Офіційний сайт
дошкільного навчального закладу №6
"Шоколадка"

ЗВІТ

про проведення інформаційного марафону «Здоров’я як стиль життя»

в комунальному закладі «Дошкільний  навчальний заклад № 6  Вінницької міської ради» з 18.02.2020 року по 25.02.2020 року

Відповідно до річного плану роботи Департаменту освіти Вінницької міської ради, з метою утвердження принципів здорового способу життя, формування культури здоров’я в дітей, поліпшення роботи з профілактики шкідливих звичок, ВІЛ-інфекції/СНІДу у дитячому середовищі  з 18.02.2020 року по 25.02.2020 року в комунальному закладі «Дошкільний  навчальний заклад № 6 Вінницької міської ради»  проведено інформаційний марафон «Здоров’я як стиль життя».

Завідувачем Гаріповою Л.В.  видано наказ №13  від 14.02.2020 року «Про проведення інформаційного марафону «Здоров’я як стиль життя». Згідно рекомендацій Департаменту освіти, Освітньої програми  для дітей від 2 до 7 років «Дитина», у закладі  дошкільної освіти розроблено план заходів щодо  проведення   інформаційного марафону «Здоров’я як стиль життя», відповідно до якого проводилися різноманітні заходи у трьох  напрямах: робота з дітьми,  педагогами та батьками. Протягом інформаційного марафону здійснювалась змістовна робота, направлена на виявлення та поповнення знань дітей про способи зміцнення та збереження здоров’я. Педагогічний колектив проводить послідовну та систематичну роботу щодо формування уявлень в дітей дошкільного віку уявлень про здоровий спосіб життя з урахуванням конкретних педагогічних вимог та індивідуальних особливостей кожної дитини. Під час проведення інформаційного марафону «Здоров’я як стиль життя» заплановано та проведено ряд заходів:

В  групі № 1, №2 (діти 3-го року життя) вихователі Левченко І.В., Матушевська М.М., Велічко Ю.Р., Руденко Н.М.  організували та провели заняття «Малята - здоров’ята», «Подорож до країни Неболійки», «З чистотою подружимося», екскурсію до медичного кабінету; бесіди з дітьми «Щоб ніколи не хворіли», «Чому потрібно бути здоровим?», «Особиста гігієна»; бесіди та консультації з батьками «Здорова сім’я – здоровий Я», «Дитячі хвороби», «Здоровий спосіб життя»; вправи для корекції плоскостопості «Килимок здоров’я»; ігри на формування правильної постави «Лелеки», «Як стояти»; ігри – медитації «Я - сонечко», «Я - хмарка»; рухливі ігри «До ляльок у гості», «Дожени мене», «Влуч у ворітця»; дидактичні ігри «Допоможемо їжачку обрати здорову їжу», «Так чи ні», «Фрукти та овочі на тарілці», «Оціни вчинок», «Що корисно для здоров’я?», «Моє тіло»; сюжетно – рольові ігри «Лікарня», «Півник захворів», «Ведмедика болить вушко», «Масаж пальчиків», з метою формування розуміння значення вітамінів для здоров’я дитини, розширення та поглиблення знань дітей про користь овочів та фруктів для здоров’я людей, закріплення вміння відрізняти корисну їжу від шкідливої, залучення дітей до зображення овочів та фруктів за допомогою трафаретів, розвитку уваги, мислення, дрібних м’язів рук, охайності під час роботи з фарбами; виховання дбайливого ставлення до свого життя.

В  групі № 5, №8 (діти 4-го року життя) вихователі Литвинюк Л.Г., Галкіна Н.В., Буркан О.І. підготовили та провели заняття «Овочеві та фруктові фантазії», «Промінчики здоров’я»; екскурсію до медичного кабінету,  спортивну розвагу «Ми спортивні, ми рухливі»; реалізували проекти (міні-проекти) «Рослинки - здоровинки», «Фітоаптека на підвіконні»; бесіди з дітьми «А чи знаєте ви, як стати здоровими?», «Що не можна робити?», «Носики, вушка маємо, - ми про них  подбаємо», «Коли прийшла застуда?», «Яким спортом ви любите займатись?», «Наші вірні друзі», «Абетка настрою» та консультації з батьками «Здоров’я дитини - багатство країни», «День здоров’я у дитячому садку», «Як дбати про здоров’я дитини», «За здоров’ям з рюкзачком», «Улюблений вид спорту вашої дитини»; дидактичні ігри «Корисно - шкідливо», «Предмети особистої гігієни», «Небезпечна ситуація», «Лялька захворіла», «Мій режим дня», «Що спочатку?», «Знайди продукти», «Валеологічний будинок», «Види спорту назви!»;  сюжетно – рольові  ігри «Лікарня», «Вітамінна аптека», «Швидка допомога»; читання віршів, приказок та прислів’я про здоров’я, казки М.Смирнова «Компот», «Врятований обід», «Чого горлечко болить?», «Вушка не чують», «Про неслухняне волоссячко»; пошуково – дослідницька діяльність  на тему «Повітря», «Вітер»,   з метою формування у дітей необхідних знань, умінь та навичок щодо здорового способу життя, вміння використовувати отримані знання в повсякденному житті; сприяння зміцненню здоров’я дітей під час освітнього  процесу.

В групі №6, №7 (діти 5-го року життя) вихователями  Драмарецькою Н.М., Антепою С.М., Книгою О.А. проведено заняття «Бережи здоров’я змалечку», «У країні здорових зубів», спортивну розвагу «Всією сім’єю на старт!»; бесіди з дітьми «Режимний ланцюжок», «Хто що їсть?», «Набираємо правильні номери», «Що таке здоров’я?», «Коли людина хворіє», «Користь ранкової гімнастики», «Лікарські рослини для здоров’я та сили»; реалізували проекти (міні-проекти) «Цілющі скарби мого краю», «Ліки навколо нас»; бесіди та консультації з батьками «Спортивний куточок вдома», «Правила здорового способу життя», «Здоров’я – найцінніший скарб»,  «Про здоров’я треба знати, про здоров’я треба дбати», «Здорова дитина, щаслива родина», «Телебачення і здоров’я дошкільника», «Чистота – запорука здоров’я»; дидактичні  ігри «Органи чуття і відчуття», «Бачу, чую, відчуваю», «Що корисно для здоров’я», «Хто що їсть», «Корисна їжа», «Що ти бачиш закритими очима?», «Покажи емоцію», «Корисно, шкідливо», «Де ховаються вітаміни?»; сюжетно – рольові  ігри «Лікарня», «Аптека», «Лікарня. Сім’я»; читання оповідань К.Ушинського «Умій почекати», Г.Блікова «Вчися вмиватися», віршів В.Ладижинця «Хитрий зуб», Грицька Бойко «Зелена аптека», прислів’їв, приказок, загадок, з метою закріплення знань про орган слуху, зору, нюху; сприяння профілактиці та усунення шкідливих звичок; формування у дітей культурно – гігієнічних навичок, як важливого  засобу зміцнення фізичного здоров’я; виховання дисциплінованості та уміння організовувати свій час.

В групі №3, №4 (діти  6-го року життя) вихователі Рижкова І.І., Гончарук А.М., Заграй Л.В., Петрук Ю.Л. провели заняття «Мій режим дня», «На варті здоров’я», вікторини «Мандрівка в країну Валеологія», «За секретами здоров’я», спортивну розвагу «Кличе в коло гра весела»; реалізували проекти (міні-проекти) «Фізкультурний календар», «Народна мудрість про здоров’я»;  бесіди з дітьми  «У здоровому тілі - здоровий дух», «Коли прийшла застуда», «Зростаємо дужими», «Допоможи собі сам», «Про небезпечні предмети», «Режимний ланцюжок», «Набираємо правильні номери», «Азбука настрою», «Що не можна робити?», «Носики, вушка маємо, ми про них подбаємо»; народні ігри, ігри з ЛЕГО, елементи психогімнастики, етюдів; дидактичні ігри «Квітка - здоров’я», «Вітамінний натюрморт»,  «Назви лікарську рослину за описом», «Де живуть вітаміни?», «Валеологічний будиночок», «Зелена аптека»; читання оповідання Г. Блікова «Вчимося вмиватися», «П’ять справ перед сном», «Казки про мило»; вивчення віршів, загадок, прислів’їв про здоровий спосіб життя; складання таблиці з серії малюнків про складові здорового способу життя; лекторій для батьків та консультації  «Телебачення і здоров’я дошкільнят», «Як навчити дітей здоровому способу життя», «Здоров’я дитини – багатство країни», усний журнал «Загартування», «Як праще провести вихідний із дитиною?», «Яка їжа корисна Вашим дітям», «Ведіть здоровий спосіб життя», з метою  поліпшення  якості освітнього процесу з дітьми з питань особистої безпеки та захисту життя; вдосконалення теоретичних знань та практичних навичок  батьків з формування у дошкільнят ціннісного ставлення до власного здоров’я та життя.

Музичними  керівниками Соколовською Л.К., Полянковою В.М. проведені спортивні розваги для дітей дошкільного віку, з метою формування свідомого прагнення бути здоровим, бажання показати свої вміння, знання у подоланні різних перешкод та виконанні завдань.

Педагоги всіх вікових груп оформили куточки та фото вернісаж «Здоров’я як стиль життя», поповнили папки  – пересувки  по тематиці інформаційного марафону «Здоров’я як стиль життя».

Вихователем – методистом  Іскрою О.Г. в допомогу педагогам оформлено інформаційний стенд, міні-виставка методичною, художньою літературою, оновлено банк даних фізкультурних хвилинок, фізкультпауз, оздоровчих технологій, проведено конкурс кращих здоров’яформувальних та здоров’язбережувальних освітніх осередків серед вікових груп та майстер-клас «Виготовлення нетрадиційного обладнання для фізкультурно-оздоровчої роботи з дошкільниками».  Сестрою медичною старшою Ординською О.П. з педагогами закладу проведено панельну дискусію «Важливість вакцинації. Календар щеплень». На сайті ЗДО поновлено матеріали з інформаційного марафону «Здоров’я як стиль життя».

Робота в рамках інформаційного марафону «Здоров’я як стиль життя» спрямована на розвиток у вихованців усвідомлення цінності здоров’я і здорового способу життя, що сприяють становленню активної особистості. Ми вважаємо, що дитина, у якої сформоване сприйняття власного здоров’я як особистісної цінності, намагатиметься свідомо коригувати свою поведінку щодо здорового існування. Тобто, бережно ставитися до власного здоров’я і здоров’я оточуючих, прагнути до адекватного сприйняття знань і навичок по його охороні, їх втіленню у повсякденне життя.