Офіційний сайт
дошкільного навчального закладу №6
"Шоколадка"

Інформація про проведення  «Місячника Цивільного захисту» в комунальному закладі «Дошкільний навчальний заклад №6 Вінницької міської ради» в період з 17.09. по 17.10.2021 р.

На виконання наказу Департаменту освіти Вінницької міської ради №446 від 15 вересня 2021 року про проведення «Місячника Цивільного захисту», відповідно «Плану основних заходів цивільного захисту Вінницької територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту на 2021 рік», затвердженого розпорядженням Голови обласної державної адміністрації від 19.01.2021 року № 38, з метою роз’яснення державної політики, спрямованої на забезпечення безпеки та захисту населення і територій, матеріальних і культурних цінностей та довкілля від негативних наслідків надзвичайних ситуацій, їх попередження, навчання населення поводженню в екстремальних умовах, в комунальному закладі «Дошкільний навчальний заклад №6 Вінницької міської ради» в період з 17 вересня по 17 жовтня 2021 року проведено місячник Цивільного захисту.

Завідувачем Гаріповою Л.В. видано наказ №146 від16.09.2021 р. «Про проведення «Місячника Цивільного захисту». Під час проведення місячника Цивільного захисту заплановано та проведено ряд заходів:

В групах №1, №2 (діти 3-го року життя) вихователями Левченко І.В., Монастирською А.С., Руденко Н.М., Чернетою М.І. організовано та проведено заняття «Маленькі пожежники»,  «Своє тіло потрібно мити, щоб ніколи не хворіти»,  «Важливі речі  для малечі», «Його величність -Сірничок»; бесіди з дітьми «Вогонь – корисний, вогонь – шкідливий», «Небезпечні іграшки», «Часом гра, не призводить до добра», «З вогнем не жартуй», «Правила поведінки з електроприладами», «Здоровим бути – здорово!», «Як поводитися під час вітру, чи грози?», «Дотримання правил пожежної безпеки»; бесіди з батьками «Як створити безпечний простір вдома», «Небезпечні пустощі малюків», «Увага! Іграшки також бувають небезпечними!», «Формування основ пожежної безпеки у дітей раннього віку», «Як говорити з дітьми про коронавірус та карантин»; рухливі ігри «Біжіть до мене», «Горобчики і автомобілі», «Потяг»; дидактичні  ігри «Маленькі пожежники», «Визнач картинку», «Що можна, а що ні?», «Небезпечні предмети», «Куди їдуть пожежні машини?», «Ти потрапив у складну ситуацію», «Оціни вчинок», «Чим можна гратися?», «Сірники - не іграшки», «Вогонь – ворог, вогонь - друг»; читання та ігри з книжками на колесах «Автобус», «Абетка безпеки»; сюжетно – рольові ігри «Автобус», «Лікарня», «Водії». Проведені заходи сформували у дітей уявлення про причини виникнення пожеж, про способи гасіння пожеж, сприяння запобіганню пожеж, що виникають від гри дітей з вогнем; ознайомилися з поняттям «особиста гігієна», розширили знання про предмети особистої гігієни.

В групах №6, №7 (діти 4-го року життя) вихователями Драмарецькою Н.М., Мазурик І.А., Антепою С.М., Книгою О.А.   підготовлено та проведено заняття «Загадки з Країни Чистоти», «Вогонь-друг, вогонь – ворог!», «Про вогонь наш треба знати – з ним не можна жартувати», «Ми малята-здоров’ята», пошуково-дослідницька діяльність «Що і як швидко можна загасити?»; бесіди з дітьми «Друзі та вороги здоров’я», «Їстівні та отруйні гриби», «Чистота – запорука здоров’я», «Природні та стихійні лиха», «Запам’ятай важливі номери телефону», «Як поводитися під час грози?», «Корисно – шкідливо», «Небезпечні предмети», «Коли вогонь – друг стає ворогом», «Як поводитись під час пожежі», рухливі ігри «Горобчики та автомобілі», «Не дзвони», «Знайди собі пару», «Знайди де сховано», «Влучи в коло», «Не наступи», «Знайди свій будиночок», сюжетно-рольові ігри «Лікарня», «Пожежники», «Швидка допомога», «Сім’я»; дидактичні ігри «Знайди небезпечні предмети», «Чим можна гратись - чим ні?», «Склади електричний предмет», «Оціни вчинок», «Земля, вода, вогонь», «Стихійні лиха», «Впізнай за описом», «Чарівна торбинка», «Я в біду не потраплю» (номери служб порятунку), бесіди з батьками «Безпечне довкілля для наших дітей», «Дбаємо про безпеку дітей разом», «Безпека дитини вдома», «Як говорити з дітьми про коронавірус та карантин», «Безпека життєдіяльності дитини вдома», «Стихійні лиха – землетрус, пожежа, сильний вітер», «Сірничок малий, а біда велика», «Правила надання першої допомоги при травмах, нещасних випадках», «Дії в надзвичайних ситуаціях», читання тематичних творів дитячої художньої літератури та обговорення за змістом. Проведені педагогами заходи сформували у дітей елементарні правила поведінки з небезпечними предметами; розширили поняття про користь та небезпеку вогню, причини виникнення пожежі, закріпили елементарні дії дитини під час пожежі; розширили знання про правила особистої гігієни.

В групах №3, №4 (діти 5-го року життя) вихователями Гончарук А.М., Рижковою І.І., Петрук Ю.Л., Шіроковою І.С. організовано та  проведено заняття «Вітаміни для здоров’я!», «Сигнал «Увага всім!», «Ознайомлення з інвентарем у протипожежному куточку», «Якщо руки не помити, тяжко можна захворіти!»; читання тематичних творів дитячої художньої літератури та обговорення за змістом; спостереження за сигналом машини швидкої допомоги та пожежної машини, за пожежним щитком (інвентарем); бесіди з дітьми «Оціни вчинок», «Чистота – запорука здоров’я», «Що потрібно робити, щоб не захворіти?», «Чому не можна палити листя?», «Сам вдома. Незвичайні ситуації», «Сірники – не іграшка», «Яка машина пожежна? Що згодиться при пожежі?», «Небезпечні знахідки», «Навколо електроприлади», «Як користуватися термометром?»; дидактичні ігри «Служби порятунку ми всі знаємо», «Склади електричний предмет з частин», «Небезпечно чи ні», «Овочі знаємо – колір називаємо, з користю вживаємо», «Що корисно для здоров’я?», «Карантин: особиста гігієна», «Електроприлади», «Що потрібно при пожежі?», «Предмети називаємо, для чого служать знаємо?», «Правила пожежної безпеки», «Оціни вчинок», «Як учинити?», «Що кому потрібно для роботи?»; сюжетно-рольові ігри «Пожежники», «Рятувальники», «Сім’я», «Водії», «Лікарня»; бесіди з батьками «Як надати дитині першу допомогу в разі її отруєння чадним газом», «Дитина без нагляду – причина пожеж», «Як говорити з дітьми про коронавірус та карантин»,  «Безпечний відпочинок на вихідні», «Пожежна безпека в громадських місцях», «Поведінка батьків – приклад для наслідування». Проведені педагогами заходи сформували у дітей елементарні правила поведінки з небезпечними предметами; пояснили дітям правила пожежної поведінки, використовуючи художнє слово, проблемні ситуації; розширили знання про гігієну тіла, засоби особистої гігієни.

В групах №5, №8 (діти 6-го року життя) вихователями Литвинюк Л.Г.,Кардаш Є.Л., Шиловою Т.А.,  Буркан  О.І. організовано та проведено заняття «От нещастя, от біда – спішить в гості Вереда!», гру –тренінг  «Твої дії в разі небезпеки», проблемні ситуації «Школа екстремальних ситуацій», ігрові ситуації «Чистота – запорука здоров’я!» (предмети особистої гігієни); бесіди з дітьми «Коли залишаєшся вдома без дорослих?», «Безпека дитини вдома», «Корисно - шкідливо», «Користь та небезпека від електричного струму», «Чистота – запорука здоров’я», «Яку біду може спричинити вогонь?», «Для розваги і для гри, сірники не бери», «Небезпечні предмети», «З сірниками не можна гратись», «Предмети гігієни», «Догляд за руками, тілом і волоссям»; сюжетно-рольові ігри «Транспорт», «Водії», «Швидка допомога», «Пожежники»,  «Лікарня»; дидактичні ігри «Щоб не трапилось біди», «Обери небезпечні предмети», «Добре - погано», «Що зайве?», «Відгадай за описом предмети для гасіння вогню», «Виклич допомогу», «Спеціалізовані машини», «Оціни вчинок», «Склади електричний предмет», «Відгадай, що це?»; бесіди з батьками «Як надати дитині першу допомогу в разі її отруєння хімічними речовинами», «Як говорити з дітьми про короно вірус та карантин», «Безпека дитини вдома», «Як говорити з дітьми про коронавірус та карантин», «Діти і вогонь: що потрібно знати батькам?», «Як навчити дитину безпечної поведінки», «Вчимо дітей бути обачними», «Формування у дітей ситуаційної грамотності», «Дії під час виникнення пожежі»; читання тематичних творів дитячої художньої літератури, обговорення за змістом; моделювання проблемних ситуацій, розгляд сюжетних картин. Проведені заходи  сформували у дітей знання про правила особистої гігієни, предмети гігієни, вміння аналізувати проблемні ситуації, уважно слухати дорослого та свого товариша, відповідати на запитання; розширили знання у дітей про призначення різних машин, взаємозв’язок у роботі  пожежників і лікарів швидкої медичної допомоги, створювали ігрові проблемні ситуації, в яких свідомо навчалися дотримуватися правил протипожежної безпеки, реально оцінювали можливу небезпеку.

Музичними керівниками Соколовською Л.К., Гурц Ю.В. підготовлено та проведено тематичну розвагу  з дітьми старшого дошкільного віку «З вогнем не будемо жартувати – про небезпеку потрібно знати!», з метою ознайомлення дітей з причинами виникнення пожеж та з елементарними правилами, які потрібно виконувати, щоб запобігти пожежі; формування свідомого прагнення бути здоровим, вчасного надання правил першої домедичної допомоги при нещасних випадках,  використання точних знань у подоланні різних перешкод та виконанні завдань. Інструктором з фізичної культури Коняхіною К.Б.  проведено дозвілля «Спорт – це здоров’я, спорт – це друг!», з метою формування у дітей інтерес до занять фізкультурою, сприяння розвитку доброго настрою під час спортивних ігор-естафет, розвиток фізичних та вольових якостей в умовах змагання, виховування почуття колективізму, взаємодопомоги, поваги один до одного.

Педагогами всіх вікових груп оформлено куточки «Вчимося діяти  в  надзвичайних ситуаціях», підготовлено виставки дитячих малюнків на тему «Немає лиха, коли все тихо!», поповнено папки  – пересувки  по цивільному захисту,  поповнено  картотеку дидактичних ігор «Вчимося діяти  в  надзвичайних ситуаціях».

Завідувачем Гаріповою Л.В., вихователем-методистом Іскрою О.Г. проведено з педагогами заходи «Щоб дитяче життя оберігати, знання й уміння треба мати» (ділова гра), «Облаштування безпечного розвивального середовища на ігрових майданчиках» (круглий стіл), «Правила надання першої медичної допомоги дітям» (майстер-клас), створено інформаційно – довідковий куточок, підготовлено та опрацьовано навчально-методичний та наочний матеріали  з даної тематики, розроблено методичні рекомендації та поради з питань організації безпеки життєдіяльності в  ЗДО.

Завідувачем Гаріповою Л.В. , вихователем – методистом Іскрою  О.Г.,   завгоспом Прогонюк А.В. та старшою медичною сестрою Ординською О. П. здійснено перевірку стану засобів пожежогасіння, евакуаційних виходів, електроприладів, наявність інструкцій з техніки безпеки на робочих місцях та їх відповідність вимогам нормативних документів.

Педагогами  дітей дошкільного віку організовано перевірку знань, умінь та навичок дітей з основ безпеки життєдіяльності та норм поведінки під час надзвичайних ситуацій. Результатом засвоєння дітьми запропонованого матеріалу є чіткі знання та навички дітей з різних видів безпеки життєдіяльності.