МОНІТОРИНГ ОСНОВНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ ЗА ОСВІТНЬОЮ ПРОГРАМОЮ ДЛЯ ДІТЕЙ ВІД 2 ДО 7 РОКІВ «ДИТИНА» СТАНОМ НА ПОЧАТОК (КІНЕЦЬ) 2023 -2024 Н.Р.
Рівень сформованості |
ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ» |
|||
І молодша група №1 (к-сть дітей (%) |
І молодша група №2 (к-сть дітей (%) |
|||
Високий рівень |
3% |
61 % |
3% |
61 % |
Середній рівень |
52% |
32% |
52% |
32% |
Низький рівень |
45% |
8 % |
45% |
8 % |
Рівень сформованості |
ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ДИТИНА В СОЦІУМІ» |
|||
І молодша група №1 (к-сть дітей (%) |
І молодша група №2 (к-сть дітей (%) |
|||
Високий рівень |
18% |
33 % |
18% |
33 % |
Середній рівень |
37% |
51 % |
37% |
51 % |
Низький рівень |
45% |
16 % |
45% |
16 % |
Рівень сформованості |
ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ДИТИНА У ПРИРОДНОМУ ДОВКІЛЛІ» |
|||
І молодша група №1 (к-сть дітей (%) |
І молодша група №2 (к-сть дітей (%) |
|||
Високий рівень |
24% |
51 % |
24% |
51 % |
Середній рівень |
39% |
43 % |
39% |
43 % |
Низький рівень |
37% |
6 % |
37% |
6 % |
Рівень сформованості |
ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ДИТИНА У СВІТІ МИСТЕЦТВА» |
|||
І молодша група №1 (к-сть дітей (%) |
І молодша група №2 (к-сть дітей (%) |
|||
Високий рівень |
0% |
60 % |
0% |
60 % |
Середній рівень |
58% |
32 % |
58% |
32 % |
Низький рівень |
42% |
8 % |
42% |
8 % |
Рівень сформованості |
ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «МОВЛЕННЯ ДИТИНИ» |
|||
І молодша група №1 (к-сть дітей (%) |
І молодша група №2 (к-сть дітей (%) |
|||
Високий рівень |
6% |
32% |
6% |
32% |
Середній рівень |
42% |
46 % |
42% |
46 % |
Низький рівень |
52% |
22 % |
52% |
22 % |
Рівень сформованості |
ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ДИТИНА В СЕНСОРНО – ПІЗНАВАЛЬНОМУ ПРОСТОРІ» |
|||
І молодша група №1 (к-сть дітей (%) |
І молодша група №2 (к-сть дітей (%) |
|||
Високий рівень |
9% |
60 % |
9% |
60% |
Середній рівень |
39% |
40 % |
39% |
40% |
Низький рівень |
52% |
0 % |
52% |
0% |
Рівень сформованості |
ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ГРА ДИТИНИ» |
|||
І молодша група №1 (к-сть дітей (%) |
І молодша група №2 (к-сть дітей (%) |
|||
Високий рівень |
18% |
51 % |
18% |
51 % |
Середній рівень |
37% |
43 % |
37% |
43 % |
Низький рівень |
45% |
6 % |
45% |
6 % |
МОНІТОРИНГ ОСНОВНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗА ОСВІТНЬОЮ ПРОГРАМОЮ ДЛЯ ДІТЕЙ ВІД 2 ДО 7 РОКІВ «ДИТИНА» СТАНОМ НА ПОЧАТОК (КІНЕЦЬ) 2023-2024Н.Р.
Рівень сформованості |
ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ» |
|||
Молодша група№3 (к-сть дітей (%) |
Молодша група№4 (к-сть дітей (%) |
|||
Високий рівень |
27% |
59 % |
13% |
80% |
Середній рівень |
36% |
41 % |
61% |
20% |
Низький рівень |
37% |
0 % |
17% |
0% |
Рівень сформованості |
ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ДИТИНА В СОЦІУМІ» |
|||
Молодша група№3 (к-сть дітей (%) |
Молодша група№4 (к-сть дітей (%) |
|||
Високий рівень |
59% |
73 % |
13% |
76% |
Середній рівень |
41% |
27 % |
61% |
24% |
Низький рівень |
0% |
0 % |
26% |
0% |
Рівень сформованості |
ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ДИТИНА У ПРИРОДНОМУ ДОВКІЛЛІ» |
|||
Молодша група№3 (к-сть дітей (%) |
Молодша група№4 (к-сть дітей (%) |
|||
Високий рівень |
36% |
55 % |
9% |
44% |
Середній рівень |
41% |
45 % |
70% |
56% |
Низький рівень |
23% |
0 % |
21% |
0% |
Рівень сформованості |
ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ДИТИНА У СВІТІ МИСТЕЦТВА. ЛІТЕРАТУРНА СКРИНЬКА» |
|||
Молодша група№3 (к-сть дітей (%) |
Молодша група№4 (к-сть дітей (%) |
|||
Високий рівень |
36% |
55 % |
13% |
68% |
Середній рівень |
46% |
45 % |
65% |
32% |
Низький рівень |
18% |
0 % |
22% |
0% |
Рівень сформованості |
ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ДИТИНА У СВІТІ МИСТЕЦТВА» |
|||
Молодша група№3 (к-сть дітей (%) |
Молодша група№4 (к-сть дітей (%) |
|||
Високий рівень |
23% |
55 % |
17% |
68% |
Середній рівень |
59% |
45 % |
48% |
32% |
Низький рівень |
18% |
0 % |
35% |
0% |
Рівень сформованості |
ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «МОВЛЕННЯ ДИТИНИ» |
|||
Молодша група№3 (к-сть дітей (%) |
Молодша група№4 (к-сть дітей (%) |
|||
Високий рівень |
32% |
50 % |
26% |
44% |
Середній рівень |
36% |
50 % |
61% |
56% |
Низький рівень |
32% |
0 % |
13% |
0% |
Рівень сформованості |
ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ДИТИНА В СЕНСОРНО – ПІЗНАВАЛЬНОМУ ПРОСТОРІ» |
|||
Молодша група№3 (к-сть дітей (%) |
Молодша група№4 (к-сть дітей (%) |
|||
Високий рівень |
27% |
55 % |
0% |
28% |
Середній рівень |
59% |
45 % |
61% |
72% |
Низький рівень |
14% |
0 % |
39% |
0% |
Рівень сформованості |
ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ГРА ДИТИНИ» |
|||
Молодша група№3 (к-сть дітей (%) |
Молодша група№4 (к-сть дітей (%) |
|||
Високий рівень |
36% |
73 % |
17% |
72% |
Середній рівень |
37% |
27 % |
57% |
28% |
Низький рівень |
27% |
0 % |
26% |
0% |
МОНІТОРИНГ ОСНОВНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗА ОСВІТНЬОЮ ПРОГРАМОЮ ДЛЯ ДІТЕЙ ВІД 2 ДО 7 РОКІВ «ДИТИНА» СТАНОМ НА ПОЧАТОК (КІНЕЦЬ) 2023-2024Н.Р.
Рівень сформованості |
ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ» |
|||
Середня група №5 (к-сть дітей (%) |
Середня група №8 (к-сть дітей (%) |
|||
Високий рівень |
18% |
45% |
63% |
85% |
Середній рівень |
64% |
48 % |
33% |
15% |
Низький рівень |
18% |
7 % |
4% |
0% |
Рівень сформованості |
ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ДИТИНА В СОЦІУМІ» |
|||
Середня група №5 (к-сть дітей (%) |
Середня група №8 (к-сть дітей (%) |
|||
Високий рівень |
22% |
45% |
44% |
63% |
Середній рівень |
60% |
48 % |
41% |
37% |
Низький рівень |
18% |
7 % |
15% |
0% |
Рівень сформованості |
ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ДИТИНА У ПРИРОДНОМУ ДОВКІЛЛІ» |
|||
Середня група №5 (к-сть дітей (%) |
Середня група №8 (к-сть дітей (%) |
|||
Високий рівень |
25% |
37 % |
59% |
85% |
Середній рівень |
52% |
59 % |
37% |
15% |
Низький рівень |
23% |
4 % |
4% |
0% |
Рівень сформованості |
ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ДИТИНА У СВІТІ МИСТЕЦТВА. ЛІТЕРАТУРНА СКРИНЬКА» |
|||
Середня група №5 (к-сть дітей (%) |
Середня група №8 (к-сть дітей (%) |
|||
Високий рівень |
30% |
52 % |
30% |
67% |
Середній рівень |
55% |
29 % |
59% |
33% |
Низький рівень |
15% |
19 % |
11% |
0% |
Рівень сформованості |
ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ДИТИНА У СВІТІ МИСТЕЦТВА. ОБРАЗОТВОРЧА МАЙСТЕРНЯ» |
|||
Середня група №5 (к-сть дітей (%) |
Середня група №8 (к-сть дітей (%) |
|||
Високий рівень |
37% |
59 % |
0% |
85% |
Середній рівень |
48% |
34 % |
74% |
15% |
Низький рівень |
15% |
7 % |
26% |
0% |
Рівень сформованості |
ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «МОВЛЕННЯ ДИТИНИ» |
|||
Середня група №5 (к-сть дітей (%) |
Середня група №8 (к-сть дітей (%) |
|||
Високий рівень |
34% |
41% |
37% |
74% |
Середній рівень |
41% |
51 % |
52% |
26% |
Низький рівень |
25% |
8 % |
11% |
0% |
Рівень сформованості |
ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ДИТИНА В СЕНСОРНО – ПІЗНАВАЛЬНОМУ ПРОСТОРІ» |
|||
Середня група №5 (к-сть дітей (%) |
Середня група №8 (к-сть дітей (%) |
|||
Високий рівень |
40% |
55 % |
0% |
78% |
Середній рівень |
34% |
37 % |
78% |
22% |
Низький рівень |
26% |
8 % |
22% |
0% |
Рівень сформованості |
ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ГРА ДИТИНИ» |
|||
Середня група №5 (к-сть дітей (%) |
Середня група №8 (к-сть дітей (%) |
|||
Високий рівень |
48% |
74 % |
52% |
67% |
Середній рівень |
37% |
18% |
48% |
33% |
Низький рівень |
15% |
8 % |
0% |
0% |
«Інструментарій оцінювання готовності дитини старшого дошкільного віку до навчання в умовах реформування української школи: методичні рекомендації» (групи старшого дошкільного віку №6, №7) на початок(кінець) 2023-2024 н.р.
Група №6 Група №7
Сформована повною мірою- 45% Сформована повною мірою- 29%
Достатньо сформована- 39% Достатньо сформована- 50%
Дитина в стадії формування – 16% Дитина в стадії формування – 21%
Група №6 Група №7
Сформована повною мірою- 65% Сформована повною мірою-64%
Достатньо сформована- 35% Достатньо сформована- 36%
Дитина в стадії формування – 0% Дитина в стадії формування – 0%
КРИТЕРІЇ ВИЗНАЧЕННЯ РІВНІВ МУЗИЧНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ РАННЬОГО ТА ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ КЗ «ДНЗ №6 ВМР» СТАНОМ НА ПОЧАТОК (КІНЕЦЬ) 2023 -2024 Н.Р.
Рівень сформованості |
Група раннього віку№1 (к-сть дітей (%) |
Група раннього віку№2 (к-сть дітей (%) |
||||||||||
Слухання музики |
Співи |
Музич-ритм. діяльність |
Слухання музики |
Співи |
Музич-ритм. діяльність |
|||||||
Високий рівень |
0% |
32% |
0% |
11% |
0% |
32% |
0% |
22% |
0% |
11% |
0% |
28% |
Середній рівень |
0% |
36% |
0% |
68% |
0% |
32% |
0% |
50% |
0% |
61% |
0% |
33% |
Низький рівень |
0% |
32% |
0% |
21% |
0% |
36% |
0% |
28% |
0% |
28% |
0% |
39% |
Рівень сформованості |
Група молодшого віку№3 (к-сть дітей (%) |
Група молодшого віку№4 (к-сть дітей (%) |
||||||||||||||
Слухання музики |
Співи |
Музич-ритм. діял-сть |
Гра на ДМІ |
Слухання музики |
Співи |
Музич-ритм. діял-сть |
Гра на ДМІ |
|||||||||
Високий рівень |
20% |
35% |
10% |
30% |
10% |
25% |
5% |
25% |
19% |
29% |
14% |
29% |
14% |
29% |
5% |
33% |
Середній рівень |
40% |
60% |
50% |
65% |
40% |
60% |
55% |
60% |
33% |
71% |
33% |
52% |
57% |
61% |
43% |
57% |
Низький рівень |
40% |
5% |
40% |
5% |
50% |
15% |
40% |
15% |
48% |
0% |
53% |
19% |
29% |
10% |
52% |
10% |
Рівень сформованості |
Група середнього віку№5 (к-сть дітей (%) |
Група середнього віку№8 (к-сть дітей (%) |
||||||||||||||
Слухання музики |
Співи |
Музич-ритм. діял-сть |
Гра на ДМІ |
Слухання музики |
Співи |
Музич-ритм. діял-сть |
Гра на ДМІ |
|||||||||
Високий рівень |
29% |
54% |
25% |
50% |
18% |
50% |
29% |
39% |
22% |
41% |
22% |
33% |
22% |
37% |
22% |
30% |
Середній рівень |
39% |
46% |
46% |
46% |
46% |
36% |
39% |
61% |
37% |
55% |
37% |
67% |
26% |
52% |
19% |
55% |
Низький рівень |
32% |
0% |
29% |
4% |
36% |
14% |
32% |
0% |
41% |
4% |
41% |
0% |
52% |
11% |
59% |
15% |
Рівень сформованості |
Група старшого віку№6 (к-сть дітей (%) |
Група старшого віку№7 (к-сть дітей (%) |
||||||||||||||
Слухання музики |
Співи |
Музич-ритм. діял-сть |
Гра на ДМІ |
Слухання музики |
Співи |
Музич-ритм. діял-сть |
Гра на ДМІ |
|||||||||
Високий рівень |
28% |
46% |
21% |
39% |
18% |
39% |
25% |
39% |
21% |
41% |
17% |
38% |
7% |
45% |
17% |
38% |
Середній рівень |
36% |
54% |
43% |
54% |
61% |
61% |
46% |
57% |
45% |
59% |
38% |
55% |
41% |
52% |
21% |
55% |
Низький рівень |
36% |
0% |
36% |
7% |
21% |
7% |
29% |
4% |
34% |
0% |
45% |
7% |
52% |
3% |
62% |
7% |
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ ТА РУХОВОЇ ПІДГОТОВЛЕНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ СТАНОМ НА ПОЧАТОК (КІНЕЦЬ) 2023-2024Н.Р.
Рівень сформованості |
ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ» Біг 10 м (на початку року) |
|||||
Молодша група№3 (к-сть дітей (%) |
Молодша група№4 (к-сть дітей (%) |
Середня група№5 (к-сть дітей (%) |
Середня група№8 (к-сть дітей (%) |
Старша група№6 (к-сть дітей (%) |
Старша група№7 (к-сть дітей (%) |
|
Високий рівень |
84% |
62% |
63% |
27% |
76% |
61% |
Середній рівень |
11% |
29% |
29% |
35% |
14% |
22% |
Низький рівень |
5% |
9% |
8% |
38% |
10% |
17% |
Рівень сформованості |
ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ» Біг 10 м (на кінець року) |
|||||
Молодша група№3 (к-сть дітей (%) |
Молодша група№4 (к-сть дітей (%) |
Середня група№5 (к-сть дітей (%) |
Середня група№8 (к-сть дітей (%) |
Старша група№6 (к-сть дітей (%) |
Старша група№7 (к-сть дітей (%) |
|
Високий рівень |
100% |
86% |
84% |
70% |
100% |
89% |
Середній рівень |
0% |
14% |
16% |
30% |
0% |
11% |
Низький рівень |
0% |
0% |
0% |
0% |
0% |
0% |
Рівень сформованості |
ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ» Біг 20 м (на початку року) |
|||
Середня група№5 (к-сть дітей (%) |
Середня група№8 (к-сть дітей (%) |
Старша група№6 (к-сть дітей (%) |
Старша група№7 (к-сть дітей (%) |
|
Високий рівень |
27% |
12% |
19% |
22% |
Середній рівень |
32% |
36% |
48% |
39% |
Низький рівень |
41% |
52% |
33% |
39% |
Рівень сформованості |
ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ» Біг 20 м (на кінець року) |
|||
Середня група№5 (к-сть дітей (%) |
Середня група№8 (к-сть дітей (%) |
Старша група№6 (к-сть дітей (%) |
Старша група№7 (к-сть дітей (%) |
|
Високий рівень |
56% |
52% |
91% |
56% |
Середній рівень |
44% |
48% |
9% |
44% |
Низький рівень |
0% |
0% |
0% |
0% |
Рівень сформованості |
ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ» Біг 30 м (на початку року) |
|||
Середня група№5 (к-сть дітей (%) |
Середня група№8 (к-сть дітей (%) |
Старша група№6 (к-сть дітей (%) |
Старша група№7 (к-сть дітей (%) |
|
Високий рівень |
23% |
20% |
24% |
26% |
Середній рівень |
54% |
28% |
43% |
30% |
Низький рівень |
23% |
52% |
33% |
44% |
Рівень сформованості |
ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ» Біг 30 м (на кінець року) |
|||
Середня група№5 (к-сть дітей (%) |
Середня група№8 (к-сть дітей (%) |
Старша група№6 (к-сть дітей (%) |
Старша група№7 (к-сть дітей (%) |
|
Високий рівень |
64% |
48% |
78% |
56% |
Середній рівень |
36% |
48% |
22% |
44% |
Низький рівень |
0% |
4% |
0% |
0% |
Рівень сформованості |
ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ» Стрибки з місця (на початку року) |
|||||
Молодша група№3 (к-сть дітей (%) |
Молодша група№4 (к-сть дітей (%) |
Середня група№5 (к-сть дітей (%) |
Середня група№8 (к-сть дітей (%) |
Старша група№6 (к-сть дітей (%) |
Старша група№7 (к-сть дітей (%) |
|
Високий рівень |
63% |
57% |
54% |
37% |
100% |
40% |
Середній рівень |
21% |
19% |
27% |
15% |
0% |
40% |
Низький рівень |
16% |
24% |
19% |
48% |
0% |
20% |
Рівень сформованості |
ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ» Стрибки з місця (на кінець року) |
|||||
Молодша група№3 (к-сть дітей (%) |
Молодша група№4 (к-сть дітей (%) |
Середня група№5 (к-сть дітей (%) |
Середня група№8 (к-сть дітей (%) |
Старша група№6 (к-сть дітей (%) |
Старша група№7 (к-сть дітей (%) |
|
Високий рівень |
84% |
100% |
79% |
68% |
100% |
79% |
Середній рівень |
16% |
0% |
21% |
32% |
0% |
21% |
Низький рівень |
0% |
0% |
0% |
0% |
0% |
0% |
Рівень сформованості |
ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ» Стрибки з розбігу (на початку року) |
|
Старша група№6 (к-сть дітей (%) |
Старша група№7 (к-сть дітей (%) |
|
Високий рівень |
5% |
0% |
Середній рівень |
36% |
32% |
Низький рівень |
59% |
68% |
Рівень сформованості |
ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ» Стрибки з розбігу (на кінець року) |
|
Старша група№6 (к-сть дітей (%) |
Старша група№7 (к-сть дітей (%) |
|
Високий рівень |
35% |
25% |
Середній рівень |
65% |
75% |
Низький рівень |
0% |
0% |
Рівень сформованості |
ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ» Кидання мішечка, 100г/200г (на початку року) |
|||||
Молодша група№3 (к-сть дітей (%) |
Молодша група№4 (к-сть дітей (%) |
Середня група№5 (к-сть дітей (%) |
Середня група№8 (к-сть дітей (%) |
Старша група№6 (к-сть дітей (%) |
Старша група№7 (к-сть дітей (%) |
|
Високий рівень |
0% |
5% |
9% |
0% |
5% |
8% |
Середній рівень |
63% |
60% |
59% |
77% |
32% |
38% |
Низький рівень |
37% |
35% |
32% |
23% |
63% |
54% |
Рівень сформованості |
ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ» Кидання мішечка, 100г/200г ( (на кінець року) |
|||||
Молодша група№3 (к-сть дітей (%) |
Молодша група№4 (к-сть дітей (%) |
Середня група№5 (к-сть дітей (%) |
Середня група№8 (к-сть дітей (%) |
Старша група№6 (к-сть дітей (%) |
Старша група№7 (к-сть дітей (%) |
|
Високий рівень |
28% |
36% |
46% |
26% |
30% |
37% |
Середній рівень |
72% |
64% |
54% |
74% |
70% |
59% |
Низький рівень |
0% |
0% |
0% |
0% |
0% |
4% |