Офіційний сайт
дошкільного навчального закладу №6
"Шоколадка"

 

ДІЯЛЬНІСТЬ  МЕТОДИЧНОГО КАБІНЕТУ З КАДРАМИ

Цикли різноманітних методичних форм роботи з педагогами щодо реалізації конкретних річних завдань, спрямованих на підвищення їх професійної компетентності

№ з/р

Форма проведення заходу

Зміст заходу

Термін проведення

Відповідальний

Примітка

1.

Інформація

Визначити день тижня вівторок, як методичний день. Проводити: педагогічні ради; семінари, семінари-практикуми; інформаційні батли; панорами ідей; майстер-класи; брейн - ринги; колоквіуми; воркшопи, педагогічні квести, вернісажи та інші.

Протягом року

Завідувач

Л. Гаріпова,

Вихователь-методист

О. Іскра

2.

Інформація

Визначити день тижня четвер (останній кожного місяця), як день цивільного захисту населення. Проводити:- заняття теоретичні і практичні - консультації; - перевірку знань; - опрацювання літератури; - практикуми.

Протягом року

Завідувач

Л. Гаріпова Призначена особа з питань ЦЗ

3.

Засідання

Визначити день тижня п’ятницю, як день атестації. Проводити: засідання атестаційної комісії; консультації; співбесіди; творчі звіти педагогів,    які атестуються.

Протягом атестаційного періоду

Завідувач

Л. Гаріпова

З метою підвищення теоретичного рівня знань педагогів:

4.

Інформація

Направити на курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників  КЗ «ДНЗ №6 ВМР» у КЗВО «ВАБО» вихователя-методиста Іскру О.Г., вихователя Буркан О.І., музичного керівника Соколовську Л.К.

Протягом року за планом-графіком підвищення кваліфікації педагогічних працівників

Завідувач

Л. Гаріпова

5.

Інформація

Періодично заслуховувати звіти вихователів про проходження курсів перепідготовки, про відвідування міських заходів КУ «ЦПРПП».

Останній вівторок місяця

Педагоги

6.

Інформація

Проводити огляд статей методичної та періодичної літератури.

1 раз на місяць

Вихователь-методист

О. Іскра

7.

Міні -тренінг

«Психологічне забезпечення адаптаційного періоду» Мета: Забезпечити оптимізацію перебігу процесу адаптації дітей раннього віку до умов ЗДО, сприяти розвитку пізнавальних процесів дитини, збагачувати життя дитини новими враженнями і позитивними емоціями.

Вересень 2021р.

Вихователь-методист

О.Іскра

8.

Одноденний семінар

«Моніторинг якості дошкільної освіти: кваліметричний підхід до оцінки розвитку дитини старшого дошкільного віку»

Вересень 2021р.

Вихователь-методист О. Іскра Вихователі  старшої групи Литвинюк Л.Г.

9.

Колоквіум

«Якісна освіта – виклик нового покоління»

Мета: визначити і обговорити уявлення про нові підходи до розуміння, якою має бути якісна освіта і як оцінювати її результативність.

Вересень 2021р.

Вихователь-методист

О. Іскра

10.

Педагогічні  читання

«Славетні українці: мудрість виховання»

Вересень, 2021р.-

Травень, 2022р.

Вихователь-методист

О. Іскра

11.

Теоретично  – практичний семінар

«Патріотичне виховання дітей в контексті розвитку духовного потенціалу особистості»

Мета: підвищити рівень теоретичної підготовки педагогів щодо питань патріотичного виховання дошкільників в умовах сьогодення; розглянути прийоми просвітницької роботи вихователя з батьками з патріотичного виховання.

Вересень,

2021р. -

Травень, 2022р.

Вихователь-методист

О. Іскра

12.

Відкриті покази:

Освітній напрям «Дитина в соціумі». Тематичне заняття «Про доходи і витрати змалку кожен має знати»

Листопад 2021р.

Вихователь

Петрук Ю.Л.

Освітній напрям «Дитина в соціумі», «Мовлення дитини» Інтегроване  заняття «Папір виготовляємо, дерева зберігаємо»

Листопад 2021р.

Вихователь

Гончарук А.М.

Освітній напрям «Дитина в соціумі» Гра-заняття «Залюбки малята грають, ще й емоції вивчають»

Лютий

2022р.

Вихователь

Шилова Т.А.

Освітній напрям «Дитина в соціумі», «Гра дитини» Сюжетно-рольова гра  «У бабусиній світлиці»

Лютий

2022р.

Вихователь

Литвинюк Л.Г.

Освітній напрям «Дитина в соціумі» Гра-заняття «До душі малятам із м’ячиком грати»

Квітень

2022р.

Вихователь

Драмарецька Н.М.

Освітній напрям ««Дитина в соціумі», «Гра  дитини» Тематичне заняття «Куди поспішали мурашки»

Квітень

2022р.

Вихователь Антепа С.М.

13.

Панорама ідей

«Визначення основних напрямків методичної та освітньої діяльності на наступний навчальний рік».

Травень  2022р.

Вихователь-методист

О. Іскра

Теоретично – практичний семінар

Тема «Патріотичне виховання дошкільників засобами інтегрованої освітньої діяльності»

Мета: розширити та уточнити знання з основних напрямів патріотичного виховання дітей дошкільного віку, сприяти оволодінню педагогами основними засобами цілеспрямованого впливу на формування особистості дошкільників, методикою організації дитячого колективу.

Керівник: вихователь – методист  О.Іскра

№ з/р

Форма проведення заходу

Зміст заходу

Термін проведення

Відповідальний

Примітка

№1

Педагогічна пошта

Теоретична частина

Зміст та завдання освітнього напряму «Дитина в соціумі» Базового компонента дошкільної освіти

Практична частина

Особливості виховання патріотизму у дошкільників.

Домашнє завдання:

Опрацювати зміст освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина», програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля».

Вересень  2021р.

Вихователь – методист                  О. Іскра

Педагоги

№2

Робота в мікрогрупах

Теоретична частина

Мета, завдання та принципи реалізації національно-патріотичного виховання.

Практична частина

Презентація наочно-дидактичного матеріалу по національно-патріотичному вихованню

Домашнє завдання:

Результативність роботи вихователів щодо патріотичного виховання дітей дошкільного віку «Моя сім’я, моя родина» (молодші групи №6, №7)

Жовтень    2021р.

Вихователь – методист                  О. Іскра

Педагоги

№3

Практикум

Теоретична частина

Патріотичне виховання дітей дошкільного віку. Сучасний погляд на патріотичне виховання

Практична частина

Розв’язання основних завдань національно-патріотичного виховання за освітніми напрямами БКДО

Домашнє завдання:

Результативність роботи вихователів щодо патріотичного виховання дітей дошкільного віку «Україна – моя Батьківщина» (середні групи №3, №4)

Листопад 2021р.

Вихователь – методист                  О. Іскра

Педагоги

№4

Консультація

Теоретична частина

Впровадження гуманістичних та патріотичних ідей В. Сухомлинського.

Практична частина

Система  роботи щодо формування патріотичних почуттів засобами народознавства

Домашнє завдання:

Результативність роботи вихователів щодо патріотичного виховання дітей дошкільного віку «Відомі люди мого міста, краю» (старші групи №5, №8)

Грудень  2021р.

Вихователь – методист                  О. Іскра

Педагоги

№5

Методичні рекомендації

Теоретична та практична частина

Створення методичного забезпечення з проблеми національно-патріотичного виховання дошкільників засобами музичного мистецтва

Домашнє завдання:

Систематизувати матеріали з національно-патріотичного виховання дошкільників засобами музичного мистецтва

Січень 2022р.

Вихователь – методист                  О. Іскра

Музичні керівники

№6

Семінарсь-кий модуль

Теоретична частина

«Патріотизм починається з любові  до людини. Патріотизм починається з колиски»

Практична частина

Розробка плану тематичної перевірки «Створення умов для формування національно-патріотичного виховання».

Домашнє завдання:

Підготувати матеріали для аукціону педагогічних ідей: «Впровадження в освітній процес технологій спрямованих на формування національно-патріотичного виховання».

Березень 2022р.

Вихователь – методист                  О. Іскра

Педагоги

№7

Аукціон педагогічних ідей

Теоретична та практична частина

Презентація матеріалів семінару-практикуму на педагогічній раді.

Впровадження в освітній процес технологій спрямованих на формування національно-патріотичного виховання»

Домашнє завдання:

Скласти конспекти комплексних (інтегрованих) підсумкових занять з національно-патріотичного виховання.

Квітень 2022р.

Вихователь – методист                  О. Іскра

Педагоги

№8

Обмін думками

Теоретична частина Літературна кав’ярня Бесіда за підсумками роботи теоретично – практичного семінару.

Травень 2022р.

Вихователь – методист    О.Іскра

Педагогічні читання на тему

«Славетні українці: мудрість виховання»

Склад творчої групи з підготовки та проведення педагогічних читань: О. Іскра, вихователь – методист, керівник групи,  А. Монастирська, вихователь, Н. Руденко, вихователь,   І.  Левченко, вихователь Чернета М.І.

№ з/р

Форма проведення заходу

Зміст заходу

Термін проведення

Відповідальний

Примітка

І. Підготовчий етап

1.

Інформація Презентація

Впровадження досвіду славетних українців

Вересень 2021р.

Вихователь – методист    О.Іскра

2.

Інформація

Опрацювання наукової та педагогічної літератури з метою презентації перед педагогічним колективом

Жовтень 2021р.

Вихователь – методист    О.Іскра

ІІ. Організаційний етап

1.

Інформація  

Занесення в картотеку інформації та поповнення каталогу літератури за темою «Славетні українці: мудрість виховання»

Вересень 2021р.-Травень 2022р.

Вихователь – методист    О.Іскра

ІІІ. Методичний етап

1.

Презентація

Вивчення педагогічного досвіду славетних українців

Жовтень 2021р.

Вихователь – методист    О.Іскра

ІV. Аналітичний етап

1.

Інформація Презентація

Ідея національного виховання – головна й визначальна в педагогічній концепції С.Русової

Вересень 2021р.

Педагоги

2.

Інформація Презентація

Педагогічний феномен родини Старицьких-  Лисенків

Жовтень 2021р.

Педагоги

3.

Інформація Презентація

Іван Франко: погляди на виховання

Листопад 2021р.

Педагоги

4.

Інформація Презентація

Родинна педагогіка Олени Пчілки, Драгоманових і Косачів

Грудень  2021р.

Педагоги

5.

Інформація Презентація

Добридень я світу  сказав! Про дитинство і виховання Павла Тичини

Січень 2022р.

Педагоги

6

Інформація Презентація

Донька підгірянського краю: Марійка Підгірянка.

Лютий 2022р.

Педагоги

7.

Інформація Презентація

Святковий живопис  Марії Приймаченко

Березень 2022р.

Педагоги

8.

Інформація Презентація

Щоб бути Великим -  треба бути людиною Великої ідеї та великого характеру. В.Сухомлинський

Квітень 2022р.

Педагоги

V. Підсумковий етап

1.

Презентація

Літературна кав’ярня Бесіда за підсумками педагогічного читання.

Травень 2022р.

Вихователь – методист    О.Іскра  Педагоги

Консультація для педагогів

№ з/р

Форма проведення заходу

Зміст заходу

Термін проведення

Відповідальний

Примітка

1.

Консультація

Сучасне програмно – методичне забезпечення, що сприяє інноваційній спрямованості освітнього процесу

Вересень

2021р.

Завідувач                         Л.Гаріпова

2.

Круглий стіл

Досліджуємо якість освітнього процесу (методика ECERS-3).

Жовтень

2021р.

Вихователь – методист    О.Іскра

3.

Консультація

Як економно споживати ресурси?

Листопад

2021р.

Вихователь – методист    О.Іскра

4.

Консультація

Ключові показники якості дошкільної освіти

Грудень

2021р.

Вихователь – методист    О.Іскра

5.

Майстер-клас

Дозвольте дітям гратися!

Січень

2022р.

Вихователь – методист    О.Іскра

6

Квест

Квест як засіб підготовки майбутніх першокласників

Лютий

2022р.

Вихователь – методист    О.Іскра

7.

Тренінг

Як налагодити взаємодію між дітьми  під час колективних ігор.

Березень

2022р.

Вихователь – методист    О.Іскра

8.

Консультація

Крок до школи, або Як ми налагоджуємо наступність між ланками освіти

Квітень

2022р.

Завідувач                         Л.Гаріпова

9.

Консультація

Літо дітям - на добро, на втіху, або особливості планування роботи з дошкільниками влітку.

Травень

2022р.

Вихователь – методист    О.Іскра

План роботи школи молодого вихователя

№ з/р

Форма проведення заходу

Зміст заходу

Термін проведення

Відповідальний

Примітка

1.

Аналіз       анкет.

Співбесіда

Виявити рівень теоретичної підготовки. Створити умови для подальшого особистісного зростання педагогів

Вересень

Вихователь - методист

О.Іскра

2.

Наказ по ЗДО

Створити умови для обміну досвідом

Вересень

Завідувач

Л.Гаріпова

3.

Методичні  рекомендації

Організувати оперативне вивчення наукових досягнень

Вересень

Вихователь - методист

О.Іскра

4.

Методичні

рекоменда-ції. Опрацювання зразків

Ознайомити з нормативними документами

Вересень

Вихователь – методист

О.Іскра

5.

Співбесіда. Методичні рекоменда-ції

Допомогти знайти найкоротший шлях впровадження теоретичних знань

Вересень

Вихователь  - методист О.Іскра

6.

Перегляд занять, аналіз, Визначен-ня місця інновацій-них технологій в структурі заняття.

Озброїти вихователів дидактичними знахідками, виховними ідеями, педагогічними скарбами, які б сприяли підняттю педагога на нову сходинку фахового зростання.

Листопад-квітень

Вихователі

7.

Конспекти занять, режимних моментів

Сприяти вивченню позитивного педагогічного досвіду

Протягом року згідно індивідуальних планів

Педагоги-наставники

8.

Конспекти занять, режимних моментів

Сприяти зростанню педагогічної майстерності, швидкій педагогічній адаптації молодих вихователів

Протягом року згідно індивідуальних планів

Молоді спеціалісти

Робота творчої групи

Тема «Базовий компонент дошкільної освіти. Нова редакція»

Мета: збереження самоцінності дошкільного дитинства, визначення особливостей та вимог до рівня розвиненості, освіченості та вихованості дитини дошкільного віку, забезпечення наступності між дошкільною та початковою освітою.

Керівник: вихователь-методист  О.Іскра

Склад творчої групи: вихователі: О.Книга, Ю.Петрук,  І.Мазурик,  О.Буркан,  І.Левченко

№ з/р

Форма проведення заходу

Зміст заходу

Термін проведення

Відповідальний

Примітка

Теоретична частина

Опрацювання періодичних видань, літератури; підбір практичного матеріалу,

розробка консультацій.

1.

Організаційне засідання

Обговорення плану роботи на рік. «Базовий компонент дошкільної освіти. Нова редакція». Аналізуємо зміни.

Вересень

2021р.

Вихователь-методист

О. Іскра

Члени творчої групи

2.

Методичні рекомендації

Цінності дошкільної освіти. Базові принципи реалізації Стандарту . Становлення компетентностей дитини під час здобуття дошкільної освіти.

Жовтень

2021р.

Вихователь-методист

О.Іскра

3.

Круглий стіл

Інваріантний складник стандарту дошкільної освіти .

Листопад

2021р.

Вихователь

4.

Педагогічний всеобуч

Варіантний складник стандарту дошкільної освіти.

Грудень

2021р.

Вихователь

5.

Педагогічний всеобуч

Умови реалізації стандарту дошкільної освіти.

Січень

2022р.

Вихователь

6.

Круглий стіл

Вимоги оновленого Базового компонента дошкільної освіти.

Лютий

2022р.

Вихователь

7.

Організаційне засідання

Значення понять, що вживаються в стандарті дошкільної освіти

Березень

2022р.

Вихователь

8.

Організаційне засідання

Підсумок роботи творчої групи

Квітень

2022р.

Вихователь

Практична частина

Розробка алгоритмів, конспектів, пам’яток, порад, рекомендацій;

виготовлення практичних посібників.

1.

Організаційне засідання

Універсальний дизайн у закладі дошкільної освіти

Жовтень

2021р.

Всі члени творчої групи

Вихователі

2.

Методичний ринг

Впроваджуємо  «Базовий компонент дошкільної освіти. Нова редакція». Освітній напрям «Особистість дитини», «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі», «Дитина в природному довкіллі»

Листопад

2021р.

Вихователі

3.

Методичний ринг

Впроваджуємо  «Базовий компонент дошкільної освіти. Нова редакція». Освітній напрям «Гра дитини», «Дитина в соціумі», «Мовлення дитини»,  «Дитина у світі мистецтва»

Грудень

2021р.

Вихователі

4.

Організаційне засідання

Поновити  картотеку методичних матеріалів та тематичних статей  «Базовий компонент дошкільної освіти. Нова редакція».

Січень

2022р.

Вихователь

5.

Методичні рекомендації

Наступність між дошкільною та початковою освітою в реалізації перспектив розвитку дитини

Лютий

2022р.

Вихователь

6.

Круглий стіл

Методично-педагогічний  портфель напрацювань «БКДО»

Березень

2022р.

Вихователь

7.

Організаційне засідання

Підсумок роботи творчої групи

Квітень

2022р.

Вихователь

Творчі конкурси та огляди

№ з/р

Форма проведення заходу

Зміст заходу

Термін проведення

Відповідальний

Примітка

1.

Конкурс

Конкурс Освітніх проектів

Вересень 2021р.

Педагоги

2.

Конкурс

Конкурс на кращу  композицію «Осінній колорит»

Жовтень

2021р.

Всі вікові групи

3.

Конкурс

Конкурс – огляд  на краще оформлення групових приміщень до Нового року «Зимовий вернісаж»

Грудень 2021р.

Всі вікові групи

4.

Конкурс

Конкурс на кращий посібник в рамках акції «Ярмарок фахових сподівань»

Лютий  2022р.

Педагоги

5.

Конкурс

Конкурс творчості  «Великодні дива»

Квітень 2022р.

Всі вікові групи

Нетрадиційні форми роботи

№ з/р

Форма проведення заходу

Зміст заходу

Термін проведення

Відповідальний

Примітка

1.

Методичний ринг

Творчий портрет педагога.

Педагогічна вітальня.

Грудень

2021р.

Вихователь-методист

О.Іскра

2.

Квест у методичному кабінеті

«Технологія складання інтелектуальних карт як інструмент планування освітнього процесу»

Лютий

2022р.

Вихователь-методист

О.Іскра

3.

Методична Рlatformа

«Ефективна робота з педагогічними кадрами як ключовий чинник успішної освітньої діяльності ЗДО в умовах НУШ »

Квітень 2022р.

Вихователь-методист

О.Іскра

Самоосвіта

№ з/р

Форма проведення заходу

Зміст заходу

Термін проведення

Відповідальний

Примітка

1.

Інформація

З метою підвищення ефективності педагогічної діяльності, адаптації до стилю роботи КЗ «ДНЗ№6 ВМР» призначити наставників для молодих педагогів:   І.Левченко – А.Монастирська;

Н.Руденко - Г. Мельник;

А.Товарницька – О.Іскра  та  організувати  їх роботу.

Протягом року

Завідувач

Л.Гаріпова

2.

Інформація

Організувати участь педагогів у методичних об’єднаннях та семінарах за планом-графіком КУ «ЦПРПП»:

- для вихователів груп раннього віку –  А.Монастирська; Г. Мельник;

- для вихователів молодших груп  – І.Мазурик;

- для вихователів середніх груп  – Ю.Петрук;

- для вихователів старших груп  – Т.Шилова;

- для музичних  керівників –                                             О.Петренко

Відповідно до Перспективи

Вихователь –методист

О.Іскра

3.

Забезпечити участь в роботі «Школи молодого вихователя»   1-го року роботи вихователя А.Монастирської, інструктора з фізкультури Товарницької А.Є.

Відповідно до Перспективи

Вихователь –методист

О.Іскра

4.

Інформація

Проводити огляд новинок методичної та періодичної  літератури комплект «Дошкільне виховання», «Палітра педагога», «Джміль», «Методична скарбничка вихователя», «Вихователь-методист дошкільного закладу», «Музичний керівник», «Практичний психолог: дитячий садок»

1 раз на місяць

Вихователь –методист

О.Іскра

5.

Інформація

З метою підвищення фахової майстерності педагогів та якості освітнього процесу, проводити взаємовідвідування занять та режимних моментів між колегами

Протягом року

Завідувач

Л.Гаріпова

вихователь – методист,

педагоги

6.

Організувати роботу по самоосвіті педагогів над проблемними питаннями дошкільного виховання та їхні звіти на педагогічних годинах.

1 раз на місяць

Завідувач

Л.Гаріпова

Вихователь –методист

О.Іскра

Тема самоосвіти

Відповідальний

Примітка

І.О. Ликова «Формування естетичного ставлення і художніх здібностей в образотворчій діяльності»

І.Левченко

Розвивальні ігри та вправи з  дітьми раннього віку

Н. Руденко

«Про себе треба знати, про себе  треба дбати»

Н.Драмарецька

Програма  духовно-морального виховання дітей молодшого дошкільного віку на християнських цінностях

С.Антепа

К. Л. Крутій, О. П. Кулинич «Технологія побудови занять з художньо – мовленнєвої діяльності дітей молодшого дошкільного віку за сучасними лінгвістичними підходами»

І.Мазурик

«Розвиток творчих здібностей дітей  середнього   дошкільного віку на заняттях з малювання» Л.Шульги

А.Гончарук

Робота з блоками Д’єнєша та паличками Х.Кюізенера

І. Рижкова

Соціальна і фінансова освіта дошкільників «Афлатот»

І.Шірокова

Програма розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля» (старший дошкільний вік)

Л. Литвинюк

«Школа ейдетики»

Т.Шилова

Л.Шульга «Розвиток творчих здібностей дітей  старшого   дошкільного віку на заняттях з малювання»

О.Буркан

Освітня програма для дітей від 2 до 7 років «Дитина» Освітній напрям «Дитина в світі мистецтва»

Ю.Гурц

Розвиток музичних здібностей засобами українського фольклору

Л. Соколовська

Впровадження освітніх інноваційних методик, технологій та ППД

№ з/р

Назва навчальних програм, методик та технологій

Етап

Відповідальний

1.

І.О. Ликова «Формування естетичного ставлення і художніх здібностей в образотворчій діяльності»

Впровадження

Вихователь І молодшої групи№1

І.Левченко

2.

Емілія Шийко «Розвиток пізнавальної  сфери  дітей 3-го року життя»

Вивчення та впровадження

Вихователь І молодшої групи№1

Монастирська А.С.

3.

Розвиток самостійності сенсорних здібностей дітей раннього віку на основі технології саморозвитку М. Монтессорі

Вивчення та впровадження

Вихователі І молодшої групи№2

Н.Руденко

4.

«Милування природою» Г.Тарасенко

Впровадження

Вихователь молодшої групи №6 Н. Драмарецька

5.

Л.Шульга « Розвиток творчих здібностей дітей молодшого  дошкільного віку на заняттях з малювання»

Впровадження

Вихователь молодшої групи №6

І.Мазурик

6.

К.Л. Крутій, О.П. Кулинич «Технологія побудови занять з художньо – мовленнєвої діяльності дітей молодшого дошкільного віку за сучасними лінгвістичними підходами»

Впровадження

Вихователь молодшої групи №7

С.Антепа

7.

Н.Гавриш, О.Пометун «Дошкільнятам – освіта для сталого розвитку»

Вивчення та впровадження

Вихователь молодшої групи №7

О.Книга

8.

С.М.  Лисенкова «Вивчення віршів за опорними схемами»

Впровадження

Вихователь середньої групи №3

А.Гончарук

9.

Л.Шульга «Розвиток творчих здібностей дітей середнього  дошкільного віку на заняттях з малювання»

Впровадження

Вихователь середньої групи №3

І. Рижкова

10.

Л.Шульга « Розвиток творчих здібностей дітей середнього  дошкільного віку на заняттях з малювання»

Впровадження

Вихователь середньої групи №4 Ю.Петрук

11.

К.Л. Крутій, О.П. Кулинич «Технологія побудови занять з художньо – мовленнєвої діяльності дітей середнього дошкільного віку за сучасними лінгвістичними підходами»

Впровадження

Вихователь середньої групи №4

І.Шірокова

12.

І.О. Ликова «Формування естетичного ставлення і художніх здібностей в образотворчій діяльності»

Впровадження

Вихователь старшої групи №5

Л. Литвинюк

13.

К.Л. Крутій , О.П. Кулинич «Технологія побудови занять з художньо – мовленнєвої діяльності дітей старшого дошкільного віку за сучасними лінгвістичними підходами»

Впровадження

Вихователі старшої групи №8

О.Буркан

14.

«Школа ейдетики»

Впровадження

Вихователі старшої групи №8 Т.Шилова

15.

Школа «Виховання талантів» Сініті Судзукі

Впровадження

Музичний керівник

Л. Соколовська

16.

«Методика елементарного музикування» - Карл Орф

Вивчення та впровадження

Музичний керівник Ю.Гурц

17.

«Театр  фізичного виховання  і оздоровлення дошкільників» -      М. Єфименко

Вивчення та впровадження

Інструктор з фізвиховання К.Кшняхіна

18.

«Театр  фізичного виховання  і оздоровлення дошкільників» -      М. Єфименко

Вивчення та впровадження

Інструктор з фізвиховання

К.Коняхіна

Заходи з атестації, підвищення кваліфікації педагогів, їх участь у методичній роботі міст

№ з/р

Форма проведення заходу

Зміст заходу

Термін проведення

Відповідальний

Примітка

1.

Інформація

З метою підвищення теоретичного рівня та фахової майстерності педагогів направити на курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників КЗ «ДНЗ №6 ВМР»  у КЗВО «ВАБО» вихователя-методиста О.Іскру, вихователя О.Буркан, музичного керівника Л.Соколовську

2021-2022 н.р.

Завідувач

Л. Гаріпова

2.

Засідання

Провести чергову атестацію

2021-2022 н.р.

Завідувач

Л. Гаріпова,

вихователь-методист

О.Іскра, АК