Офіційний сайт
дошкільного навчального закладу №6
"Шоколадка"

Інформація про проведення Тижня знань безпеки життєдіяльності в комунальному закладі «Дошкільний начальний заклад №6

Вінницької міської ради» з 18.11.2019 р. по 22.11.2019 року

Відповідно до наказу Департаменту освіти Вінницької  міської ради  від 12.11.2019 р. № 673 з 18 по 22 листопада 2019 року в комунальному закладі «Дошкільний  навчальний заклад №6 Вінницької міської ради» проведено Тиждень знань безпеки життєдіяльності, з метою  удосконалення  організаційної та практичної роботи з питань безпеки дітей, свідомого та дбайливого ставлення дітей до свого здоров’я, підняття рівня інформаційно-просвітницької роботи з питань забезпечення безпечної життєдіяльності учасників освітнього процесу.

Завідувачем Гаріповою Л.В. виданий наказ №226 від 13.11.2019р. «Про проведення Тижня знань безпеки життєдіяльності». Згідно рекомендацій Департаменту освіти Вінницької  міської ради, Освітньої  програми  для дітей від двох до семи років «Дитина», у закладі  дошкільної освіти  розроблено план заходів щодо  проведення Тижня знань безпеки життєдіяльності, відповідно до якого проводилися різноманітні заходи у трьох  напрямах: робота з дітьми,  педагогами та батьками. Під час проведення Тижня знань безпеки життєдіяльності проведено ряд заходів:

В групах №1, №2 (діти 3-го року життя) вихователями Левченко І.В., Матушевською М.М., Руденеко Н.М., Велічко Ю.Р. організовано та проведено заняття «Звідки беруться бруднулі?», «Рано вранці прокидайся і одразу ж посміхайся!»; бесіди з дітьми «Коли вогонь – друг стає ворогом», «Правила поведінки в транспорті», «Небезпечні предмети», «Незнайомцям двері не відчиняймо», «Обережно! Сірники – не іграшка!»; бесіди та консультації з батьками «Сам удома», «Зробимо свою квартиру безпечною!», «Безпека дітей», «Увага! Іграшки також бувають небезпечними!»; рухливі ігри «Горобчики  і автомобіль», «Біжіть до мене», «Цілься точніше», «Діти в лісі», дидактичні  ігри «Корисне чи ні», «Визнач картинку», «Що можна, а що ні?», «Оціни вчинок», «Ти потрапив у складну ситуацію», «Що не так?», «Ми пасажири»; читання та ігри з книжками на колесах «Автобус», «Поліція»; сюжетно – рольові ігри «Лікарня», «Водії», з метою виховання здорового способу життя та формування у дітей мотиваційної сфери гігієнічної поведінки, знань правил особистої гігієни.

В групах №5, №8 (діти 4-го року життя) вихователями Литвинюк Л.Г., Галкіною Н.В., Шиловою Т.А.,  Буркан  О.І. організовано та проведено заняття «У гостях у Світлофора», «Небезпечні предмети побуту», «Безпечна поведінка», «Вогонь добрий, вогонь злий», бесіди з дітьми «Будь обачнішим малюк, не бери гостре до рук», «Звідки беруться бруднулі?», «Наслідки пустощів з сірниками», «Щоб не сталося біди?», «Обережно, сірники», «Яку біду може спричинити вогонь?», «Небезпечні предмети», «З сірниками не можна гратись», сюжетно-рольові ігри «Транспорт», «Водії», «Пожежники», «Сім’я», «Світлофор»; дидактичні ігри «Знайди місця, де чатує небезпека», «Добрий і злий вогонь», «Що можна, а що ні?», «Відгадай за описом предмети для гасіння вогню», «Правильно – не правильно», «Спеціалізовані машини», «Оціни вчинок», «Щоб не трапилось біди», «Урятуй себе сам», «Відгадай, що це?»; бесіди та консультації з батьками «Діти і телевізор», «Спілкування дітей з тваринами», «Діти і вогонь: що потрібно знати батькам», «Як навчити дитину безпечної поведінки», «Вчимо дітей бути обачними», читання тематичних творів дитячої художньої літератури та їх обговорення; вирішення проблемних ситуацій, розгляд сюжетних картин, з метою розширення знань дітей про вулицю та дорогу, дорожні знаки; закріплення знань про значення світлофора, правила дорожнього руху; виховання в дітей почуття відповідальності, бути уважним, обачним.

В групах №6, №7 (діти 5-го року життя) вихователями Драмарецькою Н.М., Климчук А.М., Антепою С.М., Книгою О.А.  підготовлено та проведено заняття «Грибна абетка», «Лікарські рослини на варті здоров’я», читання тематичних творів дитячої художньої літератури та їх обговорення; бесіди з дітьми «Чому неможна гратись сірниками», «Вулиця навчає і попереджає», «Наш друг світлофор», «Їстівні та отруйні гриби», «Правила дорожнього руху», «Чим зайнятися вдома самому», «Коли вогонь – друг стає ворогом», «Як поводитись під час пожежі», рухливі ігри «Кольорові автомобілі», «Не дзвони», «По рівненькій доріжці», «Влучи в коло», «Не наступи», «Знайди де заховано», сюжетно-рольові ігри «Лікарня»,  «Пожежники», «Сім’я», «Транспорт»; дидактичні ігри «Чим можна гратися», «Хто де їздить, хто де ходить», «Перемо та прасуємо», «Номер набирай – службу викликай», «Електроприлади», «Горить, не горить», «Абетка дороги», «Пасажирський транспорт», «Оціни вчинок», «Небезпечні предмети», «Дорожні знаки», «Впізнай за описом», «Чарівна торбинка», «Я в біду не потраплю» (номери служб порятунку), бесіди та консультації з батьками «Поведінка батьків – приклад для наслідування», «Формування у дітей ситуаційної грамотності», «Безпека життєдіяльності дитини вдома», «Стихійні лиха – землетрус, пожежа, сильний вітер», «Правила надання першої допомоги при травмах, нещасних випадках», «Дії в надзвичайних ситуаціях», з метою ознайомлення дітей з грибами ( їстівні та отруйні гриби), уточнення і розширення уявлень дітей про лікарські рослини, закріпити поняття про взаємозв’язок рослинного світу і людини,  поповнення словника дітей назвами грибів (лікарських рослин), закріплення  правил поведінки в природі при зборі грибів (лікарських рослин), виховання у дітей дбайливого, не споживацького ставлення до природи.

В групах №3, №4 (діти 6-го року життя) вихователями Рижковою І.І., Гончарук А.М., Заграй Л.В., Петрук Ю.Л. організовано та  проведено заняття «Увага всім!», «Тренінг «SOS», «З незнайомими людьми – обережним будь завжди»,  «Електричні прилади»; читання тематичних творів дитячої художньої літератури та їх обговорення; бесіди з дітьми «Як поводитися  з побутовими пристроями», «Для кого світлофор», «Щоб не сталося біди, пам’ятай про це завжди», «Про безпеку у побуті», «Про безпечну поведінку під час подорожі у громадському транспорті», «Люкова небезпека», «У гостях у Світлофора», «Якщо ти загубився у лісі?», «Увага, всім!», «Екскурсія до пішохідного переходу», дидактичні ігри «Де живуть вітаміни?», «Світлофор Моргайчик», «Склади електричний предмет», «Небезпечно чи ні», «Безпека на дорозі», «Що потрібно при пожежі?», «Урятуй себе сам», «Оціни вчинок», «Їстівні чи отруйні?», сюжетно-рольові ігри «Транспорт», «Сім’я»,  «Водії», «Лікарня»; бесіди та консультації з батьками  «Дії під час виникнення пожежі», «Попередження дорожньо-транспортного травматизму», «Увага! Дорога!», «Дитина на вулиці», «Поведінка батьків – приклад для наслідування», «Яка їжа корисна вашим дітям», «Спілкування дітей з тваринами», з метою формування елементарних правил поведінки з небезпечними предметами та якої шкоди вони можуть заподіяти;  пояснення дітям правил та норм поведінки, використовуючи художнє слово, віддаючи перевагу створенню ігрових ситуацій, формування правил співіснування в суспільстві, моделювання навичок самозбереження; виховання співчуття, бажання надати допомогу тому, хто постраждав.

Педагогами всіх вікових груп оформлено куточки «Острівець безпеки», підготовлено виставки дитячих малюнків на тему «Я живу безпечно!», поповнено папки  – пересувки  по Тижню знань безпеки життєдіяльності, створено колажі  «Небезпечні електроприлади», поновлено  картотеку дидактичних ігор «Безпека дитини».

Музичним  керівником Соколовською Л.К. підготовлено та проведено розвага для дітей старшого дошкільного віку «Азбука безпеки на дорозі!», з метою формування свідомого прагнення бути здоровим; вчасне надання правил першої домедичної допомоги при нещасних випадках,  використання точних знань у подоланні різних  перешкод та виконанні завдань.

Завідувачем Гаріповою Л.В., вихователем-методистом Іскрою О.Г. створено інформаційно – довідковий куточок, підготовлено та опрацьовано навчально-методичний та наочний матеріали з даної тематики; розроблено методичні рекомендації, поради, пам’ятки, консультації для педагогів «Безпечні умови під час перебування дітей в закладі дошкільної освіти», «Формування у дітей свідомого ставлення до власного життя та здоров’я», батьків з питань Тижня знань безпеки життєдіяльності; проведено заняття з елементами тренінгу «Морально-психологічна підготовка працівників ЗДО до дій в екстремальних ситуаціях». Завідувачем  КЗ «ДНЗ №6 ВМР» Гаріповою Л.В., вихователем  – методистом  Іскрою  О.Г. , завгоспом Прогонюк А.В.  підготовлено пам’ятки з безпеки життєдіяльності і правил надання першої допомоги постраждалим від нещасних випадків, поповнено аптечку швидкої допомоги в медичному кабінеті та в усіх вікових групах.

Потрібно зазначити, що такі змістовні заходи, які проведені під час Тижня знань безпеки життєдіяльності, в яких приймають участь діти, батьки, педагогічний  колектив та обслуговуючий  персонал закладу дошкільної освіти , приносить велику користь для наших дітей. Діти – це наше майбутнє, і ми, дорослі, маємо можливість навчити дітей  безпечно жити, навчити розумінню того, що найважливіше для людини – це здоров’я та життя.