МОНІТОРИНГ ОСНОВНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ ЗА ОСВІТНЬОЮ ПРОГРАМОЮ ДЛЯ ДІТЕЙ ВІД 2 ДО 7 РОКІВ «ДИТИНА» КЗ «ДНЗ№6 ВМР» СТАНОМ НА ПОЧАТОК (КІНЕЦЬ) 2024/2025 Н.Р.
Рівень сформованості |
ОСВІТНЯ ЛІНІЯ «ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ» «ЗДОРОВ’Я ТА ФІЗИЧНИЙ РОЗВИТОК» |
|||
І молодша група №1 (к-сть дітей (%) |
І молодша група №2 (к-сть дітей (%) |
|||
Високий рівень |
0% |
21 % |
0% |
21 % |
Середній рівень |
20% |
79 % |
20% |
79 % |
Низький рівень |
80% |
0 % |
80% |
0 % |
Рівень сформованості |
ОСВІТНЯ ЛІНІЯ «ДИТИНА В СОЦІУМІ» |
|||
І молодша група №1 (к-сть дітей (%) |
І молодша група №2 (к-сть дітей (%) |
|||
Високий рівень |
0% |
48 % |
0% |
48% |
Середній рівень |
40% |
52 % |
40% |
52 % |
Низький рівень |
60% |
0 % |
60% |
0 % |
Рівень сформованості |
ОСВІТНЯ ЛІНІЯ «ДИТИНА У ПРИРОДНОМУ ДОВКІЛЛІ» |
|||
І молодша група №1 (к-сть дітей (%) |
І молодша група №2 (к-сть дітей (%) |
|||
Високий рівень |
0% |
23 % |
0% |
23 % |
Середній рівень |
20% |
77% |
20% |
77% |
Низький рівень |
80% |
0 % |
80% |
0 % |
Рівень сформованості |
ОСВІТНЯ ЛІНІЯ «ДИТИНА У СВІТІ МИСТЕЦТВА» |
|||
І молодша група №1 (к-сть дітей (%) |
І молодша група №2 (к-сть дітей (%) |
|||
Високий рівень |
0% |
13 % |
0% |
13 % |
Середній рівень |
17% |
87 % |
17% |
87% |
Низький рівень |
83% |
0 % |
83% |
0 % |
Рівень сформованості |
ОСВІТНЯ ЛІНІЯ «МОВЛЕННЯ ДИТИНИ» |
|||
І молодша група №1 (к-сть дітей (%) |
І молодша група №2 (к-сть дітей (%) |
|||
Високий рівень |
0% |
26 % |
0% |
26 % |
Середній рівень |
23% |
74 % |
23% |
74 % |
Низький рівень |
77% |
0 % |
77% |
0 % |
Рівень сформованості |
ОСВІТНЯ ЛІНІЯ «ДИТИНА В СЕНСОРНО – ПІЗНАВАЛЬНОМУ ПРОСТОРІ» |
|||
І молодша група №1 (к-сть дітей (%) |
І молодша група №2 (к-сть дітей (%) |
|||
Високий рівень |
0% |
33 % |
0% |
33 % |
Середній рівень |
43% |
67 % |
43% |
67 % |
Низький рівень |
57% |
0 % |
57% |
0 % |
Рівень сформованості |
ОСВІТНЯ ЛІНІЯ «ГРА ДИТИНИ» |
|||
І молодша група №1 (к-сть дітей (%) |
І молодша група №2 (к-сть дітей (%) |
|||
Високий рівень |
0% |
48 % |
0% |
48 % |
Середній рівень |
60% |
52 % |
60% |
52 % |
Низький рівень |
40% |
0 % |
40% |
0 % |
МОНІТОРИНГ ОСНОВНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗА ОСВІТНЬОЮ ПРОГРАМОЮ ДЛЯ ДІТЕЙ ВІД 2 ДО 7 РОКІВ «ДИТИНА» СТАНОМ НА ПОЧАТОК (КІНЕЦЬ) 2024/2025Н.Р.
Рівень сформованості |
ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ» |
|||
Молодша група№6 (к-сть дітей (%) |
Молодша група№7 (к-сть дітей (%) |
|||
Високий рівень |
25% |
46 % |
4% |
30 % |
Середній рівень |
61% |
46% |
64% |
57 % |
Низький рівень |
14% |
8 % |
32% |
13 % |
Рівень сформованості |
ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ДИТИНА В СОЦІУМІ» |
|||
Молодша група№6 (к-сть дітей (%) |
Молодша група№7 (к-сть дітей (%) |
|||
Високий рівень |
21% |
50% |
9% |
31% |
Середній рівень |
68% |
39 % |
55% |
52% |
Низький рівень |
11% |
11 % |
36% |
17% |
Рівень сформованості |
ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ДИТИНА У ПРИРОДНОМУ ДОВКІЛЛІ» |
|||
Молодша група№6 (к-сть дітей (%) |
Молодша група№7 (к-сть дітей (%) |
|||
Високий рівень |
25% |
39 % |
0% |
17 % |
Середній рівень |
61% |
54 % |
55% |
79 % |
Низький рівень |
14% |
7 % |
45% |
4% |
Рівень сформованості |
ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ДИТИНА У СВІТІ МИСТЕЦТВА. ЛІТЕРАТУРНА СКРИНЬКА» |
|||
Молодша група№6 (к-сть дітей (%) |
Молодша група№7 (к-сть дітей (%) |
|||
Високий рівень |
21% |
46 % |
14% |
21 % |
Середній рівень |
68% |
50 % |
45% |
52 % |
Низький рівень |
11% |
4 % |
41% |
27 % |
Рівень сформованості |
ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ДИТИНА У СВІТІ МИСТЕЦТВА. ОБРАЗОТВОРЧА МАЙСТЕРНЯ» |
|||
Молодша група№6 (к-сть дітей (%) |
Молодша група№7 (к-сть дітей (%) |
|||
Високий рівень |
21% |
39 % |
14% |
27 % |
Середній рівень |
72% |
57% |
59% |
60 % |
Низький рівень |
7% |
4 % |
27% |
13 % |
Рівень сформованості |
ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «МОВЛЕННЯ ДИТИНИ» |
|||
Молодша група№6 (к-сть дітей (%) |
Молодша група№7 (к-сть дітей (%) |
|||
Високий рівень |
14% |
32 % |
9% |
43 % |
Середній рівень |
65% |
50 % |
55% |
35 % |
Низький рівень |
21% |
18 % |
36% |
22 % |
Рівень сформованості |
ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ДИТИНА В СЕНСОРНО – ПІЗНАВАЛЬНОМУ ПРОСТОРІ» |
|||
Молодша група№6 (к-сть дітей (%) |
Молодша група№7 (к-сть дітей (%) |
|||
Високий рівень |
18% |
21 % |
18% |
30 % |
Середній рівень |
57% |
54 % |
32% |
57 % |
Низький рівень |
25% |
25 % |
50% |
13 % |
Рівень сформованості |
ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ГРА ДИТИНИ» |
|||
Молодша група№6 (к-сть дітей (%) |
Молодша група№7 (к-сть дітей (%) |
|||
Високий рівень |
29% |
39 % |
0% |
26 % |
Середній рівень |
64% |
54 % |
82% |
74 % |
Низький рівень |
7% |
7 % |
18% |
0 % |
МОНІТОРИНГ ОСНОВНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗА ОСВІТНЬОЮ ПРОГРАМОЮ ДЛЯ ДІТЕЙ ВІД 2 ДО 7 РОКІВ «ДИТИНА» СТАНОМ НА ПОЧАТОК (КІНЕЦЬ) 2024/2025Н.Р.
Рівень сформованості |
ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ» |
|||
Середня група №3 (к-сть дітей (%) |
Середня група №4 (к-сть дітей (%) |
|||
Високий рівень |
41% |
50 % |
28% |
80 % |
Середній рівень |
48% |
50 % |
55% |
20 % |
Низький рівень |
11% |
0 % |
17% |
0 % |
Рівень сформованості |
ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ДИТИНА В СОЦІУМІ» |
|||
Середня група №3 (к-сть дітей (%) |
Середня група №4 (к-сть дітей (%) |
|||
Високий рівень |
48% |
60 % |
17% |
68 % |
Середній рівень |
52% |
40 % |
55% |
32 % |
Низький рівень |
0% |
0 % |
28% |
0 % |
Рівень сформованості |
ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ДИТИНА У ПРИРОДНОМУ ДОВКІЛЛІ» |
|||
Середня група №3 (к-сть дітей (%) |
Середня група №4 (к-сть дітей (%) |
|||
Високий рівень |
30% |
50 % |
21% |
72 % |
Середній рівень |
63% |
50 % |
55% |
28 % |
Низький рівень |
7% |
0 % |
24% |
0 % |
Рівень сформованості |
ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ДИТИНА У СВІТІ МИСТЕЦТВА. ЛІТЕРАТУРНА СКРИНЬКА» |
|||
Середня група №3 (к-сть дітей (%) |
Середня група №4 (к-сть дітей (%) |
|||
Високий рівень |
30% |
46 % |
24% |
72 % |
Середній рівень |
52% |
43 % |
52% |
28% |
Низький рівень |
18% |
11% |
24% |
0% |
Рівень сформованості |
ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ДИТИНА У СВІТІ МИСТЕЦТВА. ОБРАЗОТВОРЧА МАЙСТЕРНЯ» |
|||
Середня група №3 (к-сть дітей (%) |
Середня група №4 (к-сть дітей (%) |
|||
Високий рівень |
45% |
54 % |
14% |
76 % |
Середній рівень |
55% |
46 % |
65% |
24 % |
Низький рівень |
0% |
0 % |
21% |
0 % |
Рівень сформованості |
ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «МОВЛЕННЯ ДИТИНИ» |
|||
Середня група №3 (к-сть дітей (%) |
Середня група №4 (к-сть дітей (%) |
|||
Високий рівень |
15% |
32% |
10% |
72 % |
Середній рівень |
67% |
57% |
66% |
28% |
Низький рівень |
18% |
11 % |
24% |
0 % |
Рівень сформованості |
ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ДИТИНА В СЕНСОРНО – ПІЗНАВАЛЬНОМУ ПРОСТОРІ» |
|||
Середня група №3 (к-сть дітей (%) |
Середня група №4 (к-сть дітей (%) |
|||
Високий рівень |
33% |
46 % |
17% |
72 % |
Середній рівень |
56% |
54 % |
59% |
28 % |
Низький рівень |
11% |
0 % |
24% |
0 % |
Рівень сформованості |
ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ГРА ДИТИНИ» |
|||
Середня група №3 (к-сть дітей (%) |
Середня група №4 (к-сть дітей (%) |
|||
Високий рівень |
37% |
57 % |
14% |
72 % |
Середній рівень |
48% |
43 % |
62% |
28 % |
Низький рівень |
15% |
0 % |
24% |
0 % |
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ ТА РУХОВОЇ ПІДГОТОВЛЕНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ КЗ «ДНЗ №6 ВМР» СТАНОМ НА ПОЧАТОК (КІНЕЦЬ) 2024/2025Н.Р.
Рівень сформованості |
ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ» Біг 10 м (на початку року) |
|||||
Молодша група№6 (к-сть дітей (%) |
Молодша група№7 (к-сть дітей (%) |
Середня група№3 (к-сть дітей (%) |
Середня група№4 (к-сть дітей (%) |
Старша група№5 (к-сть дітей (%) |
Старша група№8 (к-сть дітей (%) |
|
Високий рівень |
60% |
47% |
75% |
55% |
58% |
73% |
Середній рівень |
25% |
37% |
25% |
30% |
32% |
23% |
Низький рівень |
15% |
16% |
0% |
15% |
10% |
4% |
Рівень сформованості |
ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ» Біг 10 м (на кінець року) |
|||||
Молодша група№6 (к-сть дітей (%) |
Молодша група№7 (к-сть дітей (%) |
Середня група№3 (к-сть дітей (%) |
Середня група№4 (к-сть дітей (%) |
Старша група№5 (к-сть дітей (%) |
Старша група№8 (к-сть дітей (%) |
|
Високий рівень |
58% |
63% |
75% |
54% |
86% |
86% |
Середній рівень |
29% |
32% |
25% |
32% |
14% |
9% |
Низький рівень |
13% |
5% |
0% |
14% |
0% |
5% |
Рівень сформованості |
ОСВІТНЯ ЛІНІЯ «ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ» Біг 20 м (на початку року) |
|||
Середня група№3 (к-сть дітей (%) |
Середня група№4 (к-сть дітей (%) |
Старша група№5 (к-сть дітей (%) |
Старша група№8 (к-сть дітей (%) |
|
Високий рівень |
43% |
16% |
53% |
55% |
Середній рівень |
38% |
47% |
21% |
14% |
Низький рівень |
19% |
37% |
26% |
31% |
Рівень сформованості |
ОСВІТНЯ ЛІНІЯ «ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ» Біг 20 м (на кінець року) |
|||
Середня група№3 (к-сть дітей (%) |
Середня група№4 (к-сть дітей (%) |
Старша група№5 (к-сть дітей (%) |
Старша група№8 (к-сть дітей (%) |
|
Високий рівень |
58% |
27% |
41% |
54% |
Середній рівень |
38% |
59% |
36% |
14% |
Низький рівень |
4% |
14% |
23% |
32% |
Рівень сформованості |
ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ» Біг 30 м (на початку року) |
|||
Середня група№3 (к-сть дітей (%) |
Середня група№4 (к-сть дітей (%) |
Старша група№5 (к-сть дітей (%) |
Старша група№8 (к-сть дітей (%) |
|
Високий рівень |
50% |
26% |
48% |
50% |
Середній рівень |
38% |
42% |
26% |
14% |
Низький рівень |
12% |
32% |
26% |
36% |
Рівень сформованості |
ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ» Біг 30 м (на кінець року) |
|||
Середня група№3 (к-сть дітей (%) |
Середня група№4 (к-сть дітей (%) |
Старша група№5 (к-сть дітей (%) |
Старша група№8 (к-сть дітей (%) |
|
Високий рівень |
67% |
54% |
73% |
50% |
Середній рівень |
25% |
27% |
9% |
18% |
Низький рівень |
8% |
19% |
18% |
32% |
Рівень сформованості |
ОСВІТНЯ ЛІНІЯ «ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ» Стрибки з місця (на початку року) |
|||||
Молодша група№6 (к-сть дітей (%) |
Молодша група№7 (к-сть дітей (%) |
Середня група№3 (к-сть дітей (%) |
Середня група№4 (к-сть дітей (%) |
Старша група№5 (к-сть дітей (%) |
Старша група№8 (к-сть дітей (%) |
|
Високий рівень |
83% |
16% |
85% |
86% |
30% |
58% |
Середній рівень |
0% |
26% |
5% |
7% |
70% |
42% |
Низький рівень |
17% |
58% |
10% |
7% |
0% |
0% |
Рівень сформованості |
ОСВІТНЯ ЛІНІЯ «ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ» Стрибки з місця (на кінець року) |
|||||
Молодша група№6 (к-сть дітей (%) |
Молодша група№7 (к-сть дітей (%) |
Середня група№3 (к-сть дітей (%) |
Середня група№4 (к-сть дітей (%) |
Старша група№5 (к-сть дітей (%) |
Старша група№8 (к-сть дітей (%) |
|
Високий рівень |
92% |
86% |
96% |
81% |
82% |
95% |
Середній рівень |
8% |
14% |
4% |
19% |
180% |
5% |
Низький рівень |
0% |
0% |
0% |
0% |
0% |
0% |
Рівень сформованості |
ОСВІТНЯ ЛІНІЯ «ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ» |
|||
Стрибки з розбігу (на початку року) |
Стрибки з розбігу (на кінець року) |
|||
Старша група№5 (к-сть дітей (%) |
Старша група№8 (к-сть дітей (%) |
Старша група№5 (к-сть дітей (%) |
Старша група№8 (к-сть дітей (%) |
|
Високий рівень |
10% |
15% |
36% |
18% |
Середній рівень |
20% |
39% |
55% |
68% |
Низький рівень |
70% |
46% |
9% |
14% |
Рівень сформованості |
ОСВІТНЯ ЛІНІЯ «ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ» Метання тенісного м'ячика (на початку року) |
|||||
Молодша група№6 (к-сть дітей (%) |
Молодша група№7 (к-сть дітей (%) |
Середня група№3 (к-сть дітей (%) |
Середня група№4 (к-сть дітей (%) |
Старша група№5 (к-сть дітей (%) |
Старша група№8 (к-сть дітей (%) |
|
Високий рівень |
0% |
0% |
0% |
6% |
0% |
0% |
Середній рівень |
47% |
63% |
75% |
55% |
37% |
41% |
Низький рівень |
53% |
37% |
25% |
39% |
63% |
59% |
Рівень сформованості |
ОСВІТНЯ ЛІНІЯ «ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ» Метання тенісного м'ячика (на кінець року) |
|||||
Молодша група№6 (к-сть дітей (%) |
Молодша група№7 (к-сть дітей (%) |
Середня група№3 (к-сть дітей (%) |
Середня група№4 (к-сть дітей (%) |
Старша група№5 (к-сть дітей (%) |
Старша група№8 (к-сть дітей (%) |
|
Високий рівень |
0% |
0% |
13% |
23% |
23% |
32% |
Середній рівень |
46% |
68% |
83% |
73% |
45% |
54% |
Низький рівень |
54% |
32% |
4% |
4% |
32% |
14% |
КРИТЕРІЇ ВИЗНАЧЕННЯ РІВНІВ МУЗИЧНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ РАННЬОГО ТА ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ КЗ «ДНЗ №6 ВМР» СТАНОМ НА ПОЧАТОК (КІНЕЦЬ) 2024/2025 Н.Р.
Рівень сформованості |
Група раннього віку№1 (к-сть дітей (%) |
Група раннього віку№2 (к-сть дітей (%) |
||||||||||
Слухання музики |
Співи |
Музич-ритм. діяльність |
Слухання музики |
Співи |
Музич-ритм. діяльність |
|||||||
Високий рівень |
7% |
31% |
7% |
50% |
7% |
38% |
18% |
40% |
35% |
47% |
35% |
47% |
Середній рівень |
53% |
44% |
53% |
38% |
53% |
44% |
47% |
53% |
47% |
47% |
41% |
47% |
Низький рівень |
40% |
25% |
40% |
12% |
40% |
18% |
35% |
7% |
18% |
6% |
24% |
6% |
Рівень сформованості |
Група молодшого віку№6 (к-сть дітей (%) |
Група молодшого віку№7 (к-сть дітей (%) |
||||||||||||||
Слухання музики |
Співи |
Музич-ритм. діял-сть |
Гра на ДМІ |
Слухання музики |
Співи |
Музич-ритм. діял-сть |
Гра на ДМІ |
|||||||||
Високий рівень |
4% |
21% |
19% |
32% |
15% |
36% |
7% |
25% |
0% |
30% |
28% |
43% |
28% |
39% |
20% |
35% |
Середній рівень |
52% |
75% |
59% |
57% |
63% |
57% |
49% |
64% |
72% |
65% |
44% |
52% |
44% |
61% |
44% |
65% |
Низький рівень |
44% |
4% |
22% |
11% |
22% |
7% |
44% |
11% |
28% |
5% |
28% |
5% |
28% |
0% |
36% |
0% |
Рівень сформованості |
Група середнього віку№3 (к-сть дітей (%) |
Група середнього віку№4 (к-сть дітей (%) |
||||||||||||||
Слухання музики |
Співи |
Музич-ритм. діял-сть |
Гра на ДМІ |
Слухання музики |
Співи |
Музич-ритм. діял-сть |
Гра на ДМІ |
|||||||||
Високий рівень |
0% |
42% |
30% |
69% |
30% |
65% |
11% |
50% |
0% |
36% |
21% |
48% |
17% |
48% |
17% |
44% |
Середній рівень |
75% |
54% |
56% |
31% |
56% |
35% |
52% |
50% |
65% |
60% |
55% |
52% |
62% |
52% |
49% |
56% |
Низький рівень |
25% |
4% |
14% |
0% |
14% |
0% |
37% |
0% |
35% |
4% |
24% |
0% |
21% |
0% |
34% |
0% |
Рівень сформованості |
Група старшого віку№5 (к-сть дітей (%) |
Група старшого віку№8 (к-сть дітей (%) |
||||||||||||||
Слухання музики |
Співи |
Музич-ритм. діял-сть |
Гра на ДМІ |
Слухання музики |
Співи |
Музич-ритм. діял-сть |
Гра на ДМІ |
|||||||||
Високий рівень |
3% |
42% |
17% |
55% |
17% |
52% |
10% |
38% |
6% |
55% |
36% |
77% |
33% |
72% |
21% |
65% |
Середній рівень |
60% |
55% |
57% |
45% |
40% |
48% |
30% |
62% |
70% |
45% |
52% |
23% |
55% |
28% |
55% |
35% |
Низький рівень |
37% |
3% |
26% |
0% |
43% |
0% |
60% |
0% |
24% |
0% |
12% |
0% |
12% |
0% |
24% |
0% |
«Інструментарій оцінювання готовності дитини старшого дошкільного віку до навчання в умовах реформування української школи: методичні рекомендації» (групи старшого дошкільного віку №5, №8) на початок(кінець) 2024/2025н.р.
Початок року Група №5 Група №8
Сформована повною мірою- 58% Сформована повною мірою- 72%
Достатньо сформована- 23% Достатньо сформована- 25%
Дитина в стадії формування – 19% Дитина в стадії формування – 3%
Кінець року Група №5 Група №8
Сформована повною мірою- 85% Сформована повною мірою- 94%
Достатньо сформована- 11% Достатньо сформована - 6%
Дитина в стадії формування – 4% Дитина в стадії формування – 0%