Офіційний сайт
дошкільного навчального закладу №6
"Шоколадка"

І. Освітнє середовище закладу дошкільної освіти

Вимога 1.1. Створення безпечних, доступних та нешкідливих умов розвитку, виховання, навчання дітей та праці

№ з/р

Перелік тверджень

Так

Ні

Примітка

(відповідає частково/потребує покращення)

Критерій 1.1.1.1. Територія, будівлі та приміщення закладу дошкільної освіти мають належні умови, є безпечними та доступними

Індикатор 1.1.1.1 Улаштування території та приміщень закладу дошкільної освіти, споруди і обладнання є безпечними

1.

Наявність (справність) огорожі/паркану

Так

2.

Недоступність території для несанкціонованого заїзду транспортних засобів

Ні

3.

Недоступність приміщення для несанкціонованого доступу сторонніх осіб

Ні

4.

Обладнано групові майданчики:

  • тіньові навіси за кількістю групових майданчиків

Так

5.

Облаштовано спортивно-ігрова зона:

  • фізкультурний майданчик

Так

6.

Територія безпечна для фізичної активності здобувачів освіти:

  • справність обладнання;
  • відсутність ям;
  • відсутність дерев, кущів, рослин з колючками та отруйними плодами, грибів

Так

7.

Територія чиста, охайна, відсутнє нагромадження сміття, будівельних матеріалів, опалого листя

Так

8.

Групові осередки для дітей раннього віку розташовані на першому поверсі та забезпечені окремими входами

Так

9.

Груповий осередок, призначений для дітей певного віку ізольований від решти групових осередків

Так

10.

Стан приміщень (стіни, підлога) відповідають вимогам безпеки:

  • коридори;
  • групові осередки;
  • кабінети;
  • зала для музичних і фізкультурних занять;
  • харчоблок;
  • пральня;
  • туалети;
  • дах;
  • допоміжні приміщення;
  • інженерні мережі

Так

11.

Пісочниці на групових майданчиках  закриваються і огороджені бортиками

Так

Індикатор 1.1.1.2. Забезпечується архітектурна доступність території та приміщень будівлі

1.

Доступність прилеглої території до будівлі закладу освіти (шляхи руху, зона паркування транспорту)

Так

2.

Забезпечено можливість безперешкодного руху територією закладу (прохід без порогів, сходів та достатньо широкий для можливості проїзду візком, з рівним неушкодженим покриттям)

Так

3.

На першому поверсі будівлі  закладу передбачено груповий осередок для інклюзивної групи

Так

4.

Забезпечено безбар’єрний доступ до будівлі, приміщень закладу освіти:

  • пологий вхід/пандус/мобільні платформи;
  • дверний прохід, що забезпечує можливість проїзду візком;
  • можливість безперешкодного пересування між поверхами для людей з обмеженими можливостями;
  • контрастне маркування на стінах та підлозі;
  • візуалізація призначення приміщень;
  • вказівники;
  • рельєфне та контрастне маркування перед та на кінці сходової частини;
  • відсутність захаращення коридорів, рекреацій, міжсходових клітин

5.

Туалетні кімнати пристосовані для потреб учасників освітнього процесу:

  • широкий безпороговий прохід;
  • достатня площа туалетної кімнати;
  • наявність поручнів;
  • спеціальне санітарно-технічне обладнання

Так

6.

Наявна можливість вільного та зручного переміщення в груповому осередку та користування меблями

Так

7.

Висота столів та стільців регулюється

Так

8.

Шафи, полиці, стелажі надійно закріплені

Так

Індикатор 1.1.1.3. Забезпечується належний повітряно-тепловий режим, освітлення, водопостачання, водовідведення, опалення, прибирання території та приміщень, дотримуються санітарно-гігієнічні вимоги

1.

Повітряно-тепловий режим приміщень відповідає санітарно-гігієнічним  вимогам

Так

2.

Виконуються санітарно-гігієнічні вимоги щодо освітлення усіх приміщень та території

Так

3.

Заклад освіти обладнаний мережами господарсько-питного водопостачання, мережами каналізації, водостоку, опалення, вентиляції

Так

5.

Холодною і гарячою проточною водою заклад освіти забезпечений  упродовж усього року з установленням кранів-змішувачів:

  • групові  осередки;
  • харчоблок;
  • буфетні;
  • медичні приміщення;
  • пральня;
  • туалетні кімнати,
  • зали басейнів тощо

Так

6.

Приміщення закладу дошкільної освіти утримується в порядку й чистоті

Так

7.

Здійснюється 2 рази на день щоденне вологе прибирання усіх приміщень у відповідності до санітарно-гігієнічних вимог

Так

8.

Меблі, обладнання, опалювальні прилади, підвіконня, стіни, ручки дверей тощо щоденно протираються гарячою водою з милом

Так

9.

Столи в ігрових і групових приміщеннях, після кожного прийому їжі миються гарячою водою з милом

Так

10.

Територія підлягає прибиранню 2 рази на день

Так

Індикатор 1.1.1.4. Облаштовано та використовується ресурсна кімната/осередок для проведення відповідних занять зі здобувачами дошкільної освіти з особливими освітніми потребами

1.

У закладі освіти облаштовано та використовується ресурсна кімната/осередок

Ні

2.

Оснащення ресурсної кімнати/ осередок відповідає освітнім, віковим запитам дітей з особливими освітніми потребами з урахуванням індивідуальних програм розвитку, індивідуальних програм для реабілітації дітей-інвалідів

Ні

Критерій 1.1.2. Заклад дошкільної освіти має приміщення з необхідним обладнанням для забезпечення освітнього процесу та життєдіяльності здобувачів дошкільної освіти відповідно до типу та профілю закладу

Індикатор 1.1.2.1. Обладнання основних приміщень відповідає зросту та віку дітей, санітарно-гігієнічним вимогам

1.

Приміщення роздягальні обладнані персональними шафами для зберігання i сушіння одягу та взуття дітей

Так

2.

Ігрові приміщення в групових осередках обладнані шафами для іграшок і підсобного матеріалу

Так

5.

Спальні обладнані безпечними стаціонарними ліжками, промарковані однаково з постільною білизною

Так

6.

Туалетні кімнати обладнані вішалками для рушників, які закріплені за кожною дитиною та відповідно промарковані

Так

7.

Туалети старших вікових груп вiдокремленi екранами-перегородками для хлопчиків та дівчаток

Так

8.

Наявні рукомийники, мило, туалетний папір

Так

9.

Туалетних кімнатах груп раннього віку наявний стелажу для горщиків

Так

10.

Меблі у вікових  групах підібрані відповідно до зросту (довжини тіла) дітей

Так

11.

Меблі світлих тонів, матові, переважно без блиску

Так

12

Cтаціонарне обладнання (стелажі, шафи, полиці)  міцно закріплені до стін, підлоги

Так

Індикатор 1.1.2.2. Приміщення для роботи із здобувачами дошкільної освіти забезпечено необхідним обладнанням у відповідності до типу та профілю закладу

У закладі наявні:

Обладнані відповідно вимогам законодавства та забезпечують реалізацію освітніх програмі)

1.

Зала для музичних та фізкультурних занять

Так

2.

Кімната ручної праці (образотворчого мистецтва)

Так

3.

Логопедичний кабінет

Ні

4.

Психологічний кабінет має два приміщення:

  • робочий кабінет практичного психолога (соціального педагога);
  • навчальний психологічний кабінет

Ні

5.

Методичний кабінет

Так

6.

Кімната для занять з технічними засобами навчання (ТЗН)

Ні

7.

Кімната для природи

Так

8.

Басейн:

  • зал з ванною;
  • дві роздягальні для хлопчиків i дівчаток з туалетами та душовими,
  • кімната тренера;
  • кімната медичної сестри;
  • вузол керування та iншi технiчнi приміщення для обслуговування басейну;
  • комора для інвентаря

Так

9.

Інші приміщення (додати з урахуванням типу закладу)

Так

10.

Обладнання основних приміщень закладу дошкільної освіти відповідає зросту та віку дітей

Так

Критерій 1.1.3. Працівники закладу дошкільної освіти обізнані з вимогами охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правилами поведінки в умовах надзвичайних ситуацій і дотримуються їх

Індикатор 1.1.3.2. Працівники закладу дошкільної освіти дотримуються вимог щодо охорони праці, безпеки життєдіяльності,  пожежної безпеки, правил поведінки в умовах надзвичайних

1.

Небезпечні для дітей предмети зберігаються в закритих ящиках, які унеможливлюють їх доступність

Так

2.

Педагогічні працівники закладу утримують своє робоче місце у чистоті, забезпечуються наявність вільного доступу до всіх виходів

Так

3.

Вихід із приміщення групового осередку вільний для можливої екстреної евакуації у разі надзвичайної ситуації

Так

4.

У інформативному куточку розміщені плакати про заходи:

  • пожежної безпеки;
  • охорони праці;
  • безпеки життєдіяльності;
  • правила поведінки в умовах надзвичайних ситуацій

Так

5.

У коридорах, холах, на сходових клітках евакуаційних виходів наявні попереджувальні та вказівні знаки безпеки

Так

6.

Працівники закладу дошкільної освіти дотримуються вимог щодо:

  • охорони праці;
  • безпеки життєдіяльності;
  • пожежної безпеки

Так

7.

У закладі та на його території не порушуються правила заборони куріння, вживання алкогольних напоїв

Так

Критерій 1.1.4. У закладі дошкільної освіти створено умови для якісного харчування здобувачів дошкільної освіти

Індикатор 1.1.4.1. Організовано безпечне харчування

1.

Режим харчування затверджений керівником закладу і оприлюднений в інформаційному куточку

Так

2.

В інформаційному куточку  наявне денне меню із зазначенням виходу кожної страви, завірено керівником і медичним працівником закладу

Так

3.

Поруч з вікном видачі їжі з харчоблоку розміщений графік видачі їжі, який завірений керівником закладу

Так

4.

Перед харчоблоком, у групах наявні таблиці, в яких визначається об'єм порції, що мають отримати діти кожної з вікових груп

Так

5.

Час видачі готових страв з харчоблоку  збігається з графіком видачі їжі та режимами дня груп

Так

6.

Забезпечено питний режим (кожна дитина за потреби отримує кип’ячену або фасовану воду в індивідуальній чашці)

Так

Індикатор 1.1.4.3. Харчування здобувачів дошкільної освіти здійснюється  з дотриманням  санітарно-гігієнічних вимог

1.

Відра, каструлі, ополоники у групах, їдальнях виміряні і відповідно промарковані

Так

2.

Не використовується пластмасовий посуд багаторазового використання, пощерблений  посуд та емальований з пошкодженою емаллю

Так

3.

Кількість столового посуду у групі відповідає кількості дітей за списком

Так

4.

Працівники  груп  у  чистому
санітарному  одязі  (халат,  фартух,   хустка),  доставляють  їжу  у групи лише у промаркованих,  закритих кришками відрах і каструлях

Так

Індикатор 1.1.4.4. Створено умови для формування культурно-гігієнічних навичок здобувачів дошкільної освіти

1.

За дитиною закріплено постійне місце  за столом, розмір стола та стільця відповідає до зросту дитини

Так

2.

Перед кожним прийомом  їжі стіл

сервірують згідно з меню

Так

3.

Дітей привчають:

  • руки мити  обов’язково  перед  і після приймання їжі, після відвідування туалету;
  • використовувати туалетний папір;
  • користуватися індивідуальними рушниками

Так

4.

Дітей привчають сідати за стіл:

  • охайними;
  • сидіти за столом правильно

Так

5.

Дітей привчають користуватися  столовими приборами (згідно з  вимогами навчальної програми):

  • з двохрічного віку — серветкою;
  • на четвертому році життя — виделкою;
  • на п’ятому році — негострим ножем

Так

6.

З чотирирічного віку дітей навчають чергувати у групі під час приймання їжі з використанням санітарного одягу (фартушки, косинки або ковпаки), сервірувати столи і збирати використаний посуд

Так

Критерії 1.1.5. У закладі дошкільної освіти створено умови для фізичного розвитку та зміцнення здоров’я здобувачів дошкільної освіти

Індикатор 1.1.5.1. Забезпечується медичне обслуговування дітей, у разі потреби надається невідкладна домедична допомога

1.

Функціонує у закладі медичний кабінет

Так

2.

У медичному кабінеті наявне обладнання та вироби медичного призначення для надання  невідкладної медичної  допомоги

Так

3.

У медичному кабінеті наявні лікарські засоби для надання  невідкладної медичної  допомоги

Так

Індикатор 1.1.5.3. Вживаються заходи щодо дотримання протиепідемічного режиму

1.

Наявний ізолятор, розміщений  на першому поверсі

Так

2.

У разі виявлення ознак інфекційної хвороби дитину ізолюють від здорових дітей

Так

3.

У закладі освіти (окремих групах) проводяться обмежувальні протиепідемічні заходи

Так

4.

Проводиться вимірювання температури дітей 2 рази на день

Так

5.

Здійснюється щоденно дезінфекція приміщень

Так

6.

У приміщеннях  встановлено бактерицидні лампи (екрановані та відкриті):

  • дезінфекція приміщень бактерицидними лампами проводиться за відсутності дітей та працівників відповідно до інструкції

Так

7.

Іграшки обробляються дезінфекційними засобами

Так

8.

В інформаційному куточку наявна інформація про інфекційні захворювання дітей дошкільного віку

Так

Індикатор 1.1.5.4. Проводиться санітарно-просвітницька робота з усіма учасниками  освітнього процесу з питань здорового способу життя

1.

В інформаційних куточках. висвітлено питання щодо:

  • раціонального харчування здобувачів дошкільної освіти;
  • загартування та здорового способу життя;
  • оздоровчо-фізкультурних заходів

Так

Індикатор 1.1.5.6. Наявне фізкультурно-спортивне обладнання та інвентар для розвитку основних рухів та фізичних якостей здобувачів дошкільної освіти

1.

У закладі наявне фізкультурне обладнання для розвитку рухів

Так

2.

У закладі  наявні іграшки та обладнання для ігор та вправ спортивного характеру

Так

3.

У закладі наявні іграшки, ігри, ігрове обладнання для розвитку рухів, рухової активності

Так

4.

У закладі наявне обладнання, інвентар, іграшки для занять у басейні

Так

5.

У закладі наявне приладдя і допоміжний інвентар та фізкультурний інвентар

Так

Вимога 1.3. Формування інклюзивного, безпечного, розвивального, мотивуючого освітнього простору

Критерій 1.3.3. Освітнє середовище закладу дошкільної освіти  спрямоване на реалізацію завдань державного стандарту

Індикатор 1.3.3.1. Предметно-просторове розвивальне середовище, створене в основних приміщеннях закладу дошкільної освіти, відповідає  віковим особливостям здобувачів дошкільної освіти та сприяє формуванню у них  ключових компетентностей

1.

У закладі створено  предметно-просторове розвивальне середовище, що відповідає  віковим особливостям здобувачів освіти

Так

2.

Предметно-просторове розвивальне середовище:

  • динамічне;
  • змістовно-насичене;
  • багатофункціональне;
  • доступне;
  • безпечне,
  • змінюється залежно від індивідуальних особливостей дітей, пори року, тем, які вивчаються

Так

3.

У групових осередках відокремлені куточки для усамітнення, відпочинку

Так

4.

У групі раннього віку створений куточок для  ігрової діяльності

Так

5.

У групі раннього віку створений куточок для  рухової діяльності

Так

6.

У групі раннього віку створений куточок для  художньої діяльності:

  • образотворча зона;
  • театральна та літературна зона

Так

7.

У групі раннього віку створений куточок для мовленнєво-пізнавальної діяльності:

  • ознайомлення із природним  довкіллям;
  • соціальним і предметним довкіллям;
  • формування елементарних математичних уявлень

Так

8.

У групі раннього віку створений куточок для  трудової діяльності:

  • праця в природі та господарсько-побутова зона

Так

9.

У групах дошкільного віку створений куточок ігрової діяльності

Так

10.

У групах дошкільного віку створений куточок рухової діяльності

Так

11.

У групах дошкільного віку створений куточок художньої діяльності:

  • образотворча зона;
  • музична зона;
  • театральна зона;
  • літературна зона

Так

12.

У групах дошкільного віку створений куточок мовленнєво-пізнавальної діяльності:

  • ознайомлення із природним довкіллям;
  • соціальним і предметним довкіллям;
  • формування звукової культури мовлення і пропедевтика навчання грамоти;
  • елементарних математичних уявлень

Так

13

У групах дошкільного віку створений куточок трудової діяльності:

  • художньої праці;
  • праця в природі та господарсько-побутова

Так

Індикатор 1.3.3.2. Добір іграшок, посібників та обладнання для формування й облаштування предметно-просторового розвивального середовища у закладі дошкільної освіти відповідає встановленим вимогам

1.

Добір іграшок, посібників та обладнання куточків у групі раннього віку відповідає вимогам Примірному переліку ігрового та навчально-дидактичного обладнання для закладів дошкільної освіти

Так

2.

Добір іграшок, посібників та обладнання куточків у групах дошкільного віку відповідає вимогам Примірному переліку ігрового та навчально-дидактичного обладнання для закладів дошкільної освіти

Так

ІІ. Напрям оцінювання «Здобувачі дошкільної освіти»

Забезпечення всебічного розвитку дитини дошкільного віку,

набуття нею життєвого соціального досвіду

Вимога 2.1. Дотримання вимог Державного стандарту

Критерій 2.1.1. У закладі дошкільної освіти реалізується державний стандарт

Індикатор 2.1.1.3. Створюються умови для реалізації варіативної складової державного стандарту, для впровадження додаткових організаційних форм освітнього процесу – гуртки, студії, секції (за згодою батьків та з урахуванням індивідуальних особливостей здобувачів дошкільної освіти)

1.

У закладі створено умови для впровадження додаткових організаційних форм освітнього процесу – гуртки, студії, секції:

  • спеціальні приміщення;
  • навчально-методичний матеріал;
  • дидактичні ігри та посібники;
  • обладнання;
  • інвентар;
  • технічні засоби навчання тощо

Так

Напрям ІІІ. Фахова діяльність педагогічних працівників закладу дошкільної освіти

Вимога 3.4. Методичне забезпечення закладу дошкільної освіти

Критерій 3.4.1. У закладі дошкільної освіти організована система методичної роботи

Індикатор 3.4.1.3. Методичний простір є інформативним, змістовним, доступним, сучасним; задовольняє потреби педагогів у саморозвитку і професійному самовдосконаленні

1.

У закладі освіти функціонує методичний кабінет/осередок

Так

2.

Наповнення методичного кабінету/осередку відповідає:

  • інформативності;
  • змістовності;
  • доступності;
  • сучасності;
  • естетичності

Так

3.

Матеріали методичного кабінету закладу освіти  групуються за окремими розділами,  використовуються для різних форм комунікації педагогів  у рамках освітнього процесу

Так

IV. Управлінські процеси закладу освіти

Вимога 4.2. Формування відносин довіри, прозорості, дотримання етичних норм

Критерій 4.2.2. Заклад дошкільної освіти оприлюднює інформацію про свою діяльність на відкритих загальнодоступних ресурсах

Індикатор 4.2.2.1. Забезпечує змістовне наповнення та вчасне оновлення інформаційних ресурсів закладу (інформаційні стенди, сайт закладу освіти/інформація на сайті засновника, сторінки у соціальних мережах)

1.

Заклад має власний сайт або використовує сайт засновника

Так

2.

Інформація, що розміщується на інформаційному стенді, на сайті закладу/сайті засновника містить:

Так

2.1. Інформацію відповідно до статті 30 Закону України «Про освіту», що вчасно оновлюється

Так

2.2. Актуальна інформація про діяльність та заплановані заходи закладу освіти

Так

Завідувач Лариса Гаріпова

Вихователь - методист Оксана Іскра

Секретар, вихователь Наталія  Драмарецька

Члени групи Алла Гончарук

Лілія Литвинюк

Анна Прогонюк