Офіційний сайт
дошкільного навчального закладу №6
"Шоколадка"

На виконання наказу Департаменту освіти Вінницької міської ради №682 від 12.09.2022 року про проведення «Місячника Цивільного захисту», відповідно до «Плану основних заходів цивільного захисту області на 2022 рік», затвердженого розпорядженням Голови обласної державної адміністрації від 17 січня 2022 року № 15, з метою роз’яснення державної політики, спрямованої на забезпечення безпеки та захисту населення і територій, матеріальних і культурних цінностей та довкілля від негативних наслідків надзвичайних ситуацій, їх попередження, навчання населення поводженню в екстремальних умовах, в комунальному закладі «Дошкільний навчальний заклад №6 Вінницької міської ради» в період з 17 вересня по 17 жовтня 2022 року  проведено «Місячник Цивільного захисту».

Завідувачем Ларисою Гаріповою виданий наказ №85 від 14.09.2022р. «Про проведення «Місячника Цивільного захисту». Під час проведення місячника Цивільного захисту заплановано та проведено ряд заходів:

В групі №2 (діти 3-го року життя) вихователями Нелею Руденко, Мариною Чернетою організовано та проведено заняття «Часом гра, не приводить до добра», «Важливі речі для малечі»; бесіди з дітьми «Світ з теплим вогнем, світ без пожежі», «Життя маємо – за нього відповідаємо»,  «Небезпечні пустощі», «Немає лиха, коли все тихо», «Запам’ятай важливі номери телефону, «Хай знає дитина кожна, жартувати з вогнем не можна!», «З вогнем не жартувати»; бесіди з батьками «Дбаємо про безпеку дітей разом», «Причини виникнення пожежі та їх наслідки», «Формування основ пожежної безпеки у дітей раннього віку», дидактичні  ігри «Небезпечні предмети», «Сірники – не для забав», «Ми пожежники», «Безпечно - небезпечно», «Що знадобиться при пожежі?», «Чим можна гратися?», «Вогонь – ворог, вогонь - друг», «Небезпечні розваги», «Маленькі пожежники»; читання тематичних творів дитячої художньої літератури та обговорення за змістом; сюжетно – рольові ігри «Лікарня», «Водії». Проведені заходи сформували у дітей уявлення про причини виникнення пожеж, про способи гасіння пожеж, сприяння запобіганню пожеж, що виникають від гри дітей з вогнем.

В групах №5, №8 (діти 4-го року життя) вихователями Лілією Литвинюк, Єлизаветою Кардаш, Тетяною Шиловою, Ольгою Буркан організовано та проведено заняття «Часом гра, не доводить до добра», «Кицин дім», «Діти і вогонь», «Будь обачнішим, малюк, - гостре не бери до рук!», «Правила безпеки вдома», «Пожежна машина» (з елементами конструювання),  моделювання проблемних ситуацій «Залляємо вогонь водою», «Ми пожежники»; бесіди з дітьми «Користь та шкода від вогню», «Яку шкоду може заподіяти хлопавка?», «Коли вогонь стає ворогом?», «Якщо сталася пожежа?», «Небезпечні предмети», «З сірниками не можна гратись»; ігри в укритті «Голоси тварин», «Як учинити?», «Казка навпаки», сюжетно-рольові ігри «Водії», «Швидка допомога», «Пожежники», «Лікарня»; дидактичні ігри «Оціни вчинок», «Щоб не трапилось біди», «Безпечні та небезпечні предмети», «Що зайве?», «Спеціалізовані машини», «Склади електричний предмет»; рухливі ігри «Біг з перешкодами», «Передай, не упусти», «Чия ланка швидше збереться?», «Погаси пожежу»; бесіди з батьками «Як уберегти дитину від переохолодження?», «Як поводитися в натовпі?», «Дбаємо про безпеку дітей разом», «Діти і вогонь: що потрібно знати батькам?», «Дитина без нагляду – причина пожежі», «Безпека дитини вдома», «Правила пожежної безпеки», «Дії під час виникнення пожежі»; читання тематичних творів дитячої художньої літератури, обговорення за змістом, розгляд сюжетних картин. Проведені педагогами заходи сформували у дітей елементарні правила поведінки з небезпечними предметами; розширили поняття про користь та небезпеку вогню, причини виникнення пожежі, закріпили елементарні дії дитини під час пожежі.

В групах №6, №7 (діти 5-го року життя) вихователями Наталією Драмарецькою, Іриною Мазурик, Світланою Антепою, Оксаною Книгою, Іванною Левченко підготовлено та проведено заняття «Немає лиха коли все тихо», «Запам’ятай важливі номера телефонів», «Вогонь-друг, вогонь – ворог!»(малювання), «Про вогонь наш треба знати – з ним не можна жартувати», «Вогонь хай творить лиш добро», «Небезпечний вогонь», «Сам вдома», «Ознайомлення з інвентарем протипожежного куточка», «Наші помічники»(предмети побуту та вжитку), «Казкове вогнище»(аплікація), екскурсія  до протипожежного куточка; бесіди з дітьми «Правила знай – безпеку оминай», «Щоб не сталося біди», «Вогонь – друг, вогонь – ворог», «Запам’ятай важливі номера телефонів», «Сам вдома», «Як діяти під час повітряної тривоги?»,  «Машини спеціального призначення»; рухливі ігри «Знайди собі пару», «Знайди де сховано», «Знайди і промовч», сюжетно-рольові ігри «Сім’я», «Лікарня», «Транспорт», «Рятувальники», «Пожежники»; дидактичні ігри «Оціни вчинок», «Що корисне, а що небезпечне», «Небезпечні предмети», «Горить – не горить», «Відгадай за описом предмети для гасіння вогню»,  «Пожежна безпека», «Електроприлади», бесіди з батьками «Як створити безпечний простір вдома», «Безпека дитини», «Повітряна тривога», «Безпечні місця для ігор», «Евакуація населення – як діяти», «Правила протипожежних заходів», «Безпека дитини у наших руках», «Як знизити ризик зараження коронавірусом?»; читання тематичних творів дитячої художньої літератури та обговорення за змістом. Проведені педагогами заходи сформували у дітей елементарні правила поведінки з небезпечними предметами; пояснили дітям правила пожежної поведінки, використовуючи художнє слово, проблемні ситуації;  сформували у дітей елементарні уявлення про протипожежний куточок ЗДО, його призначення, розширили знання про спосіб гасіння пожежі, ознайомилися з рятувальними засобами; розширили знання про гігієну тіла, засоби особистої гігієни.

В групах №3, №4 (діти 6-го року життя) вихователями Аллою Гончарук, Ганною Климчук, Юлією Петрук, Інною Шіроковою, Анастасією Монастирською  організовано та  проведено заняття «Професії наших батьків», «Світ з теплим вогнем, світ без пожежі», «Електроприлади в побуті», «З вогнем не будем жартувати, про небезпеку потрібно знати», музична руханка «Ми йдемо в укриття»; ігрові ситуації «Чистота – запорука здоров’я!» (предмети особистої гігієни);  робота з лепбуком «Правила безпеки знай і в біду не потрапляй»; читання тематичних творів дитячої художньої літератури та обговорення за змістом, розгляд ілюстрацій «Вибухонебезпечні предмети та користування електроприладами», «Пожежна безпека»; спостереження за пожежним куточком (інвентарем); бесіди з дітьми «Мої дії під час повітряної тривоги», «Навколо електроприлади», «Небезпечні іграшки», «Причини виникнення пожежі», «Користь та небезпека від електричного струму та електроприладів», «Небезпечні іграшки», «Коли вогонь друг стає ворогом», «Правила поведінки в лікарні», «Як вберегти себе від біди», «Що нам потрібно знати про укриття?», «Безпека від вогню. Запасний вихід»; дидактичні ігри «Склади торбинку для екстреної ситуації», «Кому що потрібно для роботи?», «Склади електричний предмет», «Вогонь добрий – вогонь злий», «Куди дзвонити в разі небезпеки?», «Важливі номери», «Правила пожежної безпеки», «Оціни вчинок», «Безпечні – небезпечні предмети», «Чому не можна палити листя?»; сюжетно-рольові ігри «Пожежники», «Транспорт», «Сім’я», «Водії», «Лікарня»; бесіди з батьками «Дитина і вогонь», «Користування електроприладами», «Пожежна безпека», «Правила поведінки під час повітряної тривоги», «Прогулянка в лісі. Вибухонебезпечні предмети», «Правила поведінки дітей та дорослих під час надзвичайних ситуацій», «Безпека дитини вдома», «Як надати дитині першу допомогу в разі її отруєння хімічними речовинами», «Як говорити з дітьми про короно вірус та карантин», «Як навчити дитину правильній поведінці під час пожежі». Проведені заходи  сформували у дітей знання про правила особистої гігієни, вміння аналізувати проблемні ситуації, уважно слухати дорослого та свого товариша, відповідати на запитання; розширили знання у дітей про призначення різних машин, взаємозв’язок у роботі  пожежників і лікарів швидкої медичної допомоги, створювали ігрові проблемні ситуації, в яких свідомо навчалися дотримуватися правил протипожежної безпеки, реально оцінювали можливу небезпеку.

Музичним керівником Юлією Гурц підготовлено та проведено тематичні розваги  з дітьми середнього та старшого дошкільного віку на тему: «З вогнем не будемо жартувати – про небезпеку потрібно знати!», «Школа екстремальних ситуацій», з метою ознайомлення дітей з причинами виникнення пожеж та з елементарними правилами, які потрібно виконувати, щоб запобігти пожежі; формування свідомого прагнення бути здоровим, вчасного надання правил першої домедичної допомоги при нещасних випадках,  використання точних знань у подоланні різних перешкод та виконанні завдань.

Педагогами всіх вікових груп оформлено куточки «Вчимося діяти  в  надзвичайних ситуаціях», підготовлено виставки дитячих малюнків на тему «Немає лиха, коли все тихо!», поповнено папки  – пересувки  по цивільному захисту,  поповнено  картотеку дидактичних ігор «Вчимося діяти  в  надзвичайних ситуаціях».

В рамках Місячника Цивільного захисту було запрошено працівників  5-ої Державної пожежно-рятувальної частини ГУ ДСНС для активізації роботи з цивільного захисту, безпеки життєдіяльності та рятувальної справи.  07.10.2022 року працівники служби ДСНС на пожежно-рятувальній машині провели практичні навчання. Малюкам надали можливість одягти каски, жилет. Діти самостійно могли повправлятись у користуванні пожежним рукавом, умовно загасивши вогонь.  Рятувальниками було надано цікаву, змістовну, навчальну інформацію і для працівників ЗДО. В кінці зустрічі усі почули повчальну сирену. Вихованці отримали  задоволення від зустрічі.

В методичному кабінеті оформлено навчально-методичний, наочний та демонстраційний матеріали «Вчимося діяти  в  надзвичайних ситуаціях», проведено роз’яснювальну роботу з учасниками освітнього процесу з метою пропаганди здорового, активного способу життя та обмежувально-карантинних заходів щодо запобігання виникнення і розповсюдження коронавірусу SARS-CoV-2; просвітницьку роботу з метою формування в дошкільників свідомого ставлення до власної безпеки, формування в них навичок безпечної поведінки, розроблено методичні рекомендації та поради з питань організації безпеки життєдіяльності в  ЗДО.

Завідувачем Ларисою Гаріповою, вихователем-методистом Оксаною Іскрою, старшою медичною сестрою Оленою Ординською та завідуючою господарством Анною Прогонюк проведено з педагогами заходи: «Як подолати тривожність? 10 способів заспокоїти дитину» (пам’ятка); «Правила надання першої медичної допомоги дітям» (майстер-клас); «Облаштування безпечного розвивального середовища на ігрових майданчиках», здійснено перевірку стану засобів пожежогасіння, евакуаційних виходів, електроприладів, наявність інструкцій з техніки безпеки на робочих місцях та їх відповідність вимогам нормативних документів.