікації педагогіч-них працівників |
Завідувач Лариса Гаріпова |
|
5. |
Інформація |
Періодично заслуховувати звіти вихователів про проходження курсів перепідготовки, про відвідування міських заходів КУ «ЦПРПП». |
Останній вівторок місяця |
Педагоги |
|
6. |
Інформація |
Проводити огляд статей методичної та періодичної літератури. |
1 раз на місяць |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
7. |
Міні -тренінг |
«Психологічне забезпечення адаптаційного періоду» Мета: Забезпечити оптимізацію перебігу процесу адаптації дітей раннього віку до умов ЗДО, сприяти розвитку пізнавальних процесів дитини, збагачувати життя дитини новими враженнями і позитивними емоціями. |
Вересень 2022р. |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
8. |
Одноден-ний семінар |
«Моніторинг якості дошкільної освіти: кваліметричний підхід до оцінки розвитку дитини старшого дошкільного віку» |
Вересень 2022р. |
Вихователь-методист Оксана Іскра Вихователі старшої групи Юлія Петрук Інна Шірокова |
|
9. |
Колоквіум |
«Якісна освіта – виклик нового покоління» Мета: визначити і обговорити уявлення про нові підходи до розуміння, якою має бути якісна освіта і як оцінювати її результативність. |
Вересень 2022р. |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
10. |
Педагогічні читання |
«Славетні українці: мудрість виховання» |
Вересень, 2022р.- Травень, 2023р. |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
11. |
Теоретично – практичний семінар |
«Патріотичне виховання дітей в контексті розвитку духовного потенціалу особистості» Мета: підвищити рівень теоретичної підготовки педагогів щодо питань патріотичного виховання дошкільників в умовах сьогодення; розглянути прийоми просвітницької роботи вихователя з батьками з патріотичного виховання. |
Вересень, 2022р. - Травень, 2023р. |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
12. |
Відкриті покази: |
Освітній напрям «Дитина в соціумі» Гра-заняття «Особиста безпека дитини» |
Листопад 2022р.
|
Вихователь Ліля Литвинюк
|
|
Освітній напрям «Дитина в соціумі». Інтегроване заняття «Будьмо чемними» |
Лютий, 2023р. |
Вихователь Ліля Литвинюк |
|
||
Освітній напрям «Дитина в соціумі», «Мовлення дитини» Інтегроване заняття «Особиста безпека дитини» |
Листопад 2022р. |
Вихователь Світлана Антепа
|
|
||
Освітній напрям «Дитина в соціумі». Тематичне заняття «Символи України» |
Лютий, 2023р. |
Вихователь Світлана Антепа
|
|
||
Освітній напрям «Дитина в соціумі» Гра-заняття «Про безпеку дбай – загрози помічай» |
Листопад 2022р.
|
Вихователь Анна Климчук |
|
||
Освітній напрям «Дитина в соціумі», «Гра дитини» Сюжетно-рольова гра «У бабусиній світлиці» |
Лютий, 2023р. |
Вихователь Анна Климчук
|
|
||
Освітній напрям «Дитина в соціумі» «Не жартуй з вогнем!». Лепбук для дітей старшого дошкільного віку |
Листопад 2022р.
|
Вихователь Інна Шірокова |
|
||
Освітній напрям ««Дитина в соціумі», «Гра дитини» Гурткова робота «Афлатун відкриває крамницю» |
Лютий, 2023р. |
Вихователь Інна Шірокова |
|
||
13. |
Панорама ідей |
«Визначення основних напрямків методичної та освітньої діяльності на наступний навчальний рік». |
Травень 2023р. |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
Теоретично – практичний семінар
Тема «Патріотичне виховання дошкільників засобами інтегрованої освітньої діяльності в умовах сьогодення»
Мета: розширити та уточнити знання з основних напрямів (зміни) патріотичного виховання дітей дошкільного віку, сприяти оволодінню педагогами сучасними основними засобами цілеспрямованого впливу на формування особистості дошкільників в умовах сьогодення, методикою організації дитячого колективу.
Керівник: вихователь – методист Оксана Іскра
№ з/р |
Форма проведення заходу |
Зміст заходу |
Термін проведення |
Відповідальний |
Примітка |
1 |
Педагогічна пошта |
Теоретична частина Ознайомлення педагогів з наказом МОН «Про затвердження Концепції національно- патріотичного виховання дітей і молоді, Заходів щодо реалізації Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді та методичних рекомендацій щодо національно-патріотичного виховання у ЗДО» Практична частина Особливості виховання патріотизму у дошкільників. Домашнє завдання: Опрацювати зміст освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина», програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля». |
Вересень 2022р. |
Вихователь – методист Оксана Іскра
Педагоги |
|
2
|
Робота в мікрогрупах |
Теоретична частина Удосконалення нормативно-правової бази щодо національно-патріотичного виховання Практична частина Презентація наочно-дидактичного матеріалу по національно-патріотичному вихованню Домашнє завдання: Результативність роботи вихователів щодо патріотичного виховання дітей дошкільного віку «Моя сім’я, моя родина» (молодші групи №5, №8) |
Жовтень 2022р. |
Вихователь – методист Оксана Іскра
Педагоги |
|
3 |
Практикум |
Теоретична частина Створення соціально-педагогічних умов для реалізації національно-патріотичного виховання Практична частина Розв’язання основних завдань національно-патріотичного виховання за освітніми напрямами БКДО Домашнє завдання: Результативність роботи вихователів щодо патріотичного виховання дітей дошкільного віку «Україна – моя Батьківщина» (середні групи №6, №7 ) |
Листопад 2022р. |
Вихователь – методист Оксана Іскра
Педагоги
|
|
4
|
Консульта-ція |
Теоретична частина Зміни змісту й форми національно-патріотичного виховання Практична частина Система роботи щодо формування патріотичних почуттів засобами народознавства Домашнє завдання: Результативність роботи вихователів щодо патріотичного виховання дітей дошкільного віку «Відомі люди мого міста, краю» (старші групи №3, №4) |
Грудень 2022р. |
Вихователь – методист Оксана Іскра
Педагоги
|
|
5
|
Методичні рекоменда-ції |
Теоретична та практична частина Організація інформаційно-просвітницької роботи у сфері національно-патріотичного виховання Домашнє завдання: Систематизувати матеріали з національно-патріотичного виховання дошкільників засобами музичного мистецтва |
Січень 2023р. |
Вихователь – методист Оксана Іскра Музичний керівник |
|
6 |
Семінарсь-кий модуль |
Теоретична частина Розвиток військово-патріотичного виховання Практична частина Розробка плану тематичної перевірки «Створення умов для формування національно-патріотичного виховання». Домашнє завдання: «Впровадження в освітній процес технологій спрямованих на формування національно-патріотичного виховання». |
Березень 2023р. |
Вихователь – методист Оксана Іскра
Педагоги |
|
7 |
Аукціон педагогіч-них ідей |
Теоретична та практична частина Презентація матеріалів семінару-практикуму на педагогічній раді. Впровадження в освітній процес технологій спрямованих на формування національно-патріотичного виховання» Домашнє завдання: Скласти конспекти комплексних (інтегрованих) підсумкових занять з національно-патріотичного виховання. |
Квітень 2023р. |
Вихователь – методист Оксана Іскра
Педагоги |
|
8 |
Обмін думками |
Теоретична частина Літературна кав’ярня Бесіда за підсумками роботи теоретично – практичного семінару. |
Травень 2023р. |
Вихователь – методист Оксана Іскра |
|
Педагогічні читання на теми «Славетні українці: мудрість виховання»
Склад творчої групи з підготовки та проведення педагогічних читань: Оксана Іскра, вихователь – методист, керівник групи, Анастасія Монастирська, вихователь, Неля Руденко, вихователь, Іванна Левченко, вихователь, Марина Чернета, вихователь
№ з/р |
Форма проведення заходу |
Зміст заходу |
Термін проведення |
Відповідальний |
Примітка |
І. Підготовчий етап |
|||||
1. |
Інформація Презентація |
Впровадження досвіду славетних українців |
Вересень 2022р. |
Вихователь – методист Оксана Іскра |
|
2. |
Інформація |
Опрацювання наукової та педагогічної літератури з метою презентації перед педагогічним колективом |
Жовтень 2022р. |
Вихователь – методист Оксана Іскра |
|
ІІ. Організаційний етап |
|||||
1. |
Інформація |
Занесення в картотеку інформації та поповнення каталогу літератури за темою «Славетні українці: мудрість виховання» |
Вересень 2022р.-Травень 2023р. |
Вихователь – методист Оксана Іскра |
|
ІІІ. Методичний етап |
|||||
1. |
Презентація |
Вивчення педагогічного досвіду славетних українців |
Жовтень 2022р. |
Вихователь – методист Оксана Іскра |
|
ІV. Аналітичний етап |
|||||
1. |
Інформація Презентація |
Творча спадщина Івана Франка |
Вересень 2022р. |
Педагоги |
|
2. |
Інформація Презентація |
Образ у мистецтві Михайла Коцюбинського |
Жовтень 2022р. |
Педагоги |
|
3. |
Інформація Презентація |
Дитячий світ очима Катерини Перелісної |
Листопад 2022р. |
Педагоги |
|
4. |
Інформація Презентація |
Простір української дитячої книги. Наталя Забіла |
Грудень 2022р. |
Педагоги |
|
5. |
Інформація Презентація |
Поезія для дітей: веселі віршики Платона Воронька |
Січень 2023р. |
Педагоги |
|
6 |
Інформація Презентація |
Любій малечі про цікаві речі. Марія Познанська |
Лютий 2023р. |
Педагоги |
|
7. |
Інформація Презентація |
Билиці діда Гриця. Творчість Григорія Бойко |
Березень 2023р. |
Педагоги |
|
8. |
Інформація Презентація |
На калині мене мати колихала. Андрій М’ястківський |
Квітень 2023р. |
Педагоги |
|
V. Підсумковий етап |
|||||
1. |
Презентація |
Літературна кав’ярня Бесіда за підсумками педагогічного читання. |
Травень 2023р. |
Вихователь – методист Оксана Іскра Педагоги |
|
Консультація для педагогів
№ з/р |
Форма проведення заходу |
Зміст заходу |
Термін проведення |
Відповідальний |
Примітка |
1. |
Консульта-ція |
Сучасне програмно – методичне забезпечення, що сприяє інноваційній спрямованості освітнього процесу |
Вересень 2022р. |
Завідувач Лариса Гаріпова |
|
2. |
Методичні рекоменда-ції |
Що враховувати в організації освітнього процесу в ЗДО в умовах воєнного стану |
Вересень 2022р. |
Вихователь – методист Оксана Іскра |
|
3. |
Рекоменда-ції |
Санітарно-гігієнічні вимоги до утримання укриття закладу дошкільної освіти |
Вересень 2022р. |
Старша медична сестра Олена Ординська |
|
4. |
Пам’ятки |
Як подолати тривожність? 10 способів заспокоїти дитину. |
Жовтень 2022р. |
Вихователь – методист Оксана Іскра |
|
5. |
Пам’ятки |
Про особисту гігієну в умовах надзвичайної ситуації. Збираємо аптечку на випадок надзвичайної ситуації |
Жовтень 2022р |
Старша медична сестра Олена Ординська |
|
6. |
Консульта-ція, поради |
Як перестати «залипати» у поганих новинах? |
Листопад 2022р. |
Вихователь – методист Оксана Іскра |
|
7. |
Пам’ятки |
Евакуаційний рюкзак у закладі дошкільної освіти: перелік необхідного |
Листопад 2022р. |
Старша медична сестра Олена Ординська |
|
8. |
Консульта-ція |
Як організувати безстресовий освітній процес |
Грудень 2022р. |
Вихователь – методист Оксана Іскра |
|
9. |
Методичні рекоменда-ції |
Системність у роботі з безпеки життєдіяльності дошкільників |
Грудень 2022р. |
Завідувач Лариса Гаріпова |
|
10. |
Майстер-клас |
Стимульна ситуація: як створити та як використовувати |
Січень 2023р. |
Вихователь – методист Оксана Іскра |
|
11. |
Коучинг |
Патріотичне виховання: як зробити дієвим |
Січень 2023р. |
Вихователь – методист Оксана Іскра |
|
12. |
Консульта-ція |
Щоб країна пишалась нами (формування основ патріотизму в дошкільнят) |
Лютий 2023р. |
Вихователь – методист Оксана Іскра |
|
13. |
Майстер-клас |
Використання конструктора LEGO у роботі з дітьми дошкільного віку |
Березень 2023р. |
Вихователь – методист Оксана Іскра |
|
14. |
Консульта-ція |
Робот власноруч, або Формуємо цікавість дітей до науки та техніки LEGO |
Квітень 2023р. |
Завідувач Лариса Гаріпова |
|
15. |
Консульта-ція |
Готовність дитини до навчання у школі: інтелектуальний аспект |
Травень 2023р. |
Завідувач Лариса Гаріпова |
|
16. |
Поради |
Методики та тести, що допоможуть визначити рівень інтелектуальної готовності до шкільного навчання |
Травень 2023р. |
Вихователь – методист Оксана Іскра |
|
17. |
Буклет |
Безпечне літо: як дитині надати домедичну допомогу |
Травень 2023р. |
Старша медична сестра Олена Ординська |
|
План роботи школи молодого вихователя
№ з/р |
Форма проведення заходу |
Зміст заходу |
Термін проведення |
Відповідальний |
Примітка |
1. |
Аналіз анкет. Співбесіда
|
Виявити рівень теоретичної підготовки. Створити умови для подальшого особистісного зростання педагогів |
Вересень |
Вихователь - методист Оксана Іскра |
|
2. |
Наказ по ЗДО |
Створити умови для обміну досвідом |
Вересень |
Завідувач Лариса Гаріпова |
|
3. |
Методичні рекомендації |
Організувати оперативне вивчення наукових досягнень |
Вересень |
Вихователь - методист Оксана Іскра |
|
4. |
Методичні рекомендації |
Ознайомити з нормативними документами |
Вересень |
Вихователь – методист Оксана Іскра |
|
5. |
Співбесіда. Методичні рекомендації |
Допомогти знайти найкоротший шлях впровадження теоретичних знань |
Вересень |
Вихователь - методист Оксана Іскра |
|
6. |
Перегляд занять, аналіз, визначення місця інновацій-них технологій в структурі заняття. |
Озброїти вихователів дидактичними знахідками, виховними ідеями, педагогічними скарбами, які б сприяли підняттю педагога на нову сходинку фахового зростання. |
Листопад-квітень |
Вихователі |
|
7. |
Конспекти занять, режимних моментів |
Сприяти вивченню позитивного педагогічного досвіду |
Протягом року згідно індивідуальних планів |
Педагоги-наставники |
|
8. |
Конспекти занять, режимних моментів |
Сприяти зростанню педагогічної майстерності, швидкій педагогічній адаптації молодих вихователів |
Протягом року згідно індивідуальних планів |
Молоді спеціалісти |
|
Робота творчої групи
Тема «Як створити освітнє середовище, яке мотивує, активізує, зберігає та розвиває»
Мета: створити освітній простір, адекватний змінам в освіті, сучасним тенденціям розвитку, конкурентоспроможності в умовах, що відповідають соціальним запитам суспільства; розвивати емоційну сферу дітей, творчі задатки, художньо-естетичні смаки, створювати умови, у яких дитина може випробувати себе в різних ролях та діяльностях, реалізувати свої бажання.
Керівник: вихователь-методист Оксана Іскра
Склад творчої групи: вихователі: Лілія Литвинюк, Світлана Антепа, Анна Климчук, Інна Шірокова, Іванна Левченко
№ з/р |
Форма проведення заходу |
Зміст заходу |
Термін проведення |
Відповідальний |
Примітка |
Теоретична частина |
|||||
Опрацювання періодичних видань, літератури; підбір практичного матеріалу, розробка консультацій. |
|||||
1. |
Організаційне засідання |
Обговорення плану роботи на рік. «Як створити освітнє середовище, яке мотивує, активізує, зберігає та розвиває». Аналізуємо зміни |
Вересень 2022р. |
Вихователь-методист Оксана Іскра Члени творчої групи |
|
2. |
Методичні рекомендації |
Комунікативно-освітній простір ЗДО в умовах війни |
Жовтень 2022р. |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
3. |
Круглий стіл |
Освітнє середовище дитячого садка: що врахувати під час оцінювання. Параметри оцінювання якості освітнього середовища |
Листопад 2022р. |
Вихователь |
|
4. |
Педагогіч-ний всеобуч |
Проєктуємо предметно-ігрове середовище |
Грудень 2022р. |
Вихователь |
|
5. |
Педагогіч-ний всеобуч |
Стіни, стеля та підлога, які говорять: упроваджуємо технологію |
Січень 2023р. |
Вихователь
|
|
6. |
Круглий стіл |
Організація безпечного інформаційного середовища вдома |
Лютий 2023р. |
Вихователь |
|
7. |
Організаційне засідання |
Заклад дошкільної освіти як єдиний розвивальний |
Березень 2023р. |
Вихователь |
|
8. |
Організаційне засідання |
Підсумок роботи творчої групи |
Квітень 2023р. |
Вихователь |
|
Практична частина |
|||||
Розробка алгоритмів, конспектів, пам’яток, порад, рекомендацій; виготовлення практичних посібників. |
|||||
1. |
Організаційне засідання |
Комунікативно-освітній простір ЗДО: поєднуємо форми, формати, режими |
Жовтень 2022р. |
Всі члени творчої групи Вихователі |
|
2. |
Методич-ний ринг |
Оцінювання якості предметно-просторового розвивального середовища груп |
Листопад 2022р. |
Вихователі |
|
3. |
Методич-ний ринг |
Концептуальні підходи до розроблення моделі предметно-ігрового середовища |
Грудень 2022р. |
Вихователі |
|
4. |
Організаційне засідання |
Поновити картотеку методичних матеріалів та тематичних статей до змісту «Розвивальне середовище». |
Січень 2023р. |
Вихователь
|
|
5. |
Методичні рекоменда-ції |
Безпека дитини в інформаційному просторі |
Лютий 2023р. |
Вихователь |
|
6. |
Круглий стіл |
Розвивальне середовище не напоказ, а для дітей |
Березень 2023р. |
Вихователь |
|
7. |
Організаційне засідання |
Підсумок роботи творчої групи |
Квітень 2023р. |
Вихователь |
|
Творчі конкурси та огляди
№ з/р |
Форма проведення заходу |
Зміст заходу |
Термін проведення |
Відповідальний |
Примітка |
1. |
Конкурс |
Конкурс Освітніх проєктів |
Вересень 2022р. |
Педагоги |
|
2. |
Конкурс |
Конкурс на кращу композицію «Осінній колорит» |
Жовтень 2022р.
|
Всі вікові групи |
|
3. |
Конкурс |
Конкурс – огляд на краще оформлення групових приміщень до Нового року «Зимовий вернісаж» |
Грудень 2022р.
|
Всі вікові групи |
|
4. |
Конкурс |
Конкурс на кращий посібник в рамках акції «Ярмарок фахових сподівань» |
Лютий 2023р. |
Педагоги |
|
5. |
Конкурс |
Конкурс творчості «Великодні дива» |
Квітень 2023р. |
Всі вікові групи |
|
Нетрадиційні форми роботи
№ з/р |
Форма проведення заходу |
Зміст заходу |
Термін проведення |
Відповідальний |
Примітка |
1. |
Експрес поради |
Налагодження освітнього процесу в умовах війни |
Грудень 2022р. |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
2. |
Квест педагогів, вчителів, батьків |
Як виховувати свідомого громадянина? |
Лютий 2023р. |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
3. |
Обмін досвідом |
Робот власноруч, або Формуємо цікавість дітей до науки й техніки з LEGO |
Квітень 2023р. |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
Заходи з атестації, підвищення кваліфікації педагогів, їх участь у методичній роботі міста
№ з/р |
Форма проведення заходу |
Зміст заходу |
Термін проведення |
Відповідальний |
Примітка |
1. |
Інформація |
З метою підвищення теоретичного рівня та фахової майстерності педагогів направити на курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників КЗ «ДНЗ №6 ВМР» у КЗВО «ВАБО» вихователів Світлану Антепу, Іванну Левченко, Лілію Литвинюк |
2022-2023 н.р. |
Завідувач Лариса Гаріпова |
|
2. |
Засідання |
Провести чергову атестацію Лілії Литвинюк -вихователя дітей молодшого віку (кваліфікаційна категорія «спеціаліст першої категорії»), Світлани Антепи - вихователя дітей середнього віку (кваліфікаційна категорія «спеціаліст першої категорії»), Анни Климчук - вихователя дітей старшого віку (кваліфікаційна категорія «спеціаліст другої категорії»), Інни Шірокової - вихователя дітей старшого віку (молодший спеціаліст) |
2022-2023 н.р. |
Завідувач Лариса Гаріпова, вихователь-методист Оксана Іскра, АК |
|
Педагогічна рада №1
Тема: «Про завдання діяльності педагогічного колективу на 2022- 2023 навчальний рік»
№ з/р |
Форма проведення заходу |
Зміст заходу |
Термін проведення |
Відповідальний |
Примітка |
|
Теоретична частина |
||||
1. |
Звіт, інформація, аналіз. |
Про виконання рішень попередньої педагогічної ради |
Серпень, 2022р. |
Завідувач Лариса Гаріпова |
|
2. |
Інформацій-не повідомле-ння |
Підсумки роботи КЗ «ДНЗ №6 ВМР» за літній період в умовах воєнного стану |
|
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
3. |
Повідомле-ння |
Обговорення та затвердження плану роботи, форм планування, освітніх програм на 2022– 2023н.р. |
|
Завідувач Лариса Гаріпова Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
4. |
Інформацій-не повідомле-ння |
Обговорення та затвердження Освітньої програми КЗ «ДНЗ №6 ВМР» на 2022-2023р.р. |
|
Завідувач Лариса Гаріпова |
|
5. |
Повідомле-ння |
Підготовка колективу до нового навчального року (за результатами огляду-конкурсу) |
|
Завідувач Лариса Гаріпова |
|
Педагогічна рада №2
Тема: «Безпека життєдіяльності: формуємо навички безпечної поведінки в дошкільників»
Мета: удосконалювати систему роботи з безпеки життєдіяльності дошкільників, поглибити теоретичні знання та практичні вміння педагогічних працівників з питань організації роботи з формування основ безпечної поведінки в умовах воєнного стану, дотримання єдиної стратегічної лінії у діяльності педагогічного, дитячого та батьківського колективів.
№ з/р |
Форма проведення заходу |
Зміст заходу |
Термін проведення |
Відповідальний |
Примітка |
|||
1. |
Теоретична частина |
|||||||
1.1 |
Інформаційне повідомлення |
Про виконання рішень попередньої педагогічної ради |
Листопад, 2022р. |
Завідувач Лариса Гаріпова |
|
|||
1.2 |
Професійний постер |
Створення безпечних умов в умовах воєнного стану |
|
Завідувач Лариса Гаріпова |
|
|||
1.3 |
Новини |
Організація освітньої роботи з дошкільниками з формування основ безпеки життєдіяльності |
|
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
|||
1.4 |
З досвіду роботи |
Безпека життєдіяльності дітей дошкільного віку в умовах сьогодення |
|
Вихователі
|
|
|||
1.5 |
Довідка |
Створення умов для формування особистої безпеки дітей, що визначені БКДО в освітньому напряму «Особистість дитини»(за результатами тематичного вивчення) |
|
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
|||
2 |
Практична частина |
|||||||
2.1 |
Ділова гра |
«Сучасні підходи до організації роботи з формування навичок безпечної поведінки у дошкільників» |
|
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
|||
2.2 |
Майстер-клас |
Виставка навчально-методичних посібників, освітніх проектів, електронних та дидактичних ігор з БЖД |
|
Педагоги |
|
|||
Педагогічна рада №3
Тема: «Формування національно-патріотичного виховання особистості в умовах сьогодення»
Мета: формувати патріотичні компетентності вихованців освітнього процесу сучасними формами та методами, проаналізувати систему роботи закладу з означеного питання, обговорити та скоригувати зміст та структуру роботи педагогічного колективу з національно-патріотичного виховання.
№ з/р |
Форма проведення заходу |
Зміст заходу |
Термін проведення |
Відповідальний |
Примітка |
1. |
Теоретична частина |
||||
1.1 |
Інформацій-не повідомлен-ня |
Про виконання рішень попередньої педагогічної ради |
Лютий, 2023р. |
Завідувач Лариса Гаріпова |
|
1.2 |
Психологіч-ний лікбез |
Актуальність патріотичного виховання. Завдання та принципи патріотичного виховання. |
|
Завідувач Лариса Гаріпова |
|
1.3 |
Семінарсь-кий модуль |
Теоретичні та практичні аспекти національно-патріотичного виховання в системі освітнього процесу сучасного ЗДО |
|
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
1.4 |
З досвіду роботи |
Практична діяльність щодо впровадження патріотичного виховання в освітній діяльності ЗДО |
|
Педагоги
|
|
1.5 |
Довідка |
Тематична перевірка стану роботи з патріотичного виховання дошкільнят |
|
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
2 |
Практична частина |
||||
2.1 |
Майстер-клас |
Виставка навчально-методичних посібників, освітніх проектів, електронних та дидактичних ігор з національно-патріотичного виховання дошкільників |
|
Вихователь-методист Оксана Іскра Педагоги |
|
Педагогічна рада №4
Тема: «Використання LEGO - технології в освітньому процесі як інноваційна технологія всебічного розвитку особистості дошкільника»
Мета: розробити систему використання конструктора LEGO в освітньому процесі, формувати у дошкільників уміння працювати в команді, розвивати критичне мислення у дошкільників як умову використання навичок розв’язувати інтелектуальні завдання, життєві ситуації , сприяти формуванню комунікативно-мовленнєвих умінь, необхідних для міжособистісної взаємодії, забезпечити умови для творчих здібностей
№ з/р |
Форма проведення заходу |
Зміст заходу |
Термін проведення |
Відповідальний |
Примітка |
1. |
Теоретична частина |
||||
1.1 |
Інформацій-не повідо-млення |
Про виконання рішень попередньої педагогічної ради |
Квітень, 2023р. |
Завідувач Лариса Гаріпова |
|
1.2 |
Професій-ний постер |
Теоретичні засади використання конструктивно-будівельної діяльності в освітньому процесі |
|
Завідувач Лариса Гаріпова |
|
1.3 |
Ділова гра |
Методичні аспекти використання LEGO-технології в освітньому процесі |
|
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
1.4 |
З досвіду роботи |
Педагогічний досвід використання LEGO-технології у роботі з дітьми раннього та дошкільного віку |
|
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
1.5 |
Методичні поради |
Організація конструктивно-будівельної діяльності засобами LEGO-технології в ЗДО |
|
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
1.6 |
Ток-шоу |
Обговорення проєкту річного плану на новий навчальний рік і плану роботи на літній період |
|
Вихователь-методист Оксана Іскра Педагоги |
|
1.7 |
Довідка |
Стан роботи з LEGO-технології дітей раннього та дошкільного віку |
|
Вихователь-методист Оксана Іскра Педагоги |
|
2 |
Практична частина |
||||
2.1 |
Метод-ний фестиваль |
«Сучасні LEGO - технології» |
|
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
Взаємодія з батьками (Загальні батьківські збори, групові батьківські збори, консультації для батьків, нетрадиційні форми роботи, план роботи Школи молодих батьків «Перші кроки»)
№ з/р |
Форма проведення заходу |
Зміст заходу |
Термін проведення |
Відповідальний |
Примітка |
І |
|
Залучати родини до активної участі в заходах , формувати в них почуття приналежності до колективу закладу дошкільної освіти, як однодумців і спільників. |
Протягом року |
Завідувач Лариса Гаріпова, Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
ІІ |
|
Проводити «Дні відкритих дверей», надавати можливість батькам стати учасниками освітнього процесу. |
Перший день вересня, грудня, березня. |
Завідувач Лариса Гаріпова Призначена особа з питань ЦЗ
|
|
ІІІ |
|
Сприяти підвищенню психологічної та педагогічної компетентності батьків щодо розуміння закономірності розвитку, навчання та виховання дошкільника.
|
Протягом року |
Завідувач Лариса Гаріпова |
|
ІV |
|
Всебічно вивчати становище, статус родини та моделі взаємодії з батьками для здійснення диференційованого підходу.
|
Протягом року |
Завідувач Лариса Гаріпова |
|
V |
Загальні батьківські збори (онлайн) |
||||
1. |
Інформаційна трибуна |
Онлайн марафон для батьків майбутніх вихованців |
Жовтень 2022р. |
|
|
Доповідь – презентація |
1. Створення системи дистанційного спілкування з батьками за допомогою сайту ЗДО |
Завідувач Лариса Гаріпова
|
|
||
Інформаційне повідомлення |
2. Аналіз активності педагогічного колективу в поновленні та розміщенні на сайті просвітницьких та інформаційних матеріалів для батьків |
Вихователь - методист Оксана Іскра |
|
||
Спілка однодумців |
3. Як налагодити тісну взаємодію з батьками онлайн в умовах воєнного стану |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
||
2. |
Методична платформа |
Креативні підходи до організації безпечного інформаційного середовища |
Квітень 2023р. |
|
|
Інформаційне повідомлення |
1. Мобільне обладнання ігрових зон як майданчик для розвитку творчої уяви дошкільників |
Вихователь - методист Оксана Іскра |
|
||
Пам’ятка |
2. Створення моделей стимульних ігрових ситуацій — необхідна умова для розвитку самостійної ігрової взаємодії |
Завідувач Лариса Гаріпова |
|
||
Професій-ний постер, колаж |
3. Аналіз відповідності безпечного інформаційного середовища потребам дітей різного віку |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
||
3. |
|
1.Звіт адміністрації про підсумки роботи КЗ «ДНЗ №6 ВМР» за 2022-2023 н.р. |
Червень 2023р. |
Завідувач Лариса Гаріпова |
|
|
2. Організація літнього оздоровлення та відпочинку. |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
||
VІ |
Групові батьківські збори (онлайн) |
||||
1. |
|
Група дітей першої молодшої групи №1, №2 |
|
Вихователі: Іванна Левченко Анастасія Монастирська Неля Руденко Марина Чернета |
|
Марафон |
В дитячий садок прийшли новенькі. Зміст освітньої діяльності з дітьми першої молодшої групи «Крихітки» (третій рік життя) відповідно вимогам Освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина». 10 кроків для успішної адаптації до ЗДО |
Вересень |
|
||
Круглий стіл |
Як формувати особистісну компетентність дитини |
Лютий |
|
||
Ігровий практикум |
Як налагодити взаємодію між дітьми під час ігрової діяльності LEGO. Вправа «Розклади за кольором» |
Травень |
|
||
2. |
|
Друга молодша група №5,№8 |
|
Вихователі: Лілія Литвинюк Єлизавета Кардаш Тетяна Шилова Ольга Буркан |
|
Інформаційний лекторій |
Зміст освітньої діяльності з дітьми другої молодшої групи «Малята» (четвертий рік життя) відповідно вимогам Освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина». Новий формат перших батьківських зборів |
Вересень |
|
||
Інтерактив-на лекція |
Виховання патріотичних почуттів у дошкільників |
Лютий |
|
||
Ігровий практикум |
Методичні поради з організації конструктивно-будівельної діяльності засобами LEGO-технології в ЗДО. Вправа «Передай цеглинку LEGO» |
Травень |
|
||
3. |
|
Середня група №6,№7 |
|
Вихователі: Наталія Драмарецька Ірина Мазурик Світлана Антепа Оксана Книга |
|
Педагогіч-ний практикум |
Особливості розвитку та виховання дітей середнього дошкільного віку. Зміст освітньої діяльності з дітьми середньої групи «Чомусики» (п’ятий рік життя) відповідно вимогам Освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина». Як убезпечити дітей: формуємо навички |
Вересень |
|
||
Квест |
Плекаємо любов до України. Інноваційні форми і методи виховання патріотизму |
Лютий |
|
||
Ігровий практикум |
LEGO – технологія як ефективний освітній ресурс. Вправа «Знайди та склади споруду» |
Травень |
|
||
4. |
|
Старша група № 3, №4 |
|
Вихователі: Алла Гончарук Анна Климчук Юлія Петрук Інна Шірокова |
|
Педагогіч-ний диспут |
Психофізіологічна готовність дітей до шкільного навчання. Зміст освітньої діяльності з дітьми старшої групи «Фантазери-мрійники» (шостий рік життя) відповідно вимогам Освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина». Створення безпечних умов у ЗДО |
Вересень |
|
||
Майстер-клас |
Люби і знай свій рідний край |
Лютий |
|
||
Ігровий практикум |
LEGO-конструктор в освітньому процесі: граємо і навчаємось. Вправа «Чия команда швидше побудує» |
Травень |
|
||
VІІ |
Консультації для батьків |
||||
1. |
Як підготувати дитину до закладу дошкільної освіти в умовах воєнного стану |
Вересень |
Завідувач Лариса Гаріпова |
|
|
2. |
Навпроти чи поряд? або Як співпрацювати з батьками вихованців. Пам’ятка для батьків у час воєнної небезпеки |
Вересень |
Вихователь –методист Оксана Іскра |
|
|
3. |
Безпека життєдіяльності: працюємо з батьками |
Жовтень |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
|
4. |
На варті безпеки життєдіяльності дітей. 9 порад, як ефективно навчити батьків прийомів домедичної допомоги |
Жовтень |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
|
5. |
Як уберегти дитину від переохолодження? Як поводитися в натовпі? (Пам’ятки) |
Листопад |
Завідувач Лариса Гаріпова |
|
|
6. |
Дитина захворіла в екстремальних умовах: дії батьків. |
Листопад |
Завідувач Лариса Гаріпова |
|
|
7. |
Дитинство у цифровому форматі. Дитина і гаджети: поради для батьків |
Грудень |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
|
8. |
Чому першачкам складно у школі? або Що батьки роблять не так? |
Грудень |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
|
9. |
5 потенційних проблем майбутнього першокласника та як їх уникнути. 7 вправ для підготовки руки дитини до письма |
Січень |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
|
10. |
Як уникнути танців під дитячу дудку, або Техніки протидії дитячим маніпуляціям |
Січень |
Завідувач Лариса Гаріпова |
|
|
11. |
Правила про правила: як навчити дитину справедливості |
Лютий |
Завідувач Лариса Гаріпова |
|
|
12. |
Особливості національно-патріотичного виховання дошкільників |
Лютий |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
|
13. |
LEGO-конструктор в освітньому процесі: граємо і навчаємось |
Березень |
Завідувач Лариса Гаріпова |
|
|
14. |
Методичні поради з організації конструктивно-будівельної діяльності засобами LEGO-технології в ЗДО |
Березень |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
|
15. |
Конструювання як продуктивний вид діяльності дошкільників |
Квітень |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
|
16. |
LEGO як інноваційна технологія всебічного розвитку особистості дошкільника |
Квітень |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
|
17. |
Готовність дитини до навчання у школі: інтелектуальний аспект |
Травень |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
|
18. |
Методики та тести, що допоможуть визначити рівень інтелектуальної готовності до шкільного навчання |
Травень |
Завідувач Лариса Гаріпова |
|
|
19. |
Організація загартування дошкільників влітку. Почніть загартовувати дитину влітку |
Травень |
Завідувач Лариса Гаріпова |
|
|
VІІІ |
Нетрадиційні форми роботи |
||||
1. |
Психологіч-на просвіта |
Чи готова дитина до школи? Готовність дитини до навчання у школі: фізіологічний, емоційно-вольовий, аспект |
Грудень 2022р. |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
2. |
Квест з батьками у методично-му кабінеті |
Готуємося до школи разом. Функціональна готовність дитини до шкільного навчання. Що варто знати батькам? |
Лютий 2023р. |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
3. |
Поради Пам’ятка |
Навчання на радість: як примирити батьківські вимоги та можливості дитини. Поради для батьків майбутніх першокласників |
Квітень 2023р. |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
ІX |
|
Продовжити роботу Школи молодих батьків «Перші кроки»
|
Протягом року |
Завідувач Лариса Гаріпова Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
План роботи Школи молодих батьків «Перші кроки»
№ з/р |
Форма проведення заходу |
Зміст заходу |
Термін проведення |
Відповідальний |
Примітка |
|
||
1. |
Засідання № 1 Круглий стіл «Що враховувати в організації освітнього процесу в ЗДО в умовах воєнного стану» (онлайн) |
|
||||||
Інформація |
Сучасне програмно – методичне забезпечення, що сприяє інноваційній спрямованості освітнього процесу. Як подолати тривожність? 10 способів заспокоїти дитину. |
21.09.2022р. |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
|
|||
|
Домашнє завдання : Анкетування батьків «Батьки, діти і заклад дошкільної освіти» |
|
|
|||||
2. |
Засідання № 2 «Онлайн марафон для батьків майбутніх вихованців» |
|
|
|
||||
|
Аналіз домашнього завдання |
19.10.2022р. |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
|
|||
Круглий стіл |
Дискусія «Індивідуальні форми роботи з батьками вихованців: які бувають і як їх організувати» Створення системи дистанційного спілкування з батьками за допомогою сайту ЗДО |
|
|
|||||
|
Домашнє завдання: Дистанційна взаємодія педагогів з батьками (онлайн-обговорення, обмін досвідом) |
|
|
|||||
3. |
Засідання № 3 «Безпека життєдіяльності: працюємо з батьками» |
|
||||||
|
Аналіз домашнього завдання |
23.11.2022р. |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
|
|||
Міні-консульта-ція |
На варті безпеки життєдіяльності дітей. 9 порад, як ефективно навчити батьків прийомів домедичної допомоги Як уберегти дитину від переохолодження? Як поводитися в натовпі? (Пам’ятки) |
|
|
|||||
|
Домашнє завдання: Сучасні засоби організації виховання безпеки життєдіяльності вдома |
|
|
|||||
4. |
Засідання № 4 «Безпека життєдіяльності: безпечне середовище вдома» |
|
||||||
|
Аналіз домашнього завдання |
21.12.2022р. |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
|
|||
Майстер-клас |
Евакуаційний рюкзак у закладі дошкільної освіти, вдома: перелік необхідного. Як організувати безстресовий освітній процес |
|
|
|||||
|
Домашнє завдання: Безпечне середовище вдома |
|
|
|||||
5. |
Засідання № 5 «Патріотичне виховання: як зробити дієвим» |
|
||||||
|
|
Аналіз домашнього завдання |
25.01.2023р. |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
|
||
Квест |
Організація навчання та дозвілля в умовах карантину: корисні матеріали на допомогу батькам «Створюйте умови — отримуйте результат» |
|
|
|||||
|
Домашнє завдання: Ігрове моделювання вправи «Граємо поруч — граємо разом!» |
|
|
|||||
6. |
Засідання № 6 «Предметно-ігрове середовище в ЗДО» |
|
||||||
|
Аналіз домашнього завдання |
22.02.2023р. |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
|
|||
Інтерактив-на лекція |
Організація безпечного інформаційного середовища вдома. «Тривожні розлади в дітей: коли емоції шкодять» Міні-консультація «Куточок психологічного розвантаження вдома» Поради психолога |
|
|
|||||
|
Домашнє завдання: Безпечне середовище вдома |
|
|
|||||
7. |
Засідання № 7 «Використання конструктора LEGO у роботі з дітьми дошкільного віку» |
|
||||||
|
Аналіз домашнього завдання |
22.03.2023р. |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
|
|||
Ділова гра |
LEGO-конструктор вдома: граємо і навчаємось. Вправа «Чия команда швидше побудує» |
|
|
|||||
|
Домашнє завдання: Онлайн-виставка робіт «Граємо з дитиною всією родиною» |
|
|
|||||
8. |
Засідання № 8 «Готовність дитини до НУШ: важливі аспекти» |
|
||||||
|
Аналіз домашнього завдання |
19.04.2023р. |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
|
|||
Інформація |
Готовність дитини до навчання у школі: інтелектуальний аспект. Готуємося до школи разом. Функціональна готовність дитини до шкільного навчання. Що варто знати батькам? |
|
|
|||||
|
Домашнє завдання: Тест «Чи готова дитина до школи ?» |
|
|
|||||
9. |
Засідання № 9 «Зустріч за круглим столом» |
|
||||||
|
Аналіз домашнього завдання |
17.05.2023р. |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
|
|||
Обмін думками |
Чи здійснились наші сподівання? |
|
|
|||||
|
Звіт про роботу Школи молодих батьків «Перші кроки» |
|
|
Співпраця із комунальним закладом «Вінницький ліцей №12»
№ з/р |
Форма проведення заходу |
Зміст заходу |
Термін проведення |
Відповідальний |
Примітка |
1 |
Взаємодія закладу дошкільної освіти зі школою |
||||
1.1 |
Інформація |
Організаційна робота: З метою підвищення якості організації перспективності, наступності у роботі КЗ «ДНЗ № 6 ВМР» та КЗ «Вінницький ліцей №12»: - обговорити та скласти спільний план заходів роботи закладу дошкільної освіти та школи з питань наступності; - здійснювати моніторинг стану освітнього процесу учнів початкових класів та вихованців старших груп КЗ «ДНЗ № 6 ВМР» |
Вересень 2022р.
Протягом року |
Вихователь-методист Оксана Іскра, Завуч початкових класів Вихователі старших груп Алла Гончарук Анна Климчук Юлія Петрук Інна Шірокова |
|
1.2 |
|
З метою підвищення рівня мотиваційної готовності старших дошкільників до навчання у школі організувати та провести екскурсії до школи; до бібліотеки; на свята: «Перший дзвоник»,«Прощавай,Букварик» та на свято «Останній дзвоник»; - уроки початкових класів. Проводити зі старшими дошкільниками цикл занять «Я йду до школи»; використовувати в освітній роботі читання творів про школу; знайомити вихованців з правилами поведінки школярів; створювати умови для розгортання сюжетно-рольової гри «Школа»; провести конкурс дитячих малюнків «Мої враження про школу», «Цікаві спогади про дитячий садок», «Моя майбутня вчителька»; організувати Тиждень початкової школи (листопад); театралізовану презентацію «Один день із життя першокласника» (лютий); спортивні змагання та розваги (листопад, січень, квітень) |
Протягом року
|
Вихователі старшої групи Алла Гончарук Анна Климчук Юлія Петрук Інна Шірокова |
|
1.3 |
|
З метою підвищення якості організації перспективності та послідовності роботи закладу дошкільної освіти та початкової школи проводити консультації, батьківські збори, Дні відкритих дверей для батьків майбутніх першокласників. |
Протягом року |
Вихователь – методист Оксана Іскра |
|
1.4 |
|
З метою якісної підготовки вихованців старших груп до навчання в школі, організувати роботу гуртка «Самчитайлик» |
Жовтень - травень |
Вихователь-методист Оксана Іскра
|
|
2 |
Методична робота |
||||
2.1 |
|
Спланувати спільну роботу. |
Вересень 2022р. |
Вихователь – методист Оксана Іскра Завуч початкових класів |
|
2.2 |
|
Скласти та обговорити план роботи ЗДО та школи з питань наступності в роботі. |
|
||
2.3 |
|
Ознайомити вихователів з програмою навчання дітей у 1 класі загальноосвітньої школи та вчителів з Освітньою програмою для дітей від двох до семи років «Дитина», програмою розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля». |
Вихователь – методист Оксана Іскра Завуч початкових класів Вчителі початкових класів Вихователі старшої групи Алла Гончарук Анна Климчук Юлія Петрук Інна Шірокова |
|
|
2.4 |
|
Поновити банк даних літератури та посібників на допомогу батькам з питань підготовки дитини до школи |
Вересень 2022р. |
Вихователь – методист Оксана Іскра
|
|
2.5 |
|
Запросити вчителів початкових класів на підсумкові заняття в старшу групу, свята та розваги. |
Щоквартально відповідно до плану |
Вихователі старшої групи Алла Гончарук Анна Климчук Юлія Петрук Інна Шірокова Завідувач Лариса Гаріпова Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
2.6 |
Психологіч-на просвіта |
Чи готова дитина до школи? Готовність дитини до навчання у школі: фізіологічний, емоційно-вольовий, аспект |
Грудень 2022р. |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
2.7 |
|
Відвідати уроки у 1 класі: математика (розвиток логічного мислення); ручна праця (розвиток творчих здібностей); читання(використання ігрових форм у роботі з дітьми). |
Протягом року
|
Вихователь-методист Оксана Іскра Вихователі старших груп Алла Гончарук Анна Климчук Юлія Петрук Інна Шірокова Вчителі початкових класів
|
|
2.8 |
Круглий стіл |
Брати участь у роботі педагогічної ради школи, де розглядатимуться питання роботи початкових класів «Сучасні підходи до взаємодії між ЗДО і початковою ланкою закладу загальної середньої освіти» |
|
||
3 |
Взаємодія з батьками майбутніх першокласників |
||||
3.1 |
|
Призначити єдиний батьківський день для проведення відкритих заходів, зустрічей – останній четвер місяця. |
Протягом року |
Вихователі старших груп Алла Гончарук Анна Климчук Юлія Петрук Інна Шірокова |
|
3.2 |
|
Проводити музичні, спортивні розваги разом із сім’ями вихованців. |
|
||
3.3 |
|
Ознайомити з Моніторингом якості дошкільної освіти: кваліметричний підхід до оцінки розвитку дитини старшого дошкільного віку
|
Протягом року |
Вихователі старшої групи №4 Юлія Петрук Інна Шірокова |
|
3.3 |
Психолого-педагогіч-ний практикум для батьків дітей старшої групи |
Провести групові батьківські збори спільно з вчителями початкової школи: - Психофізіологічна готовність дітей до шкільного навчання |
Жовтень 2022р.
|
Вихователь-методист Оксана Іскра Завуч початкової школи Вихователі старших груп |
|
3.4 |
Квест з батьками у методично-му кабінеті |
Готуємося до школи разом. Функціональна готовність дитини до шкільного навчання. Що варто знати батькам? |
Лютий 2023р. |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
3.5 |
Поради Пам’ятка |
Навчання на радість: як примирити батьківські вимоги та можливості дитини. Поради для батьків майбутніх першокласників |
Квітень 2023р. |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
3.6 |
Тематичні виставки: |
-«Психолог інформує» - «Скоро до школи» - «Поради для батьків майбутніх першокласників» |
Листопад 2022р. Квітень 2023р. |
Вихователі старших груп
|
|
3.7 |
Консульта-ції для батьків |
Чому першачкам складно у школі? або Що батьки роблять не так? 5 потенційних проблем майбутнього першокласника та як їх уникнути. 7 вправ для підготовки руки дитини до письма Готовність дитини до навчання у школі: інтелектуальний аспект. Методики та тести, що допоможуть визначити рівень інтелектуальної готовності до шкільного навчання |
Грудень 2022р. Січень 2023р.
Лютий 2023р. Травень 2023р. |
Завідувач Лариса Гаріпова Вихователь-методист Оксана Іскра
|
|
3.7 |
Інформація |
Створити інформаційно-педагогічну бібліотеку порад, рекомендацій для батьків щодо підготовки дітей до шкільного навчання. |
Протягом року |
Вихователь-методист Оксана Іскра
|
|