Взаємодія з батьками (Загальні батьківські збори, групові батьківські збори, консультації для батьків, нетрадиційні форми роботи, план роботи Школи молодих батьків «Перші кроки») 2023-2024н.р.
№ з/р |
Форма проведення заходу |
Зміст заходу |
Термін проведення |
Відповідальний |
Примітка |
||
І |
|
Залучати родини до активної участі в заходах , формувати в них почуття приналежності до колективу закладу дошкільної освіти, як однодумців. |
Протягом року |
Завідувач Лариса Гаріпова, Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
||
ІІ |
День відкритих дверей |
Проводити «Дні відкритих дверей», надавати можливість батькам стати учасниками освітнього процесу. |
Перший день вересня, грудня, березня. |
Завідувач Лариса Гаріпова Призначена особа з питань ЦЗ
|
|
||
ІІІ |
|
Сприяти підвищенню психологічної та педагогічної компетентності батьків щодо розуміння закономірності розвитку, навчання та виховання дошкільника. |
Протягом року |
Завідувач Лариса Гаріпова |
|
||
ІV |
|
Всебічно вивчати становище, статус родини та моделі взаємодії з батьками для здійснення диференційованого підходу. |
Протягом року |
Завідувач Лариса Гаріпова |
|
||
V |
Загальні батьківські збори |
||||||
1. |
Інформаційна трибуна |
Безпечне освітнє середовище: нові виміри безпеки. |
Жовтень 2023р. |
Завідувач Лариса Гаріпова Вихователь - методист Оксана Іскра Педагоги Батьки |
|
||
Доповідь – презентація |
1. Облаштування безпечного простору в групових осередках та в укритті. |
|
|||||
Диспут |
2. Як налагодити тісну взаємодію з батьками в умовах воєнного стану щодо безпечного освітнього середовища. |
|
|||||
2. |
Методична платформа |
Плекаємо в дитині почуття власної гідності. |
Квітень 2024р. |
Завідувач Лариса Гаріпова Вихователь - методист Оксана Іскра Педагоги Батьки |
|
||
Інформаційне повідомлення |
1. Виховуємо патріотів змалечку. Плекаємо любов до України! |
|
|||||
Майстер-клас |
2. Методи формування почуття власної гідності в дошкільників. |
|
|||||
Арт-галерея |
3. «Барвиста писанка» |
|
|||||
3. |
|
1.Звіт адміністрації про підсумки роботи КЗ «ДНЗ №6 ВМР» за 2023-2024 н.р. |
Травень 2024р. |
Завідувач Лариса Гаріпова Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
||
|
2. Організація літнього оздоровлення та відпочинку. |
|
|||||
VІ |
Групові батьківські збори |
||||||
1. |
|
Група дітей першої молодшої групи №1, №2 |
|
Вихователі: Іванна Левченко Марина Чернета Тетяна Бородій |
|
||
|
Марафон |
Зміст освітньої діяльності з дітьми першої молодшої групи «Крихітки» (третій рік життя) відповідно вимогам Освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина». 10 кроків для успішної адаптації до ЗДО. |
Вересень |
|
|||
Ігровий практикум |
Художньо-мовленнєва діяльність та її вплив на емоційну сферу особистості. |
Лютий |
|
||||
Круглий стіл |
Виховуємо патріотів змалечку. |
Травень |
|
||||
2. |
|
Друга молодша група №3,№4 |
|
Вихователі: Алла Гончарук Анна Климчук Юлія Петрук Інна Шірокова |
|
||
Інформаційний лекторій |
Зміст освітньої діяльності з дітьми другої молодшої групи «Малята» (четвертий рік життя) відповідно вимогам Освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина». Новий формат перших батьківських зборів. |
Вересень |
|
||||
Інтерактивна лекція |
Навчаємо дітей складати розповідь за серією сюжетних картин. |
Лютий |
|
||||
Ігровий практикум |
Як навчити дітей любити Батьківщину? |
Травень |
|
||||
3. |
|
Середня група №5,№8 |
|
Вихователі: Лілія Литвинюк Людмила Заграй Тетяна Шилова Ольга Буркан |
|
||
Педагогічний практикум |
Особливості розвитку та виховання дітей середнього дошкільного віку. Зміст освітньої діяльності з дітьми середньої групи «Чомусики» (п’ятий рік життя) відповідно вимогам Освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина». Як убезпечити дітей: формуємо навички. |
Вересень |
|
||||
Квест |
Дидактичні ігри для розвитку діалогічного мовлення дітей. |
Лютий |
|
||||
Майстер-клас |
Традиції рідного краю в роботі з дошкільниками. |
Травень |
|
||||
4. |
|
Старша група № 6, №7 |
|
Вихователі: Наталія Драмарецька Ірина Мазурик Світлана Антепа Оксана Книга
|
|
||
Педагогічний диспут |
Психофізіологічна готовність дітей до шкільного навчання. Зміст освітньої діяльності з дітьми старшої групи «Фантазери-мрійники» (шостий рік життя) відповідно вимогам Освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина». Створення безпечних умов у ЗДО. |
Вересень |
|
||||
Майстер-клас |
Мовленнєва компетентність дошкільника – вплив на всебічний розвиток дитини. |
Лютий |
|
||||
Квест |
Плекаємо любов до України |
Травень |
|
||||
VІІ |
Консультації для батьків 2023-2024н.р. |
||||||
1. |
Як підготувати дитину до закладу дошкільної освіти в умовах воєнного стану |
Вересень |
Завідувач Лариса Гаріпова |
|
|||
2. |
Навпроти чи поряд? або Як співпрацювати з батьками вихованців. Пам’ятка для батьків у час воєнної небезпеки |
Вересень |
Вихователь –методист Оксана Іскра |
|
|||
3. |
Поради батькам щодо розвитку творчості дитини |
Жовтень |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
|||
4. |
Використання музичної гри в життєдіяльності дитини |
Жовтень |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
|||
5. |
Який інструмент обрати для навчання дитини музиці? |
Листопад |
Завідувач Лариса Гаріпова |
|
|||
6. |
Народні ігри – як засіб музичного виховання |
Листопад |
Завідувач Лариса Гаріпова |
|
|||
7. |
Дитинство у цифровому форматі. Дитина і гаджети: поради для батьків |
Грудень |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
|||
8. |
Чому першачкам складно у школі? або Що батьки роблять не так? |
Грудень |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
|||
9. |
Як зробити діалоги з дітьми пізнавальними? |
Січень |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
|||
10. |
Інноваційні методи розвитку мовлення дітей дошкільного віку |
Січень |
Завідувач Лариса Гаріпова |
|
|||
11. |
Мовленнєво пасивна дитина: що робити? |
Лютий |
Завідувач Лариса Гаріпова |
|
|||
12. |
Як розвивати комунікативну компетентність педагогів? |
Лютий |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
|||
13. |
Сімейна традиція в сучасному світі. |
Березень |
Завідувач Лариса Гаріпова |
|
|||
14. |
Виховуємо соціально компетентного громадянина у грі. |
Березень |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
|||
15. |
Народні ігри в роботі з дітьми. |
Квітень |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
|||
16. |
Рідна мова – джерело громадянських почуттів.
|
Квітень |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
|||
17. |
Які навички знадобляться дитині в школі? Які вміння допоможуть дитині адаптуватися до нового колективу? |
Травень |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
|||
18. |
Готовність дитини до навчання у школі: інтелектуальний аспект. Методики та тести, що допоможуть визначити рівень інтелектуальної готовності до шкільного навчання |
Травень |
Завідувач Лариса Гаріпова |
|
|||
19. |
Організація загартування дошкільників влітку. Почніть загартовувати дитину влітку |
Травень |
Завідувач Лариса Гаріпова |
|
|||
VІІІ |
Нетрадиційні форми роботи 2023-2024н.р. |
||||||
1. |
Психологічна просвіта |
Чи готова дитина до школи? Готовність дитини до навчання у школі: фізіологічний, емоційно-вольовий, аспекти |
Грудень 2023р. |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
||
2. |
Квест з батьками у методичному кабінеті |
Готуємося до школи разом. Щоб дитина не загубилася в школі: поради турботливим батькам. |
Лютий 2024р. |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
||
3. |
Поради Пам’ятка |
Навчання на радість: як примирити батьківські вимоги та можливості дитини. Які вміння допоможуть дитині адаптуватися до нового колективу? |
Квітень 2024р. |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
||
План роботи Школи молодих батьків «Перші кроки» 2023-2024н.р.
№ з/р |
Форма проведення заходу |
Зміст заходу |
Термін проведення |
Відповідальний |
Примітка |
|
||
1. |
Засідання № 1 Круглий стіл «Що враховувати в організації освітнього процесу в ЗДО в умовах воєнного стану» |
|
||||||
Інформація |
Сучасне програмно – методичне забезпечення, що сприяє інноваційній спрямованості освітнього процесу. Як подолати тривожність? 10 способів заспокоїти дитину. |
22.09.2023р. |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
|
|||
|
Домашнє завдання : Анкетування батьків «Батьки, діти і заклад дошкільної освіти» |
|
|
|||||
2. |
Засідання № 2 «Хто прислухається – той почує! Онлайн марафон для батьків майбутніх вихованців» |
|
|
|
||||
|
Аналіз домашнього завдання |
20.10.2023р. |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
|
|||
Круглий стіл |
Дискусія «Індивідуальні форми роботи з батьками вихованців: які бувають і як їх організувати» |
|
|
|||||
|
Домашнє завдання: Дистанційна взаємодія педагогів з батьками (обмін досвідом) |
|
|
|||||
3. |
Засідання № 3 «Безпека життєдіяльності: працюємо з батьками» |
|
||||||
|
Аналіз домашнього завдання |
24.11.2023р. |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
|
|||
Міні-консультація |
На варті безпеки життєдіяльності дітей. 9 порад, як ефективно навчити батьків прийомів домедичної допомоги Як уберегти дитину від переохолодження? Як поводитися в натовпі? (Пам’ятки) |
|
|
|||||
|
Домашнє завдання: Сучасні засоби організації виховання безпеки життєдіяльності вдома |
|
|
|||||
4. |
Засідання № 4 «Безпека життєдіяльності: безпечне середовище вдома» |
|
||||||
|
Аналіз домашнього завдання |
22.12.2023р. |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
|
|||
Майстер-клас |
Евакуаційний рюкзак у закладі дошкільної освіти, вдома: перелік необхідного. Як організувати безстресовий освітній процес |
|
|
|||||
|
Домашнє завдання: Безпечне середовище вдома. |
|
|
|||||
5. |
Засідання № 5 «Мовленнєва компетентність дитини» |
|
||||||
|
|
Аналіз домашнього завдання |
26.01.2024р. |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
|
||
Квест |
Демонстрація дидактичних ігор та вправ, спрямованих на розвиток мовлення дитини Ділова гра «Веселі ігри на розвиток мовного дихання» |
|
|
|||||
|
Домашнє завдання: Практичне заняття з дітьми «Граємо з дитиною всією родиною» |
|
|
|||||
6. |
Засідання № 6 «Використання конструктора LEGO у роботі з дітьми дошкільного віку» |
|
||||||
|
Аналіз домашнього завдання |
23.02.2024р. |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
|
|||
Ділова гра |
LEGO-конструктор вдома: граємо і навчаємось. Вправа «Чия команда швидше побудує» |
|
|
|||||
|
Домашнє завдання: Онлайн-виставка робіт «Граємо з дитиною всією родиною» |
|
|
|||||
7. |
Засідання № 7 «Патріотичне виховання: як зробити дієвим» |
|
||||||
|
Аналіз домашнього завдання |
22.03.2024р. |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
|
|||
Квест |
Організація навчання та дозвілля в умовах карантину: корисні матеріали на допомогу батькам «Створюйте умови — отримуйте результат» |
|
|
|||||
|
Домашнє завдання: Ігрове моделювання вправи «Граємо поруч — граємо разом!» |
|
|
|||||
8. |
Засідання № 8 «Готовність дитини до НУШ: важливі аспекти» |
|
||||||
|
Аналіз домашнього завдання |
19.04.2024р. |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
|
|||
Інформація |
Готовність дитини до навчання у школі: інтелектуальний аспект. Готуємося до школи разом. Функціональна готовність дитини до шкільного навчання. Що варто знати батькам? |
|
|
|||||
|
Домашнє завдання: Тест «Чи готова дитина до школи ?» |
|
|
|||||
9. |
Засідання № 9 «Зустріч за круглим столом» |
|
||||||
|
Аналіз домашнього завдання |
17.05.2024р. |
Вихователь-методист Оксана Іскра |
|
|
|||
Обмін думками |
Чи здійснились наші сподівання? |
|
|
|||||
|
Звіт про роботу Школи молодих батьків «Перші кроки» |
|
|