Взаємодія з батьками (Загальні батьківські збори, групові батьківські збори, консультації для батьків, нетрадиційні форми роботи, план роботи Школи молодих батьків «Перші кроки») 2021-2022н.р.
№ з/р |
Форма проведення заходу |
Зміст заходу |
Термін проведення |
Відповідальний |
Примітка |
І |
|
Залучати родини до активної участі в заходах , формувати в них почуття приналежності до колективу закладу дошкільної освіти, як однодумців і спільників. |
Протягом року |
Завідувач Л. Гаріпова, Вихователь-методист О. Іскра |
|
ІІ |
|
Проводити «Дні відкритих дверей», надавати можливість батькам стати учасниками освітнього процесу. |
Перший день вересня, грудня, березня. |
Завідувач Л. Гаріпова Призначена особа з питань ЦЗ
|
|
ІІІ |
|
Сприяти підвищенню психологічної та педагогічної компетентності батьків щодо розуміння закономірності розвитку, навчання та виховання дошкільника. |
Протягом року |
Завідувач Л. Гаріпова |
|
ІV |
|
Всебічно вивчати становище, статус родини та моделі взаємодії з батьками для здійснення диференційованого підходу. |
Протягом року |
Завідувач Л. Гаріпова |
|
V |
Загальні батьківські збори |
||||
1. |
Інформаційна трибуна |
Он- лайн марафон для батьків майбутніх вихованців |
Жовтень 2021р. |
|
|
Доповідь – презентація |
1. Створення системи дистанційного спілкування з батьками за допомогою сайту ЗДО |
Завідувач Л.Гаріпова
|
|
||
Інформаційне повідомлення |
2. Аналіз активності педагогічного колективу в поновленні та розміщенні на сайті просвітницьких та інформаційних матеріалів для батьків |
Вихователь - методист О.Іскра |
|
||
Спілка однодумців |
3. Як налагодити тісну взаємодію з батьками он-лайн |
Вихователь-методист О.Іскра |
|
||
2. |
Методична платформа |
Креативні підходи до організації предметно-ігрового розвивального середовища |
Квітень 2022р. |
|
|
Інформаційне повідомлення |
1. Мобільне обладнання ігрових зон як майданчик для розвитку творчої уяви дошкільників |
Вихователь - методист О.Іскра |
|
||
Пам’ятка |
2. Створення моделей стимульних ігрових ситуацій — необхідна умова для розвитку самостійної ігрової взаємодії |
Завідувач Л.Гаріпова |
|
||
Професійний постер, колаж |
3. Аналіз відповідності предметно-ігрового розвивального середовища потребам дітей різного віку |
Вихователь-методист О.Іскра |
|
||
3. |
|
1.Звіт адміністрації про підсумки роботи КЗ «ДНЗ №6 ВМР» за 2021-2022 н.р. |
Червень 2022р. |
Завідувач Л.Гаріпова |
|
|
2. Організація літнього оздоровлення та відпочинку. |
Вихователь-методист О.Іскра |
|
||
VІ |
Групові батьківські збори |
||||
1. |
|
Група дітей першої молодшої групи №1, №2 |
|
Вихователі: І.Левченко А.МонастирськаН.Руденко |
|
Педагогічний практикум |
В дитячий садок прийшли новенькі. Зміст освітньої діяльності з дітьми першої молодшої групи «Крихітки» (третій рік життя) відповідно вимогам Освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина». «Дистанційна освіта для найменших — підготуйте відео заняття» |
Вересень |
|
||
Круглий стіл |
Як формувати особистісну компетентність дитини |
Лютий |
|
||
Педагогічний диспут |
Як налагодити взаємодію між дітьми під час ігрової діяльності |
Травень |
|
||
2. |
|
Друга молодша група №6,№7 |
|
Вихователі: Н.Драмарецька І.Мазурик С.Антепа О.Книга |
|
Інформаційний лекторій |
Давайте познайомимося! Зміст освітньої діяльності з дітьми другої молодшої групи «Малята» (четвертий рік життя)відповідно вимогам Освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина».Дистанційна освіта для дошкільнят — підготуйте відео заняття» |
Вересень |
|
||
Ігровий практикум |
Нетрадиційне обладнання для змагальних ігор |
Лютий |
|
||
Конкурс фотографій |
Улюблені ігри нашої родини |
Травень |
|
||
3. |
|
Середня група №3,№4 |
|
Вихователі: А.Гончарук І.Рижкова Ю.Петрук
|
|
Педагогічний практикум |
Особливості розвитку та виховання дітей середнього дошкільного віку. Зміст освітньої діяльності з дітьми середньої групи «Чомусики» (п’ятий рік життя) відповідно вимогам Освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина».Дистанційна освіта для дошкільнят — підготуйте відео заняття» |
Вересень |
|
||
Круглий стіл |
Навчаємо дошкільників грати самостійно |
Лютий |
|
||
Спортивне свято для дітей та батьків |
Дружні змагання |
Травень |
|
||
4. |
|
Старша група № 5, №8 |
|
Вихователі: Н. Галкіна Л.Литвинюк Т.Шилова О.Буркан |
|
Педагогічний диспут |
Психофізіологічна готовність дітей до шкільного навчання. Зміст освітньої діяльності з дітьми старшої групи «Фантазери-мрійники» (шостий рік життя) відповідно вимогам Освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина». Ключові компетентності НУШ для життя |
Вересень |
|
||
Конкурс малюнків для батьків і дітей |
Мій улюблений вид спорту |
Лютий |
|
||
Круглий стіл |
Навіщо дошкільникам спортивні ігри |
Травень |
|
||
VІІ |
Консультації для батьків |
||||
1. |
Як підготувати дитину до закладу дошкільної освіти |
Вересень |
Завідувач Л.Гаріпова |
|
|
2. |
Навпроти чи поряд? або Як співпрацювати з батьками вихованців |
Вересень |
Вихователь –методист О.Іскра |
|
|
3. |
Наступність ключових компетентностей дошкільника та молодшого школяра |
Жовтень |
Вихователь-методист О.Іскра |
|
|
4. |
Освіта для сталого розвитку-новий напрям у сучасній освіті |
Жовтень |
Вихователь-методист О.Іскра |
|
|
5. |
Сім правил сталого розвитку. 5 методів заощадження електроенергії |
Листопад |
Завідувач Л. Гаріпова |
|
|
6. |
Створення лепбуків за темами «Спілкування», «Ресурси», «Подарунок» |
Листопад |
Завідувач Л.Гаріпова |
|
|
7. |
Комунікативні навички та їх значення для успішної соціалізації дитини |
Грудень |
Вихователь-методист Іскра О.Г. |
|
|
8. |
Дитячі ігри – дзеркало суспільства |
Грудень |
Вихователь-методист О.Іскра |
|
|
9. |
Спортивна дитина – здорова родина! |
Січень |
Вихователь-методист Іскра О.Г. |
|
|
10. |
Як обрати спортивну секцію для дитини? |
Січень |
Завідувач Л.Гаріпова |
|
|
11. |
Фізичний розвиток дитини в родині. Як поліпшити фізичний розвиток дитини вдома |
Лютий |
Завідувач Л.Гаріпова |
|
|
12. |
Чому першачкам складно у школі? або що батьки роблять не так |
Лютий |
Вихователь-методист О.Іскра |
|
|
13. |
П’ять потенційних проблем майбутнього першокласника та як їх уникнути |
Березень |
Завідувач Л.Гаріпова |
|
|
14. |
Основні помилки дорослих під час навчання дітей спортивних ігор |
Березень |
Вихователь-методист О.Іскра |
|
|
15. |
Ефективні методи оздоровлення дошкільників |
Квітень |
Вихователь-методист О.Іскра |
|
|
16. |
Квест як засіб підготовки майбутніх першокласників |
Квітень |
Вихователь-методист О.Іскра |
|
|
17. |
Крок до школи, або Як ми налагоджуємо наступність між ланками освіти |
Травень |
Вихователь-методист О.Іскра |
|
|
18. |
Безпека життєдіяльності: формуємо навички в дошкільників |
Травень |
Завідувач Л.Гаріпова |
|
|
19. |
Використання природних факторів зміцнення здоров’я. Організація загартування дошкільників влітку. |
Травень |
Завідувач Л.Гаріпова |
|
|
VІІІ |
Нетрадиційні форми роботи |
||||
1. |
Флеш-гра |
Перший раз у перший клас — нова школа кличе нас |
Листопад |
Вихователь-методист О.Іскра |
|
2. |
Тренінг |
Школа нова двері відчиняє, майбутніх школярів вітає! |
Грудень |
Вихователь-методист О.Іскра |
|
3. |
Анкетування |
Чи готова дитина до навчання у школі? |
Квітень |
Вихователь-методист О.Іскра |
|
VІX |
|
Продовжити роботу Школи молодих батьків «Перші кроки»
|
Протягом року |
Завідувач Л.Гаріпова Вихователь-методист О.Іскра |
|
План роботи Школи молодих батьків «Перші кроки» 2021-2022н.р.
№ з/р |
Форма проведення заходу |
Зміст заходу |
Термін проведення |
Відповідальний |
Примітка |
|
1. |
Засідання № 1 Круглий стіл «Нормативно-правове забезпечення дошкільної освіти» |
|
||||
Інформація |
Забезпечення реалізації Закону України «Про охорону дитинства», «Про дошкільну освіту» шляхом забезпечення органічних зв’язків у тріаді «дитина – педагог – батьки» |
21.09.2021р. |
Вихователь-методист О. Іскра |
|
|
|
2. |
Засідання № 2 «Взаємодія родини та закладу дошкільної освіти» |
|
||||
Тренінг |
Аналіз домашнього завдання |
19.10.2021. |
Вихователь-методист О.Іскра |
|
|
|
|
Дискусія «Індивідуальні форми роботи з батьками вихованців: які бувають і як їх організувати» Психологічний міні - тренінг «Як зрозуміти дитину? » Міні-лекція «Темперамент дитини» |
|
|
|||
|
Домашнє завдання: Дистанційна взаємодія педагогів з батьками (онлайн-обговорення, обмін досвідом) |
|
|
|||
3. |
Засідання № 3 «Культурний споживач змалку» |
|
||||
Міні-консультація |
Аналіз домашнього завдання |
23.11.2021р. |
Вихователь-методист О.Іскра |
|
|
|
|
Тренінг «Ощадливо опановуємо світ» Міні-консультація «Розвиток споживчої культури» Самодіагностика «Чи можу я ознайомити дитину зі своєю професійною діяльністю» |
|
|
|||
|
Домашнє завдання: Засоби організації виховання основ культури споживання вдома |
|
|
|||
4. |
Засідання № 4 «Пізнай дитину ліпше» |
|
||||
Тренінг |
Аналіз домашнього завдання |
21.12.2021р. |
Вихователь-методист О.Іскра |
|
|
|
|
Поради психолога «Як сформувати позитивне ставлення дитини до себе» Спілкування з елементами тренінгу «Спілкуємося жестами». |
|
|
|||
|
Домашнє завдання: Педагогічні роздуми «Золоті правила виховання» |
|
|
|||
5. |
Засідання № 5 «Предметно-ігрове середовище в ЗДО» |
|
||||
|
|
Аналіз домашнього завдання |
25.01.2022р. |
Вихователь-методист О.Іскра |
|
|
Конференція |
Організація навчання та дозвілля в умовах карантину: корисні матеріали на допомогу батькам «Створюйте умови — отримуйте результат» |
|
|
|||
|
Домашнє завдання: Ігрове моделювання вправи «Граємо поруч — граємо разом!» |
|
|
|||
6. |
Засідання № 6 «Зростаємо здоровими» |
|
||||
|
Аналіз домашнього завдання |
22.02.2022р. |
Вихователь-методист О.Іскра |
|
|
|
Інтерактивна лекція |
«Тривожні розлади в дітей: коли емоції шкодять» Міні-консультація «Куточок психологічного розвантаження вдома» Поради психолога Виставка-огляд методичної літератури |
|
|
|||
|
Домашнє завдання: Конкурс батьківської винахідливості «Назву гри знаю — сам її вигадаю» |
|
|
|||
7. |
Засідання № 7 «Мовлення дитини» |
|
||||
|
Аналіз домашнього завдання |
22.03.2022р. |
Вихователь-методист О.Іскра |
|
|
|
Ділова гра |
Демонстрація дидактичних ігор та вправ, спрямованих на розвиток мовлення дитини «Веселі ігри на розвиток мовного дихання» |
|
|
|||
|
Домашнє завдання: Практичне заняття з дітьми «Граємо з дитиною всією родиною» |
|
|
|||
8. |
Засідання № 8 «Готовність дитини до НУШ: важливі аспекти» |
|
||||
|
Аналіз домашнього завдання |
19.04.2022р. |
Вихователь-методист О.Іскра |
|
|
|
Інформація |
Функціональна готовність дитини до шкільного навчання: чому це важливо? Поради для батьків майбутніх першокласників |
|
|
|||
|
Домашнє завдання: Тест «Чи готова дитина до школи ?» |
|
|
|||
9. |
Засідання № 9 «Зустріч за круглим столом» |
|
||||
|
Аналіз домашнього завдання |
17.05.2022р. |
Вихователь-методист О.Іскра |
|
|
|
Обмін думками |
Чи здійснились наші сподівання? |
|
|
|||
|
Звіт про роботу Школи молодих батьків «Перші кроки» |
|
|