Відповідно до наказу департаменту освіти Вінницької міської ради №374 від 30.09.2024р. в комунальному закладі «Дошкільний навчальний заклад №6 Вінницької міської ради» в період з 07 по 11 жовтня 2024 року проведено тижневик протипожежних заходів, з метою вжиття попереджувальних заходів з пожежної безпеки, виконання вимог законодавчих та нормативних актів з пожежної охорони, на виконання Закону України «Про пожежну безпеку», посилення протипожежного захисту освітянських об’єктів.
Завідувачем Ларисою Гаріповою виданий наказ №157/од від 01.10.2024р. «Про проведення тижневика протипожежних заходів». Під час тижневика протипожежних заходів організовано заходи відповідно до розробленого плану. Вихователями всіх вікових груп проведено тематичні дні «Світ з теплим вогнем, світ без пожежі» (07.10.2024), «Життя маємо – за нього відповідаємо» (08.10.2024), «Небезпечні пустощі» (09.10.2024), «Немає лиха, коли все тихо» (10.10.2024), «Запам’ятай важливі номери телефону» (11.10.2024).
В групі №1, №2 (діти 3-го року життя) вихователями Юлею Волинець, Тетяною Загородньою, Майєю Матушевською організовано та проведено заняття «Немає лиха, коли все тихо», «Вогонь – ворог, вогонь - друг» (художньо-продуктивне образотворення (малювання); бесіди з дітьми «Світ з теплим вогнем, світ без пожежі», «Життя маємо – за нього відповідаємо!», «Небезпечні пустощі»; бесіди та консультації з батьками «Правила пожежної безпеки», «Як вберегти дитину від вогню?», «Як навчити дитину правил пожежної безпеки?»; дидактичні ігри «Бережися, не попечися», «Служба порятунку 101», «Чим можна гратися? Сірники – це не іграшка», «Вогонь добрий, вогонь злий»; читання тематичних творів дитячої художньої літератури та обговорення за змістом; сюжетно – рольові ігри «Лікарня», «Пожежники»; перегляд відео мультфільмів «Кицькин дім», «Що робити під час пожежі?». Проведені заходи сформували у дітей уявлення про правила поводження з вогнем та його небезпеку, причини виникнення пожеж, способи гасіння пожеж, сприяли запобіганню пожеж, що виникають від гри дітей з вогнем; розвинули мовленнєву активність, уважність, збільшили почуття відповідальності.
В групах №6, №7 (діти 4-го року життя) вихователями Іриною Мазурик, Яною Лобачевською, Світланою Антепою, Оксаною Книгою підготовлено та проведено заняття «Світ з теплим вогнем, світ без пожежі», «Небезпечні пустощі», «Немає лиха, коли все тихо»; бесіди з дітьми «Шкідлива та корисна їжа», «Знає хай дитина кожна – жартувати з вогнем не можна», «Сірники не іграшка», «Сірник маленький, вогонь великий»,«Вогонь – друг, вогонь - ворог», «Правила поведінки під час виникнення пожежі», «Знайомство з електроприладами. Правила обережності», «Причини виникнення пожежі»; читання тематичних творів дитячої художньої літератури та обговорення за змістом «Казка про доброго Вогника, Зайчика та Лисичку», «Вогонь добрий, вогонь злий»; сюжетно-рольові ігри «Пожежники», «Лікарня», «Рятувальники»; дидактичні ігри «Небезпечні предмети», «Склади картинку», «Обережно з вогнем», «Вогонь – друг, вогонь - ворог», «Можна - не можна?», «Кому що потрібно для роботи?», «Обери небезпечні предмети», «Транспорт швидкого реагування», «Склади електричний предмет», «Маленькі пожежники», бесіди та консультації з батьками «Небезпечні місця для ігор», «Правила поведінки в довкіллі», «Безпека дитини вдома», «Правила пожежної безпеки», «Дії під час виникнення пожежі», «Діти і вогонь: що потрібно знати батькам?», «Правила надання першої допомоги при травмах, нещасних випадках». Проведені заходи сформували у дітей елементарні правила поведінки під час пожежі та користування сірниками, з небезпечними предметами; розширили знання про небезпеку електроприладів, поняття про користь та небезпеку вогню, причини виникнення пожежі, закріпили елементарні дії дитини під час пожежі.
В групах №3, №4 (діти 5-го року життя) вихователями Аллою Гончарук, Ганною Климчук, Юлією Петрук, Інною Шіроковою організовано та проведено заняття «Вогонь – ворог, вогонь – друг» (художньо-продуктивне образотворення (ліплення), «Загаси вогонь» (пошуково-дослідницька діяльність), «Пожежники на тренуванні» (фізкультура), «Ознайомлення з інвентарем у протипожежному куточку», «Пожежна машина» (конструювання); читання тематичних творів дитячої художньої літератури та обговорення за змістом, розгляд ілюстрацій «Пожежна безпека»;моделювання проблемних ситуацій, розгляд сюжетних картин; спостереження за пожежним куточком (інвентарем); бесіди з дітьми «Причини виникнення пожежі», «Коли вогонь друг стає ворогом?», «Життя маємо – за нього відповідаємо», «Сірникмаленький, а лихо велике», «Важливі номера телефону», «Не нашкодь собі»; дидактичні ігри «Збери електроприлад з частин», «Що згодиться при пожежі?», «Коли вогонь буває добрим, коли злим?», «Лепбук вчить, як на світі жить», «Що згодиться пожежнику при пожежі?», «Вибухонебезпечні предмети», «Пожежний щит», «Вогонь корисний, вогонь шкідливий», «Що потрібно пожежникам?», «Збери пожежну машину»; сюжетно-рольові ігри «Пожежники на тренуванні», «Лікарня»; бесіди та консультації з батьками «Небезпека від вогню», «Діти і вогонь», «Правила пожежної безпеки для дітей», «Пожежна безпека вдома», «Обережність не зашкодить». Проведені педагогами заходи сформували у дітей знання про протипожежний куточок, його призначення; поповнили знання про предмети, що містяться в ньому; розширили уявлення про прийоми гасіння пожежі; розвинули увагу, зосередженість, уміння працювати парами.
В групах №5, №8 (діти 6-го року життя) вихователями Лілією Литвинюк, Людмилою Заграй, Тетяною Шиловою, Ольгою Буркан організовано та проведено заняття «Немає лиха, коли все тихо», «Вогонь – друг, вогонь - ворог», «Запам’ятай важливі номери телефону», читання творів С. Маршака «Оповідання про невідомого героя», Т. Коломійця «Козенята та вогонь», казок «Про вогняну іскринку», «Бешкетливе лисеня Філя», віршів Г. Пилипчук «Пожежа на полі», Г. Левченко «Вогонь»; моделювання ситуацій: «Вогнище на пікніку», «Чим і як можна загасити пожежу?», «Надання першої домедичної допомоги», «Що потрібно робити у разі виникнення пожежі?»; розгляд ілюстрацій з набору карток «Сам вдома», графосмужок «Пожежна безпека», бесіди з дітьми «Як слід поводитися під час виникнення пожежі?», «Чорнобильська катастрофа», «Небезпечні предмети», «Чому виникає пожежа?», «Що може спричинити пожежу?», «Обережно з вогнем»; сюжетно-рольові ігри «Ми - пожежники», «Швидка допомога», «Пожежники на навчанні», «Лікарня»; ігри-тренінги «Перша допомога при опіках», «Склади електричний ланцюжок»; дидактичні ігри «Продовж розповідь», «Служби порятунку», «На що це схоже?», «Що потрібно пожежникам для роботи?», «Вогонь – друг, вогонь – небезпека», «Небезпечні пустощі», «Склади малюнок», «Що може спричинити пожежу?», «Горить – не горить»; бесіди та консультації з батьками «Попередження пожежі від пустощів та необережного поводження з вогнем», «Небезпечні електроприлади», «Правила пожежної безпеки», «Діти і вогонь: що потрібно знати батькам?», «Дії під час виникнення пожежі». Проведені педагогами заходи сформували у дітей знання про працю пожежників, їх необхідність та корисність; розширили знання про те, як уникнути пожежі та дії під час пожежі; закріпили правила поведінки під час пожежі, удосконалили вміння швидко приймати правильні рішення в екстремальних ситуаціях.
Завідувачем Ларисою Гаріповою, вихователем-методистом Оксаною Іскрою, завідуючою господарством Анною Прогонюк перевірено протипожежний стан всіх об’єктів, наявність планів евакуації, первинних засобів пожежогасіння, засобів зв’язку. Проведено перевірку шляхів евакуації (коридори, тамбури та сходи) на рахунок захаращеності, переконалися у можливості швидкого і безперешкодного відкриття дверей при евакуації. Заклад дошкільної освіти забезпечено необхідними засобами пожежогасіння, телефонним зв’язком та цілодобовою охороною. Педагогами всіх вікових груп оформлено виставку малюнків до тижневика протипожежних заходів.