Офіційний сайт
дошкільного навчального закладу №6
"Шоколадка"

Довідка

про проведення Тижня протипожежних заходів

в комунальному закладі «Дошкільний навчальний заклад №6 Вінницької міської ради»

в період з 25.09 по 30.09.2017р.

Відповідно до наказу  департаменту освіти Вінницької міської ради № 470  від 20.09.2017р. в дошкільному  навчальному закладі в період з 25 по 30 вересня 2017 року проведений тижневик протипожежних заходів,  з метою вжиття упереджувальних заходів з пожежної безпеки, виконання вимог законодавчих та нормативних актів з пожежної охорони, на виконання Закону України "Про пожежну безпеку", посилення протипожежного захисту освітянських об'єктів.

Завідувачем Гаріповою Л.В. виданий наказ №185 від 22.09.2017р. «Про проведення тижневика протипожежних заходів».

Під час «Тижня протипожежних заходів»  проведено заходи відповідно до розробленого плану:

* вихователями всіх вікових груп проведено тематичні дні: «Немає лиха, коли все тихо» (25.09.2017р);  «Життя маємо – за нього відповідаємо» (26.09.2017р); «Запам’ятай важливі номери телефону» (27.09.2017р); «Світ з теплим вогнем, світ без пожежі» (28.09.2017р); «Якщо ти вдома сам» (29.09.2017р.); конкурс малюнків до тижня протипожежних заходів «Мить істини»;

* в  групі № 1 ( діти 3-го року життя) вихователями Кушнір В.В.,  Левченко І.В. проведено заняття «Дітям про вогонь»; читання віршів В.Гуріна «Абетка безпека», обговорення за змістом (набуття знань про небезпеку ігор з вогнем); рухливі ігри «Будь обережним», «Хто перший»,  сюжетно - рольова гра «Сім’я»; бесіда з дітьми «Обережно, сірники»; бесіди та консультації з батьками «Особиста безпека дитини», «Дитина без нагляду – причина пожеж», з метою формування поняття у дітей про користь та небезпеку вогню, елементарних  заборонних правил з пожежної безпеки;

* в групі №2 ( діти 3-го року життя) вихователями Руденко Н.М., БрильО.П. проведено заняття «Немає лиха, коли все тихо»; рухливі ігри «Будь обережним», «Знайди свій колір»; дидактичні ігри «Що можна, а що ні?», «Оціни вчинок», « Визнач картинку»; сюжетно  - рольова гра «Сім’я»; бесіди та консультації з батьками «Формування основ пожежної безпеки у дітей раннього віку», «Острівець безпека», з метою формування уявлень у дітей навичок безпечної поведінки вдома;

* в групі  №3 ( діти 4- го року життя) вихователями Рижковою І.І., Гончарук А.М. проведено заняття «Пам’ятати дітям варто: із вогнем погані жарти»; бесіди з дітьми «Запам’ятай важливі номери телефону», «Коли вогонь друг стає ворогом», «Залишатись удома самому – чим займатися»; читання  та обговорення вірша Н.Карпенка «Пам’ятати дітям варто: із вогнем погані жарти»; дидактичні ігри «Небезпечно чи ні?», «Що згодиться при пожежі?», «Назви номер телефону»; сюжетно - рольові ігри «Пожежники»,  Водії»; бесіди та консультації з батьками «Попередження пожежі від пустощів та необережного поводження з вогнем», «Безпека дитини вдома», з метою формування знань про професію пожежника,протипожежний інвентар, призначення пожежної машини;

* в групі № 4 ( діти 4-го року життя) вихователями Заграй Л.В., МалявіноюТ.В. проведено заняття «Хай дитина знає кожна – жартувати з вогнем неможна»; розгляд ілюстрацій «Ліс у вогні», «Пожежна безпека», бесіди з дітьми «Сірники – не іграшки», «Безпека нашої оселі»; рухливі ігри «Кольорові автомобілі», «Пожежна тривога»; дидактичні ігри «Щоб не сталося лиха», «Так чи ні»;  сюжетно - рольові ігри «Пожежники», «Водії»; бесіди та консультації з батьками «Повторення важливих номерів телефону по дорозі додому», «Як вберегти дитину від пожежі», «Пожежна безпека в громадських місцях», з метою розширення знань про користь вогню, про те, що може бути причиною виникнення пожежі та як вберегти дитину від пожежі;

* в групі №5 (діти 5-го року життя) вихователями  Литвинюк Л.Г., ГалкіноюН.В.  проведено інтегроване заняття на тему «Вогонь – ворог, вогонь - друг»;  бесіди з дітьми «Дії під час виникнення пожежі»,  «Для чого потрібно електроприлади»; читання художніх творів, віршів; розгляд картини «Дітям про вогонь»; рухливі ігри «Будь обережним», «Хто швидше загасить вогонь»; дидактична гра «Сам вдома», сюжетно – рольові  ігри «Пожежники», «Водії»; бесіди та консультації з батьками «Особиста безпека дитини », пам’ятка для батьків «Попередження пожежі від пустощів та необережного поводження з вогнем» , з метою формування  у дітей поняття коли  вогонь є другом, а коли стає ворогом,  що сірники  в жодному випадку не повинні слугувати іграшкою, користуватися ними можуть тільки дорослі;

* в групі №8 ( діти 5-го року життя) – вихователями Кравець А.В., Шиловою Т.А. проведено заняття на тему «Дітям про вогонь»; бесіди з дітьми «Сірники – не іграшки», створення ігрових та проблемних ситуацій; рухливі ігри «Будь обережним», «Хто перший»; сюжетно - рольової гри «Сім’я», «Пожежники», «Лікарня»; бесіда  з батьками «Як вберегти дитину від пожежі», з метою формування уявлень у дітей про корисний вогонь, причини виникнення пожежі, розширення знань дітей про безпечну поведінку в разі пожежі, якщо ти сам вдома;

* в групі №6 ( діти  6-го року життя) – вихователями Драмарецькою Н.М., Климчук А.М. проведені заняття на тему  «Вогонь друг чи ворог», «Про безпеку треба дбати – правила запам’ятати»; бесіди з дітьми «Причини виникнення пожежі», «Запам’ятай важливі номера», «Елементарні дії дитини під час пожежі»,  «Сірник маленький – біда велика»;  дидактичні ігри  «Можна – не можна», «Що потрібно для роботи пожежнику?», «Склади ціле з частин»(складання сюжетних карток  з пожежної безпеки); читання  казки  С.Маршака «Кицькин дім», моделювання ігрових та проблемних ситуацій «Дії під час виникнення пожежі»: відпрацювання послідовності дій, знання телефонного номеру «101» та своєї домашньої адреси;  бесіди та консультації з батьками «Дітей виховує те, що оточує»,  «Як вберегти дитину від пожежі», «Знання правил пожежної безпеки вдома та на вулиці», з метою  вдосконалення теоретичних  знань та практичних навичок з формування у дошкільнят ціннісного ставлення до власного здоров'я, поліпшення  якості навчально-виховної роботи з дітьми з питань особистої безпеки та захисту життя;

* в групі № 7 ( діти 6-го року життя) – вихователями Антепою С.М., Книгою О.А. проведено заняття «Якщо ти вдома сам»; бесіди з дітьми «Вогонь буває різним»; «Про тисячу бід, або про те де гратися не слід», «Як вберегти свій дім від пожежі», «Бесіда про хлопавки, петарди, ракети»; читання загадок, віршів, оповідань («Про лісову пожежу»), казок («Комашка, яка хтіла стати великою» М.Пляцковської, «Квітка вогню» Н.Красоткіної);  моделювання ситуацій «Заллємо вогонь водою», «Засипемо вогонь піском»: набуття практичних навичок пожежогасіння; бесіди та консультації з батьками «Пожежнонебезпечні ситуації в нашому житті», «Причини виникнення пожежі. Безпечна поведінка вдома», «Небезпека від вибухонебезпечних предметів»;  рухливі ігри «Біг з перешкодами», «З купинки на купинку»; сюжетно - рольової гри «Сім’я», «Пожежники», «Лікарня»; дидактичні  ігри «Повідом про пожежу» (навчання оповіщати про пожежу), «Відгадай за описом» (предмети для гасіння пожежі), «Врятуй себе сам»(дії під час пожежі), «Добре – погано»,  з метою розкриття дошкільнятам  інформації про вибухонебезпечні предмети й речовини, про їхню загрозу життю та здоров’ю людей; навчання порядку дій повідомлення відповідним службам про небезпечні ситуації; використання елементарних засобів гасіння вогню при його локальній загрозі..

* музичними керівниками Соколовською Л.К., Машталер О.А. проведена музична розвага «Вовк і семеро козенят на новий лад», з метою закріплення правил поведінки з незнайомими людьми, до чого призводить спілкування з незнайомими людьми, вміння не розгублюватись у різних життєвих ситуацій.

Членами  комісії по охороні праці здійснено перевірку стану засобів пожежогасіння, евакуаційних виходів, електроприладів, наявність інструкцій з техніки безпеки на робочих місцях та їх відповідність вимогам нормативних документів;  проведено рейд-перевірку виконання працівниками вимог протипожежної безпеки;  позаплановий інструктаж з питань неухильного виконання вимог техногенної і пожежної безпеки та надзвичайних ситуацій учасників освітнього процесу; перевірено шляхи евакуації (коридори, тамбури та східці) на рахунок захаращеності;  наявність планів евакуації, первинних засобів зв'язку і оповіщення про пожежу; переглянули маршрути пересування сторожів.  Провели навчання учасників навчально-виховного процесу, обслуговуючого персоналу з питань охорони праці, правил протипожежної безпеки, правил поводження з незнайомими та вибухонебезпечними речовинами, а також практичні заняття і навчання з відпрацювання планів евакуації в надзвичайних ситуаціях. Потрібно зазначити, що такі змістовні заходи, які проведені під час тижневика протипожежних заходів , в яких приймають участь діти, батьки, педагогічний  колектив та обслуговуючий  персонал  дошкільного закладу, приносить велику користь для наших дітей. Діти – це наше майбутнє, і ми, дорослі, маємо можливість навчити дітей  безпеці життєдіяльності, навчити розумінню того, що найважливіше для людини – це здоров’я та життя.