Офіційний сайт
дошкільного навчального закладу №6
"Шоколадка"

 

МОНІТОРИНГ ОСНОВНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ ЗА ОСВІТНЬОЮ ПРОГРАМОЮ ДЛЯ ДІТЕЙ ВІД 2 ДО 7 РОКІВ «ДИТИНА» СТАНОМ НА ПОЧАТОК/КІНЕЦЬ 2022 -2023 Н.Р.

Рівень сформованості

ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ» «ЗДОРОВЯ ТА ФІЗИЧНИЙ РОЗВИТОК»

І молодша група №1

(к-сть дітей (%)

І молодша група №2

(к-сть дітей (%)

Високий рівень

32%

35 %

23%

27 %

Середній рівень

38%

53 %

50%

57 %

Низький рівень

30%

12 %

27%

16 %

Рівень сформованості

ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ДИТИНА В СОЦІУМІ»

І молодша група №1

(к-сть дітей (%)

І молодша група №2

(к-сть дітей (%)

Високий рівень

0%

21 %

27%

27 %

Середній рівень

52%

57%

57%

61 %

Низький рівень

48%

16 %

16%

12 %

Рівень сформованості

ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ДИТИНА У ПРИРОДНОМУ ДОВКІЛЛІ»

І молодша група №1

(к-сть дітей (%)

І молодша група №2

(к-сть дітей (%)

Високий рівень

4%

19 %

27%

27 %

Середній рівень

34%

49 %

50%

57 %

Низький рівень

62%

32 %

23%

16 %

Рівень сформованості

ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ДИТИНА У СВІТІ МИСТЕЦТВА»

І молодша група №1

(к-сть дітей (%)

І молодша група №2

(к-сть дітей (%)

Високий рівень

14%

27 %

20%

27 %

Середній рівень

45%

57 %

60%

60%

Низький рівень

41%

16 %

20%

13 %

Рівень сформованості

ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «МОВЛЕННЯ ДИТИНИ»

І молодша група №1

(к-сть дітей (%)

І молодша група №2

(к-сть дітей (%)

Високий рівень

3%

16 %

33%

33 %

Середній рівень

21%

38 %

47%

51 %

Низький рівень

76%

46 %

20%

16 %

Рівень сформованості

ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ДИТИНА В СЕНСОРНО – ПІЗНАВАЛЬНОМУ ПРОСТОРІ»

І молодша група №1

(к-сть дітей (%)

І молодша група №2

(к-сть дітей (%)

Високий рівень

17%

24 %

27%

30 %

Середній рівень

38%

57 %

46%

54 %

Низький рівень

45%

19 %

27%

16 %

Рівень сформованості

ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ГРА ДИТИНИ»

І молодша група №1

(к-сть дітей (%)

І молодша група №2

(к-сть дітей (%)

Високий рівень

23%

34 %

27%

27 %

Середній рівень

50%

54 %

57%

61 %

Низький рівень

27%

12 %

16%

12 %

МОНІТОРИНГ ОСНОВНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗА ПРОГРАМОЮ РОЗВИТКУ ДИТИНИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ «УКРАЇНСЬКЕ ДОШКІЛЛЯ» КЗ «ДНЗ№6 ВМР» СТАНОМ НА ПОЧАТОК (КІНЕЦЬ) 2022 -2023Н.Р.

Рівень сформованості

ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ»

Молодша група№5 (к-сть дітей (%)

Високий рівень

23%

82 %

Середній рівень

33%

18 %

Низький рівень

44%

0 %

Рівень сформованості

ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ДИТИНА В СОЦІУМІ»

Молодша група№5 (к-сть дітей (%)

Високий рівень

20%

53 %

Середній рівень

33%

24 %

Низький рівень

47%

23 %

Рівень сформованості

ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ДИТИНА У

ПРИРОДНОМУ ДОВКІЛЛІ»

Молодша група№5 (к-сть дітей (%)

Високий рівень

23%

59 %

Середній рівень

50%

29 %

Низький рівень

27%

12%

Рівень сформованості

ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «МОВЛЕННЯ ДИТИНИ»

Молодша група№5 (к-сть дітей (%)

Високий рівень

10%

47 %

Середній рівень

20%

55 %

Низький рівень

70%

18 %

Рівень сформованості

ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ГРА ДИТИНИ»

Молодша група№5 (к-сть дітей (%)

Високий рівень

40%

82 %

Середній рівень

23%

12 %

Низький рівень

37%

6 %

Рівень сформованості

ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ДИТИНА В СЕНСОРНО – ПІЗНАВАЛЬНОМУ ПРОСТОРІ»

Молодша група№5 (к-сть дітей (%)

Високий рівень

17%

47 %

Середній рівень

33%

29 %

Низький рівень

50%

24%

Рівень сформованості

ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ДИТИНА У СВІТІ МИСТЕЦТВА. ЛІТЕРАТУРНА СКРИНЬКА»

Молодша група№5 (к-сть дітей (%)

Високий рівень

13%

53 %

Середній рівень

27%

29 %

Низький рівень

60%

18 %

Рівень сформованості

ОСВІТНІЙ НАПРЯМ  «ДИТИНА У СВІТІ МИСТЕЦТВА. ОБРАЗОТВОРЧА МАЙСТЕРНЯ»

Молодша група№5 (к-сть дітей (%)

Високий рівень

30%

59 %

Середній рівень

40%

18 %

Низький рівень

30%

23 %

МОНІТОРИНГ ОСНОВНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗА ОСВІТНЬОЮ ПРОГРАМОЮ ДЛЯ ДІТЕЙ ВІД 2 ДО 7 РОКІВ «ДИТИНА» КЗ «ДНЗ№6 ВМР» СТАНОМ НА ПОЧАТОК (КІНЕЦЬ) 2022-2023Н.Р.

Рівень сформованості

ОСВІТНІЙ НАПРЯМ  «ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ»

Молодша група№8

(к-сть дітей (%)

Середня група№6

(к-сть дітей (%)

Середня група№7

(к-сть дітей (%)

Старша група№3

(к-сть дітей (%)

Високий рівень

19%

68 %

23%

46 %

31%

42 %

52%

100 %

Середній рівень

81%

32 %

69%

54 %

58%

58 %

48%

0 %

Низький рівень

0%

0 %

8%

0 %

11%

0 %

0%

0 %

Рівень сформованості

ОСВІТНІЙ НАПРЯМ  «ДИТИНА В СОЦІУМІ»

Молодша група№8

(к-сть дітей (%)

Середня група№6

(к-сть дітей (%)

Середня група№7

(к-сть дітей (%)

Старша група№3

(к-сть дітей (%)

Високий рівень

0%

45 %

23%

46 %

19%

38 %

60%

78 %

Середній рівень

96%

55%

69%

54 %

65%

62 %

40%

22 %

Низький рівень

4%

0 %

8%

0 %

16%

0 %

0%

0 %

Рівень сформованості

ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ДИТИНА У  ПРИРОДНОМУ ДОВКІЛЛІ»

Молодша група№8

(к-сть дітей (%)

Середня група№6

(к-сть дітей (%)

Середня група№7

(к-сть дітей (%)

Старша група№3

(к-сть дітей (%)

Високий рівень

24%

41 %

35%

54 %

31%

54 %

44%

59 %

Середній рівень

71%

59 %

62%

46 %

61%

46 %

56%

41 %

Низький рівень

5%

0 %

3%

0 %

8%

0 %

0%

0 %

Рівень сформованості

ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ДИТИНА У СВІТІ МИСТЕЦТВА»

Молодша група№8

(к-сть дітей (%)

Середня група№6

(к-сть дітей (%)

Середня група№7

(к-сть дітей (%)

Старша група№3

(к-сть дітей (%)

Високий рівень

0%

41 %

26%

54 %

11%

19 %

67%

74 %

Середній рівень

90%

55 %

63%

46 %

81%

81 %

33%

26 %

Низький рівень

10%

4 %

11%

0 %

8%

0 %

0%

0 %

Рівень сформованості

ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ДИТИНА В СЕНСОРНО – ПІЗНАВАЛЬНОМУ ПРОСТОРІ»

Молодша група№8

(к-сть дітей (%)

Середня група№6

(к-сть дітей (%)

Середня група№7

(к-сть дітей (%)

Старша група№3

(к-сть дітей (%)

Високий рівень

9%

23 %

26%

50 %

23%

35 %

30%

78 %

Середній рівень

62%

77 %

63%

50 %

58%

65 %

67%

22 %

Низький рівень

29%

0 %

11%

0 %

19%

0 %

3%

0 %

Рівень сформованості

ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «МОВЛЕННЯ ДИТИНИ»

Молодша група№8

(к-сть дітей (%)

Середня група№6

(к-сть дітей (%)

Середня група№7

(к-сть дітей (%)

Старша група№3

(к-сть дітей (%)

Високий рівень

0%

18 %

23%

58 %

19%

31 %

30%

74 %

Середній рівень

96%

82 %

55%

42 %

69%

69 %

67%

26 %

Низький рівень

4%

0 %

22%

0 %

12%

0 %

3%

0 %

Рівень сформованості

ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ГРА ДИТИНИ»

Молодша група№8

(к-сть дітей (%)

Середня група№6

(к-сть дітей (%)

Середня група№7

(к-сть дітей (%)

Старша група№3

(к-сть дітей (%)

Високий рівень

14%

64 %

35%

69 %

4%

42 %

56%

93 %

Середній рівень

86%

36 %

62%

31 %

88%

58 %

44%

7%

Низький рівень

0%

0 %

3%

0 %

8%

0 %

0%

0 %

Рівень сформованості

ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ДИТИНА У СВІТІ МИСТЕЦТВА» «ЛІТЕРАТУРНА СКРИНЬКА»

Молодша група№8

(к-сть дітей (%)

Середня група№6

(к-сть дітей (%)

Середня група№7

(к-сть дітей (%)

Старша група№3

(к-сть дітей (%)

Високий рівень

12%

73 %

50%

69 %

15%

35 %

52%

63 %

Середній рівень

68%

27 %

47%

31 %

81%

65 %

48%

37 %

Низький рівень

20%

0 %

3%

0 %

4%

0 %

0%

0 %


КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ ТА РУХОВОЇ ПІДГОТОВЛЕНОСТІ ДІТЕЙ  ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
КЗ «ДНЗ№6 ВМР» СТАНОМ НА ПОЧАТОК (КІНЕЦЬ) 2022 -2023Н.Р.

Рівень сформованості

ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ»

Біг 10 м (на початку року)

Молодша група№5

(к-сть дітей (%)

Молодша група№8

(к-сть дітей (%)

Середня група№6                  (к-сть дітей (%)

Середня група№7

(к-сть  дітей (%)

Старша група№3           (к-сть дітей (%)

Старша група№4           (к-сть дітей

(%)

Високий рівень

20%

0%

30%

17%

32%

22%

Середній рівень

50%

42%

30%

28%

44%

39%

Низький рівень

30%

58%

40%

55%

24%

39%

Рівень сформованості

ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ»

Біг 10 м (на кінець року)

Молодша група№5

(к-сть дітей (%)

Молодша група№8

(к-сть дітей (%)

Середня група№6                   (к-сть дітей (%)

Середня група№7

(к-сть  дітей (%)

Старша група№3           (к-сть дітей (%)

Старша група№4         (к-сть дітей

(%)

Високий рівень

53%

45%

86%

54%

64%

70%

Середній рівень

47%

55%

14%

46%

36%

30%

Низький рівень

0%

0%

0%

0%

0%

0%

Рівень сформованості

ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ»

Біг 20 м (на початку року)

Середня група№6                   (к-сть дітей (%)

Середня група№7

(к-сть  дітей (%)

Старша група№3           (к-сть дітей (%)

Старша група№4           (к-сть дітей

(%)

Високий рівень

0%

5%

0%

4%

Середній рівень

45%

39%

60%

39%

Низький рівень

55%

56%

40%

57%

Рівень сформованості

ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ»

Біг 20 м (на кінець року)

Середня група№6                  (к-сть дітей (%)

Середня група№7

(к-сть  дітей (%)

Старша група№3           (к-сть дітей (%)

Старша група№4           (к-сть дітей

(%)

Високий рівень

70%

24%

21%

20%

Середній рівень

27%

76%

79%

80%

Низький рівень

3%

0%

0%

0%

Рівень сформованості

ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ»

Біг 30 м (на початку року)

Середня група№6                   (к-сть дітей (%)

Середня група№7

(к-сть  дітей (%)

Старша група№3           (к-сть дітей (%)

Старша група№4           (к-сть дітей

(%)

Високий рівень

0%

17%

8%

11%

Середній рівень

50%

61%

52%

29%

Низький рівень

50%

22%

40%

60%

Рівень сформованості

ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ»

Біг 30 м (на кінець року)

Середня група№6                   (к-сть дітей (%)

Середня група№7

(к-сть  дітей (%)

Старша група№3           (к-сть дітей (%)

Старша група№4           (к-сть дітей

(%)

Високий рівень

70%

24%

21%

20%

Середній рівень

27%

76%

79%

80%

Низький рівень

3%

0%

0%

0%

Рівень сформованості

ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ»

Стрибки з місця (на початку року)

Молодша група№5

(к-сть дітей (%)

Молодша група№8

(к-сть дітей (%)

Середня група№6                  (к-сть дітей (%)

Середня група№7

(к-сть  дітей (%)

Старша група№3           (к-сть дітей (%)

Старша група№4           (к-сть дітей

(%)

Високий рівень

35%

27%

60%

28%

32%

25%

Середній рівень

50%

46%

20%

50%

56%

46%

Низький рівень

15%

27%

20%

22%

12%

29%

Рівень сформованості

ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ»

Стрибки з місця (на кінець року)

Молодша група№5

(к-сть дітей (%)

Молодша група№8

(к-сть дітей (%)

Середня група№6                   (к-сть дітей (%)

Середня група№7

(к-сть  дітей (%)

Старша група№3           (к-сть дітей (%)

Старша група№4           (к-сть дітей

(%)

Високий рівень

53%

45%

86%

54%

64%

70%

Середній рівень

47%

55%

14%

46%

36%

30%

Низький рівень

0%

0%

0%

0%

0%

0%

Рівень сформованості

ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ»

Стрибки з розбігу (на початку року)

Середня група№6                   (к-сть дітей (%)

Середня група№7

(к-сть  дітей (%)

Старша група№3           (к-сть дітей (%)

Старша група№4           (к-сть дітей

(%)

Високий рівень

35%

46%

0%

0%

Середній рівень

52%

42%

12%

14%

Низький рівень

13%

12%

88%

86%

Рівень сформованості

ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ»

Стрибки з розбігу (на кінець року)

Середня група№6                  (к-сть дітей (%)

Середня група№7

(к-сть  дітей (%)

Старша група№3           (к-сть дітей (%)

Старша група№4          (к-сть дітей

(%)

Високий рівень

52%

50%

20%

17%

Середній рівень

35%

38%

56%

53%

Низький рівень

13%

12%

24%

30%

Рівень сформованості

ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ»

Метання тенісного м'ячика (на початку року)

Молодша група№5

(к-сть дітей (%)

Молодша група№8

(к-сть дітей (%)

Середня група№6                   (к-сть дітей (%)

Середня група№7

(к-сть  дітей (%)

Старша група№3           (к-сть дітей (%)

Старша група№4           (к-сть дітей

(%)

Високий рівень

4%

4%

0%

0%

0%

18%

Середній рівень

40%

31%

80%

67%

40%

60%

Низький рівень

56%

65%

20%

33%

60%

22%

Рівень сформованості

ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ»

Метання тенісного м'ячика (на кінець року)

Молодша група№5

(к-сть дітей (%)

Молодша група№8

(к-сть дітей (%)

Середня група№6                   (к-сть дітей (%)

Середня група№7

(к-сть  дітей (%)

Старша група№3           (к-сть дітей (%)

Старша група№4           (к-сть дітей

(%)

Високий рівень

30%

24%

80%

66%

50%

50%

Середній рівень

70%

76%

20%

34%

50%

50%

Низький рівень

0%

0%

0%

0%

0%

0%


МОНІТОРИНГ ЯКОСТІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ:

КВАЛІМЕТРИЧНИЙ ПІДХІД ДО ОЦІНКИ РОЗВИТКУ ДИТИНИ

СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ГРУПА №4  КЗ «ДНЗ№6 ВМР» СТАНОМ НА ПОЧАТОК 2022-2023Н.Р.

1. Особистісно-оцінна компетенція

Повною мірою – 17%      Достатньо        – 57%

Посередньо      – 26%      Мінімально      –

2. Соціально-комунікативна компетенція

Повною мірою – 48%      Достатньо        – 26%

Посередньо    – 20%        Мінімально      –  6%

3. Художньо-продуктивна компетенція

Повною мірою – 17%      Достатньо – 48%

Посередньо      – 29%       Мінімально – 6%

4. Мовленнєва компетенція

Повною мірою – 74%      Достатньо        – 14%

Посередньо      – 12%       Мінімально      –

5. Здоров’язбережувальна компетенція

Повною мірою – 57%      Достатньо        – 34%

Посередньо      – 9%       Мінімально      –

6. Родинно-побутова компетенція

Повною мірою – 51%       Достатньо        – 43%

Посередньо      – 6%        Мінімально      –

7. Предметно-практична компетенція

Повною мірою – 43%       Достатньо        – 40%

Посередньо      – 17%        Мінімально      –

8. Природничо-екологічна компетенція

Повною мірою – 43%       Достатньо        – 51%

Посередньо      – 6%       Мінімально      –

9. Сенсорно-пізнавальна компетенція

Повною мірою – 25%       Достатньо        – 63%

Посередньо      –  12%      Мінімально      –

10. Математична компетенція

Повною мірою – 51%     Достатньо        – 29%

Посередньо      – 20%     Мінімально      –

11.Ігрова компетенція

Повною мірою – 11%      Достатньо        – 63%

Посередньо      – 26%      Мінімально      –

12. Комунікативна компетенція

Повною мірою – 57%     Достатньо – 25%

Посередньо      – 11%      Мінімально      –7%

13.Фізичнй розвиток

Повною мірою – 20%    Достатньо        – 80%

Посередньо    –              Мінімально      –

МОНІТОРИНГ ЯКОСТІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ:

КВАЛІМЕТРИЧНИЙ ПІДХІД ДО ОЦІНКИ РОЗВИТКУ ДИТИНИ

СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ГРУПА №4  КЗ «ДНЗ№6 ВМР» СТАНОМ НА ПОЧАТОК (КІНЕЦЬ) 2022-2023Н.Р.

1. Особистісно-оцінна компетенція

Повною мірою – 17%      Достатньо        – 57%

Посередньо      – 26%      Мінімально      –

2. Соціально-комунікативна компетенція

Повною мірою – 48%      Достатньо        – 26%

Посередньо    – 20%        Мінімально      –  6%

3. Художньо-продуктивна компетенція

Повною мірою – 17%      Достатньо – 48%

Посередньо      – 29%       Мінімально – 6%

4. Мовленнєва компетенція

Повною мірою – 74%      Достатньо        – 14%

Посередньо      – 12%       Мінімально      –

5. Здоров’язбережувальна компетенція

Повною мірою – 57%      Достатньо        – 34%

Посередньо      – 9%       Мінімально      –

6. Родинно-побутова компетенція

Повною мірою – 51%       Достатньо        – 43%

Посередньо      – 6%        Мінімально      –

7. Предметно-практична компетенція

Повною мірою – 43%       Достатньо        – 40%

Посередньо      – 17%        Мінімально      –

8. Природничо-екологічна компетенція

Повною мірою – 43%       Достатньо        – 51%

Посередньо      – 6%       Мінімально      –

9. Сенсорно-пізнавальна компетенція

Повною мірою – 25%       Достатньо        – 63%

Посередньо      –  12%      Мінімально      –

10. Математична компетенція

Повною мірою – 51%     Достатньо        – 29%

Посередньо      – 20%     Мінімально      –

11.Ігрова компетенція

Повною мірою – 11%      Достатньо        – 63%

Посередньо      – 26%      Мінімально      –

12. Комунікативна компетенція

Повною мірою – 57%     Достатньо – 25%

Посередньо      – 11%      Мінімально      –7%

13.Фізичнй розвиток

Повною мірою – 20%    Достатньо        – 80%

Посередньо    –              Мінімально      –