Офіційний сайт
дошкільного навчального закладу №6
"Шоколадка"

ВЗАЄМОДІЯ  З БАТЬКАМИ

з/р

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальний

Відмітка

про

виконання

І

Залучати родини до активної участі в заходах , формувати в них почуття приналежності до колективу дошкільного закладу, як однодумців і спільників.

Протягом року

Завідувач

Л. Гаріпова  Вихователь -   методист

О. Іскра

Педагоги

ІІ

Проводити «Дні відкритих дверей», надавати можливість батькам стати учасниками    освітнього  процесу.

Перший день вересня, грудня, березня.

ІІІ

Сприяти підвищенню психологічної та педагогічної компетентності батьків щодо розуміння закономірності розвитку, навчання та виховання дошкільника.

Протягом року

ІV

Всебічно вивчати становище, статус родини та моделі взаємодії з батьками для здійснення диференційованого підходу.

Протягом року

V

Загальні батьківські збори

1

«Правове виховання дошкільників»

(Ток - шоу)

Жовтень 2018р.

1. Конвенція ООН про права дитини - основний міжнародний юридичний документ з прав дитини

(Доповідь – презентація)

Завідувач

Л.Гаріпова

2. Попередження та запобігання насильства в сім’ї дітей дошкільного віку

(Інформаційне повідомлення)

Вихователь -   методист

О.Іскра

3. Що можуть зробити батьки для захисту прав своїх дітей? (Спілка однодумців)

Вихователь-методист

О.Іскра

4. Розвага «Ми – діти світу!»

Вихователі старших груп №№5,8

Музичний керівник

2

«Співпраця родини з закладом дошкільної освіти»

(Педагогічний міст)

Квітень 2019р.

1. Знайомство з програмним забезпеченням освітньої роботи з дітьми та змістовими напрямками роботи КЗ «ДНЗ№6 ВМР» протягом 2018-2019 н.р.

(Інформаційне повідомлення)

Вихователь -   методист

О.Іскра

2. Управління взаємодією закладу дошкільної освіти та родини дитини

(Доповідь – презентація)

Завідувач

Л.Гаріпова

3. Толерантність як засіб забезпечення ефективної взаємодії між батьками і вихователями ЗДО (Консультація)

Вихователь-методист

О.Іскра

4. Дитяча творчість - світ очима дітей

(Виставка дитячих робіт старших дошкільників)

Вихователі старших груп №№5,8

3

1.Звіт адміністрації про підсумки роботи КЗ «ДНЗ №6 ВМР» за 2018-2019 н.р.

Червень 2019р.

Завідувач

Л.Гаріпова

2. Організація літнього оздоровлення та відпочинку.

Вихователь-методист

О.Іскра

3. Художня самодіяльність вихованців КЗ «ДНЗ №6 ВМР»

Музичний керівник Л.Соколовська

Групові батьківські збори

1

Група дітей першої молодшої групи  №1, №2

Вихователі:

І.Левченко Н.Руденко

Т.Вершигора

А.Луцька

В дитячий садок прийшли новенькі.

Зміст освітньої діяльності з дітьми першої молодшої групи «Крихітки» (третій рік життя) відповідно вимогам програми «Дитина».

Перші речення дітей. Як розвивати мовлення

(Ділова гра)

Вересень

Сенсорний розвиток малят

(Педагогічний практикум)

Лютий

Предметно-ігрове середовище як засіб розвитку дітей раннього віку.

(Круглий стіл)

Травень

2

Друга  молодша група №6,№7

Вихователі:

Н.Драмарецька  А.Климчук

С.Антепа

О.Книга

Давайте познайомимося!

(Інформаційний лекторій)

Зміст освітньої діяльності з дітьми другої молодшої групи «Малята» (четвертий рік життя)відповідно вимогам програми «Дитина».

Правове виховання дошкільників (Консультація)

Вересень

Математика в житті дитини

(Ігровий практикум)

Лютий

Навчання дітей дбайливого ставлення до власного здоров’я.    (Круглий стіл)

Травень

3

Середня група №3,№4

Вихователі:

А.Гончарук

І.Рижкова

Л. Заграй

Особливості розвитку та виховання дітей середнього дошкільного віку.

Зміст освітньої діяльності з дітьми середньої групи «Чомусики» (п’ятий рік життя) відповідно вимогам програми «Дитина».

Захист прав та гідності дитини у системі роботи з дітьми в ЗДО (Круглий стіл)

Вересень

Поради батькам щодо розвитку логіко-математичного мислення дітей (Дискусійний клуб)

Лютий

Моральне виховання дошкільників в родині та закладі дошкільної освіти. (Круглий стіл)

Травень

4

Старша група № 5,№8

Вихователі:

Н. Галкіна  Л.Литвинюк

Т.Шилова

І.Добрань

Психофізіологічна готовність дітей до шкільного навчання. Зміст освітньої діяльності з дітьми старшої групи «Фантазери-мрійники» (шостий рік життя) відповідно вимогам програми «Дитина».

Захист прав та гідності дитини у системі роботи з дітьми в ЗДО  (Педагогічний диспут)

Вересень

Роль розвиваючих ігор у розвитку математичних уявлень дошкільників (Круглий стіл)

Лютий

Формування знань про основи безпеки життєдіяльності

Травень

VІІ

Консультації для батьків

1.

Як підготувати дитину до закладу дошкільної освіти

Вересень

Завідувач

Л.Гаріпова

2.

До нових знань в новий навчальний рік

Вересень

Вихователь -

методист

О.Іскра

3.

Інформація про обов’язки та права батьків, права та свободи дитини у світлі Законів України

Жовтень

Старша медична сестра

О.Ординська

4.

Конвенція ООН про права дитини - основний міжнародний юридичний документ з прав дитини

Жовтень

Вихователь-методист

О.Іскра

5.

Чи караєте ви свою дитину, і як?

Листопад

Завідувач

Л. Гаріпова

6.

Що можуть зробити батьки для захисту прав своїх дітей

Листопад

Завідувач

Л.Гаріпова

7.

Спорт – запорука успіху та здоров’я

Грудень

Інструктор з фізкультури

М.Савуляк

8.

Вплив телебачення на розвиток дитини - дошкільника

Грудень

Вихователь-методист

О.Іскра

9.

Математика - це цікаво!

Січень

Вихователь-методист

Іскра О.Г.

10.

Поради батькам щодо розвитку логіко-математичного мислення дітей

Січень

Завідувач

Л.Гаріпова

11.

Навчайте дітей математичному логічному мисленню

Лютий

Завідувач

Л.Гаріпова

12.

Роль розвиваючих ігор у розвитку математичних уявлень дошкільників

Лютий

Вихователь-методист

О.Іскра

13.

Формуємо психологічну готовність дитини до школи

Березень

Завідувач

Л.Гаріпова

14.

Чому так важливо розвивати допитливість у дітей?

Березень

Вихователь-методист

О.Іскра

15.

Зробимо свою квартиру безпечною

Квітень

Вихователь-методист

О.Іскра

16.

Безпека життєдіяльності дітей-важливий аспект освітнього процесу в ЗДО

Квітень

Вихователь-методист

О.Іскра

17.

Виховуємо майбутнього школяра: труднощі в опануванні знань – причини та шляхи подолання

Травень

Вихователь-методист

О.Іскра

18.

Використання природних факторів зміцнення здоров’я. Організація загартування дошкільників влітку.

Травень

Завідувач

Л.Гаріпова

19.

Як зробити дитині початок навчального року приємним

Травень

Завідувач

Л.Гаріпова

VІІІ

Нетрадиційні форми роботи

1

Новорічні іграшки з підручних матеріалів.

(Майстер-клас)

Грудень

Вихователі

Н.Галкіна

Л.Литвинюк

2

Спілкування з батьками майбутніх першокласників.

(Тренінг)

Січень

Вихователь-методист

О.Іскра

3

Караючи - подумай, як?         (Круглий стіл)

Березень

Завідувач

Л.Гаріпова,

Вихователь-методист

О.Іскра,

VІX

Продовжити роботу Школи молодих батьків «Перші кроки»

Протягом року

Завідувач

Л.Гаріпова

Вихователь-методист

О.Іскра

План роботи Школи молодих батьків  «Перші кроки»

п/п

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальний

Відмітки про виконання

Засідання № 1

Круглий стіл «Нормативно-правове забезпечення дошкільної освіти»

1.

Забезпечення реалізації Закону України  «Про охорону дитинства», «Про дошкільну освіту» шляхом забезпечення органічних зв’язків у тріаді «дитина – педагог – батьки»

10.10.2018р.

Вихователь-методист

О. Іскра

2.

Домашнє завдання : «Яку методичну та художню  літературу використовуєте у вихованні своєї  дитини?»

Засідання № 2 «Взаємодія родини та дитячого садка»

1.

Аналіз домашнього завдання

14.11.2018р.

Вихователь-методист

О.Іскра

2.

Актуальні соціально-психологічні аспекти  обдарованості. Здібності. Задатки. Обдарована дитина, обдарованість.

Психолого - педагогічний супровід обдарованої дитини.

Показники обдарованості дитини (круглий стіл)

3.

Домашнє завдання: Родинне захоплення «Наші таланти»

Засідання № 3 «Зростаємо здоровими!»

1.

Аналіз домашнього завдання

12.12.2018р.

Вихователь-методист

О.Іскра

2.

Основні компоненти здоров’я.  Сучасні методи загартування (консультація).

Практикум «Фізичний  розвиток удома за допомогою здоров’язберігальних технологій» (Дихальна гімнастика, гімнастика для очей, пісочна терапія, арт-терапія, музикотерапія, казко - терапія, точковий масаж)

3.

Домашнє завдання: Фізична вправа «Ранкова фіззарядка з матусею та татусем»

Завдання № 4 «У нашої дитини, що не слово – то перлина»

1.

Аналіз домашнього завдання

16.01.2019р.

Вихователь-методист

О.Іскра

.

2.

Чинники та фактори, які впливають на мовленнєву компетентність дитини відповідного віку  (консультація).

Мовленнєві порушення у дітей та засоби їх профілактики у родині.

Спілкування з елементами тренінгу «Спілкуємося жестами».

3.

Домашнє завдання: занотування батьками  «мовленнєвих  смішинок»  своїх дітей.

Завдання № 5 «Допитливість – шлях до пізнання»

1.

Аналіз домашнього завдання

20.02.2019р.

Вихователь-методист

О.Іскра

2.

Що таке пізнавальна активність та способи її розвитку?

Тренінг «Виховуємо чомусиків»

3.

Домашнє завдання: метод вільного мікрофону «Чому? Чому? Чому?»

Засідання № 6 «Стежинка до щасливої родини.»

1.

Аналіз домашнього завдання

20.03.2019р.

Вихователь-методист

О.Іскра

.

2.

Інтерактивне спілкування «У кожній родині – свої традиції».                                          Стилі сімейних взаємин та емоцій на благополуччя дитини.                            Психологічна вправа «Тренуємо емоції» Анкетування батьків «Якою я хочу бачити свою дитину?»

3.

Домашнє завдання: оформлення сімейного досвіду «Гармонійний розвиток дитини починається з сім’ї» (фотоальбом)

Засідання № 7 «Ми подорослішали на рік»

1.

Аналіз домашнього завдання

17.04.2019р.

Вихователь-методист

О.Іскра

2.

«Чи готова дитина до школи?»

Дискусія «Майбутній школяр. Який він?»

Складові успішного навчання у школі.

Аудіо запис відповідей дітей «Чи хочу я до школи?»

3.

Домашнє завдання: «Народна мудрість про родину» (прислів’я та приказки про родину)

Завдання № 8 «Зустріч за круглим столом»

1.

Аналіз домашнього завдання

15.05.2019р.

Вихователь-методист

О.Іскра

2.

«Чи здійснились наші сподівання? Обмін думками.»

3.

Звіт про роботу Школи молодих батьків «Перші кроки»