Офіційний сайт
дошкільного навчального закладу №6
"Шоколадка"

Інформація про проведення  Тижня знань безпеки життєдіяльності в комунальному закладі «Дошкільний навчальний заклад №6 Вінницької міської ради» в період з 16.11. по 20.11.2020 р.

На виконання наказу Департаменту освіти Вінницької міської ради від 05 листопада 2020 року №476 про проведення Тижня знань безпеки життєдіяльності, з метою удосконалення  організаційної та практичної роботи з питань безпеки вихованців, свідомого та дбайливого ставлення дітей, підняття рівня інформаційно-просвітницької роботи з питань забезпечення безпечної життєдіяльності учасників освітнього процесу, в комунальному закладі «Дошкільний навчальний заклад №6 Вінницької міської ради» в період з 16 листопада по 20 листопада 2020 року проведено Тиждень знань безпеки життєдіяльності.

Завідувачем Гаріповою Л.В. видано наказ №195 від 09.11.2020 р. про проведення Тижня знань безпеки життєдіяльності. Згідно рекомендацій Департаменту освіти  Вінницької  міської ради,  Освітньої  програми  для дітей від 2 до 7 років «Дитина», у закладі дошкільної освіти  розроблено план заходів щодо  проведення Тижня знань безпеки життєдіяльності,  відповідно до якого проводилися різноманітні заходи у трьох  напрямах: робота з дітьми,  педагогами та батьками. Проводилась змістовна робота, направлена на виявлення та поповнення знань дітей з питань безпеки життєдіяльності, а також перевірки знань вихованців закладу дошкільної освіти грамотно та чітко діяти у разі загрози або виникнення  надзвичайних ситуацій. Під час проведення Тижня знань безпеки життєдіяльності заплановано та проведено ряд заходів відповідно тематичних днів: «Природа – мати, коли ти добре її знаєш»; «Здорова дитина – щаслива родина»; «Дитина серед людей»; «Безпечні та небезпечні вулиці та дороги»; «Вогонь – друг, вогонь – ворог».

В групах №1, №2 (діти 3-го року життя) вихователями Левченко І.В., Матушевською М.М., Руденко Н.М., Мельник Г.О. організовано та проведено заняття   «Сам вдома. Малечі про небезпечні речі»,«Маленькі пожежники»; бесіди з дітьми «Небезпечні іграшки», «Вогонь – корисний, вогонь – шкідливий!», «Що я вмію?», «Часом гра, не призводить до добра», «Небезпечні предмети», «Поведінка у транспорті»; бесіди з батьками та он-лайн консультації для батьків «Діти і телевізор», «Сам удома», «Формування основ пожежної безпеки у дітей раннього віку», «Як говорити з дітьми про корона вірус та карантин»; рухливі ігри «Дожени мене», «Біжіть до мене», «Горобчики і автомобілі», «Потяг»; дидактичні  ігри «Ти потрапив у складну ситуацію», «Оціни вчинок», «Чим можна гратися?», «Сірники не для забави», «Маленькі пожежники», «Визнач картинку», «Що можна, а що ні?», «Світлофор - наш друг!», «Куди їдуть машини?», «Вогонь – ворог, вогонь - друг»; читання та ігри з книжками на колесах «Автобус», «Поліція», «Абетка безпеки»; сюжетно – рольові ігри «Дитячий садочок», «Лікарня», «Водії». Проведені заходи сформували у дітей уявлення про елементарні основи безпечної поведінки, про правила поведінки на вулиці, про місця руху транспорту і пішоходів (проїжджа частина, тротуар, перехід).

В групах №3, №4 (діти 4-го року життя) вихователями Гончарук А.М., Заграй Л.В., Петрук Ю.Л. організовано та  проведено заняття «Природа – мати, коли ти добре її знаєш», «Здорова дитина – щаслива родина»; читання тематичних творів дитячої художньої літератури та обговорення за змістом; спостереження за транспортом та пішоходами, світлофором, за сигналом машини швидкої допомоги та пожежної машини, за пожежним щитком (інвентарем); бесіди з дітьми «Навколо електроприлади», «Як користуватися термометром?», «Оціни вчинок», «Чистота – запорука здоров’я», «Сам вдома. Незвичайні ситуації», «Сірники – не іграшка», «Яка машина пожежна? Що згодиться при пожежі?», «Небезпечні знахідки», «Що потрібно робити, щоб не захворіти?», «Спілкування з незнайомцями»; дидактичні ігри «Вітамінний натюрморт», «Склади електричний предмет», «Небезпечно чи ні», «Овочі знаємо – колір називаємо, з користю вживаємо», «Що корисно для здоров’я?», «Карантин: особиста гігієна», «Електроприлади», «Що потрібно при пожежі?», «Предмети називаємо, для чого служать знаємо?», «Правила пожежної безпеки», «Сигнали світлофора. Збери світлофор», «На чому я подорожую?», «Що кому потрібно для роботи?»; сюжетно-рольові ігри «Пожежники», «Транспорт», «Сім’я», «Водії», «Лікарня»; бесіди з батьками  та он-лайн консультації для батьків «Зробимо свою квартиру безпечною»,«Спілкування дітей з тваринами»,«Поведінка батьків – приклад для наслідування». Проведені педагогами заходи сформували у дітей елементарні правила поведінки з небезпечними предметами; пояснили дітям правила та норми поведінки під час прогулянки, використовуючи художнє слово; створили ігрові проблемні ситуації.

В групах №5, №8 (діти 5-го року життя) вихователями Литвинюк Л.Г., Галкіною Н.В., Шиловою Т.А.,  Буркан  О.І. організовано та проведено заняття «Грамотні пішоходи» (Острівок небезпеки), «Вогонь – друг, вогонь - ворог!»; бесіди з дітьми «Сам вдома. Небезпечні ситуації», «Тварини наші друзі, але і у них буває поганий настрій», «Безпека дитини вдома», «Корисно - шкідливо», «Чистота – запорука здоров’я», «Яку біду може спричинити вогонь?», «Для розваги і для гри, сірники не бери», «Небезпечні предмети», «Догляд за руками, тілом і волоссям»; сюжетно-рольові ігри «Швидка допомога», «Пожежники»,  «Лікарня»; дидактичні ігри «Екологічний світлофор», «Обери небезпечні предмети», «Що зайве?», «Спеціалізовані машини», «Оціни вчинок», «Склади електричний предмет», «Відгадай за описом предмети для гасіння вогню», «Дорожні знаки», «Відгадай, що це?»; бесіди з батьками та он-лайн консультації для батьків «Поведінка батьків – приклад для наслідування», «Формування у дітей ситуаційної грамотності», «Дії під час виникнення пожежі»; читання тематичних творів дитячої художньої літератури, обговорення за змістом; моделювання проблемних ситуацій, розгляд сюжетних картин. Проведені заходи розширили знання у дітей про вулицю та дорогу, дорожні знаки, про значення світлофора, правила дорожнього руху, сформували знання про правила особистої гігієни, предмети гігієни, вміння аналізувати проблемні ситуації, уважно слухати дорослого та свого товариша, відповідати на запитання, реально оцінювати можливу небезпеку.

В групах №6, №7 (діти 6-го року життя) вихователями Драмарецькою Н.М., Мазурик І.А., Антепою С.М., Книгою О.А.   підготовлено та проведено заняття «Безпечні ігри!», «Квітка вогню», проблемні ситуації «Школа екстремальних ситуацій», «Ми пожежники», пошуково-дослідницька діяльність «Що і як швидко можна загасити?»; бесіди з дітьми «Запам’ятай важливі номери телефону», «Якщо ти заблудився?», «Друзі та вороги здоров’я», «Чистота – запорука здоров’я», «Їстівні та отруйні гриби», «Корисно – шкідливо», «Небезпечні предмети», «Сміттєва небезпека», «Коли вогонь – друг стає ворогом», «Як поводитись під час пожежі», рухливі ігри «Не наступи», «Знайди свій будиночок», «Горобчики та автомобілі», «Кольорові автомобілі», «Не дзвони», «Знайди собі пару», сюжетно-рольові ігри «Лікарня», «Водії та пішоходи», «Рятувальники», «Пожежник»; дидактичні ігри «Впізнай знак», «Небезпечні предмети», «Дорожні знаки», «Впізнай за описом», «Чим можна гратись - чим ні?», «Склади електричний предмет», «Оціни вчинок», «Я в біду не потраплю»(номери служб порятунку), бесіди з батьками та он-лайн консультації для батьків «Дії під час виникнення пожежі», «Попередження дорожньо-транспортного травматизму», «Сірничок малий, а біда велика», «Правила надання першої допомоги при травмах, нещасних випадках», «Дії в надзвичайних ситуаціях», «Природа друг, коли ти її добре знаєш», «Сам вдома», читання тематичних творів дитячої художньої літератури та обговорення за змістом. Проведені заходи педагогами розширили знання дітей про те, як уникнути пожежі та дії під час пожежі; вправляли в практичному використання знань правил поведінки під час руху вулицею.

Музичними керівниками Соколовською Л.К., Петренко О.О. підготовлено та проведено тематичну розвагу  для дітей старшого дошкільного віку «Дитинству – безпечні дороги!». Вихованці старшого дошкільного віку продемонстрували, що може трапитись, якщо водій не знає сигналів  світлофора, уточнили, де йому зможуть надати першу домедичну допомогу.

Педагогами всіх вікових груп оформлено куточки «Вчимося діяти  в  надзвичайних ситуаціях», проведено конкурс дитячого малюнку «Я живу безпечно!», створено колажі  «Небезпечні електроприлади», систематизували папки  – пересувки  по Тижню знань безпеки життєдіяльності,  поповнено  картотеку дидактичних ігор «Безпека дитини».  Педагогами  дітей дошкільного віку організовано перевірку знань, умінь та навичок дітей з основ безпеки життєдіяльності та норм поведінки під час надзвичайних ситуацій. Результатом засвоєння дітьми запропонованого матеріалу є чіткі знання та навички дітей з різних видів безпеки життєдіяльності.

Вихователем-методистом Іскрою О.Г. проведено з педагогами інтерактивну гру «Щоб людське життя оберігати — знання й уміння треба мати!»; створено інформаційно – довідковий куточок, підготовлено та опрацьовано навчально-методичний та наочний матеріали  з даної тематики; розроблено методичні рекомендації, поради, пам’ятки. Вихователем  – методистом Іскрою  О.Г., завгоспом Прогонюк А.В. здійснено перевірку стану засобів пожежогасіння, евакуаційних виходів, електроприладів, наявність інструкцій з техніки безпеки на робочих місцях та їх відповідність вимогам нормативних документів.