ОН-ЛАЙН ВЗАЄМОДІЯ З БАТЬКАМИ
№ з/р |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Відповідальний |
Відмітка про виконання |
||
І |
Залучати родини он-лайн до активної участі в заходах , формувати в них почуття приналежності до колективу закладу дошкільної освіти, як однодумців і спільників. |
Протягом року |
Завідувач Л. Гаріпова Вихователь - методист О. Іскра Педагоги |
|
||
ІІ |
Проводити он-лайн «Дні відкритих дверей» |
Перший день вересня, грудня, березня. |
|
|||
ІІІ |
Сприяти підвищенню психологічної та педагогічної компетентності батьків щодо розуміння закономірності розвитку, навчання та виховання дошкільника. |
Протягом року |
|
|||
ІV |
Всебічно вивчати становище, статус родини та моделі взаємодії з батьками для здійснення диференційованого підходу. |
Протягом року |
|
|||
V |
Загальні батьківські збори он-лайн |
|||||
1 |
Сучасні форми взаємодії з сім’ями он-лайн вихованців у межах відкритого освітнього простору засобами ІКТ (Інформаційна трибуна) |
Жовтень 2020р. |
|
|
||
1. Створення системи дистанційного спілкування з батьками за допомогою сайту ЗДО (Доповідь – презентація) |
Завідувач Л.Гаріпова
|
|||||
|
2. Аналіз активності педагогічного колективу в поновленні та розміщенні на сайті просвітницьких та інформаційних матеріалів для батьків (Інформаційне повідомлення) |
Вихователь - методист О.Іскра |
||||
3. Як налагодити тісну взаємодію з батьками он-лайн (Спілка однодумців) |
Вихователь-методист О.Іскра |
|
||||
2 |
Креативні он-лайн підходи до організації предметно-ігрового розвивального середовища (Методична платформа) |
Квітень 2021р. |
|
|
||
1. Мобільне обладнання ігрових зон як майданчик для розвитку творчої уяви дошкільників (Інформаційне повідомлення) |
Вихователь - методист О.Іскра |
|
||||
2. Створення моделей стимульних ігрових ситуацій — необхідна умова для розвитку самостійної ігрової взаємодії (Пам’ятка) |
Завідувач Л.Гаріпова |
|
||||
3. Аналіз відповідності предметно-ігрового розвивального середовища потребам дітей різного віку (Професійний постер(колаж) |
Вихователь-методист О.Іскра |
|
||||
3 |
1.Звіт адміністрації про підсумки роботи КЗ «ДНЗ №6 ВМР» за 2020-2021 н.р. |
Червень 2021р. |
Завідувач Л.Гаріпова |
|
||
2. Організація літнього оздоровлення та відпочинку. |
Вихователь-методист О.Іскра |
|
||||
VІ |
Групові батьківські збори он-лайн |
|||||
1 |
Група дітей першої молодшої групи №1, №2 |
|
Вихователі: І.Левченко Н.Руденко М.Матушевська Ю.Велічко |
|
||
В дитячий садок прийшли новенькі. Зміст освітньої діяльності з дітьми першої молодшої групи «Крихітки» (третій рік життя) відповідно вимогам Освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина». «Дистанційна освіта для найменших — підготуйте відео заняття» (Педагогічний практикум) |
Вересень |
|||||
Рефлексуємо, щоб поліпшити взаємодію з батьками (Круглий стіл) |
Лютий |
|
||||
Як уберегти дитину від алергічного запалення в сезон цвітіння (Педагогічний диспут) |
Травень |
|
||||
2 |
Друга молодша група №3,№4 |
|
Вихователі: А.Гончарук І.Рижкова Л. Заграй Ю.Петрук
|
|
||
Давайте познайомимося! (Інформаційний лекторій) Зміст освітньої діяльності з дітьми другої молодшої групи «Малята» (четвертий рік життя)відповідно вимогам Освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина». Дистанційна освіта для дошкільнят — підготуйте відео заняття» (Педагогічний практикум) |
Вересень |
|
||||
Техніки та прийоми згоди під час розмови з батьками на відстані (Ігровий практикум) |
Лютий |
|
||||
Як уникнути танців під дитячу дудку, або 7 технік протидії дитячим маніпуляціям (Круглий стіл) |
Травень |
|
||||
3 |
Середня група №5,№8 |
|
Вихователі: Н. Галкіна Л.Литвинюк Т.Шилова О.Буркан
|
|
||
Особливості розвитку та виховання дітей середнього дошкільного віку. Зміст освітньої діяльності з дітьми середньої групи «Чомусики» (п’ятий рік життя) відповідно вимогам Освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина». Дистанційна освіта для дошкільнят — підготуйте відео заняття» (Педагогічний практикум) |
Вересень |
|
||||
Як спілкуватися з батьками дистанційно, щоб уникнути конфліктів (Круглий стіл) |
Лютий |
|
||||
Упізнай себе, або Батьківські помилки та як їх уникнути |
Травень |
|
||||
4 |
Старша група № 6,№7 |
|
Вихователі: Н.Драмарецька І.Мазурик С.Антепа О.Книга |
|
||
Психофізіологічна готовність дітей до шкільного навчання. Зміст освітньої діяльності з дітьми старшої групи «Фантазери-мрійники» (шостий рік життя) відповідно вимогам Освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина». Ключові компетентності НУШ для життя (Педагогічний диспут) |
Вересень |
|
||||
10 порад: як підготувати дитину до успішного шкільного життя (Прес-реліз) |
Лютий |
|
||||
Сучасний погляд на готовність до НУШ (Круглий стіл) |
Травень |
|
||||
VІІ |
Консультації для батьків он-лайн |
|||||
1. |
Як підготувати дитину до закладу дошкільної освіти |
Вересень |
Завідувач Л.Гаріпова |
|
||
2. |
Навпроти чи поряд? або Як співпрацювати з батьками вихованців |
Вересень |
Вихователь - методист О.Іскра |
|
||
3. |
Наступність ключових компетентностей дошкільника та молодшого школяра |
Жовтень |
Вихователь-методист О.Іскра |
|
||
4. |
«Лепбук – сучасний засіб накопичення інформації» |
Жовтень |
Вихователь-методист О.Іскра |
|
||
5. |
Он-лайн-освіта: переваги та користь |
Листопад |
Завідувач Л. Гаріпова |
|
||
6. |
Говоримо мовою он-лайн –освіти (глосарій) |
Листопад |
Завідувач Л.Гаріпова |
|
||
7. |
Діти самі вдома: основні застереження та поради батькам під час карантину в школах та садках |
Грудень |
Вихователь-методист Іскра О.Г. |
|
||
8. |
Вплив комп’ютера на здоров’я дитини |
Грудень |
Вихователь-методист О.Іскра |
|
||
9. |
Харчування дітей вдома після перебування їх в ДНЗ |
Січень |
Вихователь-методист Іскра О.Г. |
|
||
10. |
Заклад дошкільної освіти – початкова школа: переЗАвантаження! |
Січень |
Завідувач Л.Гаріпова |
|
||
11. |
Чим зайняти чомучку вдома? |
Лютий |
Завідувач Л.Гаріпова |
|
||
12. |
«Булінг в ЗДО – міф чи реальність» |
Лютий |
Вихователь-методист О.Іскра |
|
||
13. |
ЗДО і Нова українська школа: як прокласти місток |
Березень |
Завідувач Л.Гаріпова |
|
||
14. |
Функціональна готовність дитини до шкільного навчання: чому це важливо |
Березень |
Вихователь-методист О.Іскра |
|
||
15. |
Які кроки необхідно здійснити, щоб забезпечити наступність? |
Квітень |
Вихователь-методист О.Іскра |
|
||
16. |
Дошкільна та початкова освіта: чи є суперечності |
Квітень |
Вихователь-методист О.Іскра |
|
||
17. |
Що потрібно для успішного старту першокласника. Підготовка дитини до шкільного життя у запитаннях та відповідях |
Травень |
Вихователь-методист О.Іскра |
|
||
18. |
Безпека життєдіяльності: формуємо навички в дошкільників |
Травень |
Завідувач Л.Гаріпова
|
|
||
19. |
Використання природних факторів зміцнення здоров’я. Організація загартування дошкільників влітку. |
Травень |
Завідувач Л.Гаріпова |
|
||
VІІІ |
Нетрадиційні форми роботи он-лайн |
|||||
1 |
Перший раз у перший клас — нова школа кличе нас (Флеш-гра) |
Листопад |
Вихователь-методист О.Іскра |
|
||
2 |
Школа нова двері відчиняє, майбутніх школярів вітає! (Тренінг) |
Грудень |
Вихователь-методист О.Іскра |
|
||
3 |
Чи готова дитина до навчання у школі? (Анкетування) |
Квітень |
Вихователь-методист О.Іскра |
|
||
VІX |
Продовжити роботу Школи молодих батьків «Перші кроки»
|
Протягом року |
Завідувач Л.Гаріпова Вихователь-методист О.Іскра |
|
||
План роботи
Школи молодих батьків «Перші кроки» (он-лайн)
№ п/п |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Відповідальний |
Відмітки про виконання |
Засідання № 1 Круглий стіл «Нормативно-правове забезпечення дошкільної освіти» |
||||
1. |
Забезпечення реалізації Закону України «Про охорону дитинства», «Про дошкільну освіту» шляхом забезпечення органічних зв’язків у тріаді «дитина – педагог – батьки» |
17.09.2020р. |
Вихователь-методист О. Іскра |
|
2. |
Домашнє завдання : Анкетування батьків «Батьки, діти і заклад дошкільної освіти» |
|||
Засідання № 2 «Взаємодія родини та закладу дошкільної освіти» |
||||
1. |
Аналіз домашнього завдання |
15.10.2020р. |
Вихователь-методист О.Іскра |
|
2. |
Дискусія «Індивідуальні форми роботи з батьками вихованців: які бувають і як їх організувати» Психологічний міні - тренінг «Як зрозуміти дитину? » Міні-лекція «Темперамент дитини» |
|||
3. |
Домашнє завдання: Дистанційна взаємодія педагогів з батьками (онлайн-обговорення, обмін досвідом) |
|||
Засідання № 3 «Зростаємо здоровими!» |
||||
1. |
Аналіз домашнього завдання |
12.11.2020р. |
Вихователь-методист О.Іскра |
|
2. |
Інтерактивна лекція «Тривожні розлади в дітей: коли емоції шкодять» Міні-консультація «Куточок психологічного розвантаження вдома» Поради психолога Виставка-огляд методичної літератури |
|||
3. |
Домашнє завдання: Конкурс батьківської винахідливості «Назву гри знаю — сам її вигадаю» |
|||
Засідання № 4 «Пізнай дитину ліпше» |
||||
1. |
Аналіз домашнього завдання |
10.12.2020р. |
Вихователь-методист О.Іскра |
. |
2. |
Поради психолога «Як сформувати позитивне ставлення дитини до себе» Спілкування з елементами тренінгу «Спілкуємося жестами». |
|||
3. |
Домашнє завдання: Педагогічні роздуми «Золоті правила виховання» |
|||
Засідання № 5 «Предметно-ігрове середовище в ЗДО» |
||||
1. |
Аналіз домашнього завдання |
21.01.2021р. |
Вихователь-методист О.Іскра |
|
2. |
Організація навчання та дозвілля під час адаптивного карантину: корисні матеріали на допомогу батькам Конференція «Створюйте умови — отримуйте результат» |
|||
3. |
Домашнє завдання: Ігрове моделювання вправи «Граємо поруч — граємо разом!» |
|||
Засідання № 6 «Право бути дитиною» |
||||
1. |
Аналіз домашнього завдання |
18.02.2021р. |
Вихователь-методист О.Іскра |
. |
2. |
Дебати «Чи потрібні права маленькій дитині? » Огляд матеріалу щодо правового виховання дітей Ігрове моделювання ситуації «Якби я був маленькою дитиною...» Коучинг «Поради щодо правових взаємин дорослих і дітей» |
|||
3. |
Домашнє завдання: Гра -жарт «Казку згадай — права називай» |
|||
Засідання № 7 «Мовлення дитини» |
||||
1. |
Аналіз домашнього завдання |
17.03.2021р. |
Вихователь-методист О.Іскра |
|
2. |
Демонстрація дидактичних ігор та вправ, спрямованих на розвиток мовлення дитини Ділова гра «Веселі ігри на розвиток мовного дихання» |
|||
3. |
Домашнє завдання: Практичне заняття з дітьми «Граємо з дитиною всією родиною» |
|||
Засідання № 8 «Готовність дитини до НУШ: важливі аспекти» |
||||
1. |
Аналіз домашнього завдання |
21.04.2021р. |
Вихователь-методист О.Іскра |
|
2. |
Функціональна готовність дитини до шкільного навчання: чому це важливо? Поради для батьків майбутніх першокласників |
|||
3. |
Домашнє завдання: Тест «Чи готова дитина до школи ?» |
|||
Засідання № 9 «Зустріч за круглим столом» |
||||
1. |
Аналіз домашнього завдання |
12.05.2021р. |
Вихователь-методист О.Іскра |
|
2. |
«Чи здійснились наші сподівання? Обмін думками.» |
|||
3. |
Звіт про роботу Школи молодих батьків «Перші кроки» |