МОНІТОРИНГ ОСНОВНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ ЗА ОСВІТНЬОЮ ПРОГРАМОЮ ДЛЯ ДІТЕЙ ВІД 2 ДО 7 РОКІВ «ДИТИНА» СТАНОМ НА ПОЧАТОК/КІНЕЦЬ 2022 -2023 Н.Р.
Рівень сформованості |
ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ» «ЗДОРОВ’Я ТА ФІЗИЧНИЙ РОЗВИТОК» |
|||
І молодша група №1 (к-сть дітей (%) |
І молодша група №2 (к-сть дітей (%) |
|||
Високий рівень |
32% |
35 % |
23% |
27 % |
Середній рівень |
38% |
53 % |
50% |
57 % |
Низький рівень |
30% |
12 % |
27% |
16 % |
Рівень сформованості |
ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ДИТИНА В СОЦІУМІ» |
|||
І молодша група №1 (к-сть дітей (%) |
І молодша група №2 (к-сть дітей (%) |
|||
Високий рівень |
0% |
21 % |
27% |
27 % |
Середній рівень |
52% |
57% |
57% |
61 % |
Низький рівень |
48% |
16 % |
16% |
12 % |
Рівень сформованості |
ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ДИТИНА У ПРИРОДНОМУ ДОВКІЛЛІ» |
|||
І молодша група №1 (к-сть дітей (%) |
І молодша група №2 (к-сть дітей (%) |
|||
Високий рівень |
4% |
19 % |
27% |
27 % |
Середній рівень |
34% |
49 % |
50% |
57 % |
Низький рівень |
62% |
32 % |
23% |
16 % |
Рівень сформованості |
ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ДИТИНА У СВІТІ МИСТЕЦТВА» |
|||
І молодша група №1 (к-сть дітей (%) |
І молодша група №2 (к-сть дітей (%) |
|||
Високий рівень |
14% |
27 % |
20% |
27 % |
Середній рівень |
45% |
57 % |
60% |
60% |
Низький рівень |
41% |
16 % |
20% |
13 % |
Рівень сформованості |
ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «МОВЛЕННЯ ДИТИНИ» |
|||
І молодша група №1 (к-сть дітей (%) |
І молодша група №2 (к-сть дітей (%) |
|||
Високий рівень |
3% |
16 % |
33% |
33 % |
Середній рівень |
21% |
38 % |
47% |
51 % |
Низький рівень |
76% |
46 % |
20% |
16 % |
Рівень сформованості |
ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ДИТИНА В СЕНСОРНО – ПІЗНАВАЛЬНОМУ ПРОСТОРІ» |
|||
І молодша група №1 (к-сть дітей (%) |
І молодша група №2 (к-сть дітей (%) |
|||
Високий рівень |
17% |
24 % |
27% |
30 % |
Середній рівень |
38% |
57 % |
46% |
54 % |
Низький рівень |
45% |
19 % |
27% |
16 % |
Рівень сформованості |
ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ГРА ДИТИНИ» |
|||
І молодша група №1 (к-сть дітей (%) |
І молодша група №2 (к-сть дітей (%) |
|||
Високий рівень |
23% |
34 % |
27% |
27 % |
Середній рівень |
50% |
54 % |
57% |
61 % |
Низький рівень |
27% |
12 % |
16% |
12 % |
МОНІТОРИНГ ОСНОВНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗА ПРОГРАМОЮ РОЗВИТКУ ДИТИНИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ «УКРАЇНСЬКЕ ДОШКІЛЛЯ» КЗ «ДНЗ№6 ВМР» СТАНОМ НА ПОЧАТОК (КІНЕЦЬ) 2022 -2023Н.Р.
Рівень сформованості |
ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ» |
|
Молодша група№5 (к-сть дітей (%) |
||
Високий рівень |
23% |
82 % |
Середній рівень |
33% |
18 % |
Низький рівень |
44% |
0 % |
Рівень сформованості |
ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ДИТИНА В СОЦІУМІ» |
|
Молодша група№5 (к-сть дітей (%) |
||
Високий рівень |
20% |
53 % |
Середній рівень |
33% |
24 % |
Низький рівень |
47% |
23 % |
Рівень сформованості |
ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ДИТИНА У ПРИРОДНОМУ ДОВКІЛЛІ» |
|
Молодша група№5 (к-сть дітей (%) |
||
Високий рівень |
23% |
59 % |
Середній рівень |
50% |
29 % |
Низький рівень |
27% |
12% |
Рівень сформованості |
ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «МОВЛЕННЯ ДИТИНИ» |
|
Молодша група№5 (к-сть дітей (%) |
||
Високий рівень |
10% |
47 % |
Середній рівень |
20% |
55 % |
Низький рівень |
70% |
18 % |
Рівень сформованості |
ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ГРА ДИТИНИ» |
|
Молодша група№5 (к-сть дітей (%) |
||
Високий рівень |
40% |
82 % |
Середній рівень |
23% |
12 % |
Низький рівень |
37% |
6 % |
Рівень сформованості |
ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ДИТИНА В СЕНСОРНО – ПІЗНАВАЛЬНОМУ ПРОСТОРІ» |
|
Молодша група№5 (к-сть дітей (%) |
||
Високий рівень |
17% |
47 % |
Середній рівень |
33% |
29 % |
Низький рівень |
50% |
24% |
Рівень сформованості |
ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ДИТИНА У СВІТІ МИСТЕЦТВА. ЛІТЕРАТУРНА СКРИНЬКА» |
|
Молодша група№5 (к-сть дітей (%) |
||
Високий рівень |
13% |
53 % |
Середній рівень |
27% |
29 % |
Низький рівень |
60% |
18 % |
Рівень сформованості |
ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ДИТИНА У СВІТІ МИСТЕЦТВА. ОБРАЗОТВОРЧА МАЙСТЕРНЯ» |
|
Молодша група№5 (к-сть дітей (%) |
||
Високий рівень |
30% |
59 % |
Середній рівень |
40% |
18 % |
Низький рівень |
30% |
23 % |
МОНІТОРИНГ ОСНОВНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗА ОСВІТНЬОЮ ПРОГРАМОЮ ДЛЯ ДІТЕЙ ВІД 2 ДО 7 РОКІВ «ДИТИНА» КЗ «ДНЗ№6 ВМР» СТАНОМ НА ПОЧАТОК (КІНЕЦЬ) 2022-2023Н.Р.
Рівень сформованості |
ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ» |
|||||||
Молодша група№8 (к-сть дітей (%) |
Середня група№6 (к-сть дітей (%) |
Середня група№7 (к-сть дітей (%) |
Старша група№3 (к-сть дітей (%) |
|||||
Високий рівень |
19% |
68 % |
23% |
46 % |
31% |
42 % |
52% |
100 % |
Середній рівень |
81% |
32 % |
69% |
54 % |
58% |
58 % |
48% |
0 % |
Низький рівень |
0% |
0 % |
8% |
0 % |
11% |
0 % |
0% |
0 % |
Рівень сформованості |
ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ДИТИНА В СОЦІУМІ» |
|||||||
Молодша група№8 (к-сть дітей (%) |
Середня група№6 (к-сть дітей (%) |
Середня група№7 (к-сть дітей (%) |
Старша група№3 (к-сть дітей (%) |
|||||
Високий рівень |
0% |
45 % |
23% |
46 % |
19% |
38 % |
60% |
78 % |
Середній рівень |
96% |
55% |
69% |
54 % |
65% |
62 % |
40% |
22 % |
Низький рівень |
4% |
0 % |
8% |
0 % |
16% |
0 % |
0% |
0 % |
Рівень сформованості |
ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ДИТИНА У ПРИРОДНОМУ ДОВКІЛЛІ» |
|||||||
Молодша група№8 (к-сть дітей (%) |
Середня група№6 (к-сть дітей (%) |
Середня група№7 (к-сть дітей (%) |
Старша група№3 (к-сть дітей (%) |
|||||
Високий рівень |
24% |
41 % |
35% |
54 % |
31% |
54 % |
44% |
59 % |
Середній рівень |
71% |
59 % |
62% |
46 % |
61% |
46 % |
56% |
41 % |
Низький рівень |
5% |
0 % |
3% |
0 % |
8% |
0 % |
0% |
0 % |
Рівень сформованості |
ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ДИТИНА У СВІТІ МИСТЕЦТВА» |
|||||||
Молодша група№8 (к-сть дітей (%) |
Середня група№6 (к-сть дітей (%) |
Середня група№7 (к-сть дітей (%) |
Старша група№3 (к-сть дітей (%) |
|||||
Високий рівень |
0% |
41 % |
26% |
54 % |
11% |
19 % |
67% |
74 % |
Середній рівень |
90% |
55 % |
63% |
46 % |
81% |
81 % |
33% |
26 % |
Низький рівень |
10% |
4 % |
11% |
0 % |
8% |
0 % |
0% |
0 % |
Рівень сформованості |
ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ДИТИНА В СЕНСОРНО – ПІЗНАВАЛЬНОМУ ПРОСТОРІ» |
|||||||
Молодша група№8 (к-сть дітей (%) |
Середня група№6 (к-сть дітей (%) |
Середня група№7 (к-сть дітей (%) |
Старша група№3 (к-сть дітей (%) |
|||||
Високий рівень |
9% |
23 % |
26% |
50 % |
23% |
35 % |
30% |
78 % |
Середній рівень |
62% |
77 % |
63% |
50 % |
58% |
65 % |
67% |
22 % |
Низький рівень |
29% |
0 % |
11% |
0 % |
19% |
0 % |
3% |
0 % |
Рівень сформованості |
ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «МОВЛЕННЯ ДИТИНИ» |
|||||||
Молодша група№8 (к-сть дітей (%) |
Середня група№6 (к-сть дітей (%) |
Середня група№7 (к-сть дітей (%) |
Старша група№3 (к-сть дітей (%) |
|||||
Високий рівень |
0% |
18 % |
23% |
58 % |
19% |
31 % |
30% |
74 % |
Середній рівень |
96% |
82 % |
55% |
42 % |
69% |
69 % |
67% |
26 % |
Низький рівень |
4% |
0 % |
22% |
0 % |
12% |
0 % |
3% |
0 % |
Рівень сформованості |
ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ГРА ДИТИНИ» |
|||||||
Молодша група№8 (к-сть дітей (%) |
Середня група№6 (к-сть дітей (%) |
Середня група№7 (к-сть дітей (%) |
Старша група№3 (к-сть дітей (%) |
|||||
Високий рівень |
14% |
64 % |
35% |
69 % |
4% |
42 % |
56% |
93 % |
Середній рівень |
86% |
36 % |
62% |
31 % |
88% |
58 % |
44% |
7% |
Низький рівень |
0% |
0 % |
3% |
0 % |
8% |
0 % |
0% |
0 % |
Рівень сформованості |
ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ДИТИНА У СВІТІ МИСТЕЦТВА» «ЛІТЕРАТУРНА СКРИНЬКА» |
|||||||
Молодша група№8 (к-сть дітей (%) |
Середня група№6 (к-сть дітей (%) |
Середня група№7 (к-сть дітей (%) |
Старша група№3 (к-сть дітей (%) |
|||||
Високий рівень |
12% |
73 % |
50% |
69 % |
15% |
35 % |
52% |
63 % |
Середній рівень |
68% |
27 % |
47% |
31 % |
81% |
65 % |
48% |
37 % |
Низький рівень |
20% |
0 % |
3% |
0 % |
4% |
0 % |
0% |
0 % |
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ ТА РУХОВОЇ ПІДГОТОВЛЕНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ КЗ «ДНЗ№6 ВМР» СТАНОМ НА ПОЧАТОК (КІНЕЦЬ) 2022 -2023Н.Р.
Рівень сформованості |
ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ» Біг 10 м (на початку року) |
|||||
Молодша група№5 (к-сть дітей (%) |
Молодша група№8 (к-сть дітей (%) |
Середня група№6 (к-сть дітей (%) |
Середня група№7 (к-сть дітей (%) |
Старша група№3 (к-сть дітей (%) |
Старша група№4 (к-сть дітей (%) |
|
Високий рівень |
20% |
0% |
30% |
17% |
32% |
22% |
Середній рівень |
50% |
42% |
30% |
28% |
44% |
39% |
Низький рівень |
30% |
58% |
40% |
55% |
24% |
39% |
Рівень сформованості |
ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ» Біг 10 м (на кінець року) |
|||||
Молодша група№5 (к-сть дітей (%) |
Молодша група№8 (к-сть дітей (%) |
Середня група№6 (к-сть дітей (%) |
Середня група№7 (к-сть дітей (%) |
Старша група№3 (к-сть дітей (%) |
Старша група№4 (к-сть дітей (%) |
|
Високий рівень |
53% |
45% |
86% |
54% |
64% |
70% |
Середній рівень |
47% |
55% |
14% |
46% |
36% |
30% |
Низький рівень |
0% |
0% |
0% |
0% |
0% |
0% |
Рівень сформованості |
ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ» Біг 20 м (на початку року) |
|||
Середня група№6 (к-сть дітей (%) |
Середня група№7 (к-сть дітей (%) |
Старша група№3 (к-сть дітей (%) |
Старша група№4 (к-сть дітей (%) |
|
Високий рівень |
0% |
5% |
0% |
4% |
Середній рівень |
45% |
39% |
60% |
39% |
Низький рівень |
55% |
56% |
40% |
57% |
Рівень сформованості |
ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ» Біг 20 м (на кінець року) |
|||
Середня група№6 (к-сть дітей (%) |
Середня група№7 (к-сть дітей (%) |
Старша група№3 (к-сть дітей (%) |
Старша група№4 (к-сть дітей (%) |
|
Високий рівень |
70% |
24% |
21% |
20% |
Середній рівень |
27% |
76% |
79% |
80% |
Низький рівень |
3% |
0% |
0% |
0% |
Рівень сформованості |
ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ» Біг 30 м (на початку року) |
|||
Середня група№6 (к-сть дітей (%) |
Середня група№7 (к-сть дітей (%) |
Старша група№3 (к-сть дітей (%) |
Старша група№4 (к-сть дітей (%) |
|
Високий рівень |
0% |
17% |
8% |
11% |
Середній рівень |
50% |
61% |
52% |
29% |
Низький рівень |
50% |
22% |
40% |
60% |
Рівень сформованості |
ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ» Біг 30 м (на кінець року) |
|||
Середня група№6 (к-сть дітей (%) |
Середня група№7 (к-сть дітей (%) |
Старша група№3 (к-сть дітей (%) |
Старша група№4 (к-сть дітей (%) |
|
Високий рівень |
70% |
24% |
21% |
20% |
Середній рівень |
27% |
76% |
79% |
80% |
Низький рівень |
3% |
0% |
0% |
0% |
Рівень сформованості |
ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ» Стрибки з місця (на початку року) |
|||||
Молодша група№5 (к-сть дітей (%) |
Молодша група№8 (к-сть дітей (%) |
Середня група№6 (к-сть дітей (%) |
Середня група№7 (к-сть дітей (%) |
Старша група№3 (к-сть дітей (%) |
Старша група№4 (к-сть дітей (%) |
|
Високий рівень |
35% |
27% |
60% |
28% |
32% |
25% |
Середній рівень |
50% |
46% |
20% |
50% |
56% |
46% |
Низький рівень |
15% |
27% |
20% |
22% |
12% |
29% |
Рівень сформованості |
ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ» Стрибки з місця (на кінець року) |
|||||
Молодша група№5 (к-сть дітей (%) |
Молодша група№8 (к-сть дітей (%) |
Середня група№6 (к-сть дітей (%) |
Середня група№7 (к-сть дітей (%) |
Старша група№3 (к-сть дітей (%) |
Старша група№4 (к-сть дітей (%) |
|
Високий рівень |
53% |
45% |
86% |
54% |
64% |
70% |
Середній рівень |
47% |
55% |
14% |
46% |
36% |
30% |
Низький рівень |
0% |
0% |
0% |
0% |
0% |
0% |
Рівень сформованості |
ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ» Стрибки з розбігу (на початку року) |
|||
Середня група№6 (к-сть дітей (%) |
Середня група№7 (к-сть дітей (%) |
Старша група№3 (к-сть дітей (%) |
Старша група№4 (к-сть дітей (%) |
|
Високий рівень |
35% |
46% |
0% |
0% |
Середній рівень |
52% |
42% |
12% |
14% |
Низький рівень |
13% |
12% |
88% |
86% |
Рівень сформованості |
ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ» Стрибки з розбігу (на кінець року) |
|||
Середня група№6 (к-сть дітей (%) |
Середня група№7 (к-сть дітей (%) |
Старша група№3 (к-сть дітей (%) |
Старша група№4 (к-сть дітей (%) |
|
Високий рівень |
52% |
50% |
20% |
17% |
Середній рівень |
35% |
38% |
56% |
53% |
Низький рівень |
13% |
12% |
24% |
30% |
Рівень сформованості |
ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ» Метання тенісного м'ячика (на початку року) |
|||||
Молодша група№5 (к-сть дітей (%) |
Молодша група№8 (к-сть дітей (%) |
Середня група№6 (к-сть дітей (%) |
Середня група№7 (к-сть дітей (%) |
Старша група№3 (к-сть дітей (%) |
Старша група№4 (к-сть дітей (%) |
|
Високий рівень |
4% |
4% |
0% |
0% |
0% |
18% |
Середній рівень |
40% |
31% |
80% |
67% |
40% |
60% |
Низький рівень |
56% |
65% |
20% |
33% |
60% |
22% |
Рівень сформованості |
ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ» Метання тенісного м'ячика (на кінець року) |
|||||
Молодша група№5 (к-сть дітей (%) |
Молодша група№8 (к-сть дітей (%) |
Середня група№6 (к-сть дітей (%) |
Середня група№7 (к-сть дітей (%) |
Старша група№3 (к-сть дітей (%) |
Старша група№4 (к-сть дітей (%) |
|
Високий рівень |
30% |
24% |
80% |
66% |
50% |
50% |
Середній рівень |
70% |
76% |
20% |
34% |
50% |
50% |
Низький рівень |
0% |
0% |
0% |
0% |
0% |
0% |
МОНІТОРИНГ ЯКОСТІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ:
КВАЛІМЕТРИЧНИЙ ПІДХІД ДО ОЦІНКИ РОЗВИТКУ ДИТИНИ
СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ГРУПА №4 КЗ «ДНЗ№6 ВМР» СТАНОМ НА ПОЧАТОК 2022-2023Н.Р.
1. Особистісно-оцінна компетенція
Повною мірою – 17% Достатньо – 57%
Посередньо – 26% Мінімально –
2. Соціально-комунікативна компетенція
Повною мірою – 48% Достатньо – 26%
Посередньо – 20% Мінімально – 6%
3. Художньо-продуктивна компетенція
Повною мірою – 17% Достатньо – 48%
Посередньо – 29% Мінімально – 6%
4. Мовленнєва компетенція
Повною мірою – 74% Достатньо – 14%
Посередньо – 12% Мінімально –
5. Здоров’язбережувальна компетенція
Повною мірою – 57% Достатньо – 34%
Посередньо – 9% Мінімально –
6. Родинно-побутова компетенція
Повною мірою – 51% Достатньо – 43%
Посередньо – 6% Мінімально –
7. Предметно-практична компетенція
Повною мірою – 43% Достатньо – 40%
Посередньо – 17% Мінімально –
8. Природничо-екологічна компетенція
Повною мірою – 43% Достатньо – 51%
Посередньо – 6% Мінімально –
9. Сенсорно-пізнавальна компетенція
Повною мірою – 25% Достатньо – 63%
Посередньо – 12% Мінімально –
10. Математична компетенція
Повною мірою – 51% Достатньо – 29%
Посередньо – 20% Мінімально –
11.Ігрова компетенція
Повною мірою – 11% Достатньо – 63%
Посередньо – 26% Мінімально –
12. Комунікативна компетенція
Повною мірою – 57% Достатньо – 25%
Посередньо – 11% Мінімально –7%
13.Фізичнй розвиток
Повною мірою – 20% Достатньо – 80%
Посередньо – Мінімально –
МОНІТОРИНГ ЯКОСТІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ:
КВАЛІМЕТРИЧНИЙ ПІДХІД ДО ОЦІНКИ РОЗВИТКУ ДИТИНИ
СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ГРУПА №4 КЗ «ДНЗ№6 ВМР» СТАНОМ НА ПОЧАТОК (КІНЕЦЬ) 2022-2023Н.Р.
1. Особистісно-оцінна компетенція
Повною мірою – 17% Достатньо – 57%
Посередньо – 26% Мінімально –
2. Соціально-комунікативна компетенція
Повною мірою – 48% Достатньо – 26%
Посередньо – 20% Мінімально – 6%
3. Художньо-продуктивна компетенція
Повною мірою – 17% Достатньо – 48%
Посередньо – 29% Мінімально – 6%
4. Мовленнєва компетенція
Повною мірою – 74% Достатньо – 14%
Посередньо – 12% Мінімально –
5. Здоров’язбережувальна компетенція
Повною мірою – 57% Достатньо – 34%
Посередньо – 9% Мінімально –
6. Родинно-побутова компетенція
Повною мірою – 51% Достатньо – 43%
Посередньо – 6% Мінімально –
7. Предметно-практична компетенція
Повною мірою – 43% Достатньо – 40%
Посередньо – 17% Мінімально –
8. Природничо-екологічна компетенція
Повною мірою – 43% Достатньо – 51%
Посередньо – 6% Мінімально –
9. Сенсорно-пізнавальна компетенція
Повною мірою – 25% Достатньо – 63%
Посередньо – 12% Мінімально –
10. Математична компетенція
Повною мірою – 51% Достатньо – 29%
Посередньо – 20% Мінімально –
11.Ігрова компетенція
Повною мірою – 11% Достатньо – 63%
Посередньо – 26% Мінімально –
12. Комунікативна компетенція
Повною мірою – 57% Достатньо – 25%
Посередньо – 11% Мінімально –7%
13.Фізичнй розвиток
Повною мірою – 20% Достатньо – 80%
Посередньо – Мінімально –