(Загальні батьківські збори, групові батьківські збори, консультації для батьків, нетрадиційні форми роботи, план роботи Школи молодих батьків «Перші кроки»)
№ з/р |
Форма проведення заходу |
Зміст заходу |
Термін проведення |
Відповідальний |
Примітка |
|||
І |
|
Залучати родини до активної участі в заходах , формувати в них почуття приналежності до колективу закладу дошкільної освіти, як однодумців. |
Протягом року |
Завідувач Лариса Гаріпова, Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
|||
ІІ |
День відкритих дверей |
Проводити «Дні відкритих дверей», надавати можливість батькам стати учасниками освітнього процесу. |
Перший день вересня, грудня, березня. |
Завідувач Лариса Гаріпова Призначена особа з питань ЦЗ
|
|
|||
ІІІ |
|
Сприяти підвищенню психологічної та педагогічної компетентності батьків щодо розуміння закономірності розвитку, навчання та виховання дошкільника. |
Протягом року |
Завідувач Лариса Гаріпова |
|
|||
ІV |
|
Всебічно вивчати становище, статус родини та моделі взаємодії з батьками для здійснення диференційованого підходу.
|
Протягом року |
Завідувач Лариса Гаріпова |
|
|||
V |
Загальні батьківські збори |
|||||||
1. |
Інформаційна трибуна |
Цілісність, системність і послідовність планування й організації роботи з розвитку фізичних якостей дітей |
Жовтень 2025р. |
Завідувач Лариса Гаріпова Вихователь - методист Оксана Іскра Педагоги Батьки |
|
|||
Доповідь – презентація |
1. Вплив нетрадиційного фізкультурного обладнання на розвиток рухової активності дітей. |
|
||||||
Коучинг |
2. Здоров’язбережувальна складова освіти як механізм підготовки здобувачів освіти до успішної самореалізації та розбудови суспільства (участь у XVІІ Міжнародної виставки «Інноватика в сучасній освіті-2025»). |
|
||||||
2. |
Методична платформа |
Створюємо інноваційне розвивальне предметне середовище в ЗДО |
Квітень 2026р. |
Завідувач Лариса Гаріпова Вихователь - методист Оксана Іскра Педагоги Батьки |
|
|||
Інформаційне повідомлення |
1. Освітнє середовище — значимий чинник модернізації освітнього процесу. |
|
||||||
Майстер-клас |
2.Модель розвивального предметного середовища. |
|
||||||
Арт-галерея |
3. «Барвиста писанка» |
|
||||||
3. |
Коло батьківської підтримки |
1.Звіт адміністрації про підсумки роботи КЗ «ДНЗ №6 ВМР» за 2025/2026н.р. |
Травень 2026р. |
Завідувач Лариса Гаріпова Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
|||
|
2. Організація роботи в літній період в умовах воєнного стану. |
|
||||||
VІ |
Групові батьківські збори |
|||||||
1. |
Батьківська зустріч |
Група дітей першої молодшої групи №1, №2 |
|
Вихователі: Майя Матушевська Олена Микитюк |
|
|||
|
Марафон |
Зміст освітньої діяльності з дітьми першої молодшої групи «Крихітки» (третій рік життя) відповідно вимогам Освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина». 10 кроків для успішної адаптації до ЗДО. Як поліпшити рухову активність дітей раннього віку? |
Вересень |
|
||||
Ігровий практикум |
Експресивні етюди для розвитку емоційного інтелекту дітей. |
Лютий |
|
|||||
Буклет |
Безпечне літо: як дитині надати домедичну допомогу? |
Травень |
|
|||||
2. |
|
Друга молодша група №5,№8 |
|
Вихователі: Лілія Литвинюк Тетяна Шилова |
|
|||
Інформаційний лекторій |
Зміст освітньої діяльності з дітьми другої молодшої групи «Малята» (четвертий рік життя) відповідно вимогам Освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина». Новий формат перших батьківських зборів. Як обирати спортивну секцію для дитини? |
Вересень |
|
|||||
Інтерактив-на лекція |
Як розвивати емоційну сферу дошкільників за допомогою казок? |
Лютий |
|
|||||
Пам’ятка |
Як діяти у разі надзвичайної ситуації? |
Травень |
|
|||||
3. |
|
Середня група №6,№7 |
|
Вихователі: Лілія Щерба Світлана Антепа Оксана Книга
|
|
|||
Педагогіч-ний практикум |
Особливості розвитку та виховання дітей середнього дошкільного віку. Зміст освітньої діяльності з дітьми середньої групи «Чомусики» (п’ятий рік життя) відповідно вимогам Освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина». Як обирати спортивну секцію для дитини? |
Вересень |
|
|||||
Круглий стіл |
Розвиваємо емоційний інтелект за допомогою літературних текстів. |
Лютий |
|
|||||
Диспут |
Розпорядок дня дитини влітку. |
Травень |
|
|||||
4. |
|
Старша група № 3, №4 |
|
Вихователі: Алла Гончарук Юлія Петрук Інна Шірокова
|
|
|||
Педагогіч-ний диспут |
Психофізіологічна готовність дітей до шкільного навчання. Зміст освітньої діяльності з дітьми старшої групи «Фантазери-мрійники» (шостий рік життя) відповідно вимогам Освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина». Шкільна зрілість дитини: що взяти до уваги? |
Вересень |
|
|||||
Майстер-клас |
Казкарикonline для маленьких театралів |
Лютий |
|
|||||
Рекоменда-ції батькам |
Що потрібно для успішного старту першокласника? |
Травень |
|
|||||
VІІ |
Консультації для батьків |
|||||||
1. |
Як підготувати дитину до закладу дошкільної освітив умовах воєнного стану |
Вересень |
Завідувач Лариса Гаріпова |
|
||||
2. |
Навпроти чи поряд? або Як співпрацювати з батьками вихованців. Пам’ятка для батьків. |
Вересень |
Вихователь –методист Оксана Іскра |
|
||||
3. |
Правила безпеки під час навчання дітей основних рухів. |
Жовтень |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
||||
4. |
Методи та прийоми розвитку фізичних якостей дітей дошкільного віку. |
Жовтень |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
||||
5. |
Нетрадиційне обладнання для змагальних ігор. |
Листопад |
Завідувач Лариса Гаріпова |
|
||||
6. |
Мій улюблений вид спорту. Конкурс малюнків для батьків і дітей. |
Листопад |
Завідувач Лариса Гаріпова |
|
||||
7. |
Як не транслювати дитині тривожний фон: рекомендації батькам |
Грудень |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
||||
8. |
Чому першачкам складно у школі? або Що батьки роблять не так? |
Грудень |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
||||
9. |
Розвиваємо емоційний інтелект за допомогою літературних текстів. |
Січень |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
||||
10. |
Форми організації театралізованої діяльності. |
Січень |
Завідувач Лариса Гаріпова |
|
||||
11. |
Організація куточка театралізованої діяльності. |
Лютий |
Завідувач Лариса Гаріпова |
|
||||
12. |
Класифікація видів театралізованої діяльності дошкільників. |
Лютий |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
||||
13. |
Формування навичок безпечної поведінки у дітей дошкільного віку.
|
Березень |
Завідувач Лариса Гаріпова |
|
||||
14. |
Як розвивати всі складові соціально-громадянської компетентності? |
Березень |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
||||
15. |
Приклади ігор для формування соціально-громадянської компетентності дошкільників. Які вимоги до ігор соціально-громадянського змісту? |
Квітень |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
||||
16. |
«Ви повинні навчати цих речей своїх дітей для їхньої ж безпеки». «Правила безпечної поведінки в надзвичайних ситуаціях». |
Квітень |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
||||
17. |
Шкільна зрілість дитини: що взяти до уваги? Складні запитання дітей про школу: як відповідати. |
Травень |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
||||
18. |
Що потрібно для успішного старту першокласника? Рекомендації батькам. |
Травень |
Завідувач Лариса Гаріпова |
|
||||
19. |
Організація загартування дошкільників влітку. |
Травень |
Завідувач Лариса Гаріпова |
|
||||
VІІІ |
Нетрадиційні форми роботи |
|||||||
1. |
Тренінг |
Дитина йде до школи: готуємо батьків. |
Грудень 2025р. |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
|||
2. |
Опитувальник для батьків |
«Так» і «Ні» під час підготовки до школи. Чи готова ваша дитина до навчання в школі? |
Лютий 2026р. |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
|||
3. |
Пам’ятка |
Що потрібно для успішного старту першокласника? Рекомендації батькам. |
Травень 2026р. |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
|||
План роботи Школи молодих батьків «Перші кроки» 2025/2026 н.р.
№ з/р |
Форма проведення заходу |
Зміст заходу |
Термін проведення |
Відповідальний |
Приміт-ка |
|
||
1. |
Засідання № 1 Круглий стіл «Що враховувати в організації освітнього процесу в ЗДО в умовах воєнного стану» |
|
||||||
Інформація |
Сучасне програмно – методичне забезпечення, що сприяє інноваційній спрямованості освітнього процесу. Як подолати тривожність? 10 кроків для успішної адаптації до ЗДО. |
25.09.2025р. |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
|
|||
|
Домашнє завдання : Анкетування батьків «Батьки, діти і заклад дошкільної освіти» |
|
|
|||||
2. |
Засідання № 2 «Цілісність, системність і послідовність планування й організації роботи з розвитку фізичних якостей дітей» |
|
|
|
||||
|
Аналіз домашнього завдання |
23.10.2025р. |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
|
|||
Доповідь – презентація |
1. Вплив нетрадиційного фізкультурного обладнання на розвиток рухової активності дітей. |
|
|
|||||
Коучинг |
Здоров’язбережуваль-на складова освіти як механізм підготовки здобувачів освіти до успішної самореалізації та розбудови суспільства (участь у XVІІ Міжнародної виставки «Інноватика в сучасній освіті-2025»). |
|
|
|||||
|
Домашнє завдання: підготувати нетрадиційне обладнання для змагальних ігор. |
|
|
|||||
3. |
Засідання № 3 «Безпека життєдіяльності: працюємо з батьками» |
|
||||||
|
Аналіз домашнього завдання |
27.11.2025р. |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
|
|||
Міні-консульта-ція |
Формування навичок безпечної поведінки у дітей дошкільного віку |
|
|
|||||
|
Домашнє завдання: Сучасні засоби організації виховання безпеки життєдіяльності вдома |
|
|
|||||
4. |
Засідання № 4 «Безпека життєдіяльності: безпечне середовище вдома» |
|
||||||
|
Аналіз домашнього завдання |
18.12.2025р. |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
|
|||
Майстер-клас |
Евакуаційний рюкзак у закладі дошкільної освіти, вдома: перелік необхідного. Як організувати безстресовий освітній процес |
|
|
|||||
|
Домашнє завдання: Безпечне середовище вдома. |
|
|
|||||
5. |
Засідання № 5 «Дитина в інформаційному просторі» |
|
||||||
|
|
Аналіз домашнього завдання |
22.01.2026р. |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
|
||
Квест |
Медіапедагогіка в дитячому садку: як формувати основи медіаграмотності в дітей і в дорослих. Пам’ятка «Організація дітей до роботи з комп’ютером» |
|
|
|||||
|
Домашнє завдання: Практичне заняття з дітьми «Комп’ютер – за або проти» |
|
|
|||||
6. |
Засідання № 6 «Використання конструктора LEGO у роботі з дітьми дошкільного віку» |
|
||||||
|
Аналіз домашнього завдання |
19.02.2026р. |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
|
|||
Ділова гра |
Будуємо місточок у дитинство. Налагодження взаємодії з батьками. «Як навчити дитину читати за допомогою конструктора LEGO?» |
|
|
|||||
|
Домашнє завдання: Онлайн-виставка робіт «Граємо з дитиною всією родиною» |
|
|
|||||
7. |
Засідання № 7 «Нетрадиційні технології взаємодії з батьками» |
|
||||||
|
Аналіз домашнього завдання |
19.03.2026р. |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
|
|||
Квест |
Організація навчання та дозвілля: корисні матеріали на допомогу батькам «Створюйте умови — отримуйте результат» |
|
|
|||||
|
Домашнє завдання: Ігрове моделювання вправи «Граємо поруч — граємо разом!» |
|
|
|||||
8. |
Засідання № 8 «Готовність дитини до НУШ: важливі аспекти» |
|
||||||
|
Аналіз домашнього завдання |
23.04.2026р. |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
|
|||
Інформація |
Шкільна зрілість дитини: що взяти до уваги? Складні запитання дітей про школу: як відповідати. Що потрібно для успішного старту першокласника? Рекомендації батькам. |
|
|
|||||
|
Домашнє завдання: Опитувальник «Чи готова ваша дитина до навчання в школі?» |
|
|
|||||
9. |
Засідання № 9 «Зустріч за круглим столом» |
|
||||||
|
Аналіз домашнього завдання |
21.05.2026р. |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
|
|||
Обмін думками |
Чи здійснились наші сподівання? |
|
|
|||||
|
Звіт про роботу Школи молодих батьків «Перші кроки» |
|
|