Офіційний сайт
дошкільного навчального закладу №6
"Шоколадка"

МЕТОДИЧНА РОБОТА З КАДРАМИ

ПІДВИЩЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПРАЦІВНИКІВ

з/р

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальні

Відмітка

про виконання

З метою підвищення якості реалізації річних завдань

Визначити день тижня вівторок, як методичний день. Проводити: педагогічні ради; семінари, семінари-практикуми; інформаційні батли; панорами ідей; майстер-класи; брейн - ринги; колоквіуми; воркшопи педагогічні квести, вернісажи та інші.

Протягом року

Завідувач

Л. Гаріпова,

Вихователь-методист

О. Іскра

Визначити день тижня четвер (останній кожного місяця), як день цивільного захисту населення. Проводити:

- заняття теоретичні і практичні

- консультації;

- перевірку знань;

- опрацювання літератури;

- практикуми.

Протягом року

Завідувач

Л. Гаріпова Призначена особа з питань ЦЗ

Визначити день тижня п’ятницю, як день атестації. Проводити: засідання атестаційної комісії; консультації; співбесіди; творчі звіти педагогів,    які атестуються.

Протягом атестаційного періоду

Завідувач

Л. Гаріпова

З метою підвищення теоретичного рівня знань педагогів:

Направити на курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників  КЗ «ДНЗ №6 ВМР» у КВНЗ «ВАНО» вихователів  Гаріпову Л.В., Драмарецьку Н.М., Мазурик І.А.

Протягом року за планом-графіком підвищення кваліфікації педагогічних працівників

Завідувач

Л. Гаріпова

Періодично заслуховувати звіти вихователів про проходження курсів перепідготовки, про відвідування міських заходів КУ «ММК».

Останній вівторок місяця

Педагоги

Проводити огляд статей методичної та періодичної літератури.

1 раз на місяць

Вихователь-методист

О. Іскра

Провести міні-тренінг «Адаптація малюків. Труднощі звикання вихованців до режимних моментів» Мета: Забезпечити оптимізацію перебігу процесу адаптації дітей раннього віку до умов закладу дошкільної освіти, розвивати позитивні відносини і звальні підходи до забезпечення для всіх дітей.

Вересень 2020р.

Вихователь-методист

О.Іскра

Провести одноденний семінар з вихователями старших груп «Моніторинг якості дошкільної освіти: кваліметричний підхід до оцінки розвитку дитини»

Мета: Відстежити динаміку особистісних досягнень дітей старшого дошкільного  віку.

Вересень 2020р.

Вихователь-методист О. Іскра

Вихователі  старшої групи Антепа С.М. Книга О.А.

Провести одноденний семінар «Віддалена робота педагога. 9 порад для самоорганізації. «Мій рівень паніки (анкетування)»

Мета: формувати інформаційно-комунікаційну культуру під час адаптивного карантину педагогів закладу дошкільної освіти  як засіб осучаснення освітнього процесу.

Вересень 2020р.

Вихователь-методист

О. Іскра

10.

Провести педагогічні читання «Пирогов Микола Іванович. Видатний хірург, учений і винахідник»

Вересень,

2020р.-

Травень, 2021р.

Вихователь-методист

О. Іскра

11.

Провести теоретично – практичний семінар «Шляхи розвитку мовленнєво-комунікативної компетентності

дошкільнят»

Мета: поглибити та систематизувати знання педагогів щодо змісту БКДО, формувати  їх професійні уміння  щодо використання ефективних підходів для розвитку мовленнєвої компетентності дітей раннього та  дошкільного віку; вдосконалювати педагогічну майстерність вихователів.

Вересень,

2020р. -

Травень, 2021р.

Вихователь-методист

О. Іскра

12.

Відкриті покази:

Освітня лінія «Дитина в соціумі». Тематичне заняття «Світ професій – це цікаво»

Листопад 2020р.

Вихователь

І.Мазурик

Освітня лінія ««Дитина в соціумі», «Мовлення дитини» Інтегроване  заняття «Рідна оселя теплом зігріта»

Лютий

2021р.

Вихователь

І.Мазурик

Освітня лінія «Дитина в соціумі» Гра-заняття «До садочку ми йлемо»

Листопад 2020р.

Вихователь

Ю.Петрук

Освітня лінія ««Дитина в соціумі», «Мовлення дитини» Інтегроване заняття «І дорослі, й малюки – полюбляють всі казки»

Лютий

2021р.

Вихователь

Ю.Петрук

13.

Провести одноденний семінар на тему «Освітня програма «Впевнений старт» для дітей середнього та старшого дошкільного віку, як фундамент успішності в умовах НУШ»

Мета: ознайомити педагогів з перевагами та можливостями роботи за програмно-методичним комплексом «Впевнений старт» для дітей середнього та старшого дошкільного віку.

Листопад

2020р.

Вихователь-методист             О. Іскра

14.

Провести Панораму ідей «Шляхи вдосконалення  системи планування освітнього процесу».

Квітень  2021р.

Вихователь-методист

О. Іскра

Теоретично – практичний семінар

Тема «Шляхи розвитку мовленнєво-комунікативної компетентності

дошкільнят»

Мета: поглибити та систематизувати знання педагогів щодо змісту Базового компонента дошкільної освіти, формувати їх професійні  уміння щодо використання ефективних підходів для розвитку мовленнєвої компетентності дітей раннього та дошкільного віку; вдосконалювати педагогічну майстерність вихователів; підвищити рівень практичної підготовки педагогів щодо питань організації мовленнєвої діяльності в ЗДО, використовуючи сучасні технології, технічні засоби навчання; розвивати комунікативні вміння за допомогою ігрових форм та методів навчання

Керівник : вихователь – методист  О.Іскра

з/р

Зміст роботи

Термін

Відповідальні

Відмітки     про виконання

№1

Теоретична частина

Зміст та завдання освітньої лінії «Мовлення дитини» Базового компонента дошкільної освіти

(Педагогічна пошта)

Практична частина

Використання інтерактивних

технологій розвитку мовлення дошкільників.

(Інтервізія)

Домашнє завдання:

Опрацювати зміст освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина», програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля», скласти перспективу змісту педагогічної роботи з розвитку мовлення  з ускладненнями для кожної вікової групи.

Вересень  2020р.

Вихователь – методист                  О. Іскра

Педагоги

№2

Теоретична частина

Форми роботи з розвитку комунікативно-мовленнєвої компетенції дошкільника.

(Консультація)

Використання інноваційної технології «Лепбук» в роботі з дітьми раннього та дошкільного віку.

(Консультація)

Практична частина

Особливості мовленнєвого заняття. Складання моделей організації мовленнєвого заняття за видами.  (Робота в мікрогрупах)

Домашнє завдання:

«Оновити перспективу занять з розвитку мовлення для усіх вікових груп, відповідно до тематичних тижнів, специфіки планування мовленнєвих занять, перспективи змісту педагогічної роботи з розвитку мовлення)

Підготуватися до практикуму «Інтерактивні методи».

Жовтень    2020р.

Вихователь – методист                  О. Іскра

Педагоги

№3

Теоретична частина

Ігри та вправи, спрямовані на розвиток навичок спілкування дошкільників.

(Консультація)

Практична частина

Інтерактивні методи розвитку мови дошкільників.

(Практикум)

Домашнє завдання:

Опрацювати самостійно з фіксуванням тез в щоденнику з підвищення фахового рівня теми: «Використання інноваційних методів та ППД з розвитку мовлення дошкільників».

Листопад 2020р.

Вихователь – методист                  О. Іскра

Педагоги

№4

Теоретична частина

Розвиток зв’язного мовлення дітей дошкільного віку у процесі мовленнєво-ігрової діяльності.

(Консультація)

Практична частина

Презентація дидактичних ігор і вправ з розвитку мовлення дошкільників

Домашнє завдання:

Оформити картотеку дидактичних ігор і вправ з мовленнєвого розвитку.

Грудень  2020р.

Вихователь – методист                  О. Іскра

Педагоги

№5

Теоретична частина

Робота з дидактичною картиною в ЗДО.

(Консультація)

Практична частина

«У нас в гостях - картина» (презентація роботи з картиною за методикою І. Мурашківської)

Домашнє завдання:

Систематизувати матеріали з мовленнєвого розвитку дошкільників (поради, рекомендації, досвіди родинного виховання, усні журнали тощо) для використання у взаємодії з батьками.

Січень 2021р.

Вихователь – методист                  О. Іскра

Педагоги

№6

Теоретична частина

Проблема перспективності і наступності у англомовленнєвому розвитку дошкільників    (Інформація)

Практична частина

Розробка плану тематичної перевірки «Створення умов для формування основ комунікативно-мовленнєвої компетенції дошкільників».

Домашнє завдання:

Підготувати матеріали для аукціону педагогічних ідей: «Впровадження в освітній процес технологій спрямованих на формування основ комунікативно-мовленнєвої компетенції дошкільників».

Березень 2021р.

Вихователь – методист                  О. Іскра

Педагоги

№7

Теоретична частина

«Вікові особливості розвитку мовлення дошкільників»

(Педагогічна пошта)

Практична частина

Презентація матеріалів семінару-практикуму на педагогічній раді

Впровадження в освітній процес технологій спрямованих на формування основ комунікативно-мовленнєвої компетенції дошкільників»

(Аукціон педагогічних ідей)

Домашнє завдання:

Скласти конспекти комплексних (інтегрованих) підсумкових занять з мовленнєвим пріоритетом.

Квітень 2021р.

Вихователь – методист                  О. Іскра

Педагоги

№8

Теоретична частина Літературна кав’ярня (Обмін думками)                                     Практична частина Бесіда за підсумками роботи теоретично – практичного семінару.

Травень 2021р.

Вихователь – методист    О.Іскра

Педагогічні читання на тему

«Пирогов Микола Іванович. Видатний хірург, учений і винахідник»

Склад творчої групи з підготовки та проведення педагогічних читань

1. О. Іскра, вихователь – методист, керівник групи

2.  М.Матушевська, вихователь

3.  Н.Руденко, вихователь

4.  І. Левченко, вихователь

5.  Ю.Велічко, вихователь

з/р

Зміст  роботи

Термін виконання

Відповідальний

Відмітка

про виконання

І. Підготовчий етап

1.

Впровадження ідей Миколи Пирогова. Автобіографічний нарис

Вересень 2020р.

Вихователь – методист    О.Іскра

2.

Опрацювання наукової та педагогічної літератури з метою презентації перед педагогічним колективом

Жовтень 2020р.

Вихователь – методист    О.Іскра

ІІ. Діагностичний етап

1.

Формуємо основи світобачення дітей

Жовтень 2020р.

Педагоги

ІІІ. Організаційний етап

1.

Занесення в картотеку інформації та поповнення каталогу літератури за темою «Пирогов Микола Іванович. Видатний хірург, учений і винахідник»

Вересень 2020р.-Травень 2021р.

Вихователь – методист    О.Іскра

ІV. Методичний етап

1.

Вивчення педагогічних поглядів Миколи Пирогова

Жовтень 2020р.

Вихователь – методист    О.Іскра

V. Аналітичний етап

1.

Розвиток ідей Миколи Пирогова в вихованні особистості

Вересень 2020р.

Педагоги

2.

Життєва  позиція, світогляд Миколи Пирогова. Основні видання праць

Жовтень 2020р.

Педагоги

3.

Микола Пирогов. Вшанування  пам’яті до дня народження (Україна,  Болгарія, Естонія)

Листопад 2020р.

Педагоги

4.

Видатний учений, хірург та анатом, засновник військово-польової хірургії, педагог та громадський діяч, член-кореспондент АН

Грудень  2020р.

Педагоги

5.

Стаття  «Питання життя» (присвячена проблемам виховання підростаючого покоління)

Січень 2021р.

Педагоги

6.

«Микола Пирогов про систему освіти та професійної підготовки

лікарів»

Лютий 2021р.

Педагоги

7.

Науковці про погляди М. І. Пирогова на організацію освіти

Березень 2021р.

Педагоги

8.

Національний меморіальний музей – садиба М. І. Пирогова

Квітень 2021р.

Педагоги

VІ. Підсумковий етап

1.

Узагальнення роботи по використанню педагогічної спадщини Миколи Пирогова

Травень 2021р.

Вихователь – методист    О.Іскра  Педагоги

Консультація для педагогів

№ з/р

Тема

Термін виконання

Відповідальний

Відмітка про виконання

1.

Сім’я та заклад дошкільної освіти як осередок збереження і зміцнення здоров’я у суспільстві. Організація освітнього процесу під час адаптивного карантину. Як працювати в реаліях корона вірусу: хто, що робить

Вересень

2020р.

Завідувач                         Л.Гаріпова

2.

Методична картотека по-новому: бліц пошук з Місrosoft Access

Жовтень

2020р.

Вихователь – методист    О.Іскра

3.

No_stress  вправи  для збереження працездатності в пост карантинній напрузі

Листопад

2020р.

Вихователь – методист    О.Іскра

4.

Цифровий лікбез: як створити презентацію, відеоролик

Грудень

2020р.

Вихователь – методист    О.Іскра

5.

Педагогічна Вікі Студія – опановуємо інновації

Січень

2021р.

Вихователь – методист    О.Іскра

6

ІКТ для художньо-естетичного розвитку дошкільників: 5 ідей педагогам

Лютий

2021р.

Вихователь – методист    О.Іскра

7.

Три кроки до школи: готуємося разом. Чи готова дитина до навчання у школі?

Березень

2021р.

Вихователь – методист    О.Іскра

8.

Наступність у роботі закладу дошкільної освіти й сім’ї щодо зміцнення здоров’я  дітей

Квітень

2021р.

Завідувач                         Л.Гаріпова

9.

Організація загартування влітку – запорука успішної оздоровчої роботи

Травень

2021р.

Вихователь – методист    О.Іскра

План роботи школи молодого вихователя

№ з/р

Зміст роботи

Завдання

Заходи та     реалізації

Термін викона-

ння

Відпові-    дальний

Відмітка

про          викона-ння

1

Провести анкетування, оцінку мотивацій для досягнень успіху

Виявити рівень теоретичної підготовки. Створити умови для подальшого особистісного зростання

Аналіз       анкет.

Співбесіда

Вересень

Вихователь - методист

О.Іскра

2

Призначити наставників для молодих спеціалістів

Створити умови для обміну досвідом

Наказ по ЗДО

Вересень

Завідувач

Л.Гаріпова

3

Облаштувати куточок молодого вихователя (рекомендована література, плани роботи, індивідуальні плани, конспекти занять)

Організувати оперативне вивчення наукових досягнень

Добір матеріалу відповідно методичним рекоменда-ціям

Вересень

Вихователь - методист

О.Іскра

4

Провести співбесіди з питань планування освітнього процесу та психолого-педагогічного обстеження дошкільників. Надання методичної допомоги.

Ознайомити з нормативними документами

Методичні рекоменда-ції. Опрацювання зразків

Вересень

Вихователь – методист

О.Іскра

5

Надати молодим педагогам рекомендації з самоосвіти

Допомогти знайти найкоротший шлях впровадження теоретичних знань

Співбесіда. Методичні рекоменда-ції

Вересень

Вихователь  - методист О.Іскра

6

Провести колективний перегляд занять та режимних моментів

Озброїти вихователів дидактичними знахідками, виховними ідеями, педагогічними скарбами, які б сприяли підняттю педагога на нову сходинку фахового зростання.

Перегляд занять, аналіз, Визначен-ня місця інновацій-них технологій в структурі заняття.

Листопад-квітень

Вихователі

7.

Провести перегляд молодими педагогами занять та режимних моментів у педагогів-наставників

Сприяти вивченню позитивного педагогічного досвіду

Конспекти занять, режимних моментів

Протягом року згідно індивідуальних планів

Педагоги-наставники

8

Провести перегляд педагогами-наставниками занять та режимних моментів у молодих педагогів

Сприяти зростанню педагогічної майстерності, швидкій педагогічній адаптації молодих вихователів

Конспекти занять, режимних моментів

Протягом року згідно індивідуальних планів

Молоді спеціалісти


УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ТВОРЧОСТІ

РОБОТА ТВОРЧОЇ ГРУПИ

Тема «Формування в дошкільників основ екологічної, економічної, соціальної свідомості в контексті  стратегії сталого розвитку»

Мета: забезпечення оптимальних умов для формування у дітей, педагогів та батьків надзвичайно важливих навичок екологічно, економічно, соціально-доцільної поведінки дошкільників у контексті освіти для сталого розвитку; консультування та надання методичної допомоги педагогічним працівникам з даної проблеми; підготовка та залучення батьків до впровадження ідей сталого розвитку. створення умов для формування у дітей початкових уявлень про дії та поведінку, що орієнтовані на сталий розвиток; усвідомлення старшими дошкільниками необхідності збереження ресурсів землі та особистої відповідальності за майбутнє; розвиток у дітей звичок і моделей поведінки, що відповідають сталому розвитку.

Керівник: вихователь-методист  О.Іскра

Склад творчої групи: вихователі: О.Книга, Ю.Петрук,  І.Мазурик,  О.Буркан,  І.Левченко

№ з/р

Назва, тематика

Термін виконання

Відповідальні

Відмітка про виконання

Теоретична частина

Опрацювання періодичних видань, літератури; підбір практичного матеріалу,

розробка консультацій.

1

Організаційне засідання. Обговорення плану роботи на рік. «Освіта для сталого розвитку – новий напрям у сучасній освіті» . Анкетування педагогів щодо вмотивованості та обізнаності з проблеми сталого розвитку.

Вересень

2020р.

Всі члени творчої групи

2

По програмі «Дошкільнятам  - освіта для сталого розвитку»: «Маленькі люди великого світу», «Дошкільнятам про сталий розвиток»

етодичні рекомендації)

Жовтень

2020р.

Вихователь-методист

О.Іскра

3

Основні положення концепції сталого розвитку. Що таке сталий розвиток? Які чинники його визначають?

Листопад

2020р.

Вихователь

4

Дошкільнятам про сталий розвиток. Форми взаємодії дітей в освітній діяльності.  Як організовано тематичний день.

Грудень

2020р.

Вихователь

5

Емпауермент – педагогіка мотивації і натхнення до дії.

(Педагогічна пошта)

Січень

2021р.

Вихователь

6

Основні компоненти педагогічної моделі.

Лютий

2021р.

Вихователь

7

Методика роботи педагога з окремими темами. Алгоритм організації тематичного дня

Березень

2021р.

Вихователь

8

«Освіта для сталого розвитку в дії» (Конференція з педагогами)

Квітень

2021р.

Вихователь

9

Презентація взаємодії основ екологічної, економічної, соціальної свідомості в контексті  стратегії сталого розвитку (Методичні рекомендації)

Травень

2021р.

Вихователь-методист     О.Іскра

Практична частина

Розробка алгоритмів, конспектів, пам’яток, порад, рекомендацій;

виготовлення практичних посібників.

1

Обміркування шляхів вирішення проблеми. Висловлення міркувань щодо форми представлення. Поновити  картотеку методичних матеріалів та тематичних статей  «Освіта для  сталого розвитку»

Жовтень

2020р.

Всі члени творчої групи

Вихователі

2

Методично-педагогічний  портфель напрацювань «Освіта для  сталого розвитку»

Листопад

2020р.

Вихователь

3

Маленькі люди великого світу. Особливості роботи з молодшими дошкільнятами

Грудень

2020р.

Вихователь

4

Діємо разом. Особливості роботи з чотирьохрічками

Січень

2021р.

Вихователь

5

Дошкільнятам  - освіта для сталого розвитку. Особливості роботи зі старшими дошкільниками

Лютий

2021р.

Вихователь

6

Спільна виставка дитячих робіт та батьків: «Друге життя побутовим відходам»

Березень

2021р.

Вихователь

7

«Освіта для сталого розвитку в дії» (Конференція з педагогами)

Квітень

2021р.

Вихователь

8

Презентація матеріалу, оформленого членами творчої групи. Підсумок роботи творчої групи

Травень

2021р.

Всі члени творчої групи

ТВОРЧІ КОНКУРСИ ТА ОГЛЯДИ

№ з/р

Назва, тематика

Термін виконання

Відповідальні

Відмітка  про виконання

1.

Конкурс Освітніх проектів

Вересень 2020р.

Педагоги

2.

Конкурс на кращу  композицію «Осінній колорит»

Жовтень

2020р.

Всі вікові групи

3.

Конкурс – огляд  на краще оформлення групових приміщень до Нового року «Зимовий вернісаж»

Грудень 2020р.

Всі вікові групи

4.

Конкурс на кращий навчально-методичний посібник в рамках акції «Ярмарок фахових сподівань»

Лютий  2021р.

Педагоги

5.

Конкурс творчості  «Великодні дива»

Квітень 2021р.

Всі вікові групи

НЕТРАДИЦІЙНІ ФОРМИ РОБОТИ

№ з/р

Назва, тематика

Термін виконання

Відповідальні

Відмітка про виконання

1

Коучинг для педагогів «Шляхи вдосконалення системи планування освітньої роботи»

Жовтень 2020р.

Вихователь-методист

О.Іскра

2

Методичний колоквіум «Плануємо освітній процес за принципом методичного конструктора»

Грудень

2020р.

Вихователь-методист

О.Іскра

3

Квест у методичному кабінеті «Технологія складання інтелектуальн их карт як інструмент планування освітнього процесу»

Лютий

2021р.

Вихователь-методист

О.Іскра

4

Методична Рlatformа — «Ефективна робота з педагогічними кадрами як ключовий чинник успішної освітньої діяльності ЗДО в умовах НУШ »

Квітень 2021р.

Вихователь-методист

О.Іскра


САМООСВІТА

з/р

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальний

Відмітка про виконання

1

З метою підвищення ефективності педагогічної діяльності, адаптації до стилю роботи КЗ «ДНЗ№6 ВМР» призначити наставників для молодих педагогів:   І.Левченко – М.Матушевська; Н.Руденко – Ю.Велічко; Л.Соколовська – О.Петренко  та  організувати їх роботу.

Протягом року

Завідувач

Л.Гаріпова

2

Організувати участь педагогів у методичних об’єднаннях та семінарах за планом-графіком КУ «ММК»:

- для вихователів груп раннього віку –  М.Матушевська;

- для вихователів молодших груп  – Ю.Петрук;

- для вихователів середніх груп  – Т.Шилова;

- для вихователів старших груп  – О.Книга;

- для музичних  керівників –                                             О.Петренко

Відповідно до «Перспективи»

Вихователь –методист

О.Іскра

3

Забезпечити участь в роботі «Школи молодого вихователя»   вихователів 3-го року роботи М.Матушевську, Ю.Велічко,   2-го року роботи  музичного керівника                                              О.Петренко

Відповідно до «Перспективи»

Вихователь –методист

О.Іскра

4

Проводити огляд новинок методичної та періодичної  літератури комплект «Дошкільне виховання», «Палітра педагога», «Джміль», «Методична скарбничка вихователя», «Вихователь-методист дошкільного закладу», «Музичний керівник», «Практичний психолог: дитячий садок»

1 раз на місяць

Вихователь –методист

О.Іскра

5

З метою підвищення фахової майстерності педагогів та якості освітнього процесу, проводити взаємовідвідування занять та режимних моментів між колегами

Протягом року

Завідувач

Л.Гаріпова

вихователь – методист,

педагоги

6

Організувати роботу по самоосвіті педагогів над проблемними питаннями дошкільного виховання та їхні звіти на педагогічних годинах.

1 раз на місяць

Завідувач

Л.Гаріпова

Вихователь –методист

О.Іскра

Тема самоосвіти

Прізвище, ім’я, по-батькові педагога

І.О. Ликова «Формування естетичного ставлення і художніх здібностей в образотворчій діяльності»

І.Левченко

М.Матушевська

Розвивальні ігри та вправи з  дітьми раннього віку

Н. Руденко

Використання інтерактивних технологій в розвитку мовлення дітей раннього віку

Ю.Велічко

Л.Шульга «Розвиток творчих здібностей дітей  молодшого   дошкільного віку на заняттях з малювання»

А.Гончарук

Робота з блоками Д’єнєша та паличками Х.Кюізенера

І. Рижкова

Соціальна і фінансова освіта дошкільників «Афлатот»

Л. Заграй

Програма розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля»

Ю.Петрук

Програма розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля»

Н.Галкіна

Л. Литвинюк

Л.   Фесюкова «Виховання казкою»

Т.Шилова

Л.Шульга «Розвиток творчих здібностей дітей  середнього   дошкільного віку на заняттях з малювання»

О.Буркан

Програма розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля»

Н.Драмарецька

І.Мазурик

Г.Чепурний «Мнемотехніка»

С.Антепа

К. Л. Крутій , О. П. Кулинич «Технологія побудови занять з художньо – мовленнєвої діяльності дітей старшого дошкільного віку за сучасними лінгвістичними підходами»

О.Книга

Українські музичні хореографічні традиції в дошкільній освіті, як умова розвитку творчості дитини

О.Петренко

Розвиток музичних здібностей засобами українського фольклору

Л. Соколовська

Театр фізичного виховання й оздоровлення дітей за методикою М.М. Єфименка

ПЕДАГОГІЧНІ РАДИ

Педагогічна рада №1

Тема:  «Про завдання діяльності педагогічного колективу на 2020- 2021 навчальний рік»

Термін проведення: серпень, 2020р.

№ з/р

Питання для обговорення

Відповідальний

Форма проведення

Відмітка про виконання

Теоретична частина

Про виконання рішень попередньої педагогічної ради

Завідувач  Л.Гаріпова

Інформаційне повідомлення

Підсумки роботи КЗ «ДНЗ№6 ВМР» за літній оздоровчий період

Вихователь-методист

О.Іскра

Повідомлення

Обговорення та затвердження плану освітньої роботи, форм планування, освітніх програм  на 2020– 2021н.р.

Вихователь-методист

О.Іскра

Підготовка  колективу до нового навчального року (за  результатами огляду-конкурсу)

Завідувач Л.Гаріпова

Педагогічна рада №2

Тема: «Інформаційно - комунікативна компетентність педагогів як необхідна умова успішності професійної діяльності»

Мета: підвищувати рівень теоретичної підготовки педагогів та удосконалювати практичне використання інформаційно – комунікативних технологій в умовах сьогодення; удосконалювати знання педагогів щодо змісту, принципів, закономірностей, методів та організаційних форм дітей дошкільного віку; формувати навички логічного мислення, аргументації своєї позиції, лаконічне висловлювання своєї думи.

Термін проведення: листопад, 2020р.

№ з/р

Питання для обговорення

Відповідальний

Форма проведення

Відмітка про виконання

1

Теоретична частина

1.1

Про виконання рішень попередньої педагогічної ради

Завідувач                     Л.Гаріпова

Інформаційне повідомлення

1.2

Використання ІКТ для підвищення кваліфікації та власної інформаційної культури

Завідувач                       Л.Гаріпова

1.3

Огляд результатів анкетування щодо використання педагогами ІКТ в освітньому процесі

Вихователь-методист

О.Іскра

Анкетування

1.4

Електронне портфоліо як засіб презентації перспективного педагогічного досвіду

Вихователі

З досвіду роботи

1.5

Огляд сучасного програмно-методичного забезпечення  ЗДО у сфері ІКТ та можливості його застосування у професійній діяльності

Вихователь-методист

О.Іскра

Довідка

2

Практична частина

2.1

«Як створити візуальні й аудіовізуальні медіапродукти для освітнього процесу»

Вихователь-методист

О.Іскра Вихователь

О.Книга

Майстер -  клас

Педагогічна рада №3 Тема: «Використання сучасних інформаційних технологій в освітньому процесі закладу дошкільної освіти»

Мета: підвищити  поінформованість педагогів щодо формування та використання сучасних інформаційних технологій в освітньому процесі закладу дошкільної освіти відповідно до Базового компоненту дошкільної освіти; створити умови для реалізації творчого потенціалу та розширення функціональних можливостей дошкільників

Термін проведення: лютий,  2021 р.

№ з/р

Питання для обговорення

Відповідальний

Форма проведення

Відмітка про виконання

1.

Теоретична частина

1.1

Про виконання рішень попередньої педагогічної ради

Завідувач

Л. Гаріпова

Інформаційне повідомлення

1.2

Результативність використання ІКТ в освітньому процесі різних вікових груп

Завідувач                   Л. Гаріпова

Психологічний лікбез

1.3

Розвиток у старших дошкільників творчого ставлення до ІКТ як засобу реалізації пізнавальних завдань

Вихователь-методист

О.Іскра

Прес-реліз

1.4

Організація віртуальних ЗD- екскурсій

Вихователь

І.Рижкова

О.Буркан

О.Книга

З досвіду роботи

1.5

Формування в дошкільників основ інформаційної грамотності

Вихователь-методист

О.Іскра

Довідка

2

Практична частина

2.1

Презентація електронного банку методичних і дидактичних засобів віртуального методкабінету та порядку роботи з ним

Вихователь-методист

О.Іскра

Педагогічний квест

2.2.

Мультимедійна відеопрезентація як спосіб візуалізації природних явищ і віддалених об’єктів

Педагоги

Майстер-клас

Педагогічна рада №4

Тема: «Результативність освітньої та оздоровчої роботи в ЗДО. Готовність шестирічок до навчання в НУШ »

Мета: удосконалити систему роботи закладу дошкільної освіти та НУШ; поглибити теоретичні знання та практичні  вміння педагогічних працівників з питань взаємодії двох ланок, дотримання єдиної стратегічної лінії у діяльності педагогічного, дитячого та батьківського колективів; обговорення  з педагогами проблеми психологічної готовності дитини до навчання в школі, надання практичних рекомендацій щодо підготовки дитини до шкільного життя, створення атмосфери взаємодовіри та взаєморозуміння

Термін проведення: квітень, 2021р.

№ з/р

Питання для обговорення

Відповідальний

Форма проведення

Відмітка про виконання

1

Теоретична частина

1.1

Про виконання рішень попередньої педагогічної ради

Завідувач                      Л.Гаріпова

Інформаційне повідомлення

1.2

Виконання річного плану роботи закладу дошкільної освіти й реалізації річних завдань

Завідувач                       Л.Гаріпова

Професійний постер

1.3

Готовність шестирічок до навчання в НУШ

Вихователь-методист

О.Іскра

Новини

1.4

Результативність упровадження інноваційних освітніх технологій протягом навчального року

Вихователь-методист

О.Іскра

Довідка

1.5

Обговорення проекту річного плану на новий навчальний рік і плану роботи на літній оздоровчий період

Вихователь-методист

О.Іскра Педагоги

Ток-шоу

1.6

Підсумки конкурсу-огляду готовності груп до літнього оздоровчого періоду

Вихователь-методист

О.Іскра Педагоги

Панорама ідей


АТЕСТАЦІЯ, КУРСОВА ПЕРЕПІДГОТОВКА,

УЧАСТЬ У МЕТОДИЧНІЙ РОБОТІ

з/р

Атестація,

курсова перепідготовка

Термін виконання

Відповідальний

Відмітка про виконання

1

З метою підвищення теоретичного рівня та фахової майстерності педагогів направити на курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників КЗ «ДНЗ №6 ВМР»  у КВНЗ «ВАНО» вихователів Л.Гаріпову,  Н.Драмарецьку, І.Мазурик

2020-2021 н.р.

Завідувач

Л. Гаріпова

2

Провести чергову атестацію

Л.Гаріпової – вихователя  дітей дошкільного віку (кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії»),

І.Мазурик – вихователя дітей старшого віку

(кваліфікаційна категорія «спеціаліст другої категорії»)

Ю.Петрук  – вихователя дітей молодшого віку

(кваліфікаційна категорія «спеціаліст»)

2020-2021 н.р.

Завідувач

Л. Гаріпова,

вихователь-методист

О.Іскра ,

атестаційна комісія


МОНІТОРИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ

з/р

Вид

діагностики

Термін виконання

Відповідальні

Відмітка

про виконання

  1. 1.

Моніторинг показників успішного розвитку, компетентності дітей, відповідно вимогам Освітньої програми  для дітей від двох до семи «Дитина», програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля»

Вересень

2020р.

Травень

2021р.

Вихователі молодших груп №№ 3,4;

Вихователі середніх груп

№№ 5,8; Вихователі старшої групи №6

  1. 2.

Моніторинг сенсорного розвитку дітей раннього віку.

Вересень

2020р.

Травень

2021р.

Вихователі груп дітей раннього віку №№ 1,2

  1. 3.

Моніторинг якості дошкільної освіти: кваліметричний підхід до оцінки розвитку дитини старшого дошкільного віку

Вересень

2020р.

Травень

2021р.

Вихователь-методист

О.Іскра

Вихователі старшої групи №7


ВПРОВАДЖЕННЯ ОСВІТНІХ ІННОВАЦІЙНИХ МЕТОДИК,

ТЕХНОЛОГІЙ ТА ППД

№ з/р

Назва навчальних програм, методик та технологій

Етап

Відповідальний

1.

І.О. Ликова «Формування естетичного ставлення і художніх здібностей в образотворчій діяльності»

Впровадження

Вихователь І молодшої групи№1

І.Левченко

2.

Емілія Шийко «Розвиток пізнавальної  сфери  дітей 3-го року життя»

Вивчення та впровадження

Вихователь І молодшої групи№1

М.Матушевська

3.

Методика Масару Ібула (книга «Після трьох вже пізно»)

Розвиток самостійності сенсорних здібностей дітей раннього віку на основі технології саморозвитку М. Монтессорі.

Вивчення та впровадження

Вихователі І молодшої групи№2

Н.Руденко Ю.Велічко

4.

С.М.  Лисенкова «Вивчення віршів за опорними схемами»

Впровадження

Вихователь молодшої групи №3

А.Гончарук

5.

Л.Шульга « Розвиток творчих здібностей дітей молодшого  дошкільного віку на заняттях з малювання»

Впровадження

Вихователь молодшої групи №3

І. Рижкова

6.

Л.Шульга « Розвиток творчих здібностей дітей молодшого  дошкільного віку на заняттях з малювання»

Впровадження

Вихователь молодшої групи №4 Ю.Петрук

7.

К.Л. Крутій, О.П. Кулинич «Технологія побудови занять з художньо – мовленнєвої діяльності дітей молодшого дошкільного віку за сучасними лінгвістичними підходами»

Впровадження

Вихователь молодшої групи №4

Л.Заграй

8.

Художнє слово і дитяче мовлення за методикою Н.Гавриш

Впровадження

Вихователь середньої групи №5

Н. Галкіна

9.

І.О. Ликова «Формування естетичного ставлення і художніх здібностей в образотворчій діяльності»

Впровадження

Вихователь середньої групи №5

Л. Литвинюк

10.

К.Л. Крутій , О.П. Кулинич «Технологія побудови занять з художньо – мовленнєвої діяльності дітей середнього дошкільного віку за сучасними лінгвістичними підходами»

Впровадження

Вихователі середньої групи №8

О.Буркан

11.

«Школа ейдетики»

Впровадження

Вихователі середньої групи №8

Т.Шилова

12.

Л. Б. Фесюкова «Почуття. Емоції»

Впровадження

Вихователь старшої групи №6 Н. Драмарецька

13.

Л.Шульга « Розвиток творчих здібностей дітей старшого  дошкільного віку на заняттях з малювання»

Впровадження

Вихователь старшої групи №6

І.Мазурик

14.

К.Л. Крутій, О.П. Кулинич «Технологія побудови занять з художньо – мовленнєвої діяльності дітей старшого дошкільного віку за сучасними лінгвістичними підходами»

Впровадження

Вихователь старшої групи №7

С.Антепа

15.

Н.Гавриш, О.Пометун «Дошкільнятам – освіта для сталого розвитку»

Впровадження

Вихователь старшої групи №7

О.Книга

16.

Школа «Виховання талантів» Сініті Судзукі

Впровадження

Музичний керівник

Л. Соколовська

17.

«Методика елементарного музикування» - Карл Орф

Вивчення та впровадження

Музичний керівник

О.Петренко

18.

«Театр  фізичного виховання  і оздоровлення дошкільників» -      М. Єфименко

Впровадження

Інструктор з фізвиховання


РОБОТА МЕТОДИЧНОГО КАБІНЕТУ

з/р

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальний

Відмітка

про виконання

  1. 1.

Продовжувати забезпечувати педагогічний колектив необхідною науково – методичною літературою, нормативно – правовими актами з питань організації освітнього процесу

Протягом року

Вихователь-методист

О. Іскра

  1. 2.

Здійснювати роботу по упорядкуванню та підбору нового програмно - репертуарного матеріалу з художньої літератури, музичного та образотворчого мистецтва, ігрової діяльності для подальшого якісного впровадження  Освітньої програми для дітей від 2 до 7 років  «Дитина», програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля»

  1. 3.

Поповнити фонд методичного кабінету довідковою, науковою, методичною літературою, матеріалами педагогічного досвіду

  1. 4.

Оформити інформаційно-методичні стенди: «Атестація - 2021»,  «Методичний вісник»

Вересень

  1. 5.

Організувати постійно діючі виставки:

  • «Наші досягнення»;
  • «Готуємося до педради»;
  • «Педагогічний всеобуч»;
  • «Новинки навчально-методичної літератури та періодичних видань»;
  • «Інноваційні технології та методики,  ППД».

Протягом року

  1. 6.

Провести

Конкурс Освітніх проектів

Вересень 2020р.

Педагоги

Конкурс на кращу композицію на тему  «Осінній вернісаж»

Жовтень

2020р.

Всі вікові групи

Конкурс – огляд  на краще оформлення групових приміщень до Нового року «Зимовий сад»

Грудень 2020р.

Всі вікові групи

Конкурс творчості на тему «Великодні дива».

Квітень 2021р.

Всі вікові групи

  1. 7.

Виготовити

7.1

Новорічна іграшка своїми руками

Грудень 2020р.

Вихователь-методист

О.Іскра

7.2

Колаж «Великодні барви»

Квітень  2021р.

8

Оформити

8.1

Виставку педагогічної та методичної літератури з проблеми «Вдосконалення змісту дошкільної освіти засобами ІКТ»

Жовтень 2020р.

Вихователь-методист

О.Іскра

8.2

Тематичний  каталог публікацій «Освіта для сталого розвитку – новий напрям у сучасній освіті»

Листопад  2020р.

Вихователь-методист

О.Іскра

8.3

Комплект пам’яток медичної допомоги (на допомогу педагогам, батькам)

Березень 2021р.

Вихователь-методист

О. Іскра

9

Розробити

9.1

Методичні  рекомендації  для педагогів  щодо організації технології освіти сталого розвитку для дітей дошкільного віку

Грудень  2020р.

Вихователь-методист

О. Іскра

9.2

Методичні рекомендації, поради, пам’ятки  для батьків щодо підготовки дітей до шкільного навчання

Травень 2021р.

Вихователь-методист

О.Іскра

10.

Забезпечити оновлення та поповнення інформації на сайті закладу дошкільної освіти

Вересень 2020р.-Травень 2021р.

Вихователь-методист

О.Іскра