Офіційний сайт
дошкільного навчального закладу №6
"Шоколадка"

філософ

Розвиток креативності як здатності до творчості набуває сьогодні такої значущості тому, що вона є базовою якістю особистості, її ядром, центральною характеристикою.

Час повернутися обличчям до природної здібності дитини творити, підтримати її, стрворити для її прояву сприятливі умови, стимулювати прагнення дошкільнят робити по-своєму, виявляти оригінальність.

Дошкільний вік - період нескінчених запитань, невичерпної фантазії, розмаїття ігрових задумів.

На жаль, безліч шаблонів, зразків, готових орієнтирів, запропонованих дорослими дитині для відтворення, притлумлюють їх прагнення до творчості. Вельми часто воно залишається незатребуваним, потенційним, ресурсним. Тобто таким , що не актуалізується, гальмується.

Розвиток сучасної дитини як особистості передбачає максимальну реалізацію нею своєї активності, самостійності, творчої ініціативи, прагнення обирати на власний розсуд шляхи й засоби досягнення цілей, намірів, реалізувати власні потреби та інтереси.

Спостерігаючи, як дитина пізнає світ, ми, дорослі, маємо виявляти, вивчати специфіку мислення, вдумливо проникати в душу дитини, здійснювати вміле керівництво її мисленням.
Тож, пам'ятаймо:
1. Завжди кажіть дітям тільки правду, навіть якщо це вам невигідно.
2. Не вимагайте успіху силою.
3. Будьте завжди доброзичливими.
4. Будьте великодушні - вмійте пробачати.
5. Не забувайте хвалити дітей.
6. Помічайте та відмічайте найменші успіхи ваших дітей.
7. Оцінюйте тільки вчинки, а не саму дитину.
8. Знайдіть "ключик" до вашої дитини.
9. Не з "букваря" починайте спілкування, а з радості.
10. Коли розмовляєте з дитиною, дивіться їй в очі.
11. Підтримуйте в дітях казку.
12. Завжди думайте про дитячий "банк щасливих спогадів".
13. Краще виховання - запрошення дитини до роздумів.
14. Тільки наблизив до себе дитину, можна впливати на розвиток її духовного світу.
15. Діти не повинні уходити від вас переможеними.
16. Признавати право дитини на помилку.
17. До тих пір, поки є віра в добро, в людину, є виховання.
18. Дитина буде ставитися до себе так, як до неї ставляться дорослі.
19. Не говоріть про дітей, що вони нездібні, говоріть - "здібності ще не розкриті".
20. Не можна говорити дітям тільки про їх недоліки.