Офіційний сайт
дошкільного навчального закладу №6
"Шоколадка"

МОНІТОРИНГ ОСНОВНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ ЗА ОСВІТНЬОЮ ПРОГРАМОЮ ДЛЯ ДІТЕЙ ВІД 2 ДО 7 РОКІВ «ДИТИНА» СТАНОМ НА ПОЧАТОК (КІНЕЦЬ) 2023 -2024 Н.Р.

Рівень сформованості

ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ»

І молодша група №1

(к-сть дітей (%)

І молодша група №2

(к-сть дітей (%)

Високий рівень

3%

61 %

3%

61 %

Середній рівень

52%

32%

52%

32%

Низький рівень

45%

8 %

45%

8 %

Рівень сформованості

ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ДИТИНА В СОЦІУМІ»

І молодша група №1

(к-сть дітей (%)

І молодша група №2

(к-сть дітей (%)

Високий рівень

18%

33 %

18%

33 %

Середній рівень

37%

51 %

37%

51 %

Низький рівень

45%

16 %

45%

16 %

Рівень сформованості

ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ДИТИНА У ПРИРОДНОМУ ДОВКІЛЛІ»

І молодша група №1

(к-сть дітей (%)

І молодша група №2

(к-сть дітей (%)

Високий рівень

24%

51 %

24%

51 %

Середній рівень

39%

43 %

39%

43 %

Низький рівень

37%

6 %

37%

6 %

Рівень сформованості

ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ДИТИНА У СВІТІ МИСТЕЦТВА»

І молодша група №1

(к-сть дітей (%)

І молодша група №2

(к-сть дітей (%)

Високий рівень

0%

60 %

0%

60 %

Середній рівень

58%

32 %

58%

32 %

Низький рівень

42%

8 %

42%

8 %

Рівень сформованості

ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «МОВЛЕННЯ ДИТИНИ»

І молодша група №1

(к-сть дітей (%)

І молодша група №2

(к-сть дітей (%)

Високий рівень

6%

32%

6%

32%

Середній рівень

42%

46 %

42%

46 %

Низький рівень

52%

22 %

52%

22 %

Рівень сформованості

ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ДИТИНА В СЕНСОРНО – ПІЗНАВАЛЬНОМУ ПРОСТОРІ»

І молодша група №1

(к-сть дітей (%)

І молодша група №2

(к-сть дітей (%)

Високий рівень

9%

60 %

9%

60%

Середній рівень

39%

40 %

39%

40%

Низький рівень

52%

0 %

52%

0%

Рівень сформованості

ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ГРА ДИТИНИ»

І молодша група №1

(к-сть дітей (%)

І молодша група №2

(к-сть дітей (%)

Високий рівень

18%

51 %

18%

51 %

Середній рівень

37%

43 %

37%

43 %

Низький рівень

45%

6 %

45%

6 %

МОНІТОРИНГ ОСНОВНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗА ОСВІТНЬОЮ ПРОГРАМОЮ ДЛЯ ДІТЕЙ ВІД 2 ДО 7 РОКІВ «ДИТИНА» СТАНОМ НА ПОЧАТОК (КІНЕЦЬ) 2023-2024Н.Р.

Рівень сформованості

ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ»

Молодша група№3       (к-сть дітей (%)

Молодша група№4

(к-сть дітей (%)

Високий рівень

27%

59 %

13%

80%

Середній рівень

36%

41 %

61%

20%

Низький рівень

37%

0 %

17%

0%

Рівень сформованості

ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ДИТИНА В СОЦІУМІ»

Молодша група№3       (к-сть дітей (%)

Молодша група№4

(к-сть дітей (%)

Високий рівень

59%

73 %

13%

76%

Середній рівень

41%

27 %

61%

24%

Низький рівень

0%

0 %

26%

0%

Рівень сформованості

ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ДИТИНА У ПРИРОДНОМУ ДОВКІЛЛІ»

Молодша група№3       (к-сть дітей (%)

Молодша група№4

(к-сть дітей (%)

Високий рівень

36%

55 %

9%

44%

Середній рівень

41%

45 %

70%

56%

Низький рівень

23%

0 %

21%

0%

Рівень сформованості

ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ДИТИНА У СВІТІ МИСТЕЦТВА. ЛІТЕРАТУРНА СКРИНЬКА»

Молодша група№3       (к-сть дітей (%)

Молодша група№4

(к-сть дітей (%)

Високий рівень

36%

55 %

13%

68%

Середній рівень

46%

45 %

65%

32%

Низький рівень

18%

0 %

22%

0%

Рівень сформованості

ОСВІТНІЙ НАПРЯМ  «ДИТИНА У СВІТІ МИСТЕЦТВА»

Молодша група№3       (к-сть дітей (%)

Молодша група№4

(к-сть дітей (%)

Високий рівень

23%

55 %

17%

68%

Середній рівень

59%

45 %

48%

32%

Низький рівень

18%

0 %

35%

0%

Рівень сформованості

ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «МОВЛЕННЯ ДИТИНИ»

Молодша група№3       (к-сть дітей (%)

Молодша група№4

(к-сть дітей (%)

Високий рівень

32%

50 %

26%

44%

Середній рівень

36%

50 %

61%

56%

Низький рівень

32%

0 %

13%

0%

Рівень сформованості

ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ДИТИНА В СЕНСОРНО – ПІЗНАВАЛЬНОМУ ПРОСТОРІ»

Молодша група№3       (к-сть дітей (%)

Молодша група№4

(к-сть дітей (%)

Високий рівень

27%

55 %

0%

28%

Середній рівень

59%

45 %

61%

72%

Низький рівень

14%

0 %

39%

0%

Рівень сформованості

ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ГРА ДИТИНИ»

Молодша група№3       (к-сть дітей (%)

Молодша група№4

(к-сть дітей (%)

Високий рівень

36%

73 %

17%

72%

Середній рівень

37%

27 %

57%

28%

Низький рівень

27%

0 %

26%

0%

МОНІТОРИНГ ОСНОВНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗА ОСВІТНЬОЮ ПРОГРАМОЮ ДЛЯ ДІТЕЙ ВІД 2 ДО 7 РОКІВ «ДИТИНА» СТАНОМ НА ПОЧАТОК (КІНЕЦЬ) 2023-2024Н.Р.

Рівень сформованості

ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ»

Середня група №5

(к-сть дітей (%)

Середня група №8

(к-сть дітей (%)

Високий рівень

18%

45%

63%

85%

Середній рівень

64%

48 %

33%

15%

Низький рівень

18%

7 %

4%

0%

Рівень сформованості

ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ДИТИНА В СОЦІУМІ»

Середня група №5          (к-сть дітей (%)

Середня група №8

(к-сть дітей (%)

Високий рівень

22%

45%

44%

63%

Середній рівень

60%

48 %

41%

37%

Низький рівень

18%

7 %

15%

0%

Рівень сформованості

ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ДИТИНА У ПРИРОДНОМУ ДОВКІЛЛІ»

Середня група №5

(к-сть дітей (%)

Середня група №8

(к-сть дітей (%)

Високий рівень

25%

37 %

59%

85%

Середній рівень

52%

59 %

37%

15%

Низький рівень

23%

4 %

4%

0%

Рівень сформованості

ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ДИТИНА У СВІТІ МИСТЕЦТВА. ЛІТЕРАТУРНА СКРИНЬКА»

Середня група №5

(к-сть дітей (%)

Середня група №8

(к-сть дітей (%)

Високий рівень

30%

52 %

30%

67%

Середній рівень

55%

29 %

59%

33%

Низький рівень

15%

19 %

11%

0%

Рівень сформованості

ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ДИТИНА У СВІТІ МИСТЕЦТВА. ОБРАЗОТВОРЧА МАЙСТЕРНЯ»

Середня група №5

(к-сть дітей (%)

Середня група №8

(к-сть дітей (%)

Високий рівень

37%

59 %

0%

85%

Середній рівень

48%

34 %

74%

15%

Низький рівень

15%

7 %

26%

0%

Рівень сформованості

ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «МОВЛЕННЯ ДИТИНИ»

Середня група №5       (к-сть дітей (%)

Середня група №8

(к-сть дітей (%)

Високий рівень

34%

41%

37%

74%

Середній рівень

41%

51 %

52%

26%

Низький рівень

25%

8 %

11%

0%

Рівень сформованості

ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ДИТИНА В СЕНСОРНО – ПІЗНАВАЛЬНОМУ ПРОСТОРІ»

Середня група №5       (к-сть дітей (%)

Середня група №8

(к-сть дітей (%)

Високий рівень

40%

55 %

0%

78%

Середній рівень

34%

37 %

78%

22%

Низький рівень

26%

8 %

22%

0%

Рівень сформованості

ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ГРА ДИТИНИ»

Середня група №5       (к-сть дітей (%)

Середня група №8

(к-сть дітей (%)

Високий рівень

48%

74 %

52%

67%

Середній рівень

37%

18%

48%

33%

Низький рівень

15%

8 %

0%

0%


«Інструментарій оцінювання готовності дитини старшого дошкільного віку до навчання в умовах реформування української школи: методичні рекомендації» (групи старшого дошкільного віку №6, №7)  на початок(кінець) 2023-2024 н.р.

Група №6                                                   Група №7

Сформована повною мірою- 45%         Сформована повною мірою- 29%

Достатньо сформована- 39%                 Достатньо сформована- 50%

Дитина в стадії формування – 16%       Дитина в стадії формування – 21%

Група №6                                                   Група №7

Сформована повною мірою- 65%         Сформована повною мірою-64%

Достатньо сформована- 35%                 Достатньо сформована- 36%

Дитина в стадії формування – 0%        Дитина в стадії формування – 0%


КРИТЕРІЇ ВИЗНАЧЕННЯ РІВНІВ МУЗИЧНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ  РАННЬОГО ТА ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ КЗ «ДНЗ №6 ВМР» СТАНОМ НА ПОЧАТОК (КІНЕЦЬ) 2023 -2024 Н.Р.

Рівень сформованості

Група раннього віку№1

(к-сть дітей (%)

Група раннього віку№2

(к-сть дітей (%)

Слухання музики

Співи

Музич-ритм. діяльність

Слухання музики

Співи

Музич-ритм. діяльність

Високий рівень

0%

32%

0%

11%

0%

32%

0%

22%

0%

11%

0%

28%

Середній рівень

0%

36%

0%

68%

0%

32%

0%

50%

0%

61%

0%

33%

Низький рівень

0%

32%

0%

21%

0%

36%

0%

28%

0%

28%

0%

39%

Рівень сформованості

Група молодшого віку№3

(к-сть дітей (%)

Група молодшого віку№4

(к-сть дітей (%)

Слухання музики

Співи

Музич-ритм. діял-сть

Гра на ДМІ

Слухання музики

Співи

Музич-ритм. діял-сть

Гра на ДМІ

Високий рівень

20%

35%

10%

30%

10%

25%

5%

25%

19%

29%

14%

29%

14%

29%

5%

33%

Середній рівень

40%

60%

50%

65%

40%

60%

55%

60%

33%

71%

33%

52%

57%

61%

43%

57%

Низький рівень

40%

5%

40%

5%

50%

15%

40%

15%

48%

0%

53%

19%

29%

10%

52%

10%

Рівень сформованості

Група середнього віку№5

(к-сть дітей (%)

Група середнього віку№8

(к-сть дітей (%)

Слухання музики

Співи

Музич-ритм. діял-сть

Гра на ДМІ

Слухання музики

Співи

Музич-ритм. діял-сть

Гра на ДМІ

Високий рівень

29%

54%

25%

50%

18%

50%

29%

39%

22%

41%

22%

33%

22%

37%

22%

30%

Середній рівень

39%

46%

46%

46%

46%

36%

39%

61%

37%

55%

37%

67%

26%

52%

19%

55%

Низький рівень

32%

0%

29%

4%

36%

14%

32%

0%

41%

4%

41%

0%

52%

11%

59%

15%

Рівень сформованості

Група старшого віку№6

(к-сть дітей (%)

Група старшого віку№7

(к-сть дітей (%)

Слухання музики

Співи

Музич-ритм. діял-сть

Гра на ДМІ

Слухання музики

Співи

Музич-ритм. діял-сть

Гра на ДМІ

Високий рівень

28%

46%

21%

39%

18%

39%

25%

39%

21%

41%

17%

38%

7%

45%

17%

38%

Середній рівень

36%

54%

43%

54%

61%

61%

46%

57%

45%

59%

38%

55%

41%

52%

21%

55%

Низький рівень

36%

0%

36%

7%

21%

7%

29%

4%

34%

0%

45%

7%

52%

3%

62%

7%


КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ ТА РУХОВОЇ ПІДГОТОВЛЕНОСТІ ДІТЕЙ  ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ СТАНОМ НА ПОЧАТОК (КІНЕЦЬ) 2023-2024Н.Р.

Рівень сформованості

ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ»

Біг 10 м (на початку року)

Молодша група№3

(к-сть дітей (%)

Молодша група№4

(к-сть дітей (%)

Середня група№5                   (к-сть дітей (%)

Середня група№8

(к-сть  дітей (%)

Старша група№6           (к-сть дітей (%)

Старша група№7           (к-сть дітей

(%)

Високий рівень

84%

62%

63%

27%

76%

61%

Середній рівень

11%

29%

29%

35%

14%

22%

Низький рівень

5%

9%

8%

38%

10%

17%

Рівень сформованості

ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ»

Біг 10 м (на кінець року)

Молодша група№3

(к-сть дітей (%)

Молодша група№4

(к-сть дітей (%)

Середня група№5                   (к-сть дітей (%)

Середня група№8

(к-сть  дітей (%)

Старша група№6           (к-сть дітей (%)

Старша група№7           (к-сть дітей

(%)

Високий рівень

100%

86%

84%

70%

100%

89%

Середній рівень

0%

14%

16%

30%

0%

11%

Низький рівень

0%

0%

0%

0%

0%

0%

Рівень сформованості

ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ»

Біг 20 м (на початку року)

Середня група№5                   (к-сть дітей (%)

Середня група№8

(к-сть  дітей (%)

Старша група№6           (к-сть дітей (%)

Старша група№7           (к-сть дітей

(%)

Високий рівень

27%

12%

19%

22%

Середній рівень

32%

36%

48%

39%

Низький рівень

41%

52%

33%

39%

Рівень сформованості

ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ»

Біг 20 м (на кінець року)

Середня група№5                   (к-сть дітей (%)

Середня група№8

(к-сть  дітей (%)

Старша група№6           (к-сть дітей (%)

Старша група№7           (к-сть дітей

(%)

Високий рівень

56%

52%

91%

56%

Середній рівень

44%

48%

9%

44%

Низький рівень

0%

0%

0%

0%

Рівень сформованості

ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ»

Біг 30 м (на початку року)

Середня група№5                   (к-сть дітей (%)

Середня група№8

(к-сть  дітей (%)

Старша група№6           (к-сть дітей (%)

Старша група№7           (к-сть дітей

(%)

Високий рівень

23%

20%

24%

26%

Середній рівень

54%

28%

43%

30%

Низький рівень

23%

52%

33%

44%

Рівень сформованості

ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ»

Біг 30 м (на кінець року)

Середня група№5                   (к-сть дітей (%)

Середня група№8

(к-сть  дітей (%)

Старша група№6           (к-сть дітей (%)

Старша група№7           (к-сть дітей

(%)

Високий рівень

64%

48%

78%

56%

Середній рівень

36%

48%

22%

44%

Низький рівень

0%

4%

0%

0%

Рівень сформованості

ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ»

Стрибки з місця (на початку року)

Молодша група№3

(к-сть дітей (%)

Молодша група№4

(к-сть дітей (%)

Середня група№5                   (к-сть дітей (%)

Середня група№8

(к-сть  дітей (%)

Старша група№6           (к-сть дітей (%)

Старша група№7           (к-сть дітей

(%)

Високий рівень

63%

57%

54%

37%

100%

40%

Середній рівень

21%

19%

27%

15%

0%

40%

Низький рівень

16%

24%

19%

48%

0%

20%

Рівень сформованості

ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ»

Стрибки з місця (на кінець року)

Молодша група№3

(к-сть дітей (%)

Молодша група№4

(к-сть дітей (%)

Середня група№5                   (к-сть дітей (%)

Середня група№8

(к-сть  дітей (%)

Старша група№6           (к-сть дітей (%)

Старша група№7           (к-сть дітей

(%)

Високий рівень

84%

100%

79%

68%

100%

79%

Середній рівень

16%

0%

21%

32%

0%

21%

Низький рівень

0%

0%

0%

0%

0%

0%

Рівень сформованості

ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ»

Стрибки з розбігу (на початку року)

Старша група№6           (к-сть дітей (%)

Старша група№7

(к-сть дітей (%)

Високий рівень

5%

0%

Середній рівень

36%

32%

Низький рівень

59%

68%

Рівень сформованості

ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ»

Стрибки з розбігу (на кінець року)

Старша група№6           (к-сть дітей (%)

Старша група№7

(к-сть дітей (%)

Високий рівень

35%

25%

Середній рівень

65%

75%

Низький рівень

0%

0%

Рівень сформованості

ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ»

Кидання мішечка, 100г/200г (на початку року)

Молодша група№3

(к-сть дітей (%)

Молодша група№4

(к-сть дітей (%)

Середня група№5                   (к-сть дітей (%)

Середня група№8

(к-сть  дітей (%)

Старша група№6           (к-сть дітей (%)

Старша група№7           (к-сть дітей

(%)

Високий рівень

0%

5%

9%

0%

5%

8%

Середній рівень

63%

60%

59%

77%

32%

38%

Низький рівень

37%

35%

32%

23%

63%

54%

Рівень сформованості

ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ»

Кидання мішечка, 100г/200г ( (на кінець року)

Молодша група№3

(к-сть дітей (%)

Молодша група№4

(к-сть дітей (%)

Середня група№5                   (к-сть дітей (%)

Середня група№8

(к-сть  дітей (%)

Старша група№6           (к-сть дітей (%)

Старша група№7           (к-сть дітей

(%)

Високий рівень

28%

36%

46%

26%

30%

37%

Середній рівень

72%

64%

54%

74%

70%

59%

Низький рівень

0%

0%

0%

0%

0%

4%