Офіційний сайт
дошкільного навчального закладу №6
"Шоколадка"

Інформація

про проведення Тижневика протипожежних заходів

в комунальному закладі «Дошкільний навчальний заклад №6 Вінницької міської ради» в період з 07.10. по 11.10.2019р.

Відповідно до наказу  Департаменту освіти Вінницької міської ради № 581  від 01.10.2019р. в комунальному закладі «Дошкільний навчальний заклад №6 Вінницької міської ради» в період з 07.10. по 11.10.2019 року проведений тижневик протипожежних заходів, з метою вжиття попереджувальних заходів з пожежної безпеки, виконання вимог законодавчих та нормативних актів з пожежної охорони, на виконання Закону України «Про пожежну безпеку», посилення протипожежного захисту в закладах освіти.

Завідувачем Гаріповою Л.В. виданий наказ №206 від 01.10.2019р. «Про проведення Тижневика протипожежних заходів». Згідно рекомендацій Департаменту освіти Вінницької  міської ради, Освітньої  програми  для дітей від двох до семи років «Дитина», у закладі дошкільної освіти  розроблено план заходів щодо проведення Тижневика протипожежних заходів, відповідно до якого проводилися різноманітні заходи у трьох  напрямах: робота з дітьми,  педагогами та батьками. Протягом тижневика проводилась змістовна робота, направлена на виявлення та поповнення знань дітей з питань безпеки життєдіяльності, а також практичної перевірки вміння вихованців, педагогічних працівників та обслуговуючого персоналу закладу дошкільної освіти грамотно та чітко діяти у разі загрози або виникнення  надзвичайних,  несприятливих побутових або нестандартних ситуацій. Під час проведення Тижневика протипожежних заходів  заплановано тематичні дні «Немає лиха, коли все тихо», «Якщо ти вдома сам», «Світ з теплим вогнем, світ без пожежі»,  «Життя маємо – за нього відповідаємо», «Запам’ятай важливі номери телефону».

В групах №1, №2 (діти 3-го року життя) вихователями Левченко І.В., Матушевською М.М., Руденко Н.М., Велічко Ю.Р. організовано та проведено заняття  «Маленькі пожежники», «Сірники – не іграшка!»; бесіди з дітьми «Вивчення простих елементарних правил пожежної безпеки», «Діти і вогонь», «Сам вдома», «Обережно! Сірники – не іграшка!», «Небезпечні предмети»; бесіди та консультації з батьками «Безпека дітей – турбота дорослих», «Безпека дітей в повсякденному житті», «Увага! Іграшки також бувають небезпечними!»; дидактичні  ігри «Вогонь – ворог, вогонь - друг», «Горить – не горить», «Допоможемо ляльці Оленці попрасувати»; читання та ігри з книжками на колесах «Автобус», «Поліція»; сюжетно – рольові ігри «Лікарня», «Сім’я», з метою формування у дітей  уявлень про користь та шкоду від вогню, про елементарні основи безпечної поведінки (користування небезпечними предметами вдома), виховання обережності при користуванні ними.

В групах №5, №8 (діти 4-го року життя) вихователями Литвинюк Л.Г., Галкіною Н.В., Шиловою Т.А., Буркан О.І. організовано та проведено заняття «Добра допомога Сірничка», «Якщо ти сам удома», «Безпечна поведінка», «Вогонь добрий, вогонь злий», екскурсію до куточка протипожежної безпеки, бесіди з дітьми «Безпека дитини в природі», «Безпека дитини вдома», «Якщо виникла пожежа?», «Обережно, сірники», «Яку біду може спричинити вогонь?», «Для розваги і для гри сірники не бери», «Небезпечні предмети», «З сірниками не можна гратись», сюжетно-рольові ігри «Лікарня», «Водії», «Пожежники»,«Сім’я»; дидактичні ігри «Обери небезпечні предмети», «Безпечно чи ні», «Що зайве?», «Відгадай за описом предмети для гасіння вогню», «Збери пожежну машину», «Спеціалізовані машини», «Оціни вчинок», «Щоб не трапилось біди», «Склади електричний предмет»; бесіди та консультації з батьками «Діти і вогонь: що потрібно знати батькам», «Формування у дітей ситуаційної грамотності», «Дії під час виникнення пожежі»; читання тематичних творів дитячої художньої літератури, обговорення за змістом, моделювання ситуації «Засиплемо вогонь піском», з метою формування у дітей поняття коли вогонь є другом, а коли стає ворогом, розуміння про те, що сірники  в жодному випадку не повинні слугувати іграшкою, користуватися ними можуть тільки дорослі.

В групах№6, №7 (діти 5-го року життя) вихователями Драмарецькою Н.М., Климчук А.М., Антепою С.М., Книгою О.А. підготовлено та проведено заняття «Не жартуй з вогнем», «Наші помічники», екскурсію до куточка протипожежної безпеки (огляд протипожежного інвентарю), читання тематичних творів дитячої художньої літератури та обговорення за змістом; бесіди з дітьми «Сірник маленький – вогонь великий», «Наші помічники - електроприлади», «Правила пожежної безпеки», «Запам’ятай номер 101», «Сірники – не для забави», «Коли корисні сірники, а коли небезпечні», «Коли вогонь – друг стає ворогом», «Як поводитись під час пожежі»; рухливі ігри «Трамвай», «Знайди свій колір», «По рівненькій доріжці», «Не наступи», «Знайди свій будиночок», сюжетно-рольові ігри «Лікарня»,  «Пожежники», «Сім’я», «Транспорт»; дидактичні ігри «Що потрібно пожежнику для роботи», «Підбери необхідне», «Оціни вчинок», «Небезпечні предмети», «Склади електричний предмет», «Я в біду не потраплю»(номери служб порятунку), бесіди та консультації з батьками «Безпека життєдіяльності дитини вдома», «Сірничок малий, а біда велика», «Правила надання першої допомоги при травмах, нещасних випадках», «Дії в надзвичайних ситуаціях», «Сам вдома», з метою формування у дітей профілактичних заходів щодо запобігання пожеж, ознайомлення їх з причинами виникнення пожеж, пояснення  правил поведінки під час пожеж, навчання викликати пожежну службу, виховання обережного поводження з вогнем у побуті та  відповідальність за свої вчинки, потреби повсякденного дотримання правил пожежної безпеки.

В групах №3, №4 (діти 5-го року життя) вихователями Рижковою І.І., Гончарук А.М., Заграй Л.В., Петрук Ю.Л. організовано та  проведено заняття «Світ з теплим вогнем, світ без пожежі», «Електричні прилади»; екскурсію до пожежної частини; читання тематичних творів дитячої художньої літератури, обговорення за змістом; бесіди з дітьми «Життя маємо – за нього відповідаємо», «Якщо ти вдома сам», «Немає лиха, коли все тихо», «Коло вогонь друг стає ворогом», «Запам’ятай важливі номери телефонів», «Поведінка дітей в надзвичайних ситуаціях», «Увага, всім!», дидактичні ігри «Правила пожежної безпеки», «Що знадобиться при пожежі», «Склади електричний предмет», «Небезпечно чи ні», «Що потрібно при пожежі?»,

сюжетно-рольові ігри «Пожежники», «Сім’я»,  «Водії», «Лікарня»; бесіди та консультації з батьками  «Безпека дітей – турбота дорослих», «Для чого потрібно електроприлади», «Безпека дитини вдома», «Особиста безпека» «Поведінка батьків – приклад для наслідування», «Сірничок малий, а біда велика», створення ігрових та проблемних ситуацій; з метою поліпшення  якості освітньої роботи з дітьми з питань особистої безпеки та захисту життя; вдосконалення теоретичних знань та практичних навичок батьків з формування у дошкільнят ціннісного ставлення до власного життя; поліпшення  суспільного  та родинного  виховання з проблем безпеки життєдіяльності дитини.

Педагогами всіх вікових груп оформлено куточки «Безпека дитини», підготовлено виставки дитячих малюнків на тему «Немає лиха, коли все тихо!», поповнено папки – пересувки  по Тижневику протипожежних заходів,  поновлено  картотеку дидактичних ігор «Безпека дитини».

Завідувачем КЗ «ДНЗ№6 ВМР» Гаріповою Л.В., вихователем  – методистом  Іскрою  О.Г. , завгоспом Прогонюк А.В.  здійснено перевірку протипожежного стану всіх об’єктів, наявність планів евакуації, первинних засобів зв’язку і оповіщення про пожежу;  об’єкти забезпечено необхідними засобами пожежогасіння, телефонним зв’язком; переглянуто маршрути пересування сторожів; проведено перевірку шляхів евакуації (коридори, тамбури та східці), позаплановий інструктаж з питань неухильного виконання вимог техногенної і пожежної безпеки та надзвичайних ситуацій учасників освітнього процесу з правил протипожежної безпеки на випадок надзвичайної ситуації та практичне відпрацювання дій в разі виникнення надзвичайної ситуації.

В рамках Місячника Цивільного захисту та з метою попередження виникнення надзвичайних ситуацій 03 жовтня 2019 року в ЗДО №6  «Шоколадка» відбулась навчальна евакуація на випадок пожежі. Педагогічні працівники разом з вихованцями за достатньо короткий проміжок часу, організовано, без паніки та скупчень залишили приміщення закладу. Евакуація проведена вдало та на високому рівні. Хотілося, щоб навчальна евакуація, метою якої було практичне відпрацювання умінь працівників та вихованців закладу діяти при пожежі та удосконалення педагогами й дітьми теоретичних знань і практичних навичок щодо дій в умовах надзвичайних та екстремальних ситуацій, залишилася тільки навчальною, а здобутий  досвід ніколи не застосовувався в житті.  Адже, діти – це наше майбутнє, і ми, дорослі, маємо можливість навчити дітей  безпеці життєдіяльності , навчити розумінню того, що найважливіше для людини – це здоров’я та життя.