Офіційний сайт
дошкільного навчального закладу №6
"Шоколадка"

Інформація про проведення  Тижня знань безпеки життєдіяльності в комунальному закладі «Дошкільний навчальний заклад №6 Вінницької міської ради» в період з 19.04. по 23.04.2021 р.

На виконання наказу Департаменту освіти Вінницької міської ради від 15 квітня 2021 року №188 про проведення Тижня знань безпеки життєдіяльності, з метою удосконалення  організаційної та практичної роботи з питань безпеки вихованців, свідомого та дбайливого ставлення дітей, підняття рівня інформаційно-просвітницької роботи з питань забезпечення безпечної життєдіяльності учасників освітнього процесу, в комунальному закладі «Дошкільний навчальний заклад №6 Вінницької міської ради» в період з 19 квітня по 23 квітня 2021 року проведено Тиждень знань безпеки життєдіяльності.

Завідувачем Гаріповою Л.В. видано наказ №24 від 15.04.2021 року про проведення Тижня знань безпеки життєдіяльності. Згідно рекомендацій Департаменту освіти  Вінницької  міської ради,  Освітньої  програми  для дітей від 2 до 7 років «Дитина», у закладі дошкільної освіти  розроблено план заходів щодо  проведення Тижня знань безпеки життєдіяльності,  відповідно до якого проводилися різноманітні заходи у трьох  напрямах: робота з дітьми,  педагогами та батьками. Проводилась змістовна робота, направлена на виявлення та поповнення знань дітей з питань безпеки життєдіяльності, а також перевірки знань вихованців закладу дошкільної освіти як грамотно та чітко діяти у разі загрози або виникнення  надзвичайних ситуацій.

В групах №1, №2 (діти 3-го року життя) вихователями Левченко І.В., Монастирською А.С., Руденко Н.М., Мельник Г.О. організовано та проведено заняття   «Маленькі друзі світлофора», «Вулиці нашого міста»; бесіди з дітьми «Маленькі пожежники», «Про що свідчать сигнали на світлофорі?», «Транспорт і пішоходи», «Зробимо життя безпечним», «Будь уважним на дорозі», «Небезпечні предмети», «Дорога не для забави»; бесіди з батьками та он-лайн консультації для батьків «Батькам про правила дорожнього руху», «Як уникнути травмування дитини вдома», «Обережно на дорозі»; рухливі ігри «Хто швидше загасить вогнище?», «Біжіть до мене», «Горобчики і автомобілі», «Літаки», «Будь обережним», «Цілься точніше», «Потяг»; дидактичні  ігри «Упізнай і назви», «Оціни вчинок», «Небезпечні речі», «Весела прогулянка», «Маленькі пожежники», «Визнач картинку», «Що можна, а що ні?», «Сірники не для забави», «Куди їдуть машини?», «Корисно чи шкідливо»; читання та ігри з книжками на колесах «Автобус», «Поліція», «Абетка безпеки»; сюжетно – рольові ігри «Ми пасажири та водії», «Лікарня», «Сім’я». Проведені заходи сформували у дітей уявлення про елементарні основи безпечної поведінки, про правила поведінки на вулиці, про місця руху транспорту і пішоходів.

В групах №3, №4 (діти 4-го року життя) вихователями Гончарук А.М., Заграй Л.В., Петрук Ю.Л. організовано та  проведено заняття «Про вогонь та пожежників», «Щоб не сталося біди»; читання тематичних творів дитячої художньої літератури та обговорення за змістом; спостереження за пожежним щитком (інвентарем); бесіди з дітьми «Безпека на дорозі», «Безпечно чи небезпечно», «Оціни вчинок», «Дорожні знаки треба знати», «Сам вдома. Дрібні та гострі предмети», «Обережно! Сірники – не іграшка», «Яка машина пожежна? Що згодиться при пожежі?», «Що потрібно робити, щоб не захворіти?», «Спілкування з незнайомцями»; дидактичні ігри «Ворог – друг, вогонь - ворог», «Правила пожежної безпеки», «Сигнали світлофора. Збери світлофор», «Склади електричний предмет», «Небезпечно чи ні», «Що згодиться при пожежі?», «Безпечні чи небезпечні предмети», «Електроприлади», «Що потрібно при пожежі?», «Предмети називаємо, для чого служать знаємо?», «Що кому потрібно для роботи?»; сюжетно-рольові ігри «Пожежники», «Транспорт», «Сім’я», «Водії», «Лікарня»; бесіди з батьками  та он-лайн консультації для батьків «Зробимо свою квартиру безпечною», «Все про домашню аптечку», «Поведінка батьків – приклад для наслідування». Проведені педагогами заходи сформували та розширили у дітей елементарні знання про значення вогню в житті у людей та шкоду під час необережного поводження з ним, закріпили знання про те, що вогонь буває злим і добрим, може приносити користь та шкоду, ознайомлювали дітей із протипожежним щитом, інвентарем, необхідним  для пожежників.

В групах №5, №8 (діти 5-го року життя) вихователями Галкіною Н.В., Шиловою Т.А.,  Буркан  О.І. організовано та проведено заняття «Мандрівка до безпечних речей», «Особиста безпека»; бесіди з дітьми «Безпека дитини вдома», «Корисно - шкідливо», «Яку біду може спричинити вогонь?», «Сам вдома. Небезпечні ситуації», «Тварини наші друзі, але і у них буває поганий настрій», «Чистота – запорука здоров’я», «Для розваги і для гри, сірники не бери», «Небезпечні предмети», «Догляд за руками, тілом і волоссям»; сюжетно-рольові ігри «Швидка допомога», «Пожежники»,  «Лікарня»; дидактичні ігри «Екологічний світлофор», «Обери небезпечні предмети», «Що зайве?», «Спеціалізовані машини», «Оціни вчинок», «Склади електричний предмет», «Відгадай за описом предмети для гасіння вогню», «Дорожні знаки»; бесіди з батьками та он-лайн консультації для батьків «Інфекційні захворювання», «Дитина та вулиця», «Дії під час виникнення пожежі»; читання тематичних творів дитячої художньої літератури, обговорення за змістом; моделювання проблемних ситуацій, розгляд сюжетних картин. Проведені заходи розширили знання у дітей про вулицю та дорогу, дорожні знаки, про значення світлофора, правила дорожнього руху, сформували знання про правила особистої гігієни, предмети гігієни, вміння аналізувати проблемні ситуації, уважно слухати дорослого та свого товариша, відповідати на запитання, реально оцінювати можливу небезпеку.

В групах №6, №7 (діти 6-го року життя) вихователями Драмарецькою Н.М., Мазурик І.А., Антепою С.М. підготовлено та проведено заняття «Якщо ти загубився в лісі», «Подорож до Країни знаків», пошуково-дослідницька діяльність «Що і як швидко можна загасити?»; бесіди з дітьми «Сам удома», «Якщо ти заблудився в лісі?», «Сірники – це небезпечно», «Гострі, ріжучі та колючі предмети», «Правила поведінки на ігровому майданчику», «Як перебороти свій страх», «Небезпечні іграшки», «Як поводитись під час пожежі», рухливі ігри «Не наступи», «Знайди свій будиночок», «Горобчики та автомобілі», «Кольорові автомобілі», «Не дзвони», «Знайди собі пару», сюжетно-рольові ігри «Лікарня», «Швидка допомога», «Рятувальники», «Пожежники»; дидактичні ігри «Картинку склади, дорожні знаки назви», «Небезпечні іграшки», «Користь, шкода від вогню», «Світлофор Моргайчик», «Чим можна гратись - чим ні?», «Склади електричний предмет», «Оціни вчинок», «Я в біду не потраплю» (номери служб порятунку), бесіди з батьками та он-лайн консультації для батьків «Дотримуйся правил пожежної безпеки», «Поведінка батьків – приклад для наслідування», «Сірничок малий, а біда велика», «Правила надання першої допомоги при травмах, нещасних випадках», «Дії в надзвичайних ситуаціях», «Природа друг, коли ти її добре знаєш», «Сам вдома», читання тематичних творів дитячої художньої літератури та обговорення за змістом. Проведені заходи педагогами розширили знання у дітей про необхідні знання, уміння та навички щодо безпеки життєдіяльності дітей, вміння використовувати отриманні знання в повсякденному житті; виховували обачність, турботу про власне життя, вміння правильно діяти в надзвичайних ситуаціях.

Музичним керівником Соколовською Л.К., інструктором з фізичної культури Товарницькою А.Є. підготовлено та проведено тематичні розваги   «Ми вогню не боїмося, з ним боротися вчимося»(для дітей середнього дошкільного віку), «Будь обережним на дорозі!» (для дітей старшого дошкільного віку),  з метою формування свідомого прагнення бути здоровим, бажання показати свої вміння, знання у подоланні різних  перешкод та виконанні завдань. Вихованці продемонстрували, що може трапитись, якщо водій не знає сигналів  світлофора, уточнили, де йому зможуть надати першу домедичну допомогу.

Педагогами всіх вікових груп оформлено куточки «Безпека дитини», проведено конкурс дитячого малюнку «Будь сміливим!», створено колажі  «Вулиці нашого міста», систематизували папки  – пересувки  по Тижню знань безпеки життєдіяльності. Педагогами  дітей дошкільного віку організовано перевірку знань, умінь та навичок дітей з основ безпеки життєдіяльності та норм поведінки під час надзвичайних ситуацій. Результатом засвоєння дітьми запропонованого матеріалу є чіткі знання та навички дітей з різних видів безпеки життєдіяльності.

Вихователем-методистом Іскрою О.Г. проведено з педагогами заняття з елементами тренінгу «Сучасні підходи до організації роботи з формування навичок безпечної поведінки у дошкільників»; створено інформаційно – довідковий куточок, підготовлено та опрацьовано навчально-методичний та наочний матеріали  з даної тематики; розроблено методичні рекомендації, поради, пам’ятки. Вихователем  – методистом Іскрою  О.Г., завгоспом Прогонюк А.В. здійснено перевірку стану засобів пожежогасіння, евакуаційних виходів, електроприладів, наявність інструкцій з техніки безпеки на робочих місцях та їх відповідність вимогам нормативних документів.