Взаємодія з батьками 2024/2025 н.р. (Загальні батьківські збори, групові батьківські збори, консультації для батьків, нетрадиційні форми роботи, план роботи Школи молодих батьків «Перші кроки»)
№ з/р |
Форма проведення заходу |
Зміст заходу |
Термін проведення |
Відповідальний |
Примітка |
|||
І |
|
Залучати родини до активної участі в заходах , формувати в них почуття приналежності до колективу закладу дошкільної освіти, як однодумців. |
Протягом року |
Завідувач Лариса Гаріпова, Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
|||
ІІ |
День відкритих дверей |
Проводити «Дні відкритих дверей», надавати можливість батькам стати учасниками освітнього процесу. |
Перший день вересня, грудня, березня. |
Завідувач Лариса Гаріпова Призначена особа з питань ЦЗ
|
|
|||
ІІІ |
|
Сприяти підвищенню психологічної та педагогічної компетентності батьків щодо розуміння закономірності розвитку, навчання та виховання дошкільника. |
Протягом року |
Завідувач Лариса Гаріпова |
|
|||
ІV |
|
Всебічно вивчати становище, статус родини та моделі взаємодії з батьками для здійснення диференційованого підходу. |
Протягом року |
Завідувач Лариса Гаріпова |
|
|||
V |
Загальні батьківські збори |
|||||||
1. |
Інформаційна трибуна |
Патріотичне виховання сьогодні: єднаємося заради майбутнього. |
Жовтень 2024р. |
Завідувач Лариса Гаріпова Вихователь - методист Оксана Іскра Педагоги Батьки |
|
|||
Доповідь – презентація |
1. Розвивальне середовище з українським колоритом. |
|
||||||
Коучинг |
2. Чарівний світ етнографічного міні-музею «Бабусина світлиця» (участь у XVІ Міжнародної виставки «Інноватика в сучасній освіті-2024»). |
|
||||||
2. |
Методична платформа |
Створюємо ціннісно орієнтоване сучасне освітнє середовище в ЗДО |
Квітень 2025р. |
Завідувач Лариса Гаріпова Вихователь - методист Оксана Іскра Педагоги Батьки |
|
|||
Інформаційне повідомлення |
1. Сучасне освітнє середовище, орієнтоване на національні цінності (ВСЗЯ ДО). |
|
||||||
Майстер-клас |
2. Шкала оцінювання якості освітнього процесу в ЗДО (ECERS-3). |
|
||||||
Арт-галерея |
3. «Барвиста писанка» |
|
||||||
3. |
|
1.Звіт адміністрації про підсумки роботи КЗ «ДНЗ №6 ВМР» за 2024-2025 н.р. |
Травень 2025р. |
Завідувач Лариса Гаріпова Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
|||
|
2. Організація літнього оздоровлення та відпочинку. |
|
||||||
VІ |
Групові батьківські збори |
|||||||
1. |
|
Група дітей першої молодшої групи №1, №2 |
|
Вихователі: Юлія Волинець Майя Матушевська Марина Чернета Тетяна Загородня |
|
|||
|
Марафон |
Зміст освітньої діяльності з дітьми першої молодшої групи «Крихітки» (третій рік життя) відповідно вимогам Освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина». 10 кроків для успішної адаптації до ЗДО. Елементи фольклору в життя дітей раннього віку. |
Вересень |
|
||||
Ігровий практикум |
Поради батькам для безпеки дітей в соцмережах. |
Лютий |
|
|||||
Буклет |
Безпечне літо: як дитині надати домедичну допомогу? |
Травень |
|
|||||
2. |
|
Друга молодша група №6,№7 |
|
Вихователі: Ірина Мазурик Світлана Антепа Оксана Книга
|
|
|||
Інформаційний лекторій |
Зміст освітньої діяльності з дітьми другої молодшої групи «Малята» (четвертий рік життя) відповідно вимогам Освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина». Новий формат перших батьківських зборів. Виховуємо громадянина в родині. |
Вересень |
|
|||||
Інтерактив-на лекція |
Навички цифрової грамотності для дітей і батьків. |
Лютий |
|
|||||
Пам’ятка |
Як діяти у разі надзвичайної ситуації? |
Травень |
|
|||||
3. |
|
Середня група №3,№4 |
|
Вихователі: Алла Гончарук Анна Климчук Юлія Петрук Інна Шірокова
|
|
|||
Педагогіч-ний практикум |
Особливості розвитку та виховання дітей середнього дошкільного віку. Зміст освітньої діяльності з дітьми середньої групи «Чомусики» (п’ятий рік життя) відповідно вимогам Освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина». Як убезпечити дітей: формуємо навички. Колискова пісня в житті дитини. |
Вересень |
|
|||||
Круглий стіл |
Цифрова безпека дитини: що варто знати? |
Лютий |
|
|||||
Диспут |
Розпорядок дня дитини влітку. |
Травень |
|
|||||
4. |
|
Старша група № 5, №8 |
|
Вихователі: Лілія Литвинюк Людмила Заграй Тетяна Шилова Ольга Буркан |
|
|||
Педагогіч-ний диспут |
Психофізіологічна готовність дітей до шкільного навчання. Зміст освітньої діяльності з дітьми старшої групи «Фантазери-мрійники» (шостий рік життя) відповідно вимогам Освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина». «Так» і «Ні» під час підготовки дитини до школи. Рідна мова – джерело патріотичних почуттів. |
Вересень |
|
|||||
Майстер-клас |
Розвиток у старших дошкільників уміння використовувати ІКТ як засіб розв’язання освітніх завдань. Дитина йде до школи: готуємо батьків. |
Лютий |
|
|||||
Рекоменда-ції батькам |
Що потрібно для успішного старту першокласника? |
Травень |
|
|||||
VІІ |
Консультації для батьків |
|||||||
1. |
Як підготувати дитину до закладу дошкільної освіти в умовах воєнного стану |
Вересень |
Завідувач Лариса Гаріпова |
|
||||
2. |
Навпроти чи поряд? або Як співпрацювати з батьками вихованців. Пам’ятка для батьків. |
Вересень |
Вихователь –методист Оксана Іскра |
|
||||
3. |
Сімейна традиція в сучасному світі. |
Жовтень |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
||||
4. |
Рідна мова – джерело громадянських почуттів.
|
Жовтень |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
||||
5. |
Елементи фольклору та народознавство в житті дітей раннього віку. |
Листопад |
Завідувач Лариса Гаріпова |
|
||||
6. |
Поради батькам для безпеки дітей в соцмережах. |
Листопад |
Завідувач Лариса Гаріпова |
|
||||
7. |
Дитина в інформаційному просторі. Правила використання комп’ютера та мережі Інтернет. Безпека дошкільників в Інтернеті. |
Грудень |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
||||
8. |
Чому першачкам складно у школі? або Що батьки роблять не так? |
Грудень |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
||||
9. |
Медіапедагогіка в дитячому садку: як формувати основи медіаграмотності в дітей і в дорослих. |
Січень |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
||||
10. |
Навички цифрової грамотності для дітей і батьків. |
Січень |
Завідувач Лариса Гаріпова |
|
||||
11. |
Цифрова безпека дитини: що варто знати? |
Лютий |
Завідувач Лариса Гаріпова |
|
||||
12. |
Розвиток у старших дошкільників уміння використовувати ІКТ як засіб розв’язання освітніх завдань. |
Лютий |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
||||
13. |
Як уникнути конфліктів під час взаємодії з батьками вихованців |
Березень |
Завідувач Лариса Гаріпова |
|
||||
14. |
Формування навичок безпечної поведінки у дітей дошкільного віку |
Березень |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
||||
15. |
Виховання у дітей раннього віку бережного ставлення до природи. Екологічна казка у житті сучасної дитини. |
Квітень |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
||||
16. |
«Ви повинні навчати цих речей своїх дітей для їхньої ж безпеки». «Правила безпечної поведінки в надзвичайних ситуаціях». |
Квітень |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
||||
17. |
Шкільна зрілість дитини: що взяти до уваги? Складні запитання дітей про школу: як відповідати. |
Травень |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
||||
18. |
Що потрібно для успішного старту першокласника? Рекомендації батькам. |
Травень |
Завідувач Лариса Гаріпова |
|
||||
19. |
Організація загартування дошкільників влітку. Почніть загартовувати дитину влітку . |
Травень |
Завідувач Лариса Гаріпова |
|
||||
VІІІ |
Нетрадиційні форми роботи |
|||||||
1. |
Тренінг |
Дитина йде до школи: готуємо батьків. |
Грудень 2024р. |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
|||
2. |
Опитувальник для батьків |
«Так» і «Ні» під час підготовки до школи. Чи готова ваша дитина до навчання в школі? |
Лютий 2025р. |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
|||
3. |
Пам’ятка |
Що потрібно для успішного старту першокласника? Рекомендації батькам. |
Травень 2025р. |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
|||
План роботи Школи молодих батьків «Перші кроки» 2024-2025н.р.
№ з/р |
Форма проведення заходу |
Зміст заходу |
Термін проведення |
Відповідальний |
Примітка |
|
||
1. |
Засідання № 1 Круглий стіл «Що враховувати в організації освітнього процесу в ЗДО в умовах воєнного стану» |
|
||||||
Інформація |
Сучасне програмно – методичне забезпечення, що сприяє інноваційній спрямованості освітнього процесу. Як подолати тривожність? 10 кроків для успішної адаптації до ЗДО. |
20.09.2024р. |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
|
|||
|
Домашнє завдання : Анкетування батьків «Батьки, діти і заклад дошкільної освіти» |
|
|
|||||
2. |
Засідання № 2 «Патріотичне виховання сьогодні: єднаємося заради майбутнього» |
|
|
|
||||
|
Аналіз домашнього завдання |
18.10.2024р. |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
|
|||
Доповідь – презентація |
1. Розвивальне середовище з українським колоритом. |
|
|
|||||
Коучинг |
Чарівний світ міні-музею «Бабусина світлиця» (реалізовуємо проєкт XVІ Міжнародної виставки «Інноватика в сучасній освіті-2024»). |
|
|
|||||
|
Домашнє завдання: доповнити предмети побуту до міні-музею «Бабусина світлиця» |
|
|
|||||
3. |
Засідання № 3 «Безпека життєдіяльності: працюємо з батьками» |
|
||||||
|
Аналіз домашнього завдання |
22.11.2024р. |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
|
|||
Міні-консульта-ція |
Формування навичок безпечної поведінки у дітей дошкільного віку |
|
|
|||||
|
Домашнє завдання: Сучасні засоби організації виховання безпеки життєдіяльності вдома |
|
|
|||||
4. |
Засідання № 4 «Безпека життєдіяльності: безпечне середовище вдома» |
|
||||||
|
Аналіз домашнього завдання |
20.12.2024р. |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
|
|||
Майстер-клас |
Евакуаційний рюкзак у закладі дошкільної освіти, вдома: перелік необхідного. Як організувати безстресовий освітній процес |
|
|
|||||
|
Домашнє завдання: Безпечне середовище вдома. |
|
|
|||||
5. |
Засідання № 5 «Дитина в інформаційному просторі» |
|
||||||
|
|
Аналіз домашнього завдання |
24.01.2025р. |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
|
||
Квест |
Медіапедагогіка в дитячому садку: як формувати основи медіаграмотності в дітей і в дорослих. Пам’ятка «Організація дітей до роботи з комп’ютером» |
|
|
|||||
|
Домашнє завдання: Практичне заняття з дітьми «Комп’ютер – за або проти» |
|
|
|||||
6. |
Засідання № 6 «Використання конструктора LEGO у роботі з дітьми дошкільного віку» |
|
||||||
|
Аналіз домашнього завдання |
21.02.2025р. |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
|
|||
Ділова гра |
Будуємо місточок у дитинство. Налагодження взаємодії з батьками. «Як навчити дитину читати за допомогою конструктора LEGO?» |
|
|
|||||
|
Домашнє завдання: Онлайн-виставка робіт «Граємо з дитиною всією родиною» |
|
|
|||||
7. |
Засідання № 7 «Нетрадиційні технології взаємодії з батьками» |
|
||||||
|
Аналіз домашнього завдання |
20.03.2025р. |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
|
|||
Квест |
Організація навчання та дозвілля: корисні матеріали на допомогу батькам «Створюйте умови — отримуйте результат» |
|
|
|||||
|
Домашнє завдання: Ігрове моделювання вправи «Граємо поруч — граємо разом!» |
|
|
|||||
8. |
Засідання № 8 «Готовність дитини до НУШ: важливі аспекти» |
|
||||||
|
Аналіз домашнього завдання |
17.04.2025р. |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
|
|||
Інформація |
Шкільна зрілість дитини: що взяти до уваги? Складні запитання дітей про школу: як відповідати. Що потрібно для успішного старту першокласника? Рекомендації батькам. |
|
|
|||||
|
Домашнє завдання: Опитувальник «Чи готова ваша дитина до навчання в школі?» |
|
|
|||||
9. |
Засідання № 9 «Зустріч за круглим столом» |
|
||||||
|
Аналіз домашнього завдання |
15.05.2025р. |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
|
|||
Обмін думками |
Чи здійснились наші сподівання? |
|
|
|||||
|
Звіт про роботу Школи молодих батьків «Перші кроки» |
|
|