Офіційний сайт
дошкільного навчального закладу №6
"Шоколадка"

ОН-ЛАЙН ВЗАЄМОДІЯ  З БАТЬКАМИ

з/р

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальний

Відмітка

про

виконання

І

Залучати родини он-лайн до активної участі в заходах , формувати в них почуття приналежності до колективу закладу дошкільної освіти, як однодумців і спільників.

Протягом року

Завідувач

Л. Гаріпова  Вихователь -   методист

О. Іскра

Педагоги

ІІ

Проводити он-лайн «Дні відкритих дверей»

Перший день вересня, грудня, березня.

ІІІ

Сприяти підвищенню психологічної та педагогічної компетентності батьків щодо розуміння закономірності розвитку, навчання та виховання дошкільника.

Протягом року

ІV

Всебічно вивчати становище, статус родини та моделі взаємодії з батьками для здійснення диференційованого підходу.

Протягом року

V

Загальні батьківські збори он-лайн

1

Сучасні форми взаємодії з сім’ями он-лайн  вихованців у межах відкритого освітнього простору засобами ІКТ (Інформаційна трибуна)

Жовтень  2020р.

1. Створення системи дистанційного спілкування з батьками за допомогою сайту ЗДО  (Доповідь – презентація)

Завідувач

Л.Гаріпова

2. Аналіз активності педагогічного колективу  в поновленні та розміщенні на сайті просвітницьких та інформаційних матеріалів для батьків (Інформаційне повідомлення)

Вихователь -   методист

О.Іскра

3. Як налагодити тісну взаємодію з батьками он-лайн (Спілка однодумців)

Вихователь-методист

О.Іскра

2

Креативні он-лайн підходи до організації предметно-ігрового розвивального середовища (Методична платформа)

Квітень 2021р.

1. Мобільне обладнання ігрових зон як майданчик для розвитку творчої уяви дошкільників (Інформаційне повідомлення)

Вихователь -   методист

О.Іскра

2. Створення моделей стимульних ігрових ситуацій — необхідна умова для розвитку самостійної ігрової взаємодії (Пам’ятка)

Завідувач

Л.Гаріпова

3. Аналіз відповідності предметно-ігрового розвивального середовища потребам дітей різного віку   (Професійний постер(колаж)

Вихователь-методист

О.Іскра

3

1.Звіт адміністрації про підсумки роботи КЗ «ДНЗ №6 ВМР» за 2020-2021 н.р.

Червень 2021р.

Завідувач

Л.Гаріпова

2. Організація літнього оздоровлення та відпочинку.

Вихователь-методист

О.Іскра

Групові батьківські збори он-лайн

1

Група дітей першої молодшої групи  №1, №2

Вихователі:

І.Левченко Н.Руденко

М.Матушевська

Ю.Велічко

В дитячий садок прийшли новенькі. Зміст освітньої діяльності з дітьми першої молодшої групи «Крихітки» (третій рік життя) відповідно вимогам Освітньої програми для дітей від 2 до 7 років  «Дитина».

«Дистанційна освіта для найменших — підготуйте відео заняття» (Педагогічний практикум)

Вересень

Рефлексуємо, щоб поліпшити взаємодію з батьками  (Круглий стіл)

Лютий

Як уберегти дитину від алергічного запалення в сезон цвітіння (Педагогічний диспут)

Травень

2

Друга  молодша група №3,№4

Вихователі:

А.Гончарук

І.Рижкова

Л. Заграй

Ю.Петрук

Давайте познайомимося!

(Інформаційний лекторій)

Зміст освітньої діяльності з дітьми другої молодшої групи «Малята» (четвертий рік життя)відповідно вимогам Освітньої програми для дітей від 2 до 7 років  «Дитина».

Дистанційна освіта для дошкільнят — підготуйте відео заняття» (Педагогічний практикум)

Вересень

Техніки та прийоми згоди під час розмови з батьками на відстані (Ігровий практикум)

Лютий

Як уникнути танців під дитячу дудку, або 7 технік протидії дитячим маніпуляціям  (Круглий стіл)

Травень

3

Середня група №5,№8

Вихователі:

Н. Галкіна  Л.Литвинюк

Т.Шилова

О.Буркан

Особливості розвитку та виховання дітей середнього дошкільного віку.

Зміст освітньої діяльності з дітьми середньої групи «Чомусики» (п’ятий рік життя) відповідно вимогам Освітньої програми для дітей від 2 до 7 років  «Дитина».

Дистанційна освіта для дошкільнят — підготуйте відео заняття» (Педагогічний практикум)

Вересень

Як спілкуватися з батьками дистанційно, щоб уникнути конфліктів (Круглий стіл)

Лютий

Упізнай себе, або Батьківські помилки та як їх уникнути

Травень

4

Старша група № 6,№7

Вихователі:

Н.Драмарецька  І.Мазурик

С.Антепа

О.Книга

Психофізіологічна готовність дітей до шкільного навчання. Зміст освітньої діяльності з дітьми старшої групи «Фантазери-мрійники» (шостий рік життя) відповідно вимогам Освітньої програми для дітей від 2 до 7 років  «Дитина».

Ключові компетентності НУШ для життя

(Педагогічний диспут)

Вересень

10 порад: як підготувати дитину до успішного шкільного життя

(Прес-реліз)

Лютий

Сучасний погляд на готовність до НУШ

(Круглий стіл)

Травень

VІІ

Консультації для батьків он-лайн

1.

Як підготувати дитину до закладу дошкільної освіти

Вересень

Завідувач

Л.Гаріпова

2.

Навпроти чи поряд? або Як співпрацювати з батьками вихованців

Вересень

Вихователь -

методист

О.Іскра

3.

Наступність ключових компетентностей дошкільника та молодшого школяра

Жовтень

Вихователь-методист

О.Іскра

4.

«Лепбук – сучасний засіб накопичення інформації»

Жовтень

Вихователь-методист

О.Іскра

5.

Он-лайн-освіта: переваги та користь

Листопад

Завідувач

Л. Гаріпова

6.

Говоримо мовою он-лайн –освіти (глосарій)

Листопад

Завідувач

Л.Гаріпова

7.

Діти самі вдома: основні застереження та поради батькам під час карантину в школах та садках

Грудень

Вихователь-методист

Іскра О.Г.

8.

Вплив комп’ютера на здоров’я  дитини

Грудень

Вихователь-методист

О.Іскра

9.

Харчування дітей вдома після перебування їх в ДНЗ

Січень

Вихователь-методист

Іскра О.Г.

10.

Заклад  дошкільної освіти – початкова школа: переЗАвантаження!

Січень

Завідувач

Л.Гаріпова

11.

Чим зайняти чомучку вдома?

Лютий

Завідувач

Л.Гаріпова

12.

«Булінг в ЗДО – міф чи реальність»

Лютий

Вихователь-методист

О.Іскра

13.

ЗДО і Нова українська школа: як прокласти місток

Березень

Завідувач

Л.Гаріпова

14.

Функціональна готовність дитини до шкільного навчання: чому це важливо

Березень

Вихователь-методист

О.Іскра

15.

Які кроки необхідно здійснити, щоб забезпечити наступність?

Квітень

Вихователь-методист

О.Іскра

16.

Дошкільна та початкова освіта: чи є суперечності

Квітень

Вихователь-методист

О.Іскра

17.

Що потрібно для успішного старту першокласника. Підготовка дитини до шкільного життя у запитаннях та відповідях

Травень

Вихователь-методист

О.Іскра

18.

Безпека життєдіяльності: формуємо навички в дошкільників

Травень

Завідувач

Л.Гаріпова

19.

Використання природних факторів зміцнення здоров’я. Організація загартування дошкільників влітку.

Травень

Завідувач

Л.Гаріпова

VІІІ

Нетрадиційні форми роботи он-лайн

1

Перший раз у перший клас — нова школа кличе нас (Флеш-гра)

Листопад

Вихователь-методист

О.Іскра

2

Школа нова двері відчиняє, майбутніх школярів вітає!        (Тренінг)

Грудень

Вихователь-методист

О.Іскра

3

Чи готова дитина до навчання у школі?  (Анкетування)

Квітень

Вихователь-методист

О.Іскра

VІX

Продовжити роботу Школи молодих батьків «Перші кроки»

Протягом року

Завідувач

Л.Гаріпова

Вихователь-методист

О.Іскра

План роботи

Школи молодих батьків  «Перші кроки» (он-лайн)

п/п

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальний

Відмітки про виконання

Засідання № 1

Круглий стіл «Нормативно-правове забезпечення дошкільної освіти»

1.

Забезпечення реалізації

Закону України  «Про охорону дитинства», «Про дошкільну освіту» шляхом забезпечення органічних зв’язків у тріаді «дитина – педагог – батьки»

17.09.2020р.

Вихователь-методист

О. Іскра

2.

Домашнє завдання : Анкетування батьків «Батьки, діти  і заклад дошкільної освіти»

Засідання № 2 «Взаємодія родини та закладу дошкільної освіти»

1.

Аналіз домашнього завдання

15.10.2020р.

Вихователь-методист

О.Іскра

2.

Дискусія «Індивідуальні форми роботи з батьками вихованців: які бувають і як їх організувати»

Психологічний міні - тренінг «Як зрозуміти дитину? »

Міні-лекція «Темперамент дитини»

3.

Домашнє завдання: Дистанційна взаємодія педагогів з батьками (онлайн-обговорення, обмін досвідом)

Засідання № 3 «Зростаємо здоровими!»

1.

Аналіз домашнього завдання

12.11.2020р.

Вихователь-методист

О.Іскра

2.

Інтерактивна лекція «Тривожні розлади в дітей: коли емоції шкодять»

Міні-консультація «Куточок психологічного розвантаження вдома»  Поради психолога

Виставка-огляд методичної літератури

3.

Домашнє завдання: Конкурс батьківської винахідливості «Назву гри знаю — сам її вигадаю»

Засідання № 4 «Пізнай дитину ліпше»

1.

Аналіз домашнього завдання

10.12.2020р.

Вихователь-методист

О.Іскра

.

2.

Поради психолога «Як сформувати позитивне ставлення дитини до себе»    Спілкування з елементами тренінгу «Спілкуємося жестами».

3.

Домашнє завдання: Педагогічні роздуми «Золоті правила виховання»

Засідання № 5 «Предметно-ігрове середовище в ЗДО»

1.

Аналіз домашнього завдання

21.01.2021р.

Вихователь-методист

О.Іскра

2.

Організація навчання та дозвілля під час адаптивного карантину: корисні матеріали на допомогу батькам  Конференція «Створюйте умови — отримуйте результат»

3.

Домашнє завдання: Ігрове моделювання вправи «Граємо поруч — граємо разом!»

Засідання № 6 «Право бути дитиною»

1.

Аналіз домашнього завдання

18.02.2021р.

Вихователь-методист

О.Іскра

.

2.

Дебати «Чи потрібні права маленькій дитині? »                  Огляд матеріалу щодо правового виховання дітей   Ігрове моделювання ситуації «Якби я був маленькою дитиною...»                                 Коучинг «Поради щодо правових взаємин дорослих і дітей»

3.

Домашнє завдання:  Гра -жарт «Казку згадай — права називай»

Засідання № 7 «Мовлення дитини»

1.

Аналіз домашнього завдання

17.03.2021р.

Вихователь-методист

О.Іскра

2.

Демонстрація дидактичних ігор та вправ, спрямованих на розвиток мовлення дитини

Ділова гра «Веселі ігри на розвиток мовного дихання»

3.

Домашнє завдання: Практичне заняття з дітьми «Граємо з дитиною всією родиною»

Засідання № 8 «Готовність дитини до НУШ: важливі аспекти»

1.

Аналіз домашнього завдання

21.04.2021р.

Вихователь-методист

О.Іскра

2.

Функціональна готовність дитини до шкільного навчання: чому це важливо?

Поради для батьків майбутніх першокласників

3.

Домашнє завдання: Тест «Чи готова дитина до школи ?»

Засідання № 9 «Зустріч за круглим столом»

1.

Аналіз домашнього завдання

12.05.2021р.

Вихователь-методист

О.Іскра

2.

«Чи здійснились наші сподівання? Обмін думками.»

3.

Звіт про роботу Школи молодих батьків «Перші кроки»