Офіційний сайт
дошкільного навчального закладу №6
"Шоколадка"

Планування роботи педагогічний колектив  здійснює за:

  • інструктивно-методичними рекомендаціями «Про організацію освітньої роботи в дошкільних навчальних закладах у 2018-2019 навчальному році»;
  • Освітньою програмою для дітей від 2 до 7 років «Дитина»,  (наук. кер. проекту – Огнев`юк В. О., авт. колектив – Бєлєнька Г. В., Богініч О. Л., Богданець-Білоскаленко Н. І. та ін.) – нова редакція 2016 року
  • методичними рекомендаціями до Освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина»;
  • програмою розвитку дитини дошкільного віку "Українське дошкілля";
  • парціальною освітньою програмою  «Про себе треба знати, про себе треба дбати», програма з основ здоров’я та безпеки життєдіяльності дітей віком від 3 до 6 років  (авт. Лохвицька Л. В.);
  • парціальною освітньою програмою «Грайлик», програма з організації театралізованої діяльності в дошкільному навчальному закладі (авт.: Березіна О. М., Гніровська О. З.,   Линник Т. А.);
  • парціальною освітньою програмою «Радість творчості», програма художньо-естетичного розвитку дітей раннього та дошкільного віку (авт.: Борщ Р. М., Самойлик Д. В.);
  • парціальною програмою національно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку «Україна – моя Батьківщина» (авт.: О.Т.Каплуновська, І.І.Кичата,Ю.М.Палець);
  • програмою з правового виховання дітей дошкільного віку «Я -маленька людина»;
  • програмою «Дошкільнятам про сталий розвиток», навч.-метод. посіб. для дошкільних навч. закладів (Н. Гавриш, О. Саприкіна, О. Пометун);
  • парціальною освітньою програмою «Граючись вчимося. Англійська мова», програма для дітей старшого дошкільного віку, методичні рекомендації (авт.: Гунько С., Гусак Л., Лещенко З.);
  • програмою і методичними рекомендаціями  «Музично – оздоровчі мандрівки з дітьми п’ятого року життя»(авт. кол.:С.В.Боднар та ін.)
  • парціальною освітньою програмою «Веселкова музикотерапія: оздоровчо-освітня робота з дітьми старшого дошкільного віку» (авт.: Малашевська І. А., Демидова С. К.).;
  • парціальною освітньою програмою «Мудрі шахи», програма та методичні рекомендації з навчання дітей старшого дошкільного віку гри в шахи (авт. – Семизорова В.В.,  Духновська О.І., Пащенко Л.Ю.);
  • програмою духовно-морального виховання дітей дошкільного віку на християнських цінностях;
  • програмою соціальної та фінансової освіти «Афлатот» .

ВПРОВАДЖЕННЯ ОСВІТНІХ ІННОВАЦІЙНИХ МЕТОДИК,

ТЕХНОЛОГІЙ ТА ППД

№ з/р

Назва навчальних програм, методик та технологій

Етап

Відповідальний

1.

«Розвиток пізнавальної сфери дітей 3-го року життя» Емілія Шийко

Впровадження

Вихователь раннього віку №1 І.Левченко

2.

І.О. Ликова «Формування естетичного ставлення і художніх здібностей в образотворчій діяльності»

Вивчення та впровадження

Вихователь раннього віку №1Т.Вершигора

3.

Розвиток самостійності сенсорних здібностей дітей раннього віку на основі технології саморозвитку М. Монтессорі.

Впровадження

Вихователь раннього віку №2 Н.Руденко

4.

І.О. Ликова «Формування естетичного ставлення і художніх здібностей в образотворчій діяльності»

Вивчення та впровадження

Вихователь раннього віку №2 А.Луцька

5.

«Виховання казкою» - Л. Б. Фесюкова

Впровадження

Вихователь молодшої  групи №6 Н. Драмарецька

6.

«Пошуково-дослідницька діяльність   дошкільників»  З.Плохій

Впровадження

Вихователь молодшої групи №6 А. Климчук

7.

К.Л. Крутій , О.П. Кулинич «Технологія побудови занять з художньо – мовленнєвої діяльності дітей середнього дошкільного віку за сучасними лінгвістичними підходами»

Впровадження

Вихователі молодшої групи №7 С.Антепа

8.

«Дошкільнятам – освіта для сталого розвитку»

Впровадження

Вихователі молодшої групи №7 О.Книга

9.

С.М.  Лисенкова « Вивчення віршів за опорними схемами»

Впровадження

Вихователь середньої групи №3 А.Гончарук

10.

Л.Шульга « Розвиток творчих здібностей дітей середнього  дошкільного віку на заняттях з малювання»

Впровадження

Вихователь середньої групи №3 І. Рижкова

11.

К.Л. Крутій, О.П. Кулинич «Технологія побудови занять з художньо – мовленнєвої діяльності дітей середнього дошкільного віку за сучасними лінгвістичними підходами»

Впровадження

Вихователь середньої групи №4 Л.Заграй

12.

Вивчення та впровадження

Вихователь середньої групи №4

13.

І.О. Ликова «Формування естетичного ставлення і художніх здібностей в образотворчій діяльності»

Впровадження

Вихователь старшої групи №5 Л. Литвинюк

14.

Художнє слово і дитяче мовлення за методикою Н.Гавриш

Впровадження

Вихователь старшої групи №5 Н. Галкіна

15.

Методика використання схем-моделей у лексично-граматичній роботі

Впровадження

Вихователь старшої групи №8 Т.Шилова

16.

«Граючись читаємо» Л.Шелестова

Впровадження

Вихователь старшої групи №8 І.Добрань

17.

Школа «Виховання талантів» Сініті Судзукі

Впровадження

Музичний керівник Л. Соколовська

18.

«Методика елементарного музикування» - Карл Орф

Вивчення та впровадження

Музичний керівник

19.

«Театр  фізичного виховання  і оздоровлення дошкільників» -                      М. Єфименко

Впровадження

Інструктор з фізвиховання М.Савуляк