Офіційний сайт
дошкільного навчального закладу №6
"Шоколадка"

Інформація про проведення  Тижня знань безпеки життєдіяльності в комунальному закладі «Дошкільний навчальний заклад №6 Вінницької міської ради» в період з 15.11. по 19.11.2021 р.

На виконання наказу Департаменту освіти Вінницької міської ради від 08 листопада 2021 року №554 про проведення Тижня знань безпеки життєдіяльності, з метою удосконалення  організаційної та практичної роботи з питань безпеки вихованців, свідомого та дбайливого ставлення дітей, підняття рівня інформаційно-просвітницької роботи з питань забезпечення безпечної життєдіяльності учасників освітнього процесу, в комунальному закладі «Дошкільний навчальний заклад №6 Вінницької міської ради» в період з 15 листопада по 19 листопада 2021 року проведено Тиждень знань безпеки життєдіяльності.

Завідувачем Гаріповою Л.В. видано наказ №186 від 08.11.2021 р. про проведення Тижня знань безпеки життєдіяльності. Згідно рекомендацій Департаменту освіти  Вінницької  міської ради,  Освітньої  програми  для дітей від 2 до 7 років «Дитина», у закладі дошкільної освіти  розроблено план заходів щодо  проведення Тижня знань безпеки життєдіяльності.

В групах №1, №2 (діти 3-го року життя) вихователями Левченко І.В., Монастирською А.С., Руденко Н.М., Чернетою М.І. організовано та проведено заняття   «Небезпечні речі», «Я – маленький пішохід»; бесіди з дітьми «Поведінка у транспорті», «Що я вмію?», «Небезпечні іграшки», «Вогонь – корисний, вогонь – шкідливий!», «Часом гра, не призводить до добра», «Небезпечні предмети»; бесіди з батьками та он-лайн консультації для батьків «Сам удома», «Зробимо свою квартиру безпечною», «Формування основ пожежної безпеки у дітей раннього віку»; рухливі ігри «Дожени мене», «Біжіть до мене», «Горобчики і автомобілі», «Потяг»; дидактичні  ігри «Визнач картинку», «Що можна, а що ні?», «Світлофор - наш друг!», «Оціни вчинок», «Ти потрапив у складну ситуацію», «Чим можна гратися?», «Сірники не для забави», «Маленькі пожежники», «Куди їдуть машини?», «Вогонь – ворог, вогонь - друг»; читання та ігри з книжками на колесах «Автобус», «Поліція», «Абетка безпеки»; сюжетно – рольові ігри «Лікарня», «Дитячий садочок», «Водії». Проведені заходи сформували у дітей уявлення про елементарні заборонні правила з пожежної безпеки, правила поведінки на дорозі, уявлення про дію світлофора.

В групах №6, №7 (діти 4-го року життя) вихователями Драмарецькою Н.М., Мазурик І.А., Антепою С.М., Книгою О.А.  підготовлено та проведено заняття «Будуємо гараж для пожежної частини», «Ми – зразкові пішоходи», бесіди з дітьми «Корисно – шкідливо», «Небезпечні предмети», «Коли вогонь – друг стає ворогом», «Запам’ятай важливі номери телефону», «Якщо ти заблудився?», «Друзі та вороги здоров’я», «Чистота – запорука здоров’я», «Як поводитись під час пожежі», рухливі ігри «Горобчики та автомобілі», «Кольорові автомобілі», «Не наступи», «Знайди свій будиночок», «Не дзвони», «Знайди собі пару», сюжетно-рольові ігри «Лікарня», «Пожежник», «Водії та пішоходи», «Рятувальники»; дидактичні ігри «Склади електричний предмет», «Оціни вчинок», «Я в біду не потраплю»(номери служб порятунку), «Впізнай знак», «Небезпечні предмети», «Дорожні знаки», «Впізнай за описом», «Чим можна гратись - чим ні?»; бесіди з батьками та он-лайн консультації для батьків «Безпека дорожнього руху», «Поведінка батьків – приклад для наслідування», «Дії під час виникнення пожежі», «Попередження дорожньо-транспортного травматизму», «Сірничок малий, а біда велика», «Сам вдома», читання тематичних творів дитячої художньої літератури та обговорення за змістом. Проведені заходи педагогами розширили знання дітей про дорожні знаки, правила поведінки в транспорті та біля дороги, вправляли в практичному використанні знань правил поведінки під час руху вулицею.

В групах №3, №4 (діти 5-го року життя) вихователями Гончарук А.М., Шіроковою І.С., Петрук Ю.Л. організовано та  проведено заняття «Коли вогонь стає ворогом?», «Мандрівка до країни Вітамінів»; читання тематичних творів дитячої художньої літератури та обговорення за змістом; спостереження за транспортом та пішоходами, світлофором, за сигналом машини швидкої допомоги та пожежної машини, за пожежним щитком (інвентарем); бесіди з дітьми «Що потрібно робити, щоб не захворіти?», «Навколо електроприлади», «Як користуватися термометром?», «Яка машина пожежна? Що згодиться при пожежі?», «Небезпечні знахідки», «Оціни вчинок», «Чистота – запорука здоров’я», «Сам вдома. Незвичайні ситуації», «Сірники – не іграшка», «Спілкування з незнайомцями»; дидактичні ігри «Склади електричний предмет», «Карантин: особиста гігієна», «Електроприлади», «Що потрібно при пожежі?», «Предмети називаємо, для чого служать знаємо?», «Небезпечно чи ні», «Овочі знаємо – колір називаємо, з користю вживаємо», «Що корисно для здоров’я?», «Вітамінний натюрморт», «Правила пожежної безпеки», «Сигнали світлофора.  Збери світлофор», «На чому я подорожую?», «Що кому потрібно для роботи?»; сюжетно-рольові ігри «Водії», «Пожежники», «Транспорт», «Сім’я», «Лікарня»; бесіди з батьками  та он-лайн консультації для батьків «Формування у дітей ситуаційної грамотності», «Обережність не зашкодить», «Зробимо свою квартиру безпечною», «Спілкування дітей з тваринами», «Поведінка батьків – приклад для наслідування». Проведені педагогами заходи сформували у дітей поняття про корисний вогонь, причини виникнення пожежі, елементарні рятувальні дії під час пожежі, розширили знання про правила особистої гігієни, предмети гігієни, вміння аналізувати проблемні ситуації, уважно слухали дорослого та свого товариша, відповідали на запитання, реально оцінювали можливу небезпеку.

В групах №5, №8 (діти 6-го року життя) вихователями Литвинюк Л.Г.,Кардаш Є.Л., Шиловою Т.А.,  Буркан  О.І. організовано та проведено заняття «Увага всім!», «Королева безпеки», «Грамотні пішоходи» (Острівок небезпеки), «Вогонь – друг, вогонь - ворог!»; проблемні ситуації «Школа екстремальних ситуацій», «Ми пожежники», пошуково-дослідницька діяльність «Що і як швидко можна загасити?»; бесіди з дітьми «Сам вдома. Небезпечні ситуації», «Тварини наші друзі, але і у них буває поганий настрій», «Безпека дитини вдома», «Корисно - шкідливо», «Чистота – запорука здоров’я», «Яку біду може спричинити вогонь?», «Для розваги і для гри, сірники не бери», «Небезпечні предмети», «Догляд за руками, тілом і волоссям»; сюжетно-рольові ігри «Швидка допомога», «Пожежники»,  «Лікарня»; дидактичні ігри «Екологічний світлофор», «Обери небезпечні предмети», «Що зайве?», «Спеціалізовані машини», «Оціни вчинок», «Склади електричний предмет», «Відгадай за описом предмети для гасіння вогню», «Дорожні знаки», «Відгадай, що це?»; бесіди з батьками та он-лайн консультації для батьків «Попередження дорожньо-транспортного травматизму», «Правила поведінки з побутовими небезпечними предметами», «Поведінка батьків – приклад для наслідування», «Формування у дітей ситуаційної грамотності», «Дії під час виникнення пожежі»; читання тематичних творів дитячої художньої літератури, обговорення за змістом; моделювання проблемних ситуацій, розгляд сюжетних картин. Проведені заходи розширили знання у дітей про елементарні засоби гасіння вогню при його локальній загрозі, вміння користуватися телефоном для виклику рятувальних служб; засвоїли правила поведінки в транспорті.

Музичними керівниками Соколовською Л.К., Гурц К.Б., інструктором з фізичної культури Коняхіною К.Б. підготовлено та проведено тематичні  розваги для дітей середнього дошкільного віку «Маленькі рятувальники», старшого дошкільного віку «Про безпеку дбай, друзів навчай».  Педагогами всіх вікових груп проведено конкурс дитячого малюнку «Я живу безпечно!», створено колажі  «Небезпечні електроприлади», систематизовано папки  – пересувки  по Тижню знань безпеки життєдіяльності,  поповнено  картотеку дидактичних ігор «Особиста безпека дитини».  Педагогами  дітей дошкільного віку організовано перевірку знань, умінь та навичок дітей з основ безпеки життєдіяльності та норм поведінки під час надзвичайних ситуацій. Результатом засвоєння дітьми запропонованого матеріалу є чіткі знання та навички дітей з різних видів безпеки життєдіяльності.

Вихователем-методистом Іскрою О.Г. проведено з педагогами інтерактивну гру «Щоб людське життя оберігати — знання й уміння треба мати!»; створено інформаційно – довідковий куточок, підготовлено та опрацьовано навчально-методичний та наочний матеріали  з даної тематики; розроблено методичні рекомендації, поради, пам’ятки. Вихователем  – методистом Іскрою  О.Г., завгоспом Прогонюк А.В. здійснено перевірку стану засобів пожежогасіння, евакуаційних виходів, електроприладів, наявність інструкцій з техніки безпеки на робочих місцях та їх відповідність вимогам нормативних документів.