Офіційний сайт
дошкільного навчального закладу №6
"Шоколадка"

МОНІТОРИНГ ОСНОВНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ ЗА ОСВІТНЬОЮ ПРОГРАМОЮ ДЛЯ ДІТЕЙ ВІД 2 ДО 7 РОКІВ «ДИТИНА» КЗ «ДНЗ№6 ВМР» СТАНОМ НА ПОЧАТОК (КІНЕЦЬ) 2024/2025 Н.Р.

Рівень сформованості

ОСВІТНЯ ЛІНІЯ «ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ» «ЗДОРОВЯ ТА ФІЗИЧНИЙ РОЗВИТОК»

І молодша група №1

(к-сть дітей (%)

І молодша група №2

(к-сть дітей (%)

Високий рівень

0%

21 %

0%

21 %

Середній рівень

20%

79 %

20%

79 %

Низький рівень

80%

0 %

80%

0 %

Рівень сформованості

ОСВІТНЯ ЛІНІЯ «ДИТИНА В СОЦІУМІ»

І молодша група №1

(к-сть дітей (%)

І молодша група №2

(к-сть дітей (%)

Високий рівень

0%

48 %

0%

48%

Середній рівень

40%

52 %

40%

52 %

Низький рівень

60%

0 %

60%

0 %

Рівень сформованості

ОСВІТНЯ ЛІНІЯ «ДИТИНА У ПРИРОДНОМУ ДОВКІЛЛІ»

І молодша група №1

(к-сть дітей (%)

І молодша група №2

(к-сть дітей (%)

Високий рівень

0%

23 %

0%

23 %

Середній рівень

20%

77%

20%

77%

Низький рівень

80%

0 %

80%

0 %

Рівень сформованості

ОСВІТНЯ ЛІНІЯ «ДИТИНА У СВІТІ МИСТЕЦТВА»

І молодша група №1

(к-сть дітей (%)

І молодша група №2

(к-сть дітей (%)

Високий рівень

0%

13 %

0%

13 %

Середній рівень

17%

87 %

17%

87%

Низький рівень

83%

0 %

83%

0 %

Рівень сформованості

ОСВІТНЯ ЛІНІЯ «МОВЛЕННЯ ДИТИНИ»

І молодша група №1

(к-сть дітей (%)

І молодша група №2

(к-сть дітей (%)

Високий рівень

0%

26 %

0%

26 %

Середній рівень

23%

74 %

23%

74 %

Низький рівень

77%

0 %

77%

0 %

Рівень сформованості

ОСВІТНЯ ЛІНІЯ «ДИТИНА В СЕНСОРНО – ПІЗНАВАЛЬНОМУ ПРОСТОРІ»

І молодша група №1

(к-сть дітей (%)

І молодша група №2

(к-сть дітей (%)

Високий рівень

0%

33 %

0%

33 %

Середній рівень

43%

67 %

43%

67 %

Низький рівень

57%

0 %

57%

0 %

Рівень сформованості

ОСВІТНЯ ЛІНІЯ «ГРА ДИТИНИ»

І молодша група №1

(к-сть дітей (%)

І молодша група №2

(к-сть дітей (%)

Високий рівень

0%

48 %

0%

48 %

Середній рівень

60%

52 %

60%

52 %

Низький рівень

40%

0 %

40%

0 %

 

МОНІТОРИНГ ОСНОВНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗА ОСВІТНЬОЮ ПРОГРАМОЮ ДЛЯ ДІТЕЙ ВІД 2 ДО 7 РОКІВ «ДИТИНА» СТАНОМ НА ПОЧАТОК (КІНЕЦЬ) 2024/2025Н.Р.

Рівень сформованості

ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ»

Молодша група№6       (к-сть дітей (%)

Молодша група№7

(к-сть дітей (%)

Високий рівень

25%

46 %

4%

30 %

Середній рівень

61%

46%

64%

57 %

Низький рівень

14%

8 %

32%

13 %

Рівень сформованості

ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ДИТИНА В СОЦІУМІ»

Молодша група№6       (к-сть дітей (%)

Молодша група№7

(к-сть дітей (%)

Високий рівень

21%

50%

9%

31%

Середній рівень

68%

39 %

55%

52%

Низький рівень

11%

11 %

36%

17%

Рівень сформованості

ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ДИТИНА У ПРИРОДНОМУ ДОВКІЛЛІ»

Молодша група№6       (к-сть дітей (%)

Молодша група№7

(к-сть дітей (%)

Високий рівень

25%

39 %

0%

17 %

Середній рівень

61%

54 %

55%

79 %

Низький рівень

14%

7 %

45%

4%

Рівень сформованості

ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ДИТИНА У СВІТІ МИСТЕЦТВА. ЛІТЕРАТУРНА СКРИНЬКА»

Молодша група№6       (к-сть дітей (%)

Молодша група№7

(к-сть дітей (%)

Високий рівень

21%

46 %

14%

21 %

Середній рівень

68%

50 %

45%

52 %

Низький рівень

11%

4 %

41%

27 %

Рівень сформованості

ОСВІТНІЙ НАПРЯМ  «ДИТИНА У СВІТІ МИСТЕЦТВА. ОБРАЗОТВОРЧА МАЙСТЕРНЯ»

Молодша група№6       (к-сть дітей (%)

Молодша група№7

(к-сть дітей (%)

Високий рівень

21%

39 %

14%

27 %

Середній рівень

72%

57%

59%

60 %

Низький рівень

7%

4 %

27%

13 %

Рівень сформованості

ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «МОВЛЕННЯ ДИТИНИ»

Молодша група№6       (к-сть дітей (%)

Молодша група№7

(к-сть дітей (%)

Високий рівень

14%

32 %

9%

43 %

Середній рівень

65%

50 %

55%

35 %

Низький рівень

21%

18 %

36%

22 %

Рівень сформованості

ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ДИТИНА В СЕНСОРНО – ПІЗНАВАЛЬНОМУ ПРОСТОРІ»

Молодша група№6       (к-сть дітей (%)

Молодша група№7

(к-сть дітей (%)

Високий рівень

18%

21 %

18%

30 %

Середній рівень

57%

54 %

32%

57 %

Низький рівень

25%

25 %

50%

13 %

Рівень сформованості

ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ГРА ДИТИНИ»

Молодша група№6       (к-сть дітей (%)

Молодша група№7

(к-сть дітей (%)

Високий рівень

29%

39 %

0%

26 %

Середній рівень

64%

54 %

82%

74 %

Низький рівень

7%

7 %

18%

0 %

МОНІТОРИНГ ОСНОВНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗА ОСВІТНЬОЮ ПРОГРАМОЮ ДЛЯ ДІТЕЙ ВІД 2 ДО 7 РОКІВ «ДИТИНА» СТАНОМ НА ПОЧАТОК (КІНЕЦЬ) 2024/2025Н.Р.

Рівень сформованості

ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ»

Середня група №3

(к-сть дітей (%)

Середня група №4

(к-сть дітей (%)

Високий рівень

41%

50 %

28%

80 %

Середній рівень

48%

50 %

55%

20 %

Низький рівень

11%

0 %

17%

0 %

Рівень сформованості

ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ДИТИНА В СОЦІУМІ»

Середня група №3

(к-сть дітей (%)

Середня група №4

(к-сть дітей (%)

Високий рівень

48%

60 %

17%

68 %

Середній рівень

52%

40 %

55%

32 %

Низький рівень

0%

0 %

28%

0 %

Рівень сформованості

ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ДИТИНА У ПРИРОДНОМУ ДОВКІЛЛІ»

Середня група №3

(к-сть дітей (%)

Середня група №4

(к-сть дітей (%)

Високий рівень

30%

50 %

21%

72 %

Середній рівень

63%

50 %

55%

28 %

Низький рівень

7%

0 %

24%

0 %

Рівень сформованості

ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ДИТИНА У СВІТІ МИСТЕЦТВА. ЛІТЕРАТУРНА СКРИНЬКА»

Середня група №3

(к-сть дітей (%)

Середня група №4

(к-сть дітей (%)

Високий рівень

30%

46 %

24%

72 %

Середній рівень

52%

43 %

52%

28%

Низький рівень

18%

11%

24%

0%

Рівень сформованості

ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ДИТИНА У СВІТІ МИСТЕЦТВА. ОБРАЗОТВОРЧА МАЙСТЕРНЯ»

Середня група №3

(к-сть дітей (%)

Середня група №4

(к-сть дітей (%)

Високий рівень

45%

54 %

14%

76 %

Середній рівень

55%

46 %

65%

24 %

Низький рівень

0%

0 %

21%

0 %

Рівень сформованості

ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «МОВЛЕННЯ ДИТИНИ»

Середня група №3

(к-сть дітей (%)

Середня група №4

(к-сть дітей (%)

Високий рівень

15%

32%

10%

72 %

Середній рівень

67%

57%

66%

28%

Низький рівень

18%

11 %

24%

0 %

Рівень сформованості

ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ДИТИНА В СЕНСОРНО – ПІЗНАВАЛЬНОМУ ПРОСТОРІ»

Середня група №3

(к-сть дітей (%)

Середня група №4

(к-сть дітей (%)

Високий рівень

33%

46 %

17%

72 %

Середній рівень

56%

54 %

59%

28 %

Низький рівень

11%

0 %

24%

0 %

Рівень сформованості

ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ГРА ДИТИНИ»

Середня група №3

(к-сть дітей (%)

Середня група №4

(к-сть дітей (%)

Високий рівень

37%

57 %

14%

72 %

Середній рівень

48%

43 %

62%

28 %

Низький рівень

15%

0 %

24%

0 %

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ ТА РУХОВОЇ ПІДГОТОВЛЕНОСТІ ДІТЕЙ  ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ КЗ «ДНЗ №6 ВМР» СТАНОМ НА ПОЧАТОК (КІНЕЦЬ) 2024/2025Н.Р.

Рівень сформованості

ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ»

Біг 10 м (на початку року)

Молодша група№6

(к-сть дітей (%)

Молодша група№7

(к-сть дітей (%)

Середня група№3                   (к-сть дітей (%)

Середня група№4

(к-сть  дітей (%)

Старша група№5           (к-сть дітей (%)

Старша група№8           (к-сть дітей

(%)

Високий рівень

60%

47%

75%

55%

58%

73%

Середній рівень

25%

37%

25%

30%

32%

23%

Низький рівень

15%

16%

0%

15%

10%

4%

Рівень сформованості

ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ»

Біг 10 м (на кінець року)

Молодша група№6

(к-сть дітей (%)

Молодша група№7

(к-сть дітей (%)

Середня група№3                   (к-сть дітей (%)

Середня група№4

(к-сть  дітей (%)

Старша група№5           (к-сть дітей (%)

Старша група№8           (к-сть дітей

(%)

Високий рівень

58%

63%

75%

54%

86%

86%

Середній рівень

29%

32%

25%

32%

14%

9%

Низький рівень

13%

5%

0%

14%

0%

5%

Рівень сформованості

ОСВІТНЯ ЛІНІЯ «ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ»

Біг 20 м (на початку року)

Середня група№3                   (к-сть дітей (%)

Середня група№4

(к-сть  дітей (%)

Старша група№5           (к-сть дітей (%)

Старша група№8           (к-сть дітей

(%)

Високий рівень

43%

16%

53%

55%

Середній рівень

38%

47%

21%

14%

Низький рівень

19%

37%

26%

31%

Рівень сформованості

ОСВІТНЯ ЛІНІЯ «ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ»

Біг 20 м (на кінець року)

Середня група№3                   (к-сть дітей (%)

Середня група№4

(к-сть  дітей (%)

Старша група№5           (к-сть дітей (%)

Старша група№8           (к-сть дітей

(%)

Високий рівень

58%

27%

41%

54%

Середній рівень

38%

59%

36%

14%

Низький рівень

4%

14%

23%

32%

Рівень сформованості

ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ»

Біг 30 м (на початку року)

Середня група№3                   (к-сть дітей (%)

Середня група№4

(к-сть  дітей (%)

Старша група№5           (к-сть дітей (%)

Старша група№8           (к-сть дітей

(%)

Високий рівень

50%

26%

48%

50%

Середній рівень

38%

42%

26%

14%

Низький рівень

12%

32%

26%

36%

Рівень сформованості

ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ»

Біг 30 м (на кінець року)

Середня група№3                   (к-сть дітей (%)

Середня група№4

(к-сть  дітей (%)

Старша група№5           (к-сть дітей (%)

Старша група№8           (к-сть дітей

(%)

Високий рівень

67%

54%

73%

50%

Середній рівень

25%

27%

9%

18%

Низький рівень

8%

19%

18%

32%

Рівень сформованості

ОСВІТНЯ ЛІНІЯ «ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ»

Стрибки з місця (на початку року)

Молодша група№6

(к-сть дітей (%)

Молодша група№7

(к-сть дітей (%)

Середня група№3                   (к-сть дітей (%)

Середня група№4

(к-сть  дітей (%)

Старша група№5           (к-сть дітей (%)

Старша група№8           (к-сть дітей

(%)

Високий рівень

83%

16%

85%

86%

30%

58%

Середній рівень

0%

26%

5%

7%

70%

42%

Низький рівень

17%

58%

10%

7%

0%

0%

Рівень сформованості

ОСВІТНЯ ЛІНІЯ «ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ»

Стрибки з місця (на кінець року)

Молодша група№6

(к-сть дітей (%)

Молодша група№7

(к-сть дітей (%)

Середня група№3                   (к-сть дітей (%)

Середня група№4

(к-сть  дітей (%)

Старша група№5           (к-сть дітей (%)

Старша група№8           (к-сть дітей

(%)

Високий рівень

92%

86%

96%

81%

82%

95%

Середній рівень

8%

14%

4%

19%

180%

5%

Низький рівень

0%

0%

0%

0%

0%

0%

Рівень сформованості

ОСВІТНЯ ЛІНІЯ «ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ»

Стрибки з розбігу (на початку року)

Стрибки з розбігу (на кінець року)

Старша група№5           (к-сть дітей (%)

Старша група№8           (к-сть дітей

(%)

Старша група№5           (к-сть дітей (%)

Старша група№8           (к-сть дітей

(%)

Високий рівень

10%

15%

36%

18%

Середній рівень

20%

39%

55%

68%

Низький рівень

70%

46%

9%

14%

Рівень сформованості

ОСВІТНЯ ЛІНІЯ «ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ»

Метання тенісного м'ячика (на початку року)

Молодша група№6

(к-сть дітей (%)

Молодша група№7

(к-сть дітей (%)

Середня група№3                   (к-сть дітей (%)

Середня група№4

(к-сть  дітей (%)

Старша група№5           (к-сть дітей (%)

Старша група№8           (к-сть дітей

(%)

Високий рівень

0%

0%

0%

6%

0%

0%

Середній рівень

47%

63%

75%

55%

37%

41%

Низький рівень

53%

37%

25%

39%

63%

59%

Рівень сформованості

ОСВІТНЯ ЛІНІЯ «ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ»

Метання тенісного м'ячика (на кінець року)

Молодша група№6

(к-сть дітей (%)

Молодша група№7

(к-сть дітей (%)

Середня група№3                   (к-сть дітей (%)

Середня група№4

(к-сть  дітей (%)

Старша група№5           (к-сть дітей (%)

Старша група№8           (к-сть дітей

(%)

Високий рівень

0%

0%

13%

23%

23%

32%

Середній рівень

46%

68%

83%

73%

45%

54%

Низький рівень

54%

32%

4%

4%

32%

14%

КРИТЕРІЇ ВИЗНАЧЕННЯ РІВНІВ МУЗИЧНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ  РАННЬОГО ТА ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ КЗ «ДНЗ №6 ВМР» СТАНОМ НА ПОЧАТОК (КІНЕЦЬ) 2024/2025 Н.Р.

Рівень сформованості

Група раннього віку№1

(к-сть дітей (%)

Група раннього віку№2

(к-сть дітей (%)

Слухання музики

Співи

Музич-ритм. діяльність

Слухання музики

Співи

Музич-ритм. діяльність

Високий рівень

7%

31%

7%

50%

7%

38%

18%

40%

35%

47%

35%

47%

Середній рівень

53%

44%

53%

38%

53%

44%

47%

53%

47%

47%

41%

47%

Низький рівень

40%

25%

40%

12%

40%

18%

35%

7%

18%

6%

24%

6%

Рівень сформованості

Група молодшого віку№6

(к-сть дітей (%)

Група молодшого віку№7

(к-сть дітей (%)

Слухання музики

Співи

Музич-ритм. діял-сть

Гра на ДМІ

Слухання музики

Співи

Музич-ритм. діял-сть

Гра на ДМІ

Високий рівень

4%

21%

19%

32%

15%

36%

7%

25%

0%

30%

28%

43%

28%

39%

20%

35%

Середній рівень

52%

75%

59%

57%

63%

57%

49%

64%

72%

65%

44%

52%

44%

61%

44%

65%

Низький рівень

44%

4%

22%

11%

22%

7%

44%

11%

28%

5%

28%

5%

28%

0%

36%

0%

Рівень сформованості

Група середнього віку№3

(к-сть дітей (%)

Група середнього віку№4

(к-сть дітей (%)

Слухання музики

Співи

Музич-ритм. діял-сть

Гра на ДМІ

Слухання музики

Співи

Музич-ритм. діял-сть

Гра на ДМІ

Високий рівень

0%

42%

30%

69%

30%

65%

11%

50%

0%

36%

21%

48%

17%

48%

17%

44%

Середній рівень

75%

54%

56%

31%

56%

35%

52%

50%

65%

60%

55%

52%

62%

52%

49%

56%

Низький рівень

25%

4%

14%

0%

14%

0%

37%

0%

35%

4%

24%

0%

21%

0%

34%

0%

Рівень сформованості

Група старшого віку№5

(к-сть дітей (%)

Група старшого віку№8

(к-сть дітей (%)

Слухання музики

Співи

Музич-ритм. діял-сть

Гра на ДМІ

Слухання музики

Співи

Музич-ритм. діял-сть

Гра на ДМІ

Високий рівень

3%

42%

17%

55%

17%

52%

10%

38%

6%

55%

36%

77%

33%

72%

21%

65%

Середній рівень

60%

55%

57%

45%

40%

48%

30%

62%

70%

45%

52%

23%

55%

28%

55%

35%

Низький рівень

37%

3%

26%

0%

43%

0%

60%

0%

24%

0%

12%

0%

12%

0%

24%

0%

«Інструментарій оцінювання готовності дитини старшого дошкільного віку до навчання в умовах реформування української школи:                     методичні рекомендації» (групи старшого дошкільного віку №5, №8)  на початок(кінець) 2024/2025н.р.

Початок року    Група №5                             Група №8

Сформована повною мірою- 58%         Сформована повною мірою- 72%

Достатньо сформована- 23%                 Достатньо сформована- 25%

Дитина в стадії формування – 19%       Дитина в стадії формування – 3%

Кінець року Група №5                                   Група №8

Сформована повною мірою- 85%         Сформована повною мірою- 94%

Достатньо сформована- 11%                 Достатньо сформована - 6%

Дитина в стадії формування – 4%       Дитина в стадії формування – 0%