Офіційний сайт
дошкільного навчального закладу №6
"Шоколадка"

Відповідно до наказу  Департаменту освіти Вінницької міської ради №486 від 06.11.2023р. в комунальному закладі «Дошкільний навчальний заклад №6 Вінницької міської ради» в період з 13 по 17 листопада 2023 року  проведено Тижневик знань безпеки життєдіяльності, з метою удосконалення організаційної та практичної роботи з питань безпеки вихованців, свідомого та дбайливого ставлення дітей дошкільного віку до свого здоров’я, підняття рівня інформаційно-просвітницької роботи з питань забезпечення безпечної життєдіяльності учасників освітнього процесу.

Завідувачем Ларисою Гаріповою виданий наказ №220/од від 07.11.2023р. «Про проведення Тижня знань безпеки життєдіяльності». Згідно рекомендацій Департаменту освіти Вінницької міської ради,  Освітньої  програми  для дітей від 2 до 7 років «Дитина», у закладі дошкільної освіти  розроблено план заходів щодо проведення Тижня знань безпеки життєдіяльності.

В групі №1, №2 (діти 3-го року життя) вихователями Іванною Левченко, Тетяною Бородій, Тетяною Загородньою організовано та проведено заняття «Маленькі друзі світлофора», «Сірники – це небезпечно»; бесіди з дітьми «Небезпечні предмети», «Що було б, якби не було пожежників», «Коли вогонь друг – стає ворогом», «Сірники – це не іграшка»; бесіди та консультації з батьками «Правила поведінки під час пожежі», «Профілактика дитячого травматизму вдома»; дидактичні  ігри «Маленькі пожежники», «Кому що потрібно?», «Чим можна гратися?», «Вогонь – ворог, вогонь - друг»; читання тематичних творів дитячої художньої літератури та обговорення за змістом; сюжетно – рольові ігри «Лікарня», «Водії». Проведені заходи сформували у дітей уявлення про причини виникнення пожеж, про способи гасіння пожеж, сприяння запобіганню пожеж, що виникають від гри дітей з вогнем.

В групах №3, №4 (діти 4-го року життя) вихователями Аллою Гончарук, Ганною Климчук, Юлією Петрук, Інною Шіроковою організовано та  проведено заняття «Про небезпеку знаю – усім розповідаю», «Сигнал «Увага всім!», «Сам удома», «Професія пожежника. Пожежна машина»; читання тематичних творів дитячої художньої літератури та обговорення за змістом, розгляд ілюстрацій «Пожежна безпека»; моделювання проблемних ситуацій, розгляд сюжетних картин; спостереження за пожежним куточком (інвентарем); бесіди з дітьми «Про безпеку малюків під час повітряної тривоги», «Вогонь друг, вогонь ворог», «Спілкування з незнайомцями», «Наш друг  світлофор», «Небезпечні іграшки», «Запам’ятай важливі номери телефону», «Електроприлади вдома», «Твоя безпека залежить від тебе», «Безпека дитини в побуті», вдома, в садочку, на прогулянці», «Чому шкідливо пити брудну воду?»; дидактичні ігри «Чому не можна?», «Що згодиться при пожежі?», «Світлофор-Моргайчик», «Дитина і вулиця», «Істивні та отруйні гриби», «Мій телефонний довідник», «Безпечні і небезпечні розваги», «Відгадай за описом», «Автомобілі надзвичайних ситуацій», «Свої – чужі», «Небезпечні речі для малечі», «Де чатує небезпека?»; сюжетно-рольові ігри «Пожежники», «Сім’я», «Рятувальники», «Лікарня»; бесіди та консультації з батьками «Профілактика інфекційних та кишкових інфекцій», «Як вести себе при обстрілі та бомбардуванні», «Зробимо свою квартиру безпечною», «Діти і вогонь», «Правила пожежної безпеки»,  «Безпечний відпочинок на вихідні», «Поведінка батьків – приклад для наслідування». Проведені заходи сформували у дітей елементарні правила поведінки з небезпечними предметами; розширили поняття про користь та небезпеку вогню, причини виникнення пожежі, закріпили елементарні дії дитини під час пожежі.

В групах №5, №8 (діти 5-го року життя) вихователями Лілією Литвинюк, Людмилою Заграй, Тетяною Шиловою, Мариною Чернетою, Ольгою Буркан організовано та проведено заняття «Помічай, впізнавай, поводься безпечно», «Основні правила поведінки на вулиці»; читання творів «Кицькин дім», «Маленькі пустощі» Л.Яковенко, Б.Бойко «Догралися!», Н.Лазько «З сірниками не можна гратися»; розгляд проблемних ситуацій «Ми пожежники»; моделювання ситуацій: «101 – коли телефонувати, як діяти», «Пожежа в сусідні квартирі. Твої дії», розфарбування пожежної машини, набір карток «Небезпечні пустощі», бесіди з дітьми «Правила поведінки: рухи пішоходів на дорозі», «Як слід поводитися під час виникнення пожежі», «Я маленький пішохід», «Основні правила безпеки на вулиці», «Безпека на вулиці», «Корисна та шкідлива їжа», «Якщо ти загубився?», «Безпечні та небезпечні іграшки»; сюжетно-рольові ігри «Водії», «Транспорт викликаємо – номер набираємо», «Знаю, думаю», «Пожежна машина», «Ми – пішоходи», «Лікарня», «Пожежники»; дидактичні ігри «Оціни вчинок», «Живий світлофор», «Перейди вулицю», «Служби порятунку», «Чим можна гратися?», «Збираємо тривожну валізку», «Перша допомога при опіках», «Небезпечні ігри», «Небезпечні рятувальники», «Безпечно – не безпечно», «Який буває вогник?», «Корисно – шкідливо», «Небезпечна зустріч»; бесіди та консультації з батьками «Правила безпечної поведінки в надзвичайних ситуаціях», «Як подбати про дитину, якщо ви знаходитеся з нею в укритті», «Безпека дитини вдома», «Правила пожежної безпеки», «Правила поведінки під час сигналу», «Сам вдома», «Правила поведінки під час виникнення пожежі». Проведені заходи сформували у дітей елементарні правила поведінки з небезпечними предметами; розширили поняття про користь та небезпеку вогню, причини виникнення пожежі, закріпили елементарні дії дитини під час пожежі та під час повітряної тривоги.

В групах №6, №7 (діти 6-го року життя) вихователями Наталією Драмарецькою, Іриною Мазурик, Світланою Антепою, Оксаною Книгою підготовлено та проведено заняття «Мінна безпека», «Прогулянка до лісу може бути небезпечною»; бесіди з дітьми «Місця для ігор», «Природа мати – коли ти її добре знаєш», «Будь обачним пішоходом», «Правила знай – і в біду не потрапляй», «Правила дорожнього руху», «Правила поведінки в укритті під час повітряної тривоги», «Безпека дорожнього руху», «Обережно! Незнайомець», «Дрібні предмети - не іграшки», «Чарівний сірничок», «Я загубився»; рухливі ігри «Птахи і зозуля», «Чия ланка швидше збереться?», «Ведмідь і бджоли», «Хто перший добіжить до прапорця», «Мисливці і зайці», «Цілься краще», «Чижик у клітці», «Вудочка», «Піжмурки», «Заборонений рух», сюжетно-рольові ігри «Сім’я», «Швидка допомога», «Я вдома сам», «Небезпечні переходи», «Лікарня», «Пожежники»; дидактичні ігри «Служби порятунку», «Чим можна гратись, чим ні?», «Збираємо тривожну валізку», «Дорожні знаки», «Ми – пішоходи», «Безпека на вулиці», «Небезпечні ситуації», «Безпечно - небезпечно», «Скринька безпеки», «Я і незнайомець», «Один вдома», «Допоможи собі сам», «Оціни вчинок», «Набери номер», «Світлофор Моргайчик», «Швидка допомога», «За грибами в ліс підемо», «Стихійне лихо», будівельно-конструктивні ігри «Пожежна машина», «Безпечні іграшки», «Дорога, рух, транспорт», бесіди та консультації з батьками «Поведінка в екстремальних ситуаціях», «Попередження дорожньо-транспортного травматизму серед дітей дошкільного віку», «Небезпечні іграшки в руках дитини», «Безпека дитини вдома», «Пожежнонебезпечні ситуації в житті», «Дитячий травматизм», «Небезпечні гаджети», «Увага, дорога»; читання тематичних творів дитячої художньої літератури та обговорення за змістом. Проведені педагогами заходи сформували у дітей елементарні уявлення про протипожежний куточок ЗДО, його призначення; ознайомилися з предметами, які є в ньому; розширили знання про спосіб гасіння пожежі, ознайомилися з рятувальними засобами.

Музичним керівником Юлією Гурц, інструктором з фізичної культури Дар’єю Коробчук підготовлено та проведено тематичні розваги  з дітьми середнього та старшого дошкільного віку на тему: «Про безпеку дбай та інших навчай», «Супергерої – за безпеку малят!».

Педагогами всіх вікових груп оформлено куточки «Безпека дитини», підготовлено виставки дитячих малюнків на тему «Знавці правил безпечної поведінки», поповнено папки  – пересувки  по Тижневику знань безпеки життєдіяльності,  поповнено  картотеку дидактичних ігор «Безпека дитини».

Завідувачем Ларисою Гаріповою, вихователем-методистом Оксаною Іскрою надано педагогам методичні рекомендації, поради, пам’ятки з питань безпеки, проведено консультації на теми: «Емоційна саморегуляція в умовах воєнного стану», «Вибухонебезпечні предмети. Дії при виявленні вибухонебезпечних або підозрілих предметів»; «Алгоритм дій у разі хімічної небезпеки»; «Безпека для дітей під час війни».