МЕТОДИЧНА РОБОТА З КАДРАМИ
ПІДВИЩЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПРАЦІВНИКІВ
№ з/р |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Відповідальні |
Відмітка про виконання |
|
З метою підвищення якості реалізації річних завдань |
|||||
Визначити день тижня вівторок, як методичний день. Проводити: педагогічні ради; семінари, семінари-практикуми; інформаційні батли; панорами ідей; майстер-класи; брейн - ринги; колоквіуми; воркшопи педагогічні квести, вернісажи та інші. |
Протягом року |
Завідувач Л. Гаріпова, Вихователь-методист О. Іскра |
|
||
Визначити день тижня четвер (останній кожного місяця), як день цивільного захисту населення. Проводити: - заняття теоретичні і практичні - консультації; - перевірку знань; - опрацювання літератури; - практикуми. |
Протягом року |
Завідувач Л. Гаріпова Призначена особа з питань ЦЗ
|
|
||
Визначити день тижня п’ятницю, як день атестації. Проводити: засідання атестаційної комісії; консультації; співбесіди; творчі звіти педагогів, які атестуються. |
Протягом атестаційного періоду |
Завідувач Л. Гаріпова |
|
||
З метою підвищення теоретичного рівня знань педагогів: |
|||||
Направити на курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників КЗ «ДНЗ №6 ВМР» у КВНЗ «ВАНО» вихователів Гаріпову Л.В., Драмарецьку Н.М., Мазурик І.А. |
Протягом року за планом-графіком підвищення кваліфікації педагогічних працівників |
Завідувач Л. Гаріпова |
|
||
Періодично заслуховувати звіти вихователів про проходження курсів перепідготовки, про відвідування міських заходів КУ «ММК». |
Останній вівторок місяця |
Педагоги |
|
||
Проводити огляд статей методичної та періодичної літератури. |
1 раз на місяць |
Вихователь-методист О. Іскра |
|
||
Провести міні-тренінг «Адаптація малюків. Труднощі звикання вихованців до режимних моментів» Мета: Забезпечити оптимізацію перебігу процесу адаптації дітей раннього віку до умов закладу дошкільної освіти, розвивати позитивні відносини і звальні підходи до забезпечення для всіх дітей. |
Вересень 2020р. |
Вихователь-методист О.Іскра |
|
||
Провести одноденний семінар з вихователями старших груп «Моніторинг якості дошкільної освіти: кваліметричний підхід до оцінки розвитку дитини» Мета: Відстежити динаміку особистісних досягнень дітей старшого дошкільного віку. |
Вересень 2020р. |
Вихователь-методист О. Іскра Вихователі старшої групи Антепа С.М. Книга О.А. |
|
||
Провести одноденний семінар «Віддалена робота педагога. 9 порад для самоорганізації. «Мій рівень паніки (анкетування)» Мета: формувати інформаційно-комунікаційну культуру під час адаптивного карантину педагогів закладу дошкільної освіти як засіб осучаснення освітнього процесу. |
Вересень 2020р. |
Вихователь-методист О. Іскра |
|
||
10. |
Провести педагогічні читання «Пирогов Микола Іванович. Видатний хірург, учений і винахідник» |
Вересень, 2020р.- Травень, 2021р. |
Вихователь-методист О. Іскра |
|
|
11. |
Провести теоретично – практичний семінар «Шляхи розвитку мовленнєво-комунікативної компетентності дошкільнят» Мета: поглибити та систематизувати знання педагогів щодо змісту БКДО, формувати їх професійні уміння щодо використання ефективних підходів для розвитку мовленнєвої компетентності дітей раннього та дошкільного віку; вдосконалювати педагогічну майстерність вихователів. |
Вересень, 2020р. - Травень, 2021р. |
Вихователь-методист О. Іскра |
|
|
12. |
Відкриті покази: Освітня лінія «Дитина в соціумі». Тематичне заняття «Світ професій – це цікаво» |
Листопад 2020р.
|
Вихователь І.Мазурик |
|
|
Освітня лінія ««Дитина в соціумі», «Мовлення дитини» Інтегроване заняття «Рідна оселя теплом зігріта» |
Лютий 2021р. |
Вихователь І.Мазурик |
|
||
Освітня лінія «Дитина в соціумі» Гра-заняття «До садочку ми йлемо» |
Листопад 2020р. |
Вихователь Ю.Петрук |
|
||
Освітня лінія ««Дитина в соціумі», «Мовлення дитини» Інтегроване заняття «І дорослі, й малюки – полюбляють всі казки» |
Лютий 2021р.
|
Вихователь Ю.Петрук |
|
||
13. |
Провести одноденний семінар на тему «Освітня програма «Впевнений старт» для дітей середнього та старшого дошкільного віку, як фундамент успішності в умовах НУШ» Мета: ознайомити педагогів з перевагами та можливостями роботи за програмно-методичним комплексом «Впевнений старт» для дітей середнього та старшого дошкільного віку. |
Листопад 2020р. |
Вихователь-методист О. Іскра |
|
|
14. |
Провести Панораму ідей «Шляхи вдосконалення системи планування освітнього процесу». |
Квітень 2021р. |
Вихователь-методист О. Іскра |
|
|
Теоретично – практичний семінар
Тема «Шляхи розвитку мовленнєво-комунікативної компетентності
дошкільнят»
Мета: поглибити та систематизувати знання педагогів щодо змісту Базового компонента дошкільної освіти, формувати їх професійні уміння щодо використання ефективних підходів для розвитку мовленнєвої компетентності дітей раннього та дошкільного віку; вдосконалювати педагогічну майстерність вихователів; підвищити рівень практичної підготовки педагогів щодо питань організації мовленнєвої діяльності в ЗДО, використовуючи сучасні технології, технічні засоби навчання; розвивати комунікативні вміння за допомогою ігрових форм та методів навчання
Керівник : вихователь – методист О.Іскра
№ з/р |
Зміст роботи |
Термін |
Відповідальні |
Відмітки про виконання |
|
№1
|
Теоретична частина Зміст та завдання освітньої лінії «Мовлення дитини» Базового компонента дошкільної освіти (Педагогічна пошта) Практична частина Використання інтерактивних технологій розвитку мовлення дошкільників. (Інтервізія) Домашнє завдання: Опрацювати зміст освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина», програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля», скласти перспективу змісту педагогічної роботи з розвитку мовлення з ускладненнями для кожної вікової групи. |
Вересень 2020р. |
Вихователь – методист О. Іскра
Педагоги |
|
|
|
|||||
№2
|
Теоретична частина Форми роботи з розвитку комунікативно-мовленнєвої компетенції дошкільника. (Консультація) Використання інноваційної технології «Лепбук» в роботі з дітьми раннього та дошкільного віку. (Консультація) Практична частина Особливості мовленнєвого заняття. Складання моделей організації мовленнєвого заняття за видами. (Робота в мікрогрупах) Домашнє завдання: «Оновити перспективу занять з розвитку мовлення для усіх вікових груп, відповідно до тематичних тижнів, специфіки планування мовленнєвих занять, перспективи змісту педагогічної роботи з розвитку мовлення) Підготуватися до практикуму «Інтерактивні методи». |
Жовтень 2020р. |
Вихователь – методист О. Іскра
Педагоги |
|
|
№3 |
Теоретична частина Ігри та вправи, спрямовані на розвиток навичок спілкування дошкільників. (Консультація) Практична частина Інтерактивні методи розвитку мови дошкільників. (Практикум) Домашнє завдання: Опрацювати самостійно з фіксуванням тез в щоденнику з підвищення фахового рівня теми: «Використання інноваційних методів та ППД з розвитку мовлення дошкільників». |
Листопад 2020р. |
Вихователь – методист О. Іскра
Педагоги
|
|
|
№4
|
Теоретична частина Розвиток зв’язного мовлення дітей дошкільного віку у процесі мовленнєво-ігрової діяльності. (Консультація) Практична частина Презентація дидактичних ігор і вправ з розвитку мовлення дошкільників Домашнє завдання: Оформити картотеку дидактичних ігор і вправ з мовленнєвого розвитку. |
Грудень 2020р. |
Вихователь – методист О. Іскра
Педагоги
|
|
|
№5
|
Теоретична частина Робота з дидактичною картиною в ЗДО. (Консультація) Практична частина «У нас в гостях - картина» (презентація роботи з картиною за методикою І. Мурашківської) Домашнє завдання: Систематизувати матеріали з мовленнєвого розвитку дошкільників (поради, рекомендації, досвіди родинного виховання, усні журнали тощо) для використання у взаємодії з батьками. |
Січень 2021р. |
Вихователь – методист О. Іскра
Педагоги |
|
|
№6 |
Теоретична частина Проблема перспективності і наступності у англомовленнєвому розвитку дошкільників (Інформація) Практична частина Розробка плану тематичної перевірки «Створення умов для формування основ комунікативно-мовленнєвої компетенції дошкільників». Домашнє завдання: Підготувати матеріали для аукціону педагогічних ідей: «Впровадження в освітній процес технологій спрямованих на формування основ комунікативно-мовленнєвої компетенції дошкільників». |
Березень 2021р. |
Вихователь – методист О. Іскра
Педагоги |
|
|
№7 |
Теоретична частина «Вікові особливості розвитку мовлення дошкільників» (Педагогічна пошта) Практична частина Презентація матеріалів семінару-практикуму на педагогічній раді Впровадження в освітній процес технологій спрямованих на формування основ комунікативно-мовленнєвої компетенції дошкільників» (Аукціон педагогічних ідей) Домашнє завдання: Скласти конспекти комплексних (інтегрованих) підсумкових занять з мовленнєвим пріоритетом. |
Квітень 2021р. |
Вихователь – методист О. Іскра
Педагоги |
|
|
№8 |
Теоретична частина Літературна кав’ярня (Обмін думками) Практична частина Бесіда за підсумками роботи теоретично – практичного семінару. |
Травень 2021р. |
Вихователь – методист О.Іскра |
|
|
Педагогічні читання на тему
«Пирогов Микола Іванович. Видатний хірург, учений і винахідник»
Склад творчої групи з підготовки та проведення педагогічних читань
1. О. Іскра, вихователь – методист, керівник групи
2. М.Матушевська, вихователь
3. Н.Руденко, вихователь
4. І. Левченко, вихователь
5. Ю.Велічко, вихователь
№ з/р |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Відповідальний |
Відмітка про виконання |
І. Підготовчий етап |
|
|||
1. |
Впровадження ідей Миколи Пирогова. Автобіографічний нарис |
Вересень 2020р. |
Вихователь – методист О.Іскра |
|
2. |
Опрацювання наукової та педагогічної літератури з метою презентації перед педагогічним колективом |
Жовтень 2020р. |
Вихователь – методист О.Іскра |
|
ІІ. Діагностичний етап |
|
|||
1. |
Формуємо основи світобачення дітей |
Жовтень 2020р. |
Педагоги |
|
ІІІ. Організаційний етап |
|
|||
1. |
Занесення в картотеку інформації та поповнення каталогу літератури за темою «Пирогов Микола Іванович. Видатний хірург, учений і винахідник» |
Вересень 2020р.-Травень 2021р. |
Вихователь – методист О.Іскра |
|
ІV. Методичний етап |
|
|||
1. |
Вивчення педагогічних поглядів Миколи Пирогова |
Жовтень 2020р. |
Вихователь – методист О.Іскра |
|
V. Аналітичний етап |
|
|||
1. |
Розвиток ідей Миколи Пирогова в вихованні особистості |
Вересень 2020р. |
Педагоги |
|
2. |
Життєва позиція, світогляд Миколи Пирогова. Основні видання праць |
Жовтень 2020р. |
Педагоги |
|
3. |
Микола Пирогов. Вшанування пам’яті до дня народження (Україна, Болгарія, Естонія) |
Листопад 2020р. |
Педагоги |
|
4. |
Видатний учений, хірург та анатом, засновник військово-польової хірургії, педагог та громадський діяч, член-кореспондент АН |
Грудень 2020р. |
Педагоги |
|
5. |
Стаття «Питання життя» (присвячена проблемам виховання підростаючого покоління) |
Січень 2021р. |
Педагоги |
|
6. |
«Микола Пирогов про систему освіти та професійної підготовки лікарів» |
Лютий 2021р. |
Педагоги |
|
7. |
Науковці про погляди М. І. Пирогова на організацію освіти |
Березень 2021р. |
Педагоги |
|
8. |
Національний меморіальний музей – садиба М. І. Пирогова |
Квітень 2021р. |
Педагоги |
|
VІ. Підсумковий етап |
|
|||
1. |
Узагальнення роботи по використанню педагогічної спадщини Миколи Пирогова |
Травень 2021р. |
Вихователь – методист О.Іскра Педагоги |
|
Консультація для педагогів
№ з/р |
Тема |
Термін виконання |
Відповідальний |
Відмітка про виконання |
1. |
Сім’я та заклад дошкільної освіти як осередок збереження і зміцнення здоров’я у суспільстві. Організація освітнього процесу під час адаптивного карантину. Як працювати в реаліях корона вірусу: хто, що робить |
Вересень 2020р. |
Завідувач Л.Гаріпова
|
|
2. |
Методична картотека по-новому: бліц пошук з Місrosoft Access |
Жовтень 2020р. |
Вихователь – методист О.Іскра |
|
3. |
No_stress вправи для збереження працездатності в пост карантинній напрузі |
Листопад 2020р. |
Вихователь – методист О.Іскра |
|
4. |
Цифровий лікбез: як створити презентацію, відеоролик |
Грудень 2020р. |
Вихователь – методист О.Іскра |
|
5. |
Педагогічна Вікі Студія – опановуємо інновації |
Січень 2021р. |
Вихователь – методист О.Іскра |
|
6 |
ІКТ для художньо-естетичного розвитку дошкільників: 5 ідей педагогам |
Лютий 2021р. |
Вихователь – методист О.Іскра |
|
7. |
Три кроки до школи: готуємося разом. Чи готова дитина до навчання у школі? |
Березень 2021р. |
Вихователь – методист О.Іскра |
|
8. |
Наступність у роботі закладу дошкільної освіти й сім’ї щодо зміцнення здоров’я дітей |
Квітень 2021р. |
Завідувач Л.Гаріпова |
|
9. |
Організація загартування влітку – запорука успішної оздоровчої роботи |
Травень 2021р. |
Вихователь – методист О.Іскра |
|
План роботи школи молодого вихователя
№ з/р |
Зміст роботи |
Завдання |
Заходи та реалізації |
Термін викона- ння
|
Відпові- дальний
|
Відмітка про викона-ння |
1 |
Провести анкетування, оцінку мотивацій для досягнень успіху |
Виявити рівень теоретичної підготовки. Створити умови для подальшого особистісного зростання |
Аналіз анкет. Співбесіда
|
Вересень |
Вихователь - методист О.Іскра |
|
2 |
Призначити наставників для молодих спеціалістів |
Створити умови для обміну досвідом |
Наказ по ЗДО |
Вересень |
Завідувач Л.Гаріпова |
|
3 |
Облаштувати куточок молодого вихователя (рекомендована література, плани роботи, індивідуальні плани, конспекти занять) |
Організувати оперативне вивчення наукових досягнень |
Добір матеріалу відповідно методичним рекоменда-ціям |
Вересень |
Вихователь - методист О.Іскра |
|
4 |
Провести співбесіди з питань планування освітнього процесу та психолого-педагогічного обстеження дошкільників. Надання методичної допомоги. |
Ознайомити з нормативними документами |
Методичні рекоменда-ції. Опрацювання зразків |
Вересень |
Вихователь – методист О.Іскра |
|
5 |
Надати молодим педагогам рекомендації з самоосвіти |
Допомогти знайти найкоротший шлях впровадження теоретичних знань |
Співбесіда. Методичні рекоменда-ції |
Вересень |
Вихователь - методист О.Іскра |
|
6 |
Провести колективний перегляд занять та режимних моментів |
Озброїти вихователів дидактичними знахідками, виховними ідеями, педагогічними скарбами, які б сприяли підняттю педагога на нову сходинку фахового зростання. |
Перегляд занять, аналіз, Визначен-ня місця інновацій-них технологій в структурі заняття. |
Листопад-квітень |
Вихователі |
|
7. |
Провести перегляд молодими педагогами занять та режимних моментів у педагогів-наставників |
Сприяти вивченню позитивного педагогічного досвіду |
Конспекти занять, режимних моментів |
Протягом року згідно індивідуальних планів |
Педагоги-наставники |
|
8 |
Провести перегляд педагогами-наставниками занять та режимних моментів у молодих педагогів |
Сприяти зростанню педагогічної майстерності, швидкій педагогічній адаптації молодих вихователів |
Конспекти занять, режимних моментів |
Протягом року згідно індивідуальних планів |
Молоді спеціалісти |
|
УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ТВОРЧОСТІ
РОБОТА ТВОРЧОЇ ГРУПИ
Тема «Формування в дошкільників основ екологічної, економічної, соціальної свідомості в контексті стратегії сталого розвитку»
Мета: забезпечення оптимальних умов для формування у дітей, педагогів та батьків надзвичайно важливих навичок екологічно, економічно, соціально-доцільної поведінки дошкільників у контексті освіти для сталого розвитку; консультування та надання методичної допомоги педагогічним працівникам з даної проблеми; підготовка та залучення батьків до впровадження ідей сталого розвитку. створення умов для формування у дітей початкових уявлень про дії та поведінку, що орієнтовані на сталий розвиток; усвідомлення старшими дошкільниками необхідності збереження ресурсів землі та особистої відповідальності за майбутнє; розвиток у дітей звичок і моделей поведінки, що відповідають сталому розвитку.
Керівник: вихователь-методист О.Іскра
Склад творчої групи: вихователі: О.Книга, Ю.Петрук, І.Мазурик, О.Буркан, І.Левченко
№ з/р |
Назва, тематика |
Термін виконання |
Відповідальні |
Відмітка про виконання |
||||||
Теоретична частина |
||||||||||
Опрацювання періодичних видань, літератури; підбір практичного матеріалу, розробка консультацій. |
||||||||||
1 |
Організаційне засідання. Обговорення плану роботи на рік. «Освіта для сталого розвитку – новий напрям у сучасній освіті» . Анкетування педагогів щодо вмотивованості та обізнаності з проблеми сталого розвитку. |
Вересень 2020р. |
Всі члени творчої групи |
|
||||||
2 |
По програмі «Дошкільнятам - освіта для сталого розвитку»: «Маленькі люди великого світу», «Дошкільнятам про сталий розвиток» (Методичні рекомендації) |
Жовтень 2020р. |
Вихователь-методист О.Іскра |
|
||||||
3 |
Основні положення концепції сталого розвитку. Що таке сталий розвиток? Які чинники його визначають? |
Листопад 2020р. |
Вихователь |
|
||||||
4 |
Дошкільнятам про сталий розвиток. Форми взаємодії дітей в освітній діяльності. Як організовано тематичний день. |
Грудень 2020р. |
Вихователь |
|
||||||
5 |
Емпауермент – педагогіка мотивації і натхнення до дії. (Педагогічна пошта) |
Січень 2021р. |
Вихователь
|
|
||||||
6 |
Основні компоненти педагогічної моделі. |
Лютий 2021р. |
Вихователь |
|
||||||
7 |
Методика роботи педагога з окремими темами. Алгоритм організації тематичного дня |
Березень 2021р. |
Вихователь |
|
||||||
8 |
«Освіта для сталого розвитку в дії» (Конференція з педагогами) |
Квітень 2021р. |
Вихователь |
|
||||||
9 |
Презентація взаємодії основ екологічної, економічної, соціальної свідомості в контексті стратегії сталого розвитку (Методичні рекомендації) |
Травень 2021р. |
Вихователь-методист О.Іскра |
|
||||||
Практична частина |
||||||||||
Розробка алгоритмів, конспектів, пам’яток, порад, рекомендацій; виготовлення практичних посібників. |
||||||||||
1 |
Обміркування шляхів вирішення проблеми. Висловлення міркувань щодо форми представлення. Поновити картотеку методичних матеріалів та тематичних статей «Освіта для сталого розвитку» |
Жовтень 2020р. |
Всі члени творчої групи Вихователі
|
|
||||||
2 |
Методично-педагогічний портфель напрацювань «Освіта для сталого розвитку» |
Листопад 2020р. |
Вихователь |
|
||||||
3 |
Маленькі люди великого світу. Особливості роботи з молодшими дошкільнятами |
Грудень 2020р. |
Вихователь |
|
||||||
4 |
Діємо разом. Особливості роботи з чотирьохрічками |
Січень 2021р. |
Вихователь
|
|
||||||
5 |
Дошкільнятам - освіта для сталого розвитку. Особливості роботи зі старшими дошкільниками |
Лютий 2021р. |
Вихователь |
|
||||||
6 |
Спільна виставка дитячих робіт та батьків: «Друге життя побутовим відходам» |
Березень 2021р. |
Вихователь |
|
||||||
7 |
«Освіта для сталого розвитку в дії» (Конференція з педагогами) |
Квітень 2021р. |
Вихователь |
|
||||||
8 |
Презентація матеріалу, оформленого членами творчої групи. Підсумок роботи творчої групи |
Травень 2021р. |
Всі члени творчої групи |
|
||||||
ТВОРЧІ КОНКУРСИ ТА ОГЛЯДИ
№ з/р |
Назва, тематика |
Термін виконання |
Відповідальні |
Відмітка про виконання |
1. |
Конкурс Освітніх проектів |
Вересень 2020р. |
Педагоги |
|
2. |
Конкурс на кращу композицію «Осінній колорит» |
Жовтень 2020р.
|
Всі вікові групи |
|
3. |
Конкурс – огляд на краще оформлення групових приміщень до Нового року «Зимовий вернісаж» |
Грудень 2020р.
|
Всі вікові групи |
|
4.
|
Конкурс на кращий навчально-методичний посібник в рамках акції «Ярмарок фахових сподівань» |
Лютий 2021р. |
Педагоги |
|
5. |
Конкурс творчості «Великодні дива» |
Квітень 2021р. |
Всі вікові групи |
|
НЕТРАДИЦІЙНІ ФОРМИ РОБОТИ
№ з/р |
Назва, тематика |
Термін виконання |
Відповідальні |
Відмітка про виконання |
1 |
Коучинг для педагогів «Шляхи вдосконалення системи планування освітньої роботи» |
Жовтень 2020р. |
Вихователь-методист О.Іскра |
|
2 |
Методичний колоквіум «Плануємо освітній процес за принципом методичного конструктора» |
Грудень 2020р. |
Вихователь-методист О.Іскра |
|
3 |
Квест у методичному кабінеті «Технологія складання інтелектуальн их карт як інструмент планування освітнього процесу» |
Лютий 2021р. |
Вихователь-методист О.Іскра |
|
4 |
Методична Рlatformа — «Ефективна робота з педагогічними кадрами як ключовий чинник успішної освітньої діяльності ЗДО в умовах НУШ » |
Квітень 2021р. |
Вихователь-методист О.Іскра |
|
САМООСВІТА
№ з/р |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Відповідальний |
Відмітка про виконання |
1 |
З метою підвищення ефективності педагогічної діяльності, адаптації до стилю роботи КЗ «ДНЗ№6 ВМР» призначити наставників для молодих педагогів: І.Левченко – М.Матушевська; Н.Руденко – Ю.Велічко; Л.Соколовська – О.Петренко та організувати їх роботу. |
Протягом року |
Завідувач Л.Гаріпова
|
|
2 |
Організувати участь педагогів у методичних об’єднаннях та семінарах за планом-графіком КУ «ММК»: - для вихователів груп раннього віку – М.Матушевська; - для вихователів молодших груп – Ю.Петрук; - для вихователів середніх груп – Т.Шилова; - для вихователів старших груп – О.Книга; - для музичних керівників – О.Петренко |
Відповідно до «Перспективи» |
Вихователь –методист О.Іскра |
|
3 |
Забезпечити участь в роботі «Школи молодого вихователя» вихователів 3-го року роботи М.Матушевську, Ю.Велічко, 2-го року роботи музичного керівника О.Петренко |
Відповідно до «Перспективи» |
Вихователь –методист О.Іскра |
|
4 |
Проводити огляд новинок методичної та періодичної літератури комплект «Дошкільне виховання», «Палітра педагога», «Джміль», «Методична скарбничка вихователя», «Вихователь-методист дошкільного закладу», «Музичний керівник», «Практичний психолог: дитячий садок» |
1 раз на місяць |
Вихователь –методист О.Іскра |
|
5 |
З метою підвищення фахової майстерності педагогів та якості освітнього процесу, проводити взаємовідвідування занять та режимних моментів між колегами |
Протягом року |
Завідувач Л.Гаріпова вихователь – методист, педагоги |
|
6 |
Організувати роботу по самоосвіті педагогів над проблемними питаннями дошкільного виховання та їхні звіти на педагогічних годинах. |
1 раз на місяць |
Завідувач Л.Гаріпова Вихователь –методист О.Іскра |
|
Тема самоосвіти |
Прізвище, ім’я, по-батькові педагога |
|
||
І.О. Ликова «Формування естетичного ставлення і художніх здібностей в образотворчій діяльності» |
І.Левченко М.Матушевська
|
|
||
Розвивальні ігри та вправи з дітьми раннього віку |
Н. Руденко |
|
||
Використання інтерактивних технологій в розвитку мовлення дітей раннього віку |
Ю.Велічко |
|
||
Л.Шульга «Розвиток творчих здібностей дітей молодшого дошкільного віку на заняттях з малювання» |
А.Гончарук |
|
||
Робота з блоками Д’єнєша та паличками Х.Кюізенера |
І. Рижкова |
|
||
Соціальна і фінансова освіта дошкільників «Афлатот» |
Л. Заграй |
|
||
Програма розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля» |
Ю.Петрук
|
|
||
Програма розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля» |
Н.Галкіна Л. Литвинюк |
|
||
Л. Фесюкова «Виховання казкою» |
Т.Шилова |
|
||
Л.Шульга «Розвиток творчих здібностей дітей середнього дошкільного віку на заняттях з малювання» |
О.Буркан |
|
||
Програма розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля» |
Н.Драмарецька І.Мазурик |
|
||
Г.Чепурний «Мнемотехніка» |
С.Антепа |
|
||
К. Л. Крутій , О. П. Кулинич «Технологія побудови занять з художньо – мовленнєвої діяльності дітей старшого дошкільного віку за сучасними лінгвістичними підходами» |
О.Книга |
|
||
Українські музичні хореографічні традиції в дошкільній освіті, як умова розвитку творчості дитини |
О.Петренко |
|
||
Розвиток музичних здібностей засобами українського фольклору |
Л. Соколовська |
|
||
Театр фізичного виховання й оздоровлення дітей за методикою М.М. Єфименка |
|
|
ПЕДАГОГІЧНІ РАДИ
Педагогічна рада №1
Тема: «Про завдання діяльності педагогічного колективу на 2020- 2021 навчальний рік»
Термін проведення: серпень, 2020р.
№ з/р |
Питання для обговорення |
Відповідальний |
Форма проведення
|
Відмітка про виконання |
|
|
Теоретична частина |
||||
Про виконання рішень попередньої педагогічної ради |
Завідувач Л.Гаріпова |
Інформаційне повідомлення |
|
||
Підсумки роботи КЗ «ДНЗ№6 ВМР» за літній оздоровчий період |
Вихователь-методист О.Іскра |
Повідомлення |
|
||
Обговорення та затвердження плану освітньої роботи, форм планування, освітніх програм на 2020– 2021н.р. |
Вихователь-методист О.Іскра |
|
|||
Підготовка колективу до нового навчального року (за результатами огляду-конкурсу) |
Завідувач Л.Гаріпова |
|
|||
Педагогічна рада №2
Тема: «Інформаційно - комунікативна компетентність педагогів як необхідна умова успішності професійної діяльності»
Мета: підвищувати рівень теоретичної підготовки педагогів та удосконалювати практичне використання інформаційно – комунікативних технологій в умовах сьогодення; удосконалювати знання педагогів щодо змісту, принципів, закономірностей, методів та організаційних форм дітей дошкільного віку; формувати навички логічного мислення, аргументації своєї позиції, лаконічне висловлювання своєї думи.
Термін проведення: листопад, 2020р.
№ з/р |
Питання для обговорення |
Відповідальний |
Форма проведення |
Відмітка про виконання |
1 |
Теоретична частина |
|||
1.1 |
Про виконання рішень попередньої педагогічної ради |
Завідувач Л.Гаріпова |
Інформаційне повідомлення |
|
1.2 |
Використання ІКТ для підвищення кваліфікації та власної інформаційної культури |
Завідувач Л.Гаріпова |
|
|
1.3 |
Огляд результатів анкетування щодо використання педагогами ІКТ в освітньому процесі |
Вихователь-методист О.Іскра |
Анкетування
|
|
1.4 |
Електронне портфоліо як засіб презентації перспективного педагогічного досвіду |
Вихователі
|
З досвіду роботи |
|
1.5 |
Огляд сучасного програмно-методичного забезпечення ЗДО у сфері ІКТ та можливості його застосування у професійній діяльності |
Вихователь-методист О.Іскра |
Довідка |
|
2 |
Практична частина |
|||
2.1 |
«Як створити візуальні й аудіовізуальні медіапродукти для освітнього процесу» |
Вихователь-методист О.Іскра Вихователь О.Книга |
Майстер - клас |
|
Педагогічна рада №3 Тема: «Використання сучасних інформаційних технологій в освітньому процесі закладу дошкільної освіти»
Мета: підвищити поінформованість педагогів щодо формування та використання сучасних інформаційних технологій в освітньому процесі закладу дошкільної освіти відповідно до Базового компоненту дошкільної освіти; створити умови для реалізації творчого потенціалу та розширення функціональних можливостей дошкільників
Термін проведення: лютий, 2021 р.
№ з/р |
Питання для обговорення |
Відповідальний |
Форма проведення |
Відмітка про виконання |
|
1. |
Теоретична частина |
||||
1.1 |
Про виконання рішень попередньої педагогічної ради |
Завідувач Л. Гаріпова |
Інформаційне повідомлення |
|
|
1.2
|
Результативність використання ІКТ в освітньому процесі різних вікових груп |
Завідувач Л. Гаріпова |
Психологічний лікбез |
|
|
1.3 |
Розвиток у старших дошкільників творчого ставлення до ІКТ як засобу реалізації пізнавальних завдань |
Вихователь-методист О.Іскра |
Прес-реліз |
|
|
1.4
|
Організація віртуальних ЗD- екскурсій |
Вихователь І.Рижкова О.Буркан О.Книга |
З досвіду роботи |
|
|
1.5 |
Формування в дошкільників основ інформаційної грамотності |
Вихователь-методист О.Іскра |
Довідка |
|
|
2 |
Практична частина |
||||
2.1 |
Презентація електронного банку методичних і дидактичних засобів віртуального методкабінету та порядку роботи з ним |
Вихователь-методист О.Іскра
|
Педагогічний квест |
|
|
2.2. |
Мультимедійна відеопрезентація як спосіб візуалізації природних явищ і віддалених об’єктів |
Педагоги |
Майстер-клас |
|
|
Педагогічна рада №4
Тема: «Результативність освітньої та оздоровчої роботи в ЗДО. Готовність шестирічок до навчання в НУШ »
Мета: удосконалити систему роботи закладу дошкільної освіти та НУШ; поглибити теоретичні знання та практичні вміння педагогічних працівників з питань взаємодії двох ланок, дотримання єдиної стратегічної лінії у діяльності педагогічного, дитячого та батьківського колективів; обговорення з педагогами проблеми психологічної готовності дитини до навчання в школі, надання практичних рекомендацій щодо підготовки дитини до шкільного життя, створення атмосфери взаємодовіри та взаєморозуміння
Термін проведення: квітень, 2021р.
№ з/р |
Питання для обговорення |
Відповідальний |
Форма проведення |
Відмітка про виконання |
1 |
Теоретична частина |
|||
1.1 |
Про виконання рішень попередньої педагогічної ради |
Завідувач Л.Гаріпова |
Інформаційне повідомлення |
|
1.2 |
Виконання річного плану роботи закладу дошкільної освіти й реалізації річних завдань |
Завідувач Л.Гаріпова |
Професійний постер |
|
1.3 |
Готовність шестирічок до навчання в НУШ |
Вихователь-методист О.Іскра |
Новини |
|
1.4 |
Результативність упровадження інноваційних освітніх технологій протягом навчального року |
Вихователь-методист О.Іскра |
Довідка |
|
1.5 |
Обговорення проекту річного плану на новий навчальний рік і плану роботи на літній оздоровчий період |
Вихователь-методист О.Іскра Педагоги |
Ток-шоу |
|
1.6 |
Підсумки конкурсу-огляду готовності груп до літнього оздоровчого періоду |
Вихователь-методист О.Іскра Педагоги |
Панорама ідей |
|
АТЕСТАЦІЯ, КУРСОВА ПЕРЕПІДГОТОВКА,
УЧАСТЬ У МЕТОДИЧНІЙ РОБОТІ
№
з/р |
Атестація, курсова перепідготовка |
Термін виконання |
Відповідальний |
Відмітка про виконання |
1 |
З метою підвищення теоретичного рівня та фахової майстерності педагогів направити на курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників КЗ «ДНЗ №6 ВМР» у КВНЗ «ВАНО» вихователів Л.Гаріпову, Н.Драмарецьку, І.Мазурик |
2020-2021 н.р. |
Завідувач Л. Гаріпова |
|
2 |
Провести чергову атестацію Л.Гаріпової – вихователя дітей дошкільного віку (кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії»), І.Мазурик – вихователя дітей старшого віку (кваліфікаційна категорія «спеціаліст другої категорії») Ю.Петрук – вихователя дітей молодшого віку (кваліфікаційна категорія «спеціаліст») |
2020-2021 н.р. |
Завідувач Л. Гаріпова, вихователь-методист О.Іскра , атестаційна комісія |
|
МОНІТОРИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ
№ з/р |
Вид діагностики |
Термін виконання |
Відповідальні |
Відмітка про виконання |
|
Моніторинг показників успішного розвитку, компетентності дітей, відповідно вимогам Освітньої програми для дітей від двох до семи «Дитина», програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля» |
Вересень 2020р. Травень 2021р. |
Вихователі молодших груп №№ 3,4; Вихователі середніх груп №№ 5,8; Вихователі старшої групи №6 |
|
|
Моніторинг сенсорного розвитку дітей раннього віку. |
Вересень 2020р. Травень 2021р. |
Вихователі груп дітей раннього віку №№ 1,2 |
|
|
Моніторинг якості дошкільної освіти: кваліметричний підхід до оцінки розвитку дитини старшого дошкільного віку |
Вересень 2020р. Травень 2021р. |
Вихователь-методист О.Іскра Вихователі старшої групи №7 |
|
ВПРОВАДЖЕННЯ ОСВІТНІХ ІННОВАЦІЙНИХ МЕТОДИК,
ТЕХНОЛОГІЙ ТА ППД
№ з/р |
Назва навчальних програм, методик та технологій |
Етап |
Відповідальний |
1. |
І.О. Ликова «Формування естетичного ставлення і художніх здібностей в образотворчій діяльності» |
Впровадження |
Вихователь І молодшої групи№1 І.Левченко |
2. |
Емілія Шийко «Розвиток пізнавальної сфери дітей 3-го року життя» |
Вивчення та впровадження |
Вихователь І молодшої групи№1 М.Матушевська |
3. |
Методика Масару Ібула (книга «Після трьох вже пізно») Розвиток самостійності сенсорних здібностей дітей раннього віку на основі технології саморозвитку М. Монтессорі. |
Вивчення та впровадження |
Вихователі І молодшої групи№2 Н.Руденко Ю.Велічко |
4. |
С.М. Лисенкова «Вивчення віршів за опорними схемами» |
Впровадження |
Вихователь молодшої групи №3 А.Гончарук |
5. |
Л.Шульга « Розвиток творчих здібностей дітей молодшого дошкільного віку на заняттях з малювання» |
Впровадження |
Вихователь молодшої групи №3 І. Рижкова |
6. |
Л.Шульга « Розвиток творчих здібностей дітей молодшого дошкільного віку на заняттях з малювання» |
Впровадження |
Вихователь молодшої групи №4 Ю.Петрук |
7. |
К.Л. Крутій, О.П. Кулинич «Технологія побудови занять з художньо – мовленнєвої діяльності дітей молодшого дошкільного віку за сучасними лінгвістичними підходами» |
Впровадження |
Вихователь молодшої групи №4 Л.Заграй |
8. |
Художнє слово і дитяче мовлення за методикою Н.Гавриш |
Впровадження |
Вихователь середньої групи №5 Н. Галкіна |
9. |
І.О. Ликова «Формування естетичного ставлення і художніх здібностей в образотворчій діяльності» |
Впровадження |
Вихователь середньої групи №5 Л. Литвинюк |
10. |
К.Л. Крутій , О.П. Кулинич «Технологія побудови занять з художньо – мовленнєвої діяльності дітей середнього дошкільного віку за сучасними лінгвістичними підходами» |
Впровадження |
Вихователі середньої групи №8 О.Буркан |
11. |
«Школа ейдетики» |
Впровадження |
Вихователі середньої групи №8 Т.Шилова |
12. |
Л. Б. Фесюкова «Почуття. Емоції»
|
Впровадження |
Вихователь старшої групи №6 Н. Драмарецька |
13. |
Л.Шульга « Розвиток творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку на заняттях з малювання» |
Впровадження |
Вихователь старшої групи №6 І.Мазурик
|
14. |
К.Л. Крутій, О.П. Кулинич «Технологія побудови занять з художньо – мовленнєвої діяльності дітей старшого дошкільного віку за сучасними лінгвістичними підходами» |
Впровадження |
Вихователь старшої групи №7 С.Антепа
|
15. |
Н.Гавриш, О.Пометун «Дошкільнятам – освіта для сталого розвитку» |
Впровадження |
Вихователь старшої групи №7 О.Книга |
16. |
Школа «Виховання талантів» Сініті Судзукі |
Впровадження |
Музичний керівник Л. Соколовська |
17. |
«Методика елементарного музикування» - Карл Орф |
Вивчення та впровадження |
Музичний керівник О.Петренко |
18. |
«Театр фізичного виховання і оздоровлення дошкільників» - М. Єфименко |
Впровадження |
Інструктор з фізвиховання
|
РОБОТА МЕТОДИЧНОГО КАБІНЕТУ
№ з/р |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Відповідальний |
Відмітка про виконання |
||||
|
Продовжувати забезпечувати педагогічний колектив необхідною науково – методичною літературою, нормативно – правовими актами з питань організації освітнього процесу |
Протягом року |
Вихователь-методист О. Іскра |
|
||||
|
Здійснювати роботу по упорядкуванню та підбору нового програмно - репертуарного матеріалу з художньої літератури, музичного та образотворчого мистецтва, ігрової діяльності для подальшого якісного впровадження Освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина», програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля» |
|
||||||
|
Поповнити фонд методичного кабінету довідковою, науковою, методичною літературою, матеріалами педагогічного досвіду |
|
||||||
|
Оформити інформаційно-методичні стенди: «Атестація - 2021», «Методичний вісник» |
Вересень |
|
|||||
|
Організувати постійно діючі виставки:
|
Протягом року |
|
|||||
|
Провести |
|||||||
|
Конкурс Освітніх проектів |
Вересень 2020р. |
Педагоги |
|
||||
Конкурс на кращу композицію на тему «Осінній вернісаж» |
Жовтень 2020р. |
Всі вікові групи |
|
|||||
Конкурс – огляд на краще оформлення групових приміщень до Нового року «Зимовий сад» |
Грудень 2020р.
|
Всі вікові групи |
|
|||||
Конкурс творчості на тему «Великодні дива». |
Квітень 2021р. |
Всі вікові групи |
|
|||||
|
Виготовити |
|||||||
7.1 |
Новорічна іграшка своїми руками |
Грудень 2020р. |
Вихователь-методист О.Іскра |
|
||||
7.2 |
Колаж «Великодні барви» |
Квітень 2021р. |
|
|||||
8 |
Оформити |
|||||||
8.1 |
Виставку педагогічної та методичної літератури з проблеми «Вдосконалення змісту дошкільної освіти засобами ІКТ» |
Жовтень 2020р. |
Вихователь-методист О.Іскра |
|
||||
8.2 |
Тематичний каталог публікацій «Освіта для сталого розвитку – новий напрям у сучасній освіті» |
Листопад 2020р. |
Вихователь-методист О.Іскра |
|
||||
8.3 |
Комплект пам’яток медичної допомоги (на допомогу педагогам, батькам) |
Березень 2021р. |
Вихователь-методист О. Іскра |
|
||||
9 |
Розробити |
|||||||
9.1 |
Методичні рекомендації для педагогів щодо організації технології освіти сталого розвитку для дітей дошкільного віку |
Грудень 2020р. |
Вихователь-методист О. Іскра |
|
||||
9.2 |
Методичні рекомендації, поради, пам’ятки для батьків щодо підготовки дітей до шкільного навчання |
Травень 2021р. |
Вихователь-методист О.Іскра |
|
||||
10. |
Забезпечити оновлення та поповнення інформації на сайті закладу дошкільної освіти |
Вересень 2020р.-Травень 2021р. |
Вихователь-методист О.Іскра |
|
||||