ДІЯЛЬНІСТЬ МЕТОДИЧНОГО КАБІНЕТУ З КАДРАМИ
Цикли різноманітних методичних форм роботи з педагогами щодо реалізації конкретних річних завдань, спрямованих на підвищення їх професійної компетентності
№ з/р |
Форма проведення заходу |
Зміст заходу |
Термін проведення |
Відповідальний |
Примітка |
1. |
Інформація |
Визначити день тижня вівторок, як методичний день. Проводити: педагогічні ради; семінари, семінари-практикуми; інформаційні батли; панорами ідей; майстер-класи; брейн - ринги; колоквіуми; воркшопи, педагогічні квести, вернісажи та інші. |
Протягом року |
Завідувач Л. Гаріпова, Вихователь-методист О. Іскра |
|
2. |
Інформація |
Визначити день тижня четвер (останній кожного місяця), як день цивільного захисту населення. Проводити:- заняття теоретичні і практичні - консультації; - перевірку знань; - опрацювання літератури; - практикуми. |
Протягом року |
Завідувач Л. Гаріпова Призначена особа з питань ЦЗ
|
|
3. |
Засідання |
Визначити день тижня п’ятницю, як день атестації. Проводити: засідання атестаційної комісії; консультації; співбесіди; творчі звіти педагогів, які атестуються. |
Протягом атестаційного періоду |
Завідувач Л. Гаріпова |
|
|
З метою підвищення теоретичного рівня знань педагогів: |
||||
4. |
Інформація |
Направити на курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників КЗ «ДНЗ №6 ВМР» у КЗВО «ВАБО» вихователя-методиста Іскру О.Г., вихователя Буркан О.І., музичного керівника Соколовську Л.К. |
Протягом року за планом-графіком підвищення кваліфікації педагогічних працівників |
Завідувач Л. Гаріпова |
|
5. |
Інформація |
Періодично заслуховувати звіти вихователів про проходження курсів перепідготовки, про відвідування міських заходів КУ «ЦПРПП». |
Останній вівторок місяця |
Педагоги |
|
6. |
Інформація |
Проводити огляд статей методичної та періодичної літератури. |
1 раз на місяць |
Вихователь-методист О. Іскра |
|
7. |
Міні -тренінг |
«Психологічне забезпечення адаптаційного періоду» Мета: Забезпечити оптимізацію перебігу процесу адаптації дітей раннього віку до умов ЗДО, сприяти розвитку пізнавальних процесів дитини, збагачувати життя дитини новими враженнями і позитивними емоціями. |
Вересень 2021р. |
Вихователь-методист О.Іскра |
|
8. |
Одноденний семінар |
«Моніторинг якості дошкільної освіти: кваліметричний підхід до оцінки розвитку дитини старшого дошкільного віку» |
Вересень 2021р. |
Вихователь-методист О. Іскра Вихователі старшої групи Литвинюк Л.Г. |
|
9. |
Колоквіум |
«Якісна освіта – виклик нового покоління» Мета: визначити і обговорити уявлення про нові підходи до розуміння, якою має бути якісна освіта і як оцінювати її результативність. |
Вересень 2021р. |
Вихователь-методист О. Іскра |
|
10. |
Педагогічні читання |
«Славетні українці: мудрість виховання» |
Вересень, 2021р.- Травень, 2022р. |
Вихователь-методист О. Іскра |
|
11. |
Теоретично – практичний семінар |
«Патріотичне виховання дітей в контексті розвитку духовного потенціалу особистості» Мета: підвищити рівень теоретичної підготовки педагогів щодо питань патріотичного виховання дошкільників в умовах сьогодення; розглянути прийоми просвітницької роботи вихователя з батьками з патріотичного виховання. |
Вересень, 2021р. - Травень, 2022р. |
Вихователь-методист О. Іскра |
|
12. |
Відкриті покази: |
Освітній напрям «Дитина в соціумі». Тематичне заняття «Про доходи і витрати змалку кожен має знати» |
Листопад 2021р.
|
Вихователь Петрук Ю.Л.
|
|
Освітній напрям «Дитина в соціумі», «Мовлення дитини» Інтегроване заняття «Папір виготовляємо, дерева зберігаємо» |
Листопад 2021р. |
Вихователь Гончарук А.М.
|
|
||
Освітній напрям «Дитина в соціумі» Гра-заняття «Залюбки малята грають, ще й емоції вивчають» |
Лютий 2022р. |
Вихователь Шилова Т.А. |
|
||
Освітній напрям «Дитина в соціумі», «Гра дитини» Сюжетно-рольова гра «У бабусиній світлиці» |
Лютий 2022р.
|
Вихователь Литвинюк Л.Г.
|
|
||
Освітній напрям «Дитина в соціумі» Гра-заняття «До душі малятам із м’ячиком грати» |
Квітень 2022р. |
Вихователь Драмарецька Н.М. |
|
||
Освітній напрям ««Дитина в соціумі», «Гра дитини» Тематичне заняття «Куди поспішали мурашки» |
Квітень 2022р.
|
Вихователь Антепа С.М.
|
|
||
13. |
Панорама ідей |
«Визначення основних напрямків методичної та освітньої діяльності на наступний навчальний рік». |
Травень 2022р. |
Вихователь-методист О. Іскра |
|
Теоретично – практичний семінар
Тема «Патріотичне виховання дошкільників засобами інтегрованої освітньої діяльності»
Мета: розширити та уточнити знання з основних напрямів патріотичного виховання дітей дошкільного віку, сприяти оволодінню педагогами основними засобами цілеспрямованого впливу на формування особистості дошкільників, методикою організації дитячого колективу.
Керівник: вихователь – методист О.Іскра
№ з/р |
Форма проведення заходу |
Зміст заходу |
Термін проведення |
Відповідальний |
Примітка |
№1 |
Педагогічна пошта |
Теоретична частина Зміст та завдання освітнього напряму «Дитина в соціумі» Базового компонента дошкільної освіти Практична частина Особливості виховання патріотизму у дошкільників. Домашнє завдання: Опрацювати зміст освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина», програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля». |
Вересень 2021р. |
Вихователь – методист О. Іскра
Педагоги |
|
№2
|
Робота в мікрогрупах |
Теоретична частина Мета, завдання та принципи реалізації національно-патріотичного виховання. Практична частина Презентація наочно-дидактичного матеріалу по національно-патріотичному вихованню Домашнє завдання: Результативність роботи вихователів щодо патріотичного виховання дітей дошкільного віку «Моя сім’я, моя родина» (молодші групи №6, №7) |
Жовтень 2021р. |
Вихователь – методист О. Іскра
Педагоги |
|
№3 |
Практикум |
Теоретична частина Патріотичне виховання дітей дошкільного віку. Сучасний погляд на патріотичне виховання Практична частина Розв’язання основних завдань національно-патріотичного виховання за освітніми напрямами БКДО Домашнє завдання: Результативність роботи вихователів щодо патріотичного виховання дітей дошкільного віку «Україна – моя Батьківщина» (середні групи №3, №4) |
Листопад 2021р. |
Вихователь – методист О. Іскра
Педагоги
|
|
№4
|
Консультація |
Теоретична частина Впровадження гуманістичних та патріотичних ідей В. Сухомлинського. Практична частина Система роботи щодо формування патріотичних почуттів засобами народознавства Домашнє завдання: Результативність роботи вихователів щодо патріотичного виховання дітей дошкільного віку «Відомі люди мого міста, краю» (старші групи №5, №8) |
Грудень 2021р. |
Вихователь – методист О. Іскра
Педагоги
|
|
№5
|
Методичні рекомендації |
Теоретична та практична частина Створення методичного забезпечення з проблеми національно-патріотичного виховання дошкільників засобами музичного мистецтва Домашнє завдання: Систематизувати матеріали з національно-патріотичного виховання дошкільників засобами музичного мистецтва |
Січень 2022р. |
Вихователь – методист О. Іскра Музичні керівники |
|
№6 |
Семінарсь-кий модуль |
Теоретична частина «Патріотизм починається з любові до людини. Патріотизм починається з колиски» Практична частина Розробка плану тематичної перевірки «Створення умов для формування національно-патріотичного виховання». Домашнє завдання: Підготувати матеріали для аукціону педагогічних ідей: «Впровадження в освітній процес технологій спрямованих на формування національно-патріотичного виховання». |
Березень 2022р. |
Вихователь – методист О. Іскра
Педагоги |
|
№7 |
Аукціон педагогічних ідей |
Теоретична та практична частина Презентація матеріалів семінару-практикуму на педагогічній раді. Впровадження в освітній процес технологій спрямованих на формування національно-патріотичного виховання» Домашнє завдання: Скласти конспекти комплексних (інтегрованих) підсумкових занять з національно-патріотичного виховання. |
Квітень 2022р. |
Вихователь – методист О. Іскра
Педагоги |
|
№8 |
Обмін думками |
Теоретична частина Літературна кав’ярня Бесіда за підсумками роботи теоретично – практичного семінару. |
Травень 2022р. |
Вихователь – методист О.Іскра |
|
Педагогічні читання на тему
«Славетні українці: мудрість виховання»
Склад творчої групи з підготовки та проведення педагогічних читань: О. Іскра, вихователь – методист, керівник групи, А. Монастирська, вихователь, Н. Руденко, вихователь, І. Левченко, вихователь Чернета М.І.
№ з/р |
Форма проведення заходу |
Зміст заходу |
Термін проведення |
Відповідальний |
Примітка |
І. Підготовчий етап |
|||||
1. |
Інформація Презентація |
Впровадження досвіду славетних українців |
Вересень 2021р. |
Вихователь – методист О.Іскра |
|
2. |
Інформація |
Опрацювання наукової та педагогічної літератури з метою презентації перед педагогічним колективом |
Жовтень 2021р. |
Вихователь – методист О.Іскра |
|
ІІ. Організаційний етап |
|||||
1. |
Інформація |
Занесення в картотеку інформації та поповнення каталогу літератури за темою «Славетні українці: мудрість виховання» |
Вересень 2021р.-Травень 2022р. |
Вихователь – методист О.Іскра |
|
ІІІ. Методичний етап |
|||||
1. |
Презентація |
Вивчення педагогічного досвіду славетних українців |
Жовтень 2021р. |
Вихователь – методист О.Іскра |
|
ІV. Аналітичний етап |
|||||
1. |
Інформація Презентація |
Ідея національного виховання – головна й визначальна в педагогічній концепції С.Русової |
Вересень 2021р. |
Педагоги |
|
2. |
Інформація Презентація |
Педагогічний феномен родини Старицьких- Лисенків |
Жовтень 2021р. |
Педагоги |
|
3. |
Інформація Презентація |
Іван Франко: погляди на виховання |
Листопад 2021р. |
Педагоги |
|
4. |
Інформація Презентація |
Родинна педагогіка Олени Пчілки, Драгоманових і Косачів |
Грудень 2021р. |
Педагоги |
|
5. |
Інформація Презентація |
Добридень я світу сказав! Про дитинство і виховання Павла Тичини |
Січень 2022р. |
Педагоги |
|
6 |
Інформація Презентація |
Донька підгірянського краю: Марійка Підгірянка. |
Лютий 2022р. |
Педагоги |
|
7. |
Інформація Презентація |
Святковий живопис Марії Приймаченко |
Березень 2022р. |
Педагоги |
|
8. |
Інформація Презентація |
Щоб бути Великим - треба бути людиною Великої ідеї та великого характеру. В.Сухомлинський |
Квітень 2022р. |
Педагоги |
|
V. Підсумковий етап |
|||||
1. |
Презентація |
Літературна кав’ярня Бесіда за підсумками педагогічного читання. |
Травень 2022р. |
Вихователь – методист О.Іскра Педагоги |
|
Консультація для педагогів
№ з/р |
Форма проведення заходу |
Зміст заходу |
Термін проведення |
Відповідальний |
Примітка |
1. |
Консультація |
Сучасне програмно – методичне забезпечення, що сприяє інноваційній спрямованості освітнього процесу |
Вересень 2021р. |
Завідувач Л.Гаріпова |
|
2. |
Круглий стіл |
Досліджуємо якість освітнього процесу (методика ECERS-3). |
Жовтень 2021р. |
Вихователь – методист О.Іскра |
|
3. |
Консультація |
Як економно споживати ресурси? |
Листопад 2021р. |
Вихователь – методист О.Іскра |
|
4. |
Консультація |
Ключові показники якості дошкільної освіти |
Грудень 2021р. |
Вихователь – методист О.Іскра |
|
5. |
Майстер-клас |
Дозвольте дітям гратися! |
Січень 2022р. |
Вихователь – методист О.Іскра |
|
6 |
Квест |
Квест як засіб підготовки майбутніх першокласників |
Лютий 2022р. |
Вихователь – методист О.Іскра |
|
7. |
Тренінг |
Як налагодити взаємодію між дітьми під час колективних ігор. |
Березень 2022р. |
Вихователь – методист О.Іскра |
|
8. |
Консультація |
Крок до школи, або Як ми налагоджуємо наступність між ланками освіти |
Квітень 2022р. |
Завідувач Л.Гаріпова |
|
9. |
Консультація |
Літо дітям - на добро, на втіху, або особливості планування роботи з дошкільниками влітку. |
Травень 2022р. |
Вихователь – методист О.Іскра |
|
План роботи школи молодого вихователя
№ з/р |
Форма проведення заходу |
Зміст заходу |
Термін проведення |
Відповідальний |
Примітка |
1. |
Аналіз анкет. Співбесіда
|
Виявити рівень теоретичної підготовки. Створити умови для подальшого особистісного зростання педагогів |
Вересень |
Вихователь - методист О.Іскра |
|
2. |
Наказ по ЗДО |
Створити умови для обміну досвідом |
Вересень |
Завідувач Л.Гаріпова |
|
3. |
Методичні рекомендації |
Організувати оперативне вивчення наукових досягнень |
Вересень |
Вихователь - методист О.Іскра |
|
4. |
Методичні рекоменда-ції. Опрацювання зразків |
Ознайомити з нормативними документами |
Вересень |
Вихователь – методист О.Іскра |
|
5. |
Співбесіда. Методичні рекоменда-ції |
Допомогти знайти найкоротший шлях впровадження теоретичних знань |
Вересень |
Вихователь - методист О.Іскра |
|
6. |
Перегляд занять, аналіз, Визначен-ня місця інновацій-них технологій в структурі заняття. |
Озброїти вихователів дидактичними знахідками, виховними ідеями, педагогічними скарбами, які б сприяли підняттю педагога на нову сходинку фахового зростання. |
Листопад-квітень |
Вихователі |
|
7. |
Конспекти занять, режимних моментів |
Сприяти вивченню позитивного педагогічного досвіду |
Протягом року згідно індивідуальних планів |
Педагоги-наставники |
|
8. |
Конспекти занять, режимних моментів |
Сприяти зростанню педагогічної майстерності, швидкій педагогічній адаптації молодих вихователів |
Протягом року згідно індивідуальних планів |
Молоді спеціалісти |
|
Робота творчої групи
Тема «Базовий компонент дошкільної освіти. Нова редакція»
Мета: збереження самоцінності дошкільного дитинства, визначення особливостей та вимог до рівня розвиненості, освіченості та вихованості дитини дошкільного віку, забезпечення наступності між дошкільною та початковою освітою.
Керівник: вихователь-методист О.Іскра
Склад творчої групи: вихователі: О.Книга, Ю.Петрук, І.Мазурик, О.Буркан, І.Левченко
№ з/р |
Форма проведення заходу |
Зміст заходу |
Термін проведення |
Відповідальний |
Примітка |
Теоретична частина |
|||||
Опрацювання періодичних видань, літератури; підбір практичного матеріалу, розробка консультацій. |
|||||
1. |
Організаційне засідання |
Обговорення плану роботи на рік. «Базовий компонент дошкільної освіти. Нова редакція». Аналізуємо зміни. |
Вересень 2021р. |
Вихователь-методист О. Іскра Члени творчої групи |
|
2. |
Методичні рекомендації |
Цінності дошкільної освіти. Базові принципи реалізації Стандарту . Становлення компетентностей дитини під час здобуття дошкільної освіти. |
Жовтень 2021р. |
Вихователь-методист О.Іскра |
|
3. |
Круглий стіл |
Інваріантний складник стандарту дошкільної освіти . |
Листопад 2021р. |
Вихователь |
|
4. |
Педагогічний всеобуч |
Варіантний складник стандарту дошкільної освіти. |
Грудень 2021р. |
Вихователь |
|
5. |
Педагогічний всеобуч |
Умови реалізації стандарту дошкільної освіти. |
Січень 2022р. |
Вихователь
|
|
6. |
Круглий стіл |
Вимоги оновленого Базового компонента дошкільної освіти. |
Лютий 2022р. |
Вихователь |
|
7. |
Організаційне засідання |
Значення понять, що вживаються в стандарті дошкільної освіти |
Березень 2022р. |
Вихователь |
|
8. |
Організаційне засідання |
Підсумок роботи творчої групи |
Квітень 2022р. |
Вихователь |
|
Практична частина |
|||||
Розробка алгоритмів, конспектів, пам’яток, порад, рекомендацій; виготовлення практичних посібників. |
|||||
1. |
Організаційне засідання |
Універсальний дизайн у закладі дошкільної освіти |
Жовтень 2021р. |
Всі члени творчої групи Вихователі |
|
2. |
Методичний ринг |
Впроваджуємо «Базовий компонент дошкільної освіти. Нова редакція». Освітній напрям «Особистість дитини», «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі», «Дитина в природному довкіллі» |
Листопад 2021р. |
Вихователі |
|
3. |
Методичний ринг |
Впроваджуємо «Базовий компонент дошкільної освіти. Нова редакція». Освітній напрям «Гра дитини», «Дитина в соціумі», «Мовлення дитини», «Дитина у світі мистецтва» |
Грудень 2021р. |
Вихователі |
|
4. |
Організаційне засідання |
Поновити картотеку методичних матеріалів та тематичних статей «Базовий компонент дошкільної освіти. Нова редакція». |
Січень 2022р. |
Вихователь
|
|
5. |
Методичні рекомендації |
Наступність між дошкільною та початковою освітою в реалізації перспектив розвитку дитини |
Лютий 2022р. |
Вихователь |
|
6. |
Круглий стіл |
Методично-педагогічний портфель напрацювань «БКДО» |
Березень 2022р. |
Вихователь |
|
7. |
Організаційне засідання |
Підсумок роботи творчої групи |
Квітень 2022р. |
Вихователь |
|
Творчі конкурси та огляди
№ з/р |
Форма проведення заходу |
Зміст заходу |
Термін проведення |
Відповідальний |
Примітка |
1. |
Конкурс |
Конкурс Освітніх проектів |
Вересень 2021р. |
Педагоги |
|
2. |
Конкурс |
Конкурс на кращу композицію «Осінній колорит» |
Жовтень 2021р.
|
Всі вікові групи |
|
3. |
Конкурс |
Конкурс – огляд на краще оформлення групових приміщень до Нового року «Зимовий вернісаж» |
Грудень 2021р.
|
Всі вікові групи |
|
4. |
Конкурс |
Конкурс на кращий посібник в рамках акції «Ярмарок фахових сподівань» |
Лютий 2022р. |
Педагоги |
|
5. |
Конкурс |
Конкурс творчості «Великодні дива» |
Квітень 2022р. |
Всі вікові групи |
|
Нетрадиційні форми роботи
№ з/р |
Форма проведення заходу |
Зміст заходу |
Термін проведення |
Відповідальний |
Примітка |
1. |
Методичний ринг |
Творчий портрет педагога. Педагогічна вітальня. |
Грудень 2021р. |
Вихователь-методист О.Іскра |
|
2. |
Квест у методичному кабінеті |
«Технологія складання інтелектуальних карт як інструмент планування освітнього процесу» |
Лютий 2022р. |
Вихователь-методист О.Іскра |
|
3. |
Методична Рlatformа |
«Ефективна робота з педагогічними кадрами як ключовий чинник успішної освітньої діяльності ЗДО в умовах НУШ » |
Квітень 2022р. |
Вихователь-методист О.Іскра |
|
Самоосвіта
№ з/р |
Форма проведення заходу |
Зміст заходу |
Термін проведення |
Відповідальний |
Примітка |
|
1. |
Інформація |
З метою підвищення ефективності педагогічної діяльності, адаптації до стилю роботи КЗ «ДНЗ№6 ВМР» призначити наставників для молодих педагогів: І.Левченко – А.Монастирська; Н.Руденко - Г. Мельник; А.Товарницька – О.Іскра та організувати їх роботу. |
Протягом року |
Завідувач Л.Гаріпова
|
|
|
2. |
Інформація |
Організувати участь педагогів у методичних об’єднаннях та семінарах за планом-графіком КУ «ЦПРПП»: - для вихователів груп раннього віку – А.Монастирська; Г. Мельник; - для вихователів молодших груп – І.Мазурик; - для вихователів середніх груп – Ю.Петрук; - для вихователів старших груп – Т.Шилова; - для музичних керівників – О.Петренко |
Відповідно до Перспективи |
Вихователь –методист О.Іскра |
|
|
3. |
|
Забезпечити участь в роботі «Школи молодого вихователя» 1-го року роботи вихователя А.Монастирської, інструктора з фізкультури Товарницької А.Є. |
Відповідно до Перспективи |
Вихователь –методист О.Іскра |
|
|
4. |
Інформація |
Проводити огляд новинок методичної та періодичної літератури комплект «Дошкільне виховання», «Палітра педагога», «Джміль», «Методична скарбничка вихователя», «Вихователь-методист дошкільного закладу», «Музичний керівник», «Практичний психолог: дитячий садок» |
1 раз на місяць |
Вихователь –методист О.Іскра |
|
|
5. |
Інформація |
З метою підвищення фахової майстерності педагогів та якості освітнього процесу, проводити взаємовідвідування занять та режимних моментів між колегами |
Протягом року |
Завідувач Л.Гаріпова вихователь – методист, педагоги |
|
|
6. |
|
Організувати роботу по самоосвіті педагогів над проблемними питаннями дошкільного виховання та їхні звіти на педагогічних годинах. |
1 раз на місяць |
Завідувач Л.Гаріпова Вихователь –методист О.Іскра |
|
|
|
|
Тема самоосвіти |
Відповідальний |
Примітка |
||
|
І.О. Ликова «Формування естетичного ставлення і художніх здібностей в образотворчій діяльності» |
І.Левченко |
|
|||
|
Розвивальні ігри та вправи з дітьми раннього віку |
Н. Руденко |
|
|||
|
«Про себе треба знати, про себе треба дбати» |
Н.Драмарецька |
|
|||
|
Програма духовно-морального виховання дітей молодшого дошкільного віку на християнських цінностях |
С.Антепа |
|
|||
|
К. Л. Крутій, О. П. Кулинич «Технологія побудови занять з художньо – мовленнєвої діяльності дітей молодшого дошкільного віку за сучасними лінгвістичними підходами» |
І.Мазурик |
|
|||
|
«Розвиток творчих здібностей дітей середнього дошкільного віку на заняттях з малювання» Л.Шульги |
А.Гончарук |
|
|||
|
Робота з блоками Д’єнєша та паличками Х.Кюізенера |
І. Рижкова |
|
|||
|
Соціальна і фінансова освіта дошкільників «Афлатот» |
І.Шірокова |
|
|||
|
Програма розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля» (старший дошкільний вік) |
Л. Литвинюк |
|
|||
|
«Школа ейдетики» |
Т.Шилова |
|
|||
|
Л.Шульга «Розвиток творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку на заняттях з малювання» |
О.Буркан |
|
|||
|
Освітня програма для дітей від 2 до 7 років «Дитина» Освітній напрям «Дитина в світі мистецтва» |
Ю.Гурц |
|
|||
|
Розвиток музичних здібностей засобами українського фольклору |
Л. Соколовська |
|
|||
Впровадження освітніх інноваційних методик, технологій та ППД
№ з/р |
Назва навчальних програм, методик та технологій |
Етап |
Відповідальний |
1. |
І.О. Ликова «Формування естетичного ставлення і художніх здібностей в образотворчій діяльності» |
Впровадження |
Вихователь І молодшої групи№1 І.Левченко |
2. |
Емілія Шийко «Розвиток пізнавальної сфери дітей 3-го року життя» |
Вивчення та впровадження |
Вихователь І молодшої групи№1 Монастирська А.С. |
3. |
Розвиток самостійності сенсорних здібностей дітей раннього віку на основі технології саморозвитку М. Монтессорі |
Вивчення та впровадження |
Вихователі І молодшої групи№2 Н.Руденко |
4. |
«Милування природою» Г.Тарасенко |
Впровадження |
Вихователь молодшої групи №6 Н. Драмарецька |
5. |
Л.Шульга « Розвиток творчих здібностей дітей молодшого дошкільного віку на заняттях з малювання» |
Впровадження |
Вихователь молодшої групи №6 І.Мазурик |
6. |
К.Л. Крутій, О.П. Кулинич «Технологія побудови занять з художньо – мовленнєвої діяльності дітей молодшого дошкільного віку за сучасними лінгвістичними підходами» |
Впровадження |
Вихователь молодшої групи №7 С.Антепа
|
7. |
Н.Гавриш, О.Пометун «Дошкільнятам – освіта для сталого розвитку» |
Вивчення та впровадження |
Вихователь молодшої групи №7 О.Книга |
8. |
С.М. Лисенкова «Вивчення віршів за опорними схемами» |
Впровадження |
Вихователь середньої групи №3 А.Гончарук |
9. |
Л.Шульга «Розвиток творчих здібностей дітей середнього дошкільного віку на заняттях з малювання» |
Впровадження |
Вихователь середньої групи №3 І. Рижкова |
10. |
Л.Шульга « Розвиток творчих здібностей дітей середнього дошкільного віку на заняттях з малювання» |
Впровадження |
Вихователь середньої групи №4 Ю.Петрук |
11. |
К.Л. Крутій, О.П. Кулинич «Технологія побудови занять з художньо – мовленнєвої діяльності дітей середнього дошкільного віку за сучасними лінгвістичними підходами» |
Впровадження |
Вихователь середньої групи №4 І.Шірокова |
12. |
І.О. Ликова «Формування естетичного ставлення і художніх здібностей в образотворчій діяльності» |
Впровадження |
Вихователь старшої групи №5 Л. Литвинюк |
13. |
К.Л. Крутій , О.П. Кулинич «Технологія побудови занять з художньо – мовленнєвої діяльності дітей старшого дошкільного віку за сучасними лінгвістичними підходами» |
Впровадження |
Вихователі старшої групи №8 О.Буркан |
14. |
«Школа ейдетики» |
Впровадження |
Вихователі старшої групи №8 Т.Шилова |
15. |
Школа «Виховання талантів» Сініті Судзукі |
Впровадження |
Музичний керівник Л. Соколовська |
16. |
«Методика елементарного музикування» - Карл Орф |
Вивчення та впровадження |
Музичний керівник Ю.Гурц |
17. |
«Театр фізичного виховання і оздоровлення дошкільників» - М. Єфименко |
Вивчення та впровадження |
Інструктор з фізвиховання К.Кшняхіна |
18. |
«Театр фізичного виховання і оздоровлення дошкільників» - М. Єфименко |
Вивчення та впровадження |
Інструктор з фізвиховання К.Коняхіна |
Заходи з атестації, підвищення кваліфікації педагогів, їх участь у методичній роботі міст
№ з/р |
Форма проведення заходу |
Зміст заходу |
Термін проведення |
Відповідальний |
Примітка |
1. |
Інформація |
З метою підвищення теоретичного рівня та фахової майстерності педагогів направити на курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників КЗ «ДНЗ №6 ВМР» у КЗВО «ВАБО» вихователя-методиста О.Іскру, вихователя О.Буркан, музичного керівника Л.Соколовську |
2021-2022 н.р. |
Завідувач Л. Гаріпова |
|
2. |
Засідання |
Провести чергову атестацію
|
2021-2022 н.р. |
Завідувач Л. Гаріпова, вихователь-методист О.Іскра, АК |
|