Офіційний сайт
дошкільного навчального закладу №6
"Шоколадка"

Взаємодія з батьками (Загальні батьківські збори, групові батьківські збори, консультації для батьків, нетрадиційні форми роботи, план роботи Школи молодих батьків «Перші кроки») 2021-2022н.р.

№ з/р

Форма проведення заходу

Зміст заходу

Термін проведення

Відповідальний

Примітка

І

Залучати родини до активної участі в заходах , формувати в них почуття приналежності до колективу закладу дошкільної освіти, як однодумців і спільників.

Протягом року

Завідувач

Л. Гаріпова,

Вихователь-методист

О. Іскра

ІІ

Проводити «Дні відкритих дверей», надавати можливість батькам стати учасниками    освітнього  процесу.

Перший день вересня, грудня, березня.

Завідувач

Л. Гаріпова Призначена особа з питань ЦЗ

ІІІ

Сприяти підвищенню психологічної та педагогічної компетентності батьків щодо розуміння закономірності розвитку, навчання та виховання дошкільника.

Протягом року

Завідувач

Л. Гаріпова

ІV

Всебічно вивчати становище, статус родини та моделі взаємодії з батьками для здійснення диференційованого підходу.

Протягом року

Завідувач

Л. Гаріпова

V

Загальні батьківські збори

1.

Інформаційна трибуна

Он- лайн марафон для батьків майбутніх вихованців

Жовтень  2021р.

Доповідь – презентація

1. Створення системи дистанційного спілкування з батьками за допомогою сайту ЗДО

Завідувач Л.Гаріпова

Інформаційне повідомлення

2. Аналіз активності педагогічного колективу  в поновленні та розміщенні на сайті просвітницьких та інформаційних матеріалів для батьків

Вихователь -   методист О.Іскра

Спілка однодумців

3. Як налагодити тісну взаємодію з батьками он-лайн

Вихователь-методист О.Іскра

2.

Методична платформа

Креативні підходи до організації предметно-ігрового розвивального середовища

Квітень 2022р.

Інформаційне повідомлення

1. Мобільне обладнання ігрових зон як майданчик для розвитку творчої уяви дошкільників

Вихователь -   методист О.Іскра

Пам’ятка

2. Створення моделей стимульних ігрових ситуацій — необхідна умова для розвитку самостійної ігрової взаємодії

Завідувач Л.Гаріпова

Професійний постер, колаж

3. Аналіз відповідності предметно-ігрового розвивального середовища потребам дітей різного віку

Вихователь-методист О.Іскра

3.

1.Звіт адміністрації про підсумки роботи КЗ «ДНЗ №6 ВМР» за 2021-2022 н.р.

Червень 2022р.

Завідувач  Л.Гаріпова

2. Організація літнього оздоровлення та відпочинку.

Вихователь-методист О.Іскра

Групові батьківські збори

1.

Група дітей першої молодшої групи    №1, №2

Вихователі: І.Левченко А.МонастирськаН.Руденко

Педагогічний практикум

В дитячий садок прийшли новенькі. Зміст освітньої діяльності з дітьми першої молодшої групи «Крихітки» (третій рік життя) відповідно вимогам Освітньої програми для дітей від 2 до 7 років  «Дитина». «Дистанційна освіта для найменших — підготуйте відео заняття»

Вересень

Круглий стіл

Як формувати особистісну компетентність дитини 

Лютий

Педагогічний диспут

Як налагодити  взаємодію між дітьми  під час ігрової діяльності

Травень

2.

Друга  молодша група №6,№7

Вихователі:  Н.Драмарецька  І.Мазурик  С.Антепа  О.Книга

Інформаційний лекторій

Давайте познайомимося! Зміст освітньої діяльності з дітьми другої молодшої групи «Малята» (четвертий рік життя)відповідно вимогам Освітньої програми для дітей від 2 до 7 років  «Дитина».Дистанційна освіта для дошкільнят — підготуйте відео заняття»

Вересень

Ігровий практикум

Нетрадиційне обладнання для змагальних ігор

Лютий

Конкурс  фотографій

Улюблені ігри нашої родини 

Травень

3.

Середня група №3,№4

Вихователі: А.Гончарук І.Рижкова            Ю.Петрук

Педагогічний практикум

Особливості розвитку та виховання дітей середнього дошкільного віку. Зміст освітньої діяльності з дітьми середньої групи «Чомусики» (п’ятий рік життя) відповідно вимогам Освітньої програми для дітей від 2 до 7 років  «Дитина».Дистанційна освіта для дошкільнят — підготуйте відео заняття»

Вересень

Круглий стіл

Навчаємо дошкільників грати самостійно

Лютий

Спортивне свято для дітей та батьків

Дружні змагання

Травень

4.

Старша група                № 5, №8

Вихователі:       Н. Галкіна  Л.Литвинюк  Т.Шилова О.Буркан

Педагогічний диспут

Психофізіологічна готовність дітей до шкільного навчання. Зміст освітньої діяльності з дітьми старшої групи «Фантазери-мрійники» (шостий рік життя) відповідно вимогам Освітньої програми для дітей від 2 до 7 років  «Дитина». Ключові компетентності НУШ для життя

Вересень

Конкурс  малюнків для батьків і дітей

Мій улюблений вид спорту

Лютий

Круглий стіл

Навіщо дошкільникам спортивні ігри

Травень

VІІ

Консультації для батьків

1.

Як підготувати дитину до закладу дошкільної освіти

Вересень

Завідувач Л.Гаріпова

2.

Навпроти чи поряд? або Як співпрацювати з батьками вихованців

Вересень

Вихователь –методист О.Іскра

3.

Наступність ключових компетентностей дошкільника та молодшого школяра

Жовтень

Вихователь-методист О.Іскра

4.

Освіта для сталого розвитку-новий напрям у сучасній освіті

Жовтень

Вихователь-методист О.Іскра

5.

Сім правил сталого розвитку. 5 методів заощадження електроенергії

Листопад

Завідувач           Л. Гаріпова

6.

Створення лепбуків за темами «Спілкування», «Ресурси», «Подарунок»

Листопад

Завідувач  Л.Гаріпова

7.

Комунікативні навички та їх значення для успішної соціалізації дитини

Грудень

Вихователь-методист      Іскра О.Г.

8.

Дитячі ігри – дзеркало суспільства

Грудень

Вихователь-методист О.Іскра

9.

Спортивна дитина – здорова родина!

Січень

Вихователь-методист           Іскра О.Г.

10.

Як обрати спортивну секцію для дитини?

Січень

Завідувач Л.Гаріпова

11.

Фізичний розвиток дитини в родині. Як поліпшити фізичний розвиток  дитини вдома

Лютий

Завідувач Л.Гаріпова

12.

Чому першачкам складно у школі? або що батьки роблять не так

Лютий

Вихователь-методист  О.Іскра

13.

П’ять потенційних проблем майбутнього першокласника та як їх уникнути

Березень

Завідувач  Л.Гаріпова

14.

Основні помилки дорослих під час навчання дітей спортивних ігор

Березень

Вихователь-методист О.Іскра

15.

Ефективні методи оздоровлення дошкільників

Квітень

Вихователь-методист  О.Іскра

16.

Квест як засіб підготовки майбутніх першокласників

Квітень

Вихователь-методист О.Іскра

17.

Крок до школи, або Як ми налагоджуємо наступність між ланками освіти

Травень

Вихователь-методист О.Іскра

18.

Безпека життєдіяльності: формуємо навички в дошкільників

Травень

Завідувач  Л.Гаріпова

19.

Використання природних факторів зміцнення здоров’я. Організація загартування дошкільників влітку. 

Травень

Завідувач Л.Гаріпова

VІІІ

Нетрадиційні форми роботи

1.

Флеш-гра

Перший раз у перший клас — нова школа кличе нас

Листопад

Вихователь-методист О.Іскра

2.

Тренінг

Школа нова двері відчиняє, майбутніх школярів вітає!

Грудень

Вихователь-методист О.Іскра

3.

Анкетування

Чи готова дитина до навчання у школі?

Квітень

Вихователь-методист О.Іскра

VІX

Продовжити роботу Школи молодих батьків «Перші кроки»

Протягом року

Завідувач Л.Гаріпова Вихователь-методист О.Іскра

План роботи  Школи молодих батьків  «Перші кроки» 2021-2022н.р.

№ з/р

Форма проведення заходу

Зміст заходу

Термін проведення

Відповідальний

Примітка

1.

Засідання № 1

Круглий стіл «Нормативно-правове забезпечення дошкільної освіти»

Інформація

Забезпечення реалізації

Закону України  «Про охорону дитинства», «Про дошкільну освіту» шляхом забезпечення органічних зв’язків у тріаді «дитина – педагог – батьки»

21.09.2021р.

Вихователь-методист

О. Іскра

2.

Засідання № 2 «Взаємодія родини та закладу дошкільної освіти»

Тренінг

Аналіз домашнього завдання

19.10.2021.

Вихователь-методист

О.Іскра

Дискусія «Індивідуальні форми роботи з батьками вихованців: які бувають і як їх організувати»

Психологічний міні - тренінг «Як зрозуміти дитину? »

Міні-лекція «Темперамент дитини»

Домашнє завдання: Дистанційна взаємодія педагогів з батьками (онлайн-обговорення, обмін досвідом)

3.

Засідання № 3 «Культурний споживач змалку»

Міні-консультація

Аналіз домашнього завдання

23.11.2021р.

Вихователь-методист

О.Іскра

Тренінг «Ощадливо опановуємо світ»

Міні-консультація «Розвиток споживчої культури»

Самодіагностика «Чи можу я ознайомити дитину зі своєю професійною діяльністю»

Домашнє завдання: Засоби організації виховання основ культури споживання вдома

4.

Засідання № 4 «Пізнай дитину ліпше»

Тренінг

Аналіз домашнього завдання

21.12.2021р.

Вихователь-методист

О.Іскра

Поради психолога «Як сформувати позитивне ставлення дитини до себе»    Спілкування з елементами тренінгу «Спілкуємося жестами».

Домашнє завдання: Педагогічні роздуми «Золоті правила виховання»

5.

Засідання № 5 «Предметно-ігрове середовище в ЗДО»

Аналіз домашнього завдання

25.01.2022р.

Вихователь-методист

О.Іскра

Конференція

Організація навчання та дозвілля в умовах карантину: корисні матеріали на допомогу батькам  «Створюйте умови — отримуйте результат»

Домашнє завдання: Ігрове моделювання вправи «Граємо поруч — граємо разом!»

6.

Засідання № 6 «Зростаємо здоровими»

Аналіз домашнього завдання

22.02.2022р.

Вихователь-методист

О.Іскра

Інтерактивна лекція

«Тривожні розлади в дітей: коли емоції шкодять»

Міні-консультація «Куточок психологічного розвантаження вдома»  Поради психолога

Виставка-огляд методичної літератури

Домашнє завдання: Конкурс батьківської винахідливості «Назву гри знаю — сам її вигадаю»

7.

Засідання № 7 «Мовлення дитини»

Аналіз домашнього завдання

22.03.2022р.

Вихователь-методист

О.Іскра

Ділова гра

Демонстрація дидактичних ігор та вправ, спрямованих на розвиток мовлення дитини «Веселі ігри на розвиток мовного дихання»

Домашнє завдання: Практичне заняття з дітьми «Граємо з дитиною всією родиною»

8.

Засідання № 8 «Готовність дитини до НУШ: важливі аспекти»

Аналіз домашнього завдання

19.04.2022р.

Вихователь-методист

О.Іскра

Інформація

Функціональна готовність дитини до шкільного навчання: чому це важливо?

Поради для батьків майбутніх першокласників

Домашнє завдання: Тест «Чи готова дитина до школи ?»

9.

Засідання № 9 «Зустріч за круглим столом»

Аналіз домашнього завдання

17.05.2022р.

Вихователь-методист

О.Іскра

Обмін думками

Чи здійснились наші сподівання?

Звіт про роботу Школи молодих батьків «Перші кроки»